Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Oh en sorry voor de mensen die ik vergeten ben, ben er nog niet zo goed in!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@ Muppetje: Superleuk dat je een pakketje voor je zus gaat maken! Mag ik vragen waar je zus woont?
Ja ik had ook niet moeten gaan googlen. Had gewoon naar haar moeten luisteren haha
@ Amber: Hoe voel je je? Hopelijk voel je je niet al te beroerd! Ja borsten kunnen flink pijn doen he.
Moeilijk is het om die onzekerheid los te laten...weet er helaas alles van. Maar zo lang je geen bloedverlies samen met buikpijn hebt is er waarschijnlijk niks aan de hand!
Weet je wat mij ook opvalt...Als er iemand bloed verliest wordt al heel snel gezegd dat het dan wel fout zal zitten. Heb dat heel vaak gelezen op fora. Terwijl er niks aan de hand hoeft te zijn! Alsof sommige meiden (ik zeg niet iedereen) het steeds nodig vinden om hun situatie met een ander te vergelijken!
Dus laat je niet onzeker maken door allerlei verhalen die de ronde doen.
Ik kan me voorstellen dat je na je eerste echo echt ervan kunt genieten! Wat zou het toch handig zijn om af en toe zelf een kijkje te kunnen nemen!
Duurt lang he dat wachten? En de tijd lijkt soms zo langzaam te gaan.
Zie trouwens dat we precies 3 weken verschillen
@ Puggle: Ben je de koopzondag een beetje doorgekomen? Lijkt me ook helemaal niet leuk!
Hier waaide het ook hard. Gelukkig vandaag wel zon! Ben samen met man heerlijk naar buiten geweest. Heeft me echt goed gedaan!
Ik lees dat je vriend jarig is. Gefeliciteerd!!
Wat vervelend dat je nog zo lang moet wachten op de afspraak!
Ja nu kan ik weer iets meer genieten
Vind het wel moeilijk hoor om niet al hartstikke veel te gaan shoppen.
Oh voordat je het weet is het bij jou ook zover en heb je ook je eigen uk in je handen!
@ Smooch: Oh ik lees nu dat jullie er in juli voor willen gaan. Nou tijd gaat uiteindelijk wel snel hoor! Wat een lieve reactie van je vader
Komt dan vast wel goed met oppassen.
Hoe mannen soms kunnen denken he haha. Maar het kan best hoor, meteen zwanger worden!
Wij gaan waarschijnlijk voor een gastouder. Ik heb ook nog echt geen idee welke dagen ik ga werken. Ik ga terug van fulltime naar 2 dagen per week.
Je kunt ook kinderopvangtoeslag krijgen! Krijg je ook bij een gastouder.
Ja het is een enorme opluchting! Het was idd mijn eerste aankoop. Ik durfde hiervoor nog niet echt
Wij willen het geslacht wel weten. Kunnen we er ook gericht de babykamer op aanpassen en ook shoppen. We hebben wel afgesproken om het verder niemand te vertellen. Wordt ons geheim
@ Happy: Ja het gaat snel he haha. Ben hier nu 2 dagen niet geweest en wat is er weer veel geschreven
Klinkt idd als een heerlijk weekend!!
Oh ik kan nu gelukkig ook weer iets meer genieten
Ik probeer zoveel mogelijk positief te denken, stress is ook niet goed voor de uk.
@ Filoria: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk wordt je cyclus nog wat regelmatiger. Vervelend is dat he als je niet weet waar van op aan kunt.
Oh etalages kunnen ook al genoeg zijn haha.
Wat fijn dat je man nu ook helemaal om is! Ah wat lief dat hij je helemaal verliefd aankijkt
Doet ie hier trouwens ook sinds we weten dat ik zwanger ben! Heb af en toe dan ook de tranen in m'n ogen staan...hormonen spelen nogal op haha.
Ja gerommel heb ik idd ook veel. Eén keer flinke pijn gehad, daarna gelukkig niet meer zo.
Oh dat voelen opschuiven is ook heel herkenbaar. Soms heb ik er ook best last van.
Ik zie trouwens dat je aanraadt om het kind meerdere dagen naar de kinderopvang te laten gaan..Dat wilde ik ook het liefst, maar ik weet gewoon helemaal niet welke dagen ik na mijn zwangerschapsverlof ga werken. Dat kan ik nu ook nog niet plannen. Baal er dus behoorlijk van. Hopelijk vinden we een oppasouder met kinderen.
Ik wil sowieso geen vaste dagen voor mijn (schoon)ouders. Zie ik helemaal niet zitten. Zal er ook wel mee te maken hebben dat mijn moeder 2 keer een vreselijke bemoeizuchtige schoonvader heeft gehad.
Wel fijn dat dat bij jou (en anderen hier) wel heel goed werkt!
@ Majo: Ja het gaat snel hier he haha. Voor je het weet is het zover. Tijd vliegt echt!
@ Tamm: Spannend!! Oh dan zou je het idd niet kunnen verzwijgen.
Zou ook wel leuk zijn om op je verjaardag positief te kunnen testen. Dat zou wel heel bijzonder zijn!
Wat fijn dat ze vrijdag de keuken komen zetten. Kan me voorstellen dat je het nu wel tijd vond worden
Vreemde gewoonten houdt je poes erop na haha. Goede uitvinding van de lege colafles!
@ Pitbullgup: Gefeliciteerd met je winstpunt!
Oh dat wordt dan spannend de komende 2 weken!
Ja ik ben heel blij dat ik even met haar gebeld heb. Komt ook vast wel goed allemaal
@ LLL: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden!
Kun je het er niet nog eens met vriend over hebben?
@ Bo: Wat lief van je vriend! Laat je weten wat jullie gedaan hebben?
Ja het is allemaal voor een goed doel. Komt goed!
@ All: Ik ben zo ontzettend moe! Lig dan ook bijna elke dag vroeg in bed.
Vandaag heb ik alvast kraamzorg geregeld en van aanvullend pakket geswitcht bij mijn zorgverzekeraar. Ik ben echt heel blij dat dat mogelijk is! Nu krijgen we de nekplooimeting vergoed en hebben we geen eigen bijdrage voor de kraamzorg.
Verder nog heerlijk naar buiten geweest met man.
We hebben trouwens besloten om voor zaterdag cakejes met roze en blauwe muisjes te maken en deze te geven. We gaan dan uit eten met mijn vader, vriendin, broertje en oma. De hint moet dan wel duidelijk zijn toch?
Ja ik had ook niet moeten gaan googlen. Had gewoon naar haar moeten luisteren haha
@ Amber: Hoe voel je je? Hopelijk voel je je niet al te beroerd! Ja borsten kunnen flink pijn doen he.
Moeilijk is het om die onzekerheid los te laten...weet er helaas alles van. Maar zo lang je geen bloedverlies samen met buikpijn hebt is er waarschijnlijk niks aan de hand!
Weet je wat mij ook opvalt...Als er iemand bloed verliest wordt al heel snel gezegd dat het dan wel fout zal zitten. Heb dat heel vaak gelezen op fora. Terwijl er niks aan de hand hoeft te zijn! Alsof sommige meiden (ik zeg niet iedereen) het steeds nodig vinden om hun situatie met een ander te vergelijken!
Dus laat je niet onzeker maken door allerlei verhalen die de ronde doen.
Ik kan me voorstellen dat je na je eerste echo echt ervan kunt genieten! Wat zou het toch handig zijn om af en toe zelf een kijkje te kunnen nemen!
Duurt lang he dat wachten? En de tijd lijkt soms zo langzaam te gaan.
Zie trouwens dat we precies 3 weken verschillen
@ Puggle: Ben je de koopzondag een beetje doorgekomen? Lijkt me ook helemaal niet leuk!
Hier waaide het ook hard. Gelukkig vandaag wel zon! Ben samen met man heerlijk naar buiten geweest. Heeft me echt goed gedaan!
Ik lees dat je vriend jarig is. Gefeliciteerd!!
Wat vervelend dat je nog zo lang moet wachten op de afspraak!
Ja nu kan ik weer iets meer genieten
Vind het wel moeilijk hoor om niet al hartstikke veel te gaan shoppen.
Oh voordat je het weet is het bij jou ook zover en heb je ook je eigen uk in je handen!
@ Smooch: Oh ik lees nu dat jullie er in juli voor willen gaan. Nou tijd gaat uiteindelijk wel snel hoor! Wat een lieve reactie van je vader
Komt dan vast wel goed met oppassen.
Hoe mannen soms kunnen denken he haha. Maar het kan best hoor, meteen zwanger worden!
Wij gaan waarschijnlijk voor een gastouder. Ik heb ook nog echt geen idee welke dagen ik ga werken. Ik ga terug van fulltime naar 2 dagen per week.
Je kunt ook kinderopvangtoeslag krijgen! Krijg je ook bij een gastouder.
Ja het is een enorme opluchting! Het was idd mijn eerste aankoop. Ik durfde hiervoor nog niet echt
Wij willen het geslacht wel weten. Kunnen we er ook gericht de babykamer op aanpassen en ook shoppen. We hebben wel afgesproken om het verder niemand te vertellen. Wordt ons geheim
@ Happy: Ja het gaat snel he haha. Ben hier nu 2 dagen niet geweest en wat is er weer veel geschreven
Klinkt idd als een heerlijk weekend!!
Oh ik kan nu gelukkig ook weer iets meer genieten
Ik probeer zoveel mogelijk positief te denken, stress is ook niet goed voor de uk.
@ Filoria: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk wordt je cyclus nog wat regelmatiger. Vervelend is dat he als je niet weet waar van op aan kunt.
Oh etalages kunnen ook al genoeg zijn haha.
Wat fijn dat je man nu ook helemaal om is! Ah wat lief dat hij je helemaal verliefd aankijkt
Doet ie hier trouwens ook sinds we weten dat ik zwanger ben! Heb af en toe dan ook de tranen in m'n ogen staan...hormonen spelen nogal op haha.
Ja gerommel heb ik idd ook veel. Eén keer flinke pijn gehad, daarna gelukkig niet meer zo.
Oh dat voelen opschuiven is ook heel herkenbaar. Soms heb ik er ook best last van.
Ik zie trouwens dat je aanraadt om het kind meerdere dagen naar de kinderopvang te laten gaan..Dat wilde ik ook het liefst, maar ik weet gewoon helemaal niet welke dagen ik na mijn zwangerschapsverlof ga werken. Dat kan ik nu ook nog niet plannen. Baal er dus behoorlijk van. Hopelijk vinden we een oppasouder met kinderen.
Ik wil sowieso geen vaste dagen voor mijn (schoon)ouders. Zie ik helemaal niet zitten. Zal er ook wel mee te maken hebben dat mijn moeder 2 keer een vreselijke bemoeizuchtige schoonvader heeft gehad.
Wel fijn dat dat bij jou (en anderen hier) wel heel goed werkt!
@ Majo: Ja het gaat snel hier he haha. Voor je het weet is het zover. Tijd vliegt echt!
@ Tamm: Spannend!! Oh dan zou je het idd niet kunnen verzwijgen.
Zou ook wel leuk zijn om op je verjaardag positief te kunnen testen. Dat zou wel heel bijzonder zijn!
Wat fijn dat ze vrijdag de keuken komen zetten. Kan me voorstellen dat je het nu wel tijd vond worden
Vreemde gewoonten houdt je poes erop na haha. Goede uitvinding van de lege colafles!
@ Pitbullgup: Gefeliciteerd met je winstpunt!
Oh dat wordt dan spannend de komende 2 weken!
Ja ik ben heel blij dat ik even met haar gebeld heb. Komt ook vast wel goed allemaal
@ LLL: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden!
Kun je het er niet nog eens met vriend over hebben?
@ Bo: Wat lief van je vriend! Laat je weten wat jullie gedaan hebben?
Ja het is allemaal voor een goed doel. Komt goed!
@ All: Ik ben zo ontzettend moe! Lig dan ook bijna elke dag vroeg in bed.
Vandaag heb ik alvast kraamzorg geregeld en van aanvullend pakket geswitcht bij mijn zorgverzekeraar. Ik ben echt heel blij dat dat mogelijk is! Nu krijgen we de nekplooimeting vergoed en hebben we geen eigen bijdrage voor de kraamzorg.
Verder nog heerlijk naar buiten geweest met man.
We hebben trouwens besloten om voor zaterdag cakejes met roze en blauwe muisjes te maken en deze te geven. We gaan dan uit eten met mijn vader, vriendin, broertje en oma. De hint moet dan wel duidelijk zijn toch?
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Chocolate, natuurlijk mag je dat vragen, ze woont in Canada. Jammer dat je zo moe bent, doe maar lekker rustig aan.... Leuk idee met die cakejes!
Tamm, jeej, n keuken!!
Zvb, ik heb pilletjes van kruidvat, maar die zijn ook best fors.
De rest ben ik even kwijt, sorry sorry sorry
Tamm, jeej, n keuken!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Chocolate, natuurlijk mag je dat vragen, ze woont in Canada. Jammer dat je zo moe bent, doe maar lekker rustig aan.... Leuk idee met die cakejes!
Tamm, jeej, n keuken!!
Oh dat heb je volgens mij al eens verteld. Mijn geheugen werkt niet echt mee
Dank je wel Ik merk dat ik idd wat meer rust zou moeten nemen.
Hopelijk vinden zij het ook leuk
chocolate- Fluisteraar
Zwangerschapsdementie...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Zwangerschapsdementie...
Haha ja daar heb ik heel erge last van
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Muppetje schreef:Zwangerschapsdementie...
Hihi, wat doe je eraan hè?
Morgen komen mn jurkjes, maar het is met handtekening voor ontvangst, bah, ik moet toch gewoon werken
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:chocolate schreef:Muppetje schreef:Zwangerschapsdementie...
Morgen komen mn jurkjes, maar het is met handtekening voor ontvangst, bah, ik moet toch gewoon werken
Haha ja idd
Oh wat vervelend idd! Komen ze dan nog een keer langs of geven ze het pakketje af bij het postkantoor?
Wat heb je voor jurkjes gekocht? *kan ook niet wachten om jurkjes te gaan shoppen*
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Muppetje schreef:chocolate schreef:Muppetje schreef:Zwangerschapsdementie...
Haha ja idd
Oh wat vervelend idd! Komen ze dan nog een keer langs of geven ze het pakketje af bij het postkantoor?
Wat heb je voor jurkjes gekocht? *kan ook niet wachten om jurkjes te gaan shoppen*
Weet niet hoe ze dat doen...
Zal eens kijken of ik plaatjes kan vinden.
Muppetje- Ratel
Van de andere kan ik geen plaatje vinden
Muppetje- Ratel
Puggle: nog gefeliciteerd met je vriend! Hoe oud is hij geworden?
Zusje van Bert: bedankt voor het openen van de discussie over foliumzuurpillen, ik heb (in gedachten) aantekeningen gemaakt voor als ik ze straks mag gaan slikken.
Tamm86: ik had ergens een paar bladzijden terug vanalles tegen jou gezegd, maar ik weet nu niet meer wat :p
oja ik weet weer iets: of je die tabel met namen enz. in jouw eerste post in dit topic wil zetten, dat is makkelijker opzoeken.
Pitbullgup: wat leuk dat je man zei dat je moest stoppen met de pil! Ik duim voor je dat je op dit moment gewoon al hartstikke zwanger bent en dat je over een paar weken positief test, wie weet
Live Laugh Love: oeh augustus, dat duurt nog lang! ik vind 1 mei al zo ver weg!
Bo: fijne verjaardag alvast! Ben benieuwd wat je vriend voor je in petto heeft. Jij ook zo te lezen haha.
Studiebol: ooh als je drie dagen kunt werken valt de puzzel nog best mee. Het lijkt me wel zwaar als je straks je kind moet brengen, dan de hele dag werken, dan weer ophalen en dan heb je ook nog huishouden enzo! Maarja er zijn ook genoeg alleenstaande moeders die dat hebben en die het prima redden
Chocolate: voor jou zou een gastouder ideaal zijn zo te lezen, maar daar ben je ook naar op zoek begrijp ik? Klinkt lekker trouwens, wat je verder omschrijft over hoe het met je gaat: emotioneel zijn door hormonen, gerommel in je buik. Wat is zwanger zijn toch leuk he?! :p
Muppetje: misschien moet je er eens een testje tegenaan gooien, als je last hebt van zwangerschapsdementie?
Hier alles rustig. Ik ga zo de was ophangen, afwassen, studeren én op tijd naar bed. Maar dat kan eigenlijk niet, dus ik zal iets van mijn lijstje moeten afstrepen ben ik bang!
Zusje van Bert: bedankt voor het openen van de discussie over foliumzuurpillen, ik heb (in gedachten) aantekeningen gemaakt voor als ik ze straks mag gaan slikken.
Tamm86: ik had ergens een paar bladzijden terug vanalles tegen jou gezegd, maar ik weet nu niet meer wat :p
oja ik weet weer iets: of je die tabel met namen enz. in jouw eerste post in dit topic wil zetten, dat is makkelijker opzoeken.
Pitbullgup: wat leuk dat je man zei dat je moest stoppen met de pil! Ik duim voor je dat je op dit moment gewoon al hartstikke zwanger bent en dat je over een paar weken positief test, wie weet
Live Laugh Love: oeh augustus, dat duurt nog lang! ik vind 1 mei al zo ver weg!
Bo: fijne verjaardag alvast! Ben benieuwd wat je vriend voor je in petto heeft. Jij ook zo te lezen haha.
Studiebol: ooh als je drie dagen kunt werken valt de puzzel nog best mee. Het lijkt me wel zwaar als je straks je kind moet brengen, dan de hele dag werken, dan weer ophalen en dan heb je ook nog huishouden enzo! Maarja er zijn ook genoeg alleenstaande moeders die dat hebben en die het prima redden
Chocolate: voor jou zou een gastouder ideaal zijn zo te lezen, maar daar ben je ook naar op zoek begrijp ik? Klinkt lekker trouwens, wat je verder omschrijft over hoe het met je gaat: emotioneel zijn door hormonen, gerommel in je buik. Wat is zwanger zijn toch leuk he?! :p
Muppetje: misschien moet je er eens een testje tegenaan gooien, als je last hebt van zwangerschapsdementie?
Hier alles rustig. Ik ga zo de was ophangen, afwassen, studeren én op tijd naar bed. Maar dat kan eigenlijk niet, dus ik zal iets van mijn lijstje moeten afstrepen ben ik bang!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik niet, Chocolate heeft last van zwangerschapsdementie
Muppetje- Ratel
Oja?
Of was je alweer vergeten dat je dat gezegd had?
Muppetje schreef:De rest ben ik even kwijt, sorry sorry sorry
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Oja?Muppetje schreef:De rest ben ik even kwijt, sorry sorry sorry
Wahahaha, uhm, ja, dat was ik alweer vergeten...
Muppetje- Ratel
Chocolate: ja ik ben de zondag doorgekomen hoor, morgen nog effe en dan woensdag vrij gelukkig! Ja het duurt nog even voor ik kan komen, maar goed ik weet toch niet wanneer ik ongesteld word dus dat maandje wachten kan er dan ook nog wel bij
Wat een leuk idee zeg met die cakejes, spannend ook!
Filoria: bedankt mijn vriend is 26 geworden. Alles nog gelukt met ruimen en leren en alles tegelijk
Muppetje: leuk jurkjes doen het altijd goed! Jammer dat je morgen niet thuis bent. Ik baal daar ook altijd van!
Als ik iemand vergeet sorry, is lastig op mijn phone.
Wat een leuk idee zeg met die cakejes, spannend ook!
Filoria: bedankt mijn vriend is 26 geworden. Alles nog gelukt met ruimen en leren en alles tegelijk
Muppetje: leuk jurkjes doen het altijd goed! Jammer dat je morgen niet thuis bent. Ik baal daar ook altijd van!
Als ik iemand vergeet sorry, is lastig op mijn phone.
Gast- Gast
De was, afwas en studeren is allemaal gelukt
Vroeg naar bed gaan niet
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3964
Vroeg naar bed gaan niet
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3964
Filoria- Ratel
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: