Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 30 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- ma 24 jan 2011 - 21:49

Anousch schreef:Vanaf wanneer gingen jullie babyspullen kopen?
En allemaal nieuw of ook via marktplaats bijvoorbeeld?

Zo goed al iedereen in deze topic is nog niet zwanger of net zwanger. Dus ik kan je hier helaas geen antwoord op geven. Heb er als over mijzelf kan spreek ook nog niet over nagedacht wanneer ik dat zou gaan kopen etc, eerst maar eens zwanger worden ;-)

@ all, hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen.. Wel nog steeds pijnlijke borsten, lichte buikkrampen. Vind eigenlijk wel een beetje spannend worden. Zou het dan misschien toch zo zijn?!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  pitbullgup ma 24 jan 2011 - 21:53

Hallo meiden
Wat een gezellig topic hier! Very Happy Lijkt me leuk om hier mee te schrijven als jullie dat goed vinden.
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 24 jaar en mijn man 26 en we zijn sinds Augustus al bezig voor een kleine beeb. Helaas tot nu toe nog niet gelukt maar hopen dan dit jaar toch wel zwanger te raken. Helaas heb ik een erg lange en onregelmatige cyclus dus ben nu begonnen met ovulatie-testen en hoop zo wat meer inzicht in mijn cyclus te krijgen.

@ Anousch; ik ga pas spullen kopen als ik de 12 weken zou hebben gehad. En ik denk dat we wel op marktlaats gaan rondkijken. Laatst stond er ook een splinternieuwe babykamer op voor een spot prijsje.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Amber- ma 24 jan 2011 - 22:06

pitbullgup schreef:Hallo meiden
Wat een gezellig topic hier! Very Happy Lijkt me leuk om hier mee te schrijven als jullie dat goed vinden.
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 24 jaar en mijn man 26 en we zijn sinds Augustus al bezig voor een kleine beeb. Helaas tot nu toe nog niet gelukt maar hopen dan dit jaar toch wel zwanger te raken. Helaas heb ik een erg lange en onregelmatige cyclus dus ben nu begonnen met ovulatie-testen en hoop zo wat meer inzicht in mijn cyclus te krijgen.

@ Anousch; ik ga pas spullen kopen als ik de 12 weken zou hebben gehad. En ik denk dat we wel op marktlaats gaan rondkijken. Laatst stond er ook een splinternieuwe babykamer op voor een spot prijsje.

Welkom!! Tuurlijk mag je mee schrijven! Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 24 jan 2011 - 23:22

Ha meiden,
Hier was de test vanmorgen nog steeds negatief. Was vanmorgen bij huisarts, en ze vindt dat ik een echo móet laten maken omdat mijn buik teveel pijn doet.

Ga vanmiddag om 3 uur, dus we zullen zien....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- ma 24 jan 2011 - 23:26

Muppetje schreef:Ha meiden,
Hier was de test vanmorgen nog steeds negatief. Was vanmorgen bij huisarts, en ze vindt dat ik een echo móet laten maken omdat mijn buik teveel pijn doet.

He bah wat balen dat je nog zoveel latst hebt en test negatief! Ik duim voor je! succes vanmiddag! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 24 jan 2011 - 23:28

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Ha meiden,

He bah wat balen dat je nog zoveel latst hebt en test negatief! Ik duim voor je! succes vanmiddag! hug

Dankje, t komt vast goed, maar ik zie er wel tegenop hoor. En ik mag niet meer eten, bah, heb nu al honger...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup ma 24 jan 2011 - 23:36

@ Amber; dank je voor het welkom Very Happy

@ Muppetje; jeetje wat vervelend.... had de HA wel een vermoeden wat het was of niet? In ieder geval succes met de echo
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 24 jan 2011 - 23:38

pitbullgup schreef:@ Amber; dank je voor het welkom Very Happy

@ Muppetje; jeetje wat vervelend.... had de HA wel een vermoeden wat het was of niet? In ieder geval succes met de echo

Ze heeft niets uitgesproken, maar op het verwijsbriefje staat eug, buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik hoop echt dat dat het niet is, maar dat ik gewoon buikpijn heb Wink

Owja, edit, welkom natuurlijk!,

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup di 25 jan 2011 - 0:43

@ Muppetje; Very Happy Dank je.... Pfff wel spannend dan, duim voor je
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 1:15

@ Anousch ; jij bent er wel heel veel mee bezig he, als ik die topics zo zie! Kan het me wel voorstellen hoor, heb ook die periode gehad, maar probeerde het niet teveel te laten blijken naar de buitenwereld hehe, nou das ook lekker mislukt, kan ik je vertellen! Ik ga pas denken aan babyspullen als het nodig is .. dat zal zo misschien wel rond de 3/4 maanden in de zwangerschap zijn. Ik heb wel 2 babysetjes qua kleding hier, maar dat zijn spullen die ik van mijn zus en dr kindjes heb teruggepakt, omdat zij ze wegdeed en ik ze zó lief vond!

@ Muppetje ; he verdorie! Ik hoop voor je dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, náást het feit dat het ontzettend pijn zal doen emotioneel en fysiek, geloof ik ook dat je voorlopig een maand moet overslaan qua zwanger worden. Ik ga voor je duimen dat het iets onbenulligs is meis, maar er zal toch iets moeten zijn dat de pijn moet verklaren!

@ Amberr ; heel cliche, maar 'geen bloed geeft moed' he .. ben benieuwd als je morgen weer test! Als je cyclus al die tijd zo regelmatig is geweest zou je er toch bijna vanuit kunnen gaan dat het nu wel raak is .. maar ja, afwachten!

@ Pitbullgup ; ik ken je nog uit het zwanger worden topic, maar daar vind ik het toch iets te druk! Ook gaat het daar echt heel erg over zwanger worden, en die druk ligt hier iets minder omdat er een groot aantal nog niet bezig zijn .. Welkom iig! Hoop dat je je cyclus dmv je ovulatietesten weer leert kennen.

Dames, ik ga straks werken en voor het eerst sinds jaren weer fitnessen, ik houd mn hart vast!
Als ik nog kan typen van de spierpijn horen jullie morgen weer van me ..
Ohja, en voor Chocolate, Amberr & Muppetje ; TOI TOI TOI!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 1:23

@Tamm86 nou ja echt mee bezig, ik ga nog geen spullen kopen ofzo hoor :P Maar hier is het eigenlijk het enige waar ik er een beetje over kan praten..

En over de namen, dat komt omdat een vriendin die zwanger is die naam eigenlijk al heel snel had, en dus in gesprekken dat ook al gebruikte het was geen kindje meer maar Jan bijvoorbeeld..

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 25 jan 2011 - 2:58

tamm86 schreef:@ Anousch ; jij bent er wel heel veel mee bezig he, als ik die topics zo zie! Kan het me wel voorstellen hoor, heb ook die periode gehad, maar probeerde het niet teveel te laten blijken naar de buitenwereld hehe, nou das ook lekker mislukt, kan ik je vertellen! Ik ga pas denken aan babyspullen als het nodig is .. dat zal zo misschien wel rond de 3/4 maanden in de zwangerschap zijn. Ik heb wel 2 babysetjes qua kleding hier, maar dat zijn spullen die ik van mijn zus en dr kindjes heb teruggepakt, omdat zij ze wegdeed en ik ze zó lief vond!

@ Muppetje ; he verdorie! Ik hoop voor je dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, náást het feit dat het ontzettend pijn zal doen emotioneel en fysiek, geloof ik ook dat je voorlopig een maand moet overslaan qua zwanger worden. Ik ga voor je duimen dat het iets onbenulligs is meis, maar er zal toch iets moeten zijn dat de pijn moet verklaren!

@ Amberr ; heel cliche, maar 'geen bloed geeft moed' he .. ben benieuwd als je morgen weer test! Als je cyclus al die tijd zo regelmatig is geweest zou je er toch bijna vanuit kunnen gaan dat het nu wel raak is .. maar ja, afwachten!

@ Pitbullgup ; ik ken je nog uit het zwanger worden topic, maar daar vind ik het toch iets te druk! Ook gaat het daar echt heel erg over zwanger worden, en die druk ligt hier iets minder omdat er een groot aantal nog niet bezig zijn .. Welkom iig! Hoop dat je je cyclus dmv je ovulatietesten weer leert kennen.

Dames, ik ga straks werken en voor het eerst sinds jaren weer fitnessen, ik houd mn hart vast!
Als ik nog kan typen van de spierpijn horen jullie morgen weer van me ..
Ohja, en voor Chocolate, Amberr & Muppetje ; TOI TOI TOI!

Dankjewel lieve tamm! Moet zeggen dat ik ook meerdere momenten nu een gevoel krijg van zou het dan toch echt raak zijn. Mijn cyclus was inderdaad zo regelmatig en ben nu al op dag 32 normaal was langste cyclus 28. Maar zat ook erg vaak op 26 dagen. En nu van een ongesteldheid nog niets te bekennen. Pff vind het wel spannend hoor! Ga morgen testen!
Veel plezier met sporten, haha!! wat zul jij een spierpijn hebben morgen 👅
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 25 jan 2011 - 4:18

Ha meiden
Ik ben net terug en het is gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Mijn linker eierstok is erg gevoelig (goh, ja, dat had ik zelf ook gemerkt). Op de echo kon hij natuurlijk niet zien waarom. Als het deze week niet beter wordt moet ik terug naar de huisarts. Zal dan toch wel met het stoppen met de pil te maken hebben. Al vind ik het nog steeds vreemd en doet het nog erg zeer, iets ergs is het dus niet... Gelukkig

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 4:20

@Muppetje: Gelukkig niks ergs joh! Sterkte met je buikpijn!! hug

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 25 jan 2011 - 4:21

Beauty Addict schreef:@Muppetje: Gelukkig niks ergs joh! Sterkte met je buikpijn!! hug

Thanks! hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup di 25 jan 2011 - 4:26

@ Muppetje; Nou gelukkig geen bbz! Maar je hoort wel meer mensen die echt last van vanalles hebben als ze stoppen met de pil. Hoop dat je snle opknapt
Ik heb daar gelukkig niet echt last van gehad alleen veel afgevallen en m'n libido flink omhoog dus dat is alleen maar positief Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Muppetje di 25 jan 2011 - 4:27

pitbullgup schreef:@ Muppetje; Nou gelukkig geen bbz! Maar je hoort wel meer mensen die echt last van vanalles hebben als ze stoppen met de pil. Hoop dat je snle opknapt
Ik heb daar gelukkig niet echt last van gehad alleen veel afgevallen en m'n libido flink omhoog dus dat is alleen maar positief Very Happy

Ja dat met dat libido heb ik ook last van. Nu alleen niet, mn buik doet veel te veel pijn Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate di 25 jan 2011 - 5:26

@ Muppetje: Gelukkig is het geen EUG! Hopelijk ben je snel van je buikpijn af of heeft het een positieve oorzaak Wink

@ Puggle: Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad Very Happy
Ik twijfel nog steeds Embarassed
Vind het ergens ook wel wat hebben dat wij het alleen (en mijn moeder dan) nog weten. Wil gewoon even nog die heerlijke rust. Merk dat ik best wel een kort lontje heb nu en heb natuurlijk helemaal geen zin om hartstikke boos te worden terwijl ik dat normaal niet zo snel doe smile

@ Tamm: Jullie zijn druk bezig! Hopelijk schiet het al een beetje op. Veel plezier bij het fitnessen!
Dank je wel!! Oh ik ben ook niet bang dat de arboarts me niet serieus zou nemen, maar vind vooral het gedoe eromheen zo vervelend. Zal ook wel met hormonen te maken hebben. Kan erg weinig hebben de laatste tijd Embarassed

@ Nicee: Hopelijk krijg je weer een mooie cyclus!
Dank je wel!! Het hele gedoe eromheen vind ik zo vervelend. Mijn baas die maar blijft pushen..Hij begrijpt maar niet dat ik nu andere dingen aan m'n hoofd heb.

@ Amber: Spannend!! Ook omdat je al "kwaaltjes" hebt die bij een zwangerschap horen en al best wel overtijd bent. Laat je het weten als je getest hebt?
Dank je wel!! Oh nee ik laat me zeker niet pushen, ook al vind ik het hartstikke moeilijk om nee te zeggen.

@ Anoush: Ik denk dat wij pas echt babyspullen gaan kopen als ik 12 weken ben of we moeten ergens iets heel moois zien en dat niet kunnen laten liggen. We kijken nu ook al regelmatig op marktplaats naar meubels.

@ Pitbullgup: Welkom. Leuk dat je mee komt kletsen Very Happy
Hopelijk is het bij jou ook heel snel raak. Elke maand wachten is er eigenlijk één te veel he Wink
Hopelijk leveren de ovulatietesten iets op!

@ All: Hier doe ik rustig aan. Heb eigenlijk weinig te melden. Hoe gaat het met jullie?
Wil jullie nog een fijne avond wensen!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 8:48

muppetje: gelukkig dat het geen zwangerschao buiten je baarmoeder is! hopen dat het snel over is of dat je snel meer weet als het blijft. erg vervelend in ieder geval die pijn!

chocolate: ik snap het wel hoor dat jullie er nu nog even alleen van genieten, ik zou dat ook wel fijn vinden denk ik.
ik zou er gewoon goed over denken om het te vertellen, maar binnenkort zullen ze het wel zien dan gaat het wel opvallen Wink

tamm: lekker gesport? goed bezig hoor lekker sportief smile

amber: spannend hoor! ben benieuwd als je hebt getest, zal het morgen wel lezen.

pitbullgup: welkom! wens je een hoop vruchtbaarheid toe hoor Wink

nice: succes en hopelijk krijg je een goede cyclus na de pil!

verder alles goed met iedereen? hier alles zijn gangetje. morgen lekker vrij! mag mijn abo gaan verlengen dus helemaal zin in.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 25 jan 2011 - 19:22

Nou meiden, ik ben iig consequent, ik ben vandaag ongesteld geworden.
De buikpijn is er alleen nog steeds, nu gecombineerd met ongesteldheidskrampen. Met andere woorden, voel me vreselijk, haha.

Amber weet je al wat?

Puggle veel plezier vandaag, welke telefoon neem je?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 25 jan 2011 - 20:01

Muppetje schreef:Nou meiden, ik ben iig consequent, ik ben vandaag ongesteld geworden.
De buikpijn is er alleen nog steeds, nu gecombineerd met ongesteldheidskrampen. Met andere woorden, voel me vreselijk, haha.

Amber weet je al wat?

Oh jeetje... zit hier te shaken.. lachen en huilen te tegelijk!!
Meiden ik ben ZWANGER!!! heb gewoon een duidelijke 2e roze streep!! Pfffff..............

@ Muppetje, wat fijn dat het niets ernstigs is! en lees net hier boven dat je ongesteld bent. Wel een lange cyclus maar wel regelmatig!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 25 jan 2011 - 20:06

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Nou meiden, ik ben iig consequent, ik ben vandaag ongesteld geworden.

Amber weet je al wat?

Meiden ik ben ZWANGER!!! heb gewoon een duidelijke 2e roze streep!! Pfffff..............

@ Muppetje, wat fijn dat het niets ernstigs is! en lees net hier boven dat je ongesteld bent. Wel een lange cyclus maar wel regelmatig!

Waaaah, wat gaaf, gefeliciteerd meid!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 25 jan 2011 - 20:13

Muppetje schreef:
amber22 schreef:

Amber weet je al wat?

Dankjewel!! oh jeetje.. dit is zo gek!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 25 jan 2011 - 20:17

amber22 schreef:
Muppetje schreef:
amber22 schreef:

Amber weet je al wat?

Ja, dat geloof ik graag! Doe lekker rustig aan en probeer ervan te genieten!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 25 jan 2011 - 20:22

Muppetje schreef:
amber22 schreef:
Muppetje schreef:
amber22 schreef:

Amber weet je al wat?

Ja, dat geloof ik graag! Doe lekker rustig aan en probeer ervan te genieten!

Dankjewel lief van je! hug
Ga zeker genieten!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: