Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Nee, hij maakt dan het geluid van rammelende eierstokken.Lejow schreef:Zusje van Bert schreef:Haha idd Lejow, ik dacht ook al...
Wellicht een handige tip trouwens. Ik heb sinds kort een iPhone, heel hip . Normaal hield ik altijd mijn menstruatie bij in mijn agenda maar heb hier nu een gratis app voor, gevonden op cyclus. Hij geeft dan ook aan (bij minimale invoer van 3 maanden) op welke dagen je vruchtbaar bent enzo. Niet dat ik dat al nodig heb maar wellicht voor jullie wel handig .
Oh en ik begin later omdat ik nog met een reis zit die ik graag wil maken. Wanneer ik precies wil beginnen vind ik verder niet iets om te delen.
Gaat er dan een fluit alarm af ofzo??
Gast- Gast
Haha nee je moet wel zelf inloggen . Op de app die ik heb kun je ook nog een wachtwoord instellen. Wel zo discreet . Hij heet period tracker en ik vond hem dus door gewoon op Cyclus te zoeken.
Gast- Gast
Ghehehe doet me denken aan Jochem Meyer..
Voor de Nokia issie er ook.. kost me alleen 3 euro, das te veel van t goeie!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:tamm86 schreef:Hoi hoi ben ik weer even!
Wat leuk dat de tabel weer boven water is
Ziet er goed uittttt
Amberr ; fijn dat iedereen zo enthousiast reageerde! Mijn moeder weet niet dat we bezig zijn, mijn zus ongeveer wel .. Die zal het ook als een van de eerste weten vrees ik! Op jullie na dan natuurlijk, jullie hebben de primeur!
Ik heb vannacht maar heel weinig geslapen, moest openen vanochtend (kinderdagverblijf) en dan ben ik zó bang dat ik me verslaap dat ik al dik 2 uur van tevoren wakker lig en niet meer kan slapen en continu op mn wekker kijk, pfff
Kwam er wel net achter dat ik ontzettend rekbaar slijm heb, echt flinke draden kan je ervan trekken! Alleen weet ik nu niet meer hoe het ook alweer zat met dat slijm en wanneer je eisprong dan is hehe lekker handig!
Niet om het een of ander, maar ik weet gewoon echt niet wat ik me hier bij voor moet stellen..
Zit je dan met je handen in je onderbroek te graaien en te kijken in hoeverre je het 'dradig' uit elkaar kan trekken?!?!?!
Dat dacht ik dus ook, vind het ook vies.
Maar waarom check je slijm eigenlijk?
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:Lejow schreef:tamm86 schreef:Hoi hoi ben ik weer even!
Wat leuk dat de tabel weer boven water is
Ziet er goed uittttt
Amberr ; fijn dat iedereen zo enthousiast reageerde! Mijn moeder weet niet dat we bezig zijn, mijn zus ongeveer wel .. Die zal het ook als een van de eerste weten vrees ik! Op jullie na dan natuurlijk, jullie hebben de primeur!
Ik heb vannacht maar heel weinig geslapen, moest openen vanochtend (kinderdagverblijf) en dan ben ik zó bang dat ik me verslaap dat ik al dik 2 uur van tevoren wakker lig en niet meer kan slapen en continu op mn wekker kijk, pfff
Kwam er wel net achter dat ik ontzettend rekbaar slijm heb, echt flinke draden kan je ervan trekken! Alleen weet ik nu niet meer hoe het ook alweer zat met dat slijm en wanneer je eisprong dan is hehe lekker handig!
Niet om het een of ander, maar ik weet gewoon echt niet wat ik me hier bij voor moet stellen..
Zit je dan met je handen in je onderbroek te graaien en te kijken in hoeverre je het 'dradig' uit elkaar kan trekken?!?!?!
Dat dacht ik dus ook, vind het ook vies.
Maar waarom check je slijm eigenlijk?
Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden. Maar zo gek als het nu door bovenstaande berichtjes doet lijken is het helemaal niet. Op het moment als je rekbaar slijm hebt ook wel cervixslijm genoemd dan ben je op dat moment het meest vruchtbaar! Deze methode om te kijken of je vruchtbaar bent wordt veel gebruikt.
Dus Tamm als goed is zit je nu vlak voor je eisprong!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ja, maar hoe doe je dat?
Zit je met je neus in je onderbroek
Graai je alles er uit?
Trek je je onderbroek wat heen en weer?
Graai je alles er uit?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ja, maar hoe doe je dat?
Graai je alles er uit?
Moet ik hier antwoord op geven? Gewoon even met je vingers voelen neem ik aan. Het is de afscheiding die je hebt.
Amber-- Ratel
@Amber22, oh is dat zo joh? Dat wist ik niet, maar dat kan je toch ook checken dmv testen of via zo'n schema waarop je kan uitzoeken wanneer je vruchtbare periode is.
Haha, het staat gewoon zo raar.
Maja ieder zn methode.
Op internet heb ik een schema gevonden waar je vruchtbare periode kan berekenen. Je hebt ook een schema waarin je kan kiezen in welke periode je wilt dat je kind geboren wordt en dan geeft ie aan op welke dag je dan het beste seks kan hebben. Voor wie dit leuk vindt, zie link.
http://www.dievanmij.nl/kinderwens
Maja ieder zn methode.
Op internet heb ik een schema gevonden waar je vruchtbare periode kan berekenen. Je hebt ook een schema waarin je kan kiezen in welke periode je wilt dat je kind geboren wordt en dan geeft ie aan op welke dag je dan het beste seks kan hebben. Voor wie dit leuk vindt, zie link.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Nou ja, je merkt natuurlijk wel als je wat meer slijm hebt, bij het afvegen. Ook als het slierten zijn. Maar dat je er slierten van gaat trekken vind ik eerlijk gezegd wel smerig. Maar goed, de een is er wel vies van, de ander blijkbaar niet. Maakt ook allemaal niet uit .
Gast- Gast
Amber: lijkt me idd ook wel een fijn idee ja dat je merkt dat er iets in je lichaam gebeurt, heb je het gevoel dat je zwanger bent. Hopelijk worden de kwaaltje niet te erg want das ook niet fijn natuurlijk!
Gast- Gast
smooch schreef:@Amber22, oh is dat zo joh? Dat wist ik niet, maar dat kan je toch ook checken dmv testen of via zo'n schema waarop je kan uitzoeken wanneer je vruchtbare periode is.
Maja ieder zn methode.
Ja klopt er zijn veel meer andere manieren. Ik had geluk dat ik een regelmatige cyclus had dus kon redelijk makkelijk uitrekenen wanneer ik mijn eisprong had. En dan is ook gelukt haha!
@ zusje van bert, ja precies bij het afvegen merk je het lijkt mij. Heb er nooit opgelet. Maar op internet staan wel methodes dat je uit elkaar kunt trekken. Tja weet het ook niet precies.
Maar ik ga naar bed, ben moe!! Slaap lekker allemaal!
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Amber: lijkt me idd ook wel een fijn idee ja dat je merkt dat er iets in je lichaam gebeurt, heb je het gevoel dat je zwanger bent. Hopelijk worden de kwaaltje niet te erg want das ook niet fijn natuurlijk!
Ja heb echt het gevoel dat ik zwanger ben.. maar dat is wel heel erg fijn! Hoop inderdaad dat de kwaaltjes niet te erg worden. Maar je hebt het niet voor het zeggen!
Ga nu echt slapen!
Amber-- Ratel
Zusje van Bert schreef:Nou ja, je merkt natuurlijk wel als je wat meer slijm hebt, bij het afvegen. Ook als het slierten zijn. Maar dat je er slierten van gaat trekken vind ik eerlijk gezegd wel smerig. Maar goed, de een is er wel vies van, de ander blijkbaar niet. Maakt ook allemaal niet uit .
Ja ieder zijn ding idd!
Gast- Gast
Ach, al ik zie hoeveel testen er bij sommigen doorheen gaan hier.. wat is 3 euro ;-)Lejow schreef:Ghehehe doet me denken aan Jochem Meyer..
Gast- Gast
Haha ja 3 euro, ach... Ik vind het vooral handig dat ik niet zelf hoef te gaan zitten rekenen wanneer ik ongesteld wordt. Kan me voorstellen dat het nog handiger is om zo gelijk een overzicht te hebben van alles; ongesteld, vruchtbare dagen, eisprong... Ideaal hoor . En anders gewoon een iPhone nemen, issie gratis muhaha . 15 Februari maakt mijn ei een sprong, beentjes bij elkaar dus voor mij rond die tijd .
Gast- Gast
Inmiddels toch wel blij met je IPhone? Meen, ik weet ook niet wanneer ik ongesteld moet worden. Ik heb echt geen idee wanneer de laatste keer wasZusje van Bert schreef:Haha ja 3 euro, ach... Ik vind het vooral handig dat ik niet zelf hoef te gaan zitten rekenen wanneer ik ongesteld wordt. Kan me voorstellen dat het nog handiger is om zo gelijk een overzicht te hebben van alles; ongesteld, vruchtbare dagen, eisprong... Ideaal hoor . En anders gewoon een iPhone nemen, issie gratis muhaha . 15 Februari maakt mijn ei een sprong, beentjes bij elkaar dus voor mij rond die tijd .
Gast- Gast
Hai meiden!
Ik hoop ook zwanger te mogen worden in 2011! Ik ben in december 2009 gestopt met de pil, toen we aankondigden dat we gingen trouwen! Afgelopen augustus zijn we getrouwd, en nu 'fanatiek' bezig voor een kindje!
Ik wist niet hoe ik ging reageren als ik van de pil af was, want ik ging aan de pil omdat ik echt ontzettend ziek was als ik ongesteld werd, misselijk, ontzetttend buikpijn, duizelig en flauwvallen, verloor liters bloed voor mn gevoel; echt 2 dagen helemaal out.
Nu gaat dat gelukkig aardig goed, ik heb een redelijke cyclus, tussen de 28 en 32 dagen, waar ik wel ibuprofen slik tegen de buikpijn. Anders lig ik nog wel een paar uur plat.
We zijn geen fanatieke sexers, omdat ik geen sexbeest ben, maar gaan er wel voor! Dus ik wil me wel graag aansluiten bij jullie, ik weet niet of ik heel fanatiek schrijver ben, maar doe me best!
Mijn man:) is 27 en ik ben 25, en we gaan voor ons eerste kindje!
Liefs MiKa
Ik hoop ook zwanger te mogen worden in 2011! Ik ben in december 2009 gestopt met de pil, toen we aankondigden dat we gingen trouwen! Afgelopen augustus zijn we getrouwd, en nu 'fanatiek' bezig voor een kindje!
Ik wist niet hoe ik ging reageren als ik van de pil af was, want ik ging aan de pil omdat ik echt ontzettend ziek was als ik ongesteld werd, misselijk, ontzetttend buikpijn, duizelig en flauwvallen, verloor liters bloed voor mn gevoel; echt 2 dagen helemaal out.
Nu gaat dat gelukkig aardig goed, ik heb een redelijke cyclus, tussen de 28 en 32 dagen, waar ik wel ibuprofen slik tegen de buikpijn. Anders lig ik nog wel een paar uur plat.
We zijn geen fanatieke sexers, omdat ik geen sexbeest ben, maar gaan er wel voor! Dus ik wil me wel graag aansluiten bij jullie, ik weet niet of ik heel fanatiek schrijver ben, maar doe me best!
Mijn man:) is 27 en ik ben 25, en we gaan voor ons eerste kindje!
Liefs MiKa
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
En die calculater zit ook op de blackberry:D heb em net geinstalleerd, maar snap nog niet helemaal wat ik ermee kan dus dat ga ik nog maar even uitvogelen...
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Ja ben er blij mee Smikkel! En ik wil wel weten wanneer ik ongeveer ongesteld wordt dus hield het altijd al bij. Jammer dat je die van de BB zo moet uitvogelen. Die ik heb, spreekt echt voor zicht.
Gast- Gast
@ Mika; welkom!
Wat een goede tip van die app heb m meteen op m'n adroid gezet. Je kunt bij die van mij zelfs je temperatuur etc invoeren en dan past ie zich meteen aan Super handig
Wat een goede tip van die app heb m meteen op m'n adroid gezet. Je kunt bij die van mij zelfs je temperatuur etc invoeren en dan past ie zich meteen aan Super handig
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
pitbullgup schreef:@ Mika; welkom!
Die tip had ik ook al eens gegeven, maar toen is ie niet geland volgens mij... Welke heb jij voor Andriod? Ik heb pink pad
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Oh ja, Mika welkom
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:pitbullgup schreef:@ Mika; welkom!
Die tip had ik ook al eens gegeven, maar toen is ie niet geland volgens mij... Welke heb jij voor Andriod? Ik heb pink pad
Hahaha niet gezien dan... ik heb "my days"
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
pitbullgup schreef:Muppetje schreef:pitbullgup schreef:@ Mika; welkom!
Hahaha niet gezien dan... ik heb "my days"
Er zijn veel verschillende he? Ik vond pink pad het mooist en handigst, heb uiteindelijk de volledige gekocht. Ach, t kost 2 euro en die mensen hebben er natuurlijk ook n hoop werk aan
Muppetje- Ratel
Ha dames,
Mag ik hier even aankloppen met een vraagje? Vriend en ik zijn nog niet serieus bezig met kinderen krijgen, wel steeds regelmatiger over gehad het afgelopen jaar en mocht ik zwanger worden dan is het kindje ook absoluut gewenst. Hoe dan ook, toch nog even wachten was ons besluit. Slik vanwege ziekte ook medicijnen waar ik niet zwanger mee mag worden (direct mee moet stoppen als ik zwanger wordt / wil worden). Nu heb ik begin januari menstruatie gehad, anders dan anders doordat ik weinig bloed verloor maar dacht dat mijn medicatie mijn lichaam misschien weer wat in de war schopt. Sinds een week of 2/3 echter dagelijks last van een raar gevoel in mijn buik, zwaar gevoel en lichte buikkrampen / pijn in de rug die ik normaal krijg als ik ongesteld moet worden. Vanwege medicatie toch maar een test gedaan gisteren, waar na 2 minuten een negatieve uitslag op te lezen was maar na korte tijd opeens een vage + verschenen was. Ik weet alleen niet hoeveel tijd er precies zat tussen het nemen van de test en het moment dat ie die uitslag gaf, weet dat zo'n test na een tijdje niet betrouwbaar meer is. Maar ja, menstruatieklachten blijven en ik ben er niet helemaal gerust op. Ga morgenochtend nog een keer een test doen in de hoop op zekerheid, maar nu mijn vraag aan jullie: weet iemand of het echt teken van zwangerschap kan zijn als je continue menstruatiepijn voelt of waar dit anders mogelijk een teken van zou kunnen zijn?
Lilou
Mag ik hier even aankloppen met een vraagje? Vriend en ik zijn nog niet serieus bezig met kinderen krijgen, wel steeds regelmatiger over gehad het afgelopen jaar en mocht ik zwanger worden dan is het kindje ook absoluut gewenst. Hoe dan ook, toch nog even wachten was ons besluit. Slik vanwege ziekte ook medicijnen waar ik niet zwanger mee mag worden (direct mee moet stoppen als ik zwanger wordt / wil worden). Nu heb ik begin januari menstruatie gehad, anders dan anders doordat ik weinig bloed verloor maar dacht dat mijn medicatie mijn lichaam misschien weer wat in de war schopt. Sinds een week of 2/3 echter dagelijks last van een raar gevoel in mijn buik, zwaar gevoel en lichte buikkrampen / pijn in de rug die ik normaal krijg als ik ongesteld moet worden. Vanwege medicatie toch maar een test gedaan gisteren, waar na 2 minuten een negatieve uitslag op te lezen was maar na korte tijd opeens een vage + verschenen was. Ik weet alleen niet hoeveel tijd er precies zat tussen het nemen van de test en het moment dat ie die uitslag gaf, weet dat zo'n test na een tijdje niet betrouwbaar meer is. Maar ja, menstruatieklachten blijven en ik ben er niet helemaal gerust op. Ga morgenochtend nog een keer een test doen in de hoop op zekerheid, maar nu mijn vraag aan jullie: weet iemand of het echt teken van zwangerschap kan zijn als je continue menstruatiepijn voelt of waar dit anders mogelijk een teken van zou kunnen zijn?
Lilou
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: