Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:
Oh jeetje... zit hier te shaken.. lachen en huilen te tegelijk!!
Meiden ik ben ZWANGER!!! heb gewoon een duidelijke 2e roze streep!! Pfffff..............
WOW Gefeliciteerd!!!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
O en fijne dag allemaal! Dat moet Amber zeker lukken
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:O en fijne dag allemaal! Dat moet Amber zeker lukken
Dankjewel!! dat gaat zeker lukken..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
@ Chocolate; Ik snap wel dat je nog ff wacht met vertellen hoor zou dat ook pas minimaal na de 10e week doen of als het mensen echt gaat opvallen. Succes bij de arbo-arts.
@ Tamm; en lekker spierpijn?
@ Puggle; ik vind t ook altijd super als ik n nieuw telefoontje kan uitkiezen
@ Muppetje; In ieder geval dan een beetje een regelmatige cyclus ook al is ie heel lang. Kun je in ieder geval voor de volgende ronde een beetje uitrekenen wanneer je eisprong is. Maar wel hartstikke vervelend dat je zo beroerd bent
@ Amber; Gefeliciteerd En al meteen in de eerste ronde wat snel! Geniet van je zwangerschap
@ Tamm; en lekker spierpijn?
@ Puggle; ik vind t ook altijd super als ik n nieuw telefoontje kan uitkiezen
@ Muppetje; In ieder geval dan een beetje een regelmatige cyclus ook al is ie heel lang. Kun je in ieder geval voor de volgende ronde een beetje uitrekenen wanneer je eisprong is. Maar wel hartstikke vervelend dat je zo beroerd bent
@ Amber; Gefeliciteerd En al meteen in de eerste ronde wat snel! Geniet van je zwangerschap
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
ZO! Dat is al rap in 2011 Amberr!
Gaaf zeg! Gefeliciteerd! En nu niet ineens het topic verlaten he omdat je zwanger bent! Ga je maar lekker met Chocolate zwijmelen
X
PS ; even snelle reactie, @ workkkk!
Gaaf zeg! Gefeliciteerd! En nu niet ineens het topic verlaten he omdat je zwanger bent! Ga je maar lekker met Chocolate zwijmelen
X
Gast- Gast
Oh, en nog even een update ; vooralsnog GEEN spierpijn!
Fitter dan ik dacht
Fitter dan ik dacht
Gast- Gast
@ tamm; gelukkig geen spierpijn...
@ all; Volgens mij ben ik goed met berekeningen Mijn ovu test was net al een stuk donkerder en veeeel duidelijker als voorgaande testen...ik verwacht m vrijdag dus we zullen zien of ie er dan vanaf knalt en het klopt :-)
Ik merk verder nog niet zo veel alleen dat mijn cervix slijm al langzaam wat toeneemt.
@ all; Volgens mij ben ik goed met berekeningen Mijn ovu test was net al een stuk donkerder en veeeel duidelijker als voorgaande testen...ik verwacht m vrijdag dus we zullen zien of ie er dan vanaf knalt en het klopt :-)
Ik merk verder nog niet zo veel alleen dat mijn cervix slijm al langzaam wat toeneemt.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
tamm86 schreef:ZO! Dat is al rap in 2011 Amberr!
X
Pitbullgup en Tamm Dankje!
En Tamm blijf gewoon hier mee schrijven hoor! Vind het hier veel te gezellig
Amber-- Ratel
Gefeliciteerd Amber !! Hopelijk volgen wij allemaal snel.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wat leuk amber en wat mega snel!!
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@ amber: Gefeliciteerd!!!
sorry meiden ben even een tijdje niet online geweest.
we hadden ruim een week geen internet en telefoon :S
ze zijn hier in de straat alles aan het ophogen etc dus vandaar.
maar heb dus niet alles bijgelezen vandaar even zo kort ego berichtje;)
nou dinsdag gaan we naar de gyn en vanaf daar zullen we wel naar de internist moeten.
vind het nu toch wel spannend worden.
hoe is het hier verder met de rest ?
groetjes
sorry meiden ben even een tijdje niet online geweest.
we hadden ruim een week geen internet en telefoon :S
ze zijn hier in de straat alles aan het ophogen etc dus vandaar.
maar heb dus niet alles bijgelezen vandaar even zo kort ego berichtje;)
nou dinsdag gaan we naar de gyn en vanaf daar zullen we wel naar de internist moeten.
vind het nu toch wel spannend worden.
hoe is het hier verder met de rest ?
groetjes
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
Dankjewel meiden!!!
Ik heb net de clearblue test gedaan met tijds indicatie.. En daar kwam heel mooi zwanger op te staan en 1-2
Ik heb net de clearblue test gedaan met tijds indicatie.. En daar kwam heel mooi zwanger op te staan en 1-2
Amber-- Ratel
AMBERRRR!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!! Wat een supernieuws, de dag (en het jaar!) kan voor jou zeker niet meer stuk!
Geniet ervan, doe rustig aan enne.....hou ons op de hoogte van je zwangerschap verder he!!!
Geniet ervan, doe rustig aan enne.....hou ons op de hoogte van je zwangerschap verder he!!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:AMBERRRR!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!! Wat een supernieuws, de dag (en het jaar!) kan voor jou zeker niet meer stuk!
Dankjewel!! Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte en blijf gewoon hier mee schrijven hoor net zoals chocolate. Ga hier niet eerder weg tot jullie allemaal zwanger zijn
Amber-- Ratel
amber22 schreef:*Marietje* schreef:AMBERRRR!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!! Wat een supernieuws, de dag (en het jaar!) kan voor jou zeker niet meer stuk!
Dankjewel!! Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte en blijf gewoon hier mee schrijven hoor net zoals chocolate. Ga hier niet eerder weg tot jullie allemaal zwanger zijn
Gezellig!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:amber22 schreef:*Marietje* schreef:AMBERRRR!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!! Wat een supernieuws, de dag (en het jaar!) kan voor jou zeker niet meer stuk!
Gezellig!
Pinky Promiss??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:*Marietje* schreef:AMBERRRR!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!! Wat een supernieuws, de dag (en het jaar!) kan voor jou zeker niet meer stuk!
Gezellig!
Pinky Promiss??
Inderdaad
Amber-- Ratel
Wowwww amber! Gefeliciteerd super zeg! En wat snel gelijk de eerste ronde raak, dat hebben jullie goed gedaan voel je je goed?
Gast- Gast
Muppetje schreef:Nou meiden, ik ben iig consequent, ik ben vandaag ongesteld geworden.
De buikpijn is er alleen nog steeds, nu gecombineerd met ongesteldheidskrampen. Met andere woorden, voel me vreselijk, haha.
Amber weet je al wat?
Puggle veel plezier vandaag, welke telefoon neem je?
Jammer dat je ongesteld geworden bent. Maar wel netjes dezelfde cyclus! Op voor de nieuwe ronde! Wel vervelend dat je nu ook nog steeds die buikpijn erbij hebt!
Ik heb de blackberry 9780 bold genomen in het zwart! Helemaal leuk en nu kan ik hier ook lekker reageren met mijn telefoon
Verder weinig nieuws hier!
Gast- Gast
He Puggle
Genoten van je vrije dag? Welke telefoon is t geworden? Al ongesteld?
Hoe ïs het verder met iedereen? Hier nog steeds behoorlijke buikpijn, maarja, ik vind het al n hele opluchting dat er niets raar te zien was, dus t zal wel over gaan
Genoten van je vrije dag? Welke telefoon is t geworden? Al ongesteld?
Hoe ïs het verder met iedereen? Hier nog steeds behoorlijke buikpijn, maarja, ik vind het al n hele opluchting dat er niets raar te zien was, dus t zal wel over gaan
Muppetje- Ratel
Ow, zie dat je net gereageerd hebt, haha
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Wowwww amber! Gefeliciteerd super zeg! En wat snel gelijk de eerste ronde raak, dat hebben jullie goed gedaan voel je je goed?
Dankje! Ja had het ook nooit verwacht zo snel.. maar ben zo blij! Het voelt nog wel erg onwerkelijk moet ik zeggen haha.
Voel me goed.. nog steeds lichte buik krampjes af en toe (echt het gevoel dat er in mijn buik wat gebeurd).. Verder ben ik nu wat moe en heb zere benen, maar heb ook een hele drukke dag gehad. Maar mag niet klagen hoor!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Wowwww amber! Gefeliciteerd super zeg! En wat snel gelijk de eerste ronde raak, dat hebben jullie goed gedaan voel je je goed?
Dankje! Ja had het ook nooit verwacht zo snel.. maar ben zo blij! Het voelt nog wel erg onwerkelijk moet ik zeggen haha.
Voel me goed.. nog steeds lichte buik krampjes af en toe (echt het gevoel dat er in mijn buik wat gebeurd).. Verder ben ik nu wat moe en heb zere benen, maar heb ook een hele drukke dag gehad. Maar mag niet klagen hoor!
Nou echt super hoor! En fijn dat je je zo goed voelt. Geniet er maar goed van!
Gast- Gast
Muppetje schreef:Ow, zie dat je net gereageerd hebt, haha
Haha tegelijk gepost! Nee helaas nog niet ongesteld. Geloof dat ik alweer op dag 47 zit en ook echt helemaal geen tekenen ook. Ik baal er wel van.
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Ow, zie dat je net gereageerd hebt, haha
Haha tegelijk gepost! Nee helaas nog niet ongesteld. Geloof dat ik alweer op dag 47 zit en ook echt helemaal geen tekenen ook. Ik baal er wel van.
Ja, dat begrijp ik wel, ik baal er ook van dat mijn cyclus zo lang is.... Maarja, bij mij kwam er iig wat. Ik hoop dat dat bij jou ook snel zo is.
Muppetje- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: