Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 17 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  chocolate vr 7 jan 2011 - 1:10

@ Amber: Fijn dat alles goed met jou gaat! Wordt dan erg spannend nu. Hopelijk een vruchtbare maand voor iedereen hier.
Oh heerlijk dat je straks weekend hebt! Ik zit al een aantal dagen thuis, omdat ik me te beroerd voel om te gaan werken. Zal zometeen onderaan even vertellen hoe de echo vandaag gegaan is Very Happy

@ Nicee: Welkom!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je liever onder een andere naam post Wink
Wat leuk dat je man van mening is veranderd! Ik kan me voorstellen dat je het vreemd vindt om het met je huisarts te bespreken, is toch iets wat je liever voor jezelf houdt. Fijn dat je man meegaat. Hopelijk voel je je snel wat beter.
Hahaha moet ook wel lachen om de poule Laughing
Ik ben sowieso de eerste van wie ze het verwachten. Mijn broertjes en zusje zijn nog in de kind tot puberleeftijd en dus nog veel te jong haha.

@ Aimee: Haha nou ik houd jullie op de hoogte en dat jullie maar ook heel snel zwanger mogen worden!!

@ Tamm: Ah hoe is het gegaan bij de dierenarts? Ik hoop dat ze er niet al te veel last van heeft gehad?
Oh wat leuk dat de babykamer klaar is!!

@ TricTrac: Welkom!! Je weet maar nooit. Het zou zo maar eens in die 13 dagen kunnen gebeuren smile

@ All: Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad!! Very Happy
Ik was vreselijk zenuwachtig, omdat ik al een aantal dagen last heb van bruinverlies, maar die angst was onnodig. Op de echo was een vruchtzakje met dooierzak te zien. Vruchtje kon ze zo snel niet vinden, maar ik heb ook vroeg getest en ben iets minder ver dan mijn ticker aangeeft. Ergens in het begin van week 5, dus dat is dan heel normaal.
Waar het bruinverlies vandaan komt is niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk oud bloed of een gesprongen adertje. Alles zag er iig goed uit Very Happy
Ik mag 17 januari terugkomen Very Happy

Oh en man en ik hebben nog eens goed naar de echo gekeken en zien toch echt allebei 2 stipjes in de vruchtzak..

Laatst aangepast door chocolate op vr 7 jan 2011 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Happy vr 7 jan 2011 - 1:22

Wat leuk Chocolate Very Happy
En wat leuk dat je 17 Januari al terug mag komen smile
Wat spannend allemaal.. En 2 stipjes? Ik heb er eigenlijk nog totaal geen verstand van Wink Maar kan dat een 2ling betekenen? Of ben je dan ook 2 vruchtzakjes nodig? Embarassed

Welkom TricTrac, gezellig dat je mee komt kletsen.
Je bent ook nog jong smile Leuk..! Ik ben zelf 22 smile

@ All.. Nu wij beide er zeker van zijn dat we samen een kindje zouden willen houd het klapperen echt niet meer op!
De kleine slaapkamer in ons huis word straks babykamer, en ik mn hoofd ben ik hem aan het inrichten. Het is nog lang niet zo ver!
Maar ondertussen ben ik er zoveel mee bezig.. Embarassed

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  chocolate vr 7 jan 2011 - 1:31

Happy schreef:Wat leuk Chocolate Very Happy
En wat leuk dat je 17 Januari al terug mag komen smile
Wat spannend allemaal.. En 2 stipjes? Ik heb er eigenlijk nog totaal geen verstand van Wink Maar kan dat een 2ling betekenen? Of ben je dan ook 2 vruchtzakjes nodig? Embarassed

Welkom TricTrac, gezellig dat je mee komt kletsen.
Je bent ook nog jong smile Leuk..! Ik ben zelf 22 smile

@ All.. Nu wij beide er zeker van zijn dat we samen een kindje zouden willen houd het klapperen echt niet meer op!
De kleine slaapkamer in ons huis word straks babykamer, en ik mn hoofd ben ik hem aan het inrichten. Het is nog lang niet zo ver!
Maar ondertussen ben ik er zoveel mee bezig.. Embarassed

Haha herkenbaar!! Het kan heel snel gaan Wink
Hopelijk kunnen jullie 'm heel snel inrichten!

Dat was ook onze eerste gedachte. Zou ik wel heel erg leuk vinden. Het zou trouwens ook verklaren waarom ik zo snel positief testte (meer hcg).
Volgens mij kunnen ze wel één vruchtzak delen, maar is het dan eeneiig. Weet het ook niet zeker, maar dat is wat ik even snel heb opgezocht Wink
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Happy vr 7 jan 2011 - 1:32

Oww spannend zeg!
Dan kom je de 17e vast meer te weten. Very Happy

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  chocolate vr 7 jan 2011 - 1:37

Happy schreef:Oww spannend zeg!
Dan kom je de 17e vast meer te weten. Very Happy

Ja he, het kan me niet snel genoeg gaan haha. Hopelijk ook een kloppend hartje (of 2 smile ) dan!!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  TricTrac vr 7 jan 2011 - 3:47

@ Chocolate: Wat leuk je eerste echo gehad, en wat spannend allemaal. Vooral dat het misschien een 2ling is! Maar daar kom je de 17e vast meer over te weten.

@ Happy: Ik ben inderdaad ook nog redelijk jong, leuk om met nog meer (jonge) meiden zo te kunnen kletsen!
TricTrac
TricTrac
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 45
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  chocolate vr 7 jan 2011 - 5:11

TricTrac schreef:@ Chocolate: Wat leuk je eerste echo gehad, en wat spannend allemaal. Vooral dat het misschien een 2ling is! Maar daar kom je de 17e vast meer over te weten.

@ Happy: Ik ben inderdaad ook nog redelijk jong, leuk om met nog meer (jonge) meiden zo te kunnen kletsen!

Dat is zo bijzonder, ook al was er nog weinig te zien. Het maakt het allemaal net wat echter.
Ik ben heel benieuwd wat er de 17de uit gaat komen.
Ben er trouwens wel over na aan het denken om het een paar dagen te verzetten, dan is er nog meer te zien. Nog maar eens over nadenken Wink
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Amber- vr 7 jan 2011 - 6:00

chocolate schreef:@ Amber: Fijn dat alles goed met jou gaat! Wordt dan erg spannend nu. Hopelijk een vruchtbare maand voor iedereen hier.
Oh heerlijk dat je straks weekend hebt! Ik zit al een aantal dagen thuis, omdat ik me te beroerd voel om te gaan werken. Zal zometeen onderaan even vertellen hoe de echo vandaag gegaan is Very Happy

@ Nicee: Welkom!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je liever onder een andere naam post Wink
Wat leuk dat je man van mening is veranderd! Ik kan me voorstellen dat je het vreemd vindt om het met je huisarts te bespreken, is toch iets wat je liever voor jezelf houdt. Fijn dat je man meegaat. Hopelijk voel je je snel wat beter.
Hahaha moet ook wel lachen om de poule Laughing
Ik ben sowieso de eerste van wie ze het verwachten. Mijn broertjes en zusje zijn nog in de kind tot puberleeftijd en dus nog veel te jong haha.

@ Aimee: Haha nou ik houd jullie op de hoogte en dat jullie maar ook heel snel zwanger mogen worden!!

@ Tamm: Ah hoe is het gegaan bij de dierenarts? Ik hoop dat ze er niet al te veel last van heeft gehad?
Oh wat leuk dat de babykamer klaar is!!

@ TricTrac: Welkom!! Je weet maar nooit. Het zou zo maar eens in die 13 dagen kunnen gebeuren smile

@ All: Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad!! Very Happy
Ik was vreselijk zenuwachtig, omdat ik al een aantal dagen last heb van bruinverlies, maar die angst was onnodig. Op de echo was een vruchtzakje met dooierzak te zien. Vruchtje kon ze zo snel niet vinden, maar ik heb ook vroeg getest en ben iets minder ver dan mijn ticker aangeeft. Ergens in het begin van week 5, dus dat is dan heel normaal.
Waar het bruinverlies vandaan komt is niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk oud bloed of een gesprongen adertje. Alles zag er iig goed uit Very Happy
Ik mag 17 januari terugkomen Very Happy

Oh en man en ik hebben nog eens goed naar de echo gekeken en zien toch echt allebei 2 stipjes in de vruchtzak..

@ Chocolat, wat fijn dat de echo goed was, gefeliciteerd!!! En misschien wel een tweeling, wow das echt leuk!! haha! spannend hoor. Ben benieuwd wat er 17 jan uit de echo komt!!

@ TricTrac, welkom!! Gezellig dat je mee gaat schrijven! Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Amber 27 jaar, mijn vriend is 32. Wij zitten in de eerste ronde voor ons 1e kindje. Ik heb volgens de berekeningen deze week mijn eisprong. Heb een heel regelmatige cyclus dus hoop dat het ook echt zo is haha! Worden hierna in ieder geval 2 spannende weken. Maar ga er totaal niet vanuit dat het de 1e ronde al raak is maar zal wel erg leuk zijn!

@ All, Hoe is het met de rest?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  chocolate vr 7 jan 2011 - 6:06

Dank je wel!! smile
Haha ja dat zou echt heel leuk zijn. Heb ook meteen m'n moeder gebeld en verteld dat we 2 stipjes op de echo zien. Zij ook meteen enthousiast haha.
Maar we wachten even rustig de 2de echo af, misschien zien we het wel helemaal verkeerd Wink
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje vr 7 jan 2011 - 7:06

Chocolate, wat fijn dat t goed is gegaan, gefeliciteerd!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  TricTrac vr 7 jan 2011 - 11:36

@ Chocolate: Het lijkt mij ook zo bijzonder om dat zo te zien, en inderdaad is het wat echter en wordt je onzekerheid een stukje weggenomen denk ik. Je hebt inderdaad wel gelijk dat als je het een paar dagen verzet je waarschijnlijk iets meer ziet, maar kan me ook voorstellen dat je weet niet langer wil wachte.. wat een moeilijk keuze!

@ Amber22: Voor jou breken er inderdaaf 2 spannende weken aan! Deze week nog goed veel klussen.. :-) Zou inderdaad leuk zijn als het de 1e ronde al raak zou zijn!
Ik ben overigens erg benieuwd hoe mijn cyclus gaat verlopen.. Heb hiervoor bijna 9 jaar de pil geslikt en daarvoor was het heel onregelmatig.
TricTrac
TricTrac
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 45
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  *Nicee za 8 jan 2011 - 3:12

Ohww die poules bij jullie vallen dus wel mee. We hebben gewoon een gekke familie Laughing

@Chocolate: Dat zou leuk zijn, als blijkt dat het een tweeling zou zijn!! Op naar de 2de echo Very Happy

@Trictrac: Welkom!

Ben nog steeds erg zenuwachtig voor de huisarts maandag.
Stel het kan allemaal met medicijnen of ik moet gaan afbouwen en kan stoppen met de pil ben ook ik erg benieuwd hoe mijn cyclus zou zijn. Het is nu 10jaar geleden dat ik met de pil begon en voor de pil was mijn cyclus heel regelmatig. Hopelijk komt deze dan ook weer zo terug! Ben wel bang dat ik erge last krijg van menstruatiepijn, want dat had ik altijd heel erg. We zullen we zien!
Hier gaat het verder wel goed. We hebben niet veel weekendplannen. Ik ga vanavond met een vriendinnetje schaatsen en ben benieuwd hoe dat gaat, want ik heb al 2 jaar niet meer op de schaatsen gestaan :shock:
*Nicee
*Nicee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Live Laugh Love za 8 jan 2011 - 3:22

Voor een kindje in 2011.. dat kan ik nu ook zeggen, alhoewel het nog wel lang gaat duren. We hebben afgesproken (dat als er geen gekke dingen gebeuren) we december 2011 'ervoor' gaan.
Er zijn nog een aantal dingen die gedaan/ geregeld moeten worden en we denken het tegen die tijd te kunnen doen.Het geeft rust te weten waar je naar uitkomt, want ik wil het zooooooooooo ontzettend graag en mijn vriend gelukkig ook!
Ik heb inmiddels een vast contract gekregen, (dat was één van de dingen die we graag nog wilde) en ik hoop mijn stage dan afgerond te hebben...
Nog even geduld dus, maar het voelt wel goed om dit te kunnen zeggen!!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Amber- za 8 jan 2011 - 11:44

TricTrac schreef:@ Chocolate: Het lijkt mij ook zo bijzonder om dat zo te zien, en inderdaad is het wat echter en wordt je onzekerheid een stukje weggenomen denk ik. Je hebt inderdaad wel gelijk dat als je het een paar dagen verzet je waarschijnlijk iets meer ziet, maar kan me ook voorstellen dat je weet niet langer wil wachte.. wat een moeilijk keuze!

@ Amber22: Voor jou breken er inderdaaf 2 spannende weken aan! Deze week nog goed veel klussen.. :-) Zou inderdaad leuk zijn als het de 1e ronde al raak zou zijn!
Ik ben overigens erg benieuwd hoe mijn cyclus gaat verlopen.. Heb hiervoor bijna 9 jaar de pil geslikt en daarvoor was het heel onregelmatig.

@ TricTrac, Inderdaad 2 spannende weken, dat klussen komt helemaal goed hoor haha :-)
Ik ben zelf ruim een jaar geleden al gestopt met de pil omdat ik veel klachten ervan had. Vanaf de eerste maand had ik een regelmatig cyclus van ongeveer 26-28 dagen, echt fijn. Hopelijk is die bij jou ook regelmatig, wel spannend omdat het voor die tijd niet zo was.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  majo8782 zo 9 jan 2011 - 1:10

Hoi allemaal,

Alles goed met jullie? Heerlijk weertje hier... zit lekker in de zon (binnen) weg te zwijmelen met gedachtes over aankomend jaar... angel

Chocolate: wat fijn dat je echo goed is!! (en een tweeling.. zou wel erg leuk zijn)

Gister mijn laatste pil geslikt, van de week ongesteld worden en dan nog 1 pilstrip, dan stop ik... we gaan niet direkt beginnen, maar ben wel heeeeel benieuwd hoe mijn cyclus is na ruim 11 jaar de pil te hebben geslikt!

Fijn weekend allemaal nog!

majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200

Bericht  Lejow zo 9 jan 2011 - 1:27

Daar ben ik ook benieuwd naar Majo.
Ik slik al sinds mijn 13e de pil, omdat ik vroeger echt bekant dood ging als ik ongesteld was.. Toen dus maar aan de pil begonnen en deze altijd blijven slikken. Op mijn 18e overgestapt naar de prikpil, want de normale pil hielp gewoon niet genoeh, tot begin vorig jaar. Toen de normale pil weer gaan gebruiken om te kijken wat mijn lichaam zou doen. Gelukkig is mijn menstruatie nu wel te handelen, qua buikpijn en krampen, dus ik ben zeer zeer benieuwd wat er met me gebeurd als ik stop..
Ik slik vrijdag de laatste!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Muppetje zo 9 jan 2011 - 1:32

Er is hoop hoor dames, ik ben ook met de pil begonnen omdat ik heel erg last had van mijn menstruatie. Maar nu valt het reuze mee.

Hier gaat het momenteel wat minder. Heb nog heel erg last van mijn kaak, praten en eten gaat ook nog niet zo best Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  majo8782 zo 9 jan 2011 - 2:39

Lejow schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar Majo.
Ik slik al sinds mijn 13e de pil, omdat ik vroeger echt bekant dood ging als ik ongesteld was.. Toen dus maar aan de pil begonnen en deze altijd blijven slikken. Op mijn 18e overgestapt naar de prikpil, want de normale pil hielp gewoon niet genoeh, tot begin vorig jaar. Toen de normale pil weer gaan gebruiken om te kijken wat mijn lichaam zou doen. Gelukkig is mijn menstruatie nu wel te handelen, qua buikpijn en krampen, dus ik ben zeer zeer benieuwd wat er met me gebeurd als ik stop..

Inderdaad, hier precies hetzelfde verhaal, ik was gewoon 5 dagen p/m ziek... altijd janken van de krampen in mijn buik en had enorm veel bloedverlies, ook ontzettend veel puisten haha.... dus ik ben ook erg benieuwd! Hoop dat mijn mentruatie qua hoeveelheid en pijn, blijft zoals het nu is met pil.
Maargoed, aan de andere kant moeten we er wat voor over hebben he?! smile
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  majo8782 zo 9 jan 2011 - 2:40

Muppetje schreef:Er is hoop hoor dames, ik ben ook met de pil begonnen omdat ik heel erg last had van mijn menstruatie. Maar nu valt het reuze mee.

Hier gaat het momenteel wat minder. Heb nog heel erg last van mijn kaak, praten en eten gaat ook nog niet zo best Sad

sterkte met je kaak!!! hug
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  majo8782 zo 9 jan 2011 - 2:41

wat betekenen die zinnen onder je naam eigenlijk? Fluisteraar, prater, zwijger...?? Iemand een idee?
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Amber- zo 9 jan 2011 - 2:47

majo8782 schreef:
Lejow schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar Majo.

Inderdaad, hier precies hetzelfde verhaal, ik was gewoon 5 dagen p/m ziek... altijd janken van de krampen in mijn buik en had enorm veel bloedverlies, ook ontzettend veel puisten haha.... dus ik ben ook erg benieuwd! Hoop dat mijn mentruatie qua hoeveelheid en pijn, blijft zoals het nu is met pil.
Maargoed, aan de andere kant moeten we er wat voor over hebben he?! smile

Er is inderdaad hoop.. Ik begon toen ik een jaar of 14 was denk ik met de pil omdat ik zo'n buikpijn had van de ongesteldheid. Toen ik ruim een jaar geleden met de pil stopte was ik ook heel huiverig. Maar echt ik heb tegenwoordig weinig last van mijn ongesteldheid.

@ Majo, spannend! En heerlijk he dat weg zwijmelen haha.
Ik ken dat :-)

@ Muppetje, Wat vervelend dat je nog zoveel last hebt. Heb je wel goede pijnstilling?

@ Lejow, Jij vrijdag ook al de laatste, spannend hoor!!

@ all, ik zit volgens mij op het wacht bankje. Volgens mij afgelopen week de eisprong gehad. Merk het nooit zo goed maar wel wat last gehad van mijn buik en wat meer afscheiding. We hebben in ieder geval goed ons best gedaan, haha!! Dus nu afwachten.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 9 jan 2011 - 3:35

De benamingen onder je naam staan voor hoeveel je gepost heb. Bij 500 posts ofzo veranderd je naam.
Zijn een soort 'rangen'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 5:40

Ha dames, ik ben er ook weer!

@ Chocolate ; fijn dat de echo goed was, voor zover te zien. Wel gaaf dat het er misschien 2 zijn! Dan wordt het nog een tweelingenbabyboom hier haha

@ Amberr ; spannend! Zitten we samen op het wachtbankje Very Happy Ik mag volgende week maandag (de 17de) volgens mij testen, maar mij kennende gooi ik er al een testje voor het weekend tegenaan haha

@ Nice ; ik hoop dat je je een stuk fijner voelt als je bij de dokter bent geweest, en dat hij jullie natuurlijk naar wens & behoefte kan helpen!

@ majo ; voor jou breekt de spannende 'droomtijd' inderdaad aan! Het is een leuke tijd ook wel hoor, verlies jezelf er alleen niet te veel in, en probeer nu nog even extra te genieten van de dingen die je dan niet meer mag als het zover is! Lekker veel filet americain en leverworst eten Wink

@ lejow ; ik ben echt héél benieuwd wat er gaat gebeuren als jij je laatste pil hebt geslikt! Vooral of jullie toch nog condooms gaan halen haha

@ all ; sorry dat ik even niet heb gepost! Ben het hele weekend weggeweest, vriend was op voetbalkamp, en wij zijn met de overgebleven voetbalvrouwen ook een avondje gaan stappen/eten/pyamaparty .. ben net pas thuis, na amper 4 uur op de bank te hebben geslapen bij mijn vriendin, en vriend ligt al vanaf 3 uur te pitten omdat hij helemaal flink heeft doorgehaald! Ik ben wel eeerst lekker in bad gegaan, nu op de pc en vanavond ga ik lekker niet te laat naar bed, morgen weer werken na een week 'ziektewet'.

Wel moest ik vannacht in die paar uurtjes dat ik heb geslapen, echt 3x nodig naar de wc! Nu heb ik dat sowieso wel vaak, maar dan is het verspreid over een lange nacht, nu echt maar in een paar uur, en werd er gewoon wakker van! 'Normaliter' zou nu de innesteling moeten zijn als het eitje bevrucht is, in principe heb ik af en toe flinke krampen maar dat kan natuurlijk van van alles zijn .. Het zijn iig geen 'ik moet poepen-krampen' haha Nog een weekje wachten, en dan zullen we het zien smile

Fijn weekend nog!

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 9 jan 2011 - 6:26

tamm86 schreef:Ha dames, ik ben er ook weer!

@ Chocolate ; fijn dat de echo goed was, voor zover te zien. Wel gaaf dat het er misschien 2 zijn! Dan wordt het nog een tweelingenbabyboom hier haha

@ Amberr ; spannend! Zitten we samen op het wachtbankje Very Happy Ik mag volgende week maandag (de 17de) volgens mij testen, maar mij kennende gooi ik er al een testje voor het weekend tegenaan haha

@ Nice ; ik hoop dat je je een stuk fijner voelt als je bij de dokter bent geweest, en dat hij jullie natuurlijk naar wens & behoefte kan helpen!

@ majo ; voor jou breekt de spannende 'droomtijd' inderdaad aan! Het is een leuke tijd ook wel hoor, verlies jezelf er alleen niet te veel in, en probeer nu nog even extra te genieten van de dingen die je dan niet meer mag als het zover is! Lekker veel filet americain en leverworst eten Wink

@ lejow ; ik ben echt héél benieuwd wat er gaat gebeuren als jij je laatste pil hebt geslikt! Vooral of jullie toch nog condooms gaan halen haha

@ all ; sorry dat ik even niet heb gepost! Ben het hele weekend weggeweest, vriend was op voetbalkamp, en wij zijn met de overgebleven voetbalvrouwen ook een avondje gaan stappen/eten/pyamaparty .. ben net pas thuis, na amper 4 uur op de bank te hebben geslapen bij mijn vriendin, en vriend ligt al vanaf 3 uur te pitten omdat hij helemaal flink heeft doorgehaald! Ik ben wel eeerst lekker in bad gegaan, nu op de pc en vanavond ga ik lekker niet te laat naar bed, morgen weer werken na een week 'ziektewet'.

Wel moest ik vannacht in die paar uurtjes dat ik heb geslapen, echt 3x nodig naar de wc! Nu heb ik dat sowieso wel vaak, maar dan is het verspreid over een lange nacht, nu echt maar in een paar uur, en werd er gewoon wakker van! 'Normaliter' zou nu de innesteling moeten zijn als het eitje bevrucht is, in principe heb ik af en toe flinke krampen maar dat kan natuurlijk van van alles zijn .. Het zijn iig geen 'ik moet poepen-krampen' haha Nog een weekje wachten, en dan zullen we het zien smile

Fijn weekend nog!

Hallo Tamm, Gezellig samen op het wachtbankje. :-) Haha zo herkenbaar dat je zegt gooi er in het weekend een test tegen aan. Ik zit ook ergens midden in de week dat ik kan testen. Geen idee wanneer ik gat testen. Zo op een doordeweekse dag 's ochtends testen en daarna meteen na het werk vind ik ook niet wat. Moet nog maar even zien.
Je weekend klinkt wel erg gezellig!
Wie weet z'n die krampen die je hebt toch een innesteling.
Pfff vind het maar niets dat wachten, en dan zit ik nog maar in de 1e ronde haha.

Klopt het dat je je ticker hebt weg gehaald? Zag hem niet meer namelijk! Ooh zie hem alweer haha..

Laatst aangepast door amber22 op zo 9 jan 2011 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : zie hem al..)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 9 jan 2011 - 7:11

Amber en Tamm, probeer jullie niet te druk te maken hoor. Ik had het vorige maand ook. Uiteindelijk werd ik gewoon ongesteld, maar oh god, wat heb ik me druk gemaakt. Ik weet nu echt niet waar ik aan toe ben qua eisprong, das pas frustrerend.. Wink

Ik heb wel pijnstilling gehad, maar alleen maar paracetamol, ik heb niet het idee dat het veel doet....

Laatst aangepast door Muppetje op zo 9 jan 2011 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: