Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ha dames!
Fijn te zien dat er bij bijna iedereen zo'n progressie is geweest qua mannen die willen!
Ik zit op dag 2 van mijn cyclus Ik voelde me gisteren helemaal niet lekker maar vandaag gaat het weer prima!
Ik heb gisteren toch nog maar condooms gekocht (mijn vriend is ook nogal van zich 'houden aan de besluiten'), en gevraagd of mijn vriend niet zo langzamerhand wilde afbouwen, maar hij zei ; 'we hebben ze iig en we zien wel wanneer we ze gebruiken'. Hij wordt er ook steeds makkelijker in en bij ons kan het sowieso alle kanten op.
@ Marietje ; dat is flink balen zeg, dat je niet het aantal uren kan werken dat je zou willen. Ik weet wat je verstand zegt, maar als je hart wat anders zegt dan zit je er flink tussenin, helaas! Hoop voor je dat het goedkomt!
@ Muppetje ; arme frummel! Bij jou duurt het ook zo lang! Heb je inmiddels alweer een keer getest?
@ Amber ; spannend zeg! Vooral als je vriend dat tegen je zegt! Hou je in de gaten morgen, laat je het gauw weten?
@ Happy ; het hoeft niet in 1x raak te zijn he, ennnn als je nu al zou beginnen, dan heb je in december verlof
@ Niceee ; voor jou ook al zo spannend, de eerste keer proberen!
Door alle nieuwe probeersels, wordt het topic een stuk spannender en levendiger! En wie weet vullen we in 2012 dan wel mooi een topic met alle 'kindertjes verwekt in 2011 topic'!
Fijn te zien dat er bij bijna iedereen zo'n progressie is geweest qua mannen die willen!
Ik zit op dag 2 van mijn cyclus Ik voelde me gisteren helemaal niet lekker maar vandaag gaat het weer prima!
Ik heb gisteren toch nog maar condooms gekocht (mijn vriend is ook nogal van zich 'houden aan de besluiten'), en gevraagd of mijn vriend niet zo langzamerhand wilde afbouwen, maar hij zei ; 'we hebben ze iig en we zien wel wanneer we ze gebruiken'. Hij wordt er ook steeds makkelijker in en bij ons kan het sowieso alle kanten op.
@ Marietje ; dat is flink balen zeg, dat je niet het aantal uren kan werken dat je zou willen. Ik weet wat je verstand zegt, maar als je hart wat anders zegt dan zit je er flink tussenin, helaas! Hoop voor je dat het goedkomt!
@ Muppetje ; arme frummel! Bij jou duurt het ook zo lang! Heb je inmiddels alweer een keer getest?
@ Amber ; spannend zeg! Vooral als je vriend dat tegen je zegt! Hou je in de gaten morgen, laat je het gauw weten?
@ Happy ; het hoeft niet in 1x raak te zijn he, ennnn als je nu al zou beginnen, dan heb je in december verlof
Door alle nieuwe probeersels, wordt het topic een stuk spannender en levendiger! En wie weet vullen we in 2012 dan wel mooi een topic met alle 'kindertjes verwekt in 2011 topic'!
Gast- Gast
tamm86 schreef:Ha dames!
Ja laat het morgen weten.. ben een dagje vrij dus tijd genoeg! :-)
Inderdaad dat er nu meer actief zijn hier.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
@amber, wat spannend dat je gaat testen! ik ben morgen wederom vrij, dus ik hou je post in de gaten!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Tamm, haha, lieve reactie.
Ja, net getest, negatief. Maar vorige maand duurde het 42 dagen, dus dan zou ik veel te vroeg zijn.
Ik probeer nu te wachten tu volgende week woensdag
Ja, net getest, negatief. Maar vorige maand duurde het 42 dagen, dus dan zou ik veel te vroeg zijn.
Ik probeer nu te wachten tu volgende week woensdag
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
tamm: mooie cyclus zeg voor de eerste keer, ben jaloers hoor fijn dat je vriend zo goed reageerd hopelijk ben je snel zwanger
amber: spannend ben benieuwd naar je test!
nice: veel succes
muppetje: balen dat je cyclus langer is, erg vervelend! ik begin het zelf ook al een beetje beu te worden dat het niet komt
muppetje: balen dat je cyclus langer is, erg vervelend! ik begin het zelf ook al een beetje beu te worden dat het niet komt
Gast- Gast
Puggle schreef:tamm: mooie cyclus zeg voor de eerste keer, ben jaloers hoor fijn dat je vriend zo goed reageerd hopelijk ben je snel zwanger
Puggle op dag hoeveel zit je nu? Frustrerend is het hè? Maarja, ik wil ook niet meteen met testen of temperaturen aan de slag, dus veel anders dan afwachten kan ik niet.... maar voor jullie goed dat je voor ontpillen gekozen hebt, het lijkt erop dat je het nodig hebt...
Muppetje- Ratel
@ Bo: Spannend!!
Oh ik heb het er zeker wel voor over hoor haha. Als dit er voor nodig is...
@ Majo: Wat een kl*tesituatie! Hopelijk mag je toch nog blijven. Er kan natuurlijk altijd iets onverwachts gebeuren, ook als je zwanger bent en de situatie ideaal lijkt. Zekerheid heb je tegenwoordig niet meer helaas..
@ Muppetje: Wat jammer dat de test nog steeds negatief is. Misschien komt de pijn van de eisprong of innesteling? Vervelend is die onzekerheid he. Hopelijk ben je snel van de buikpijn af
@ Marietje: Wat vervelend en zeker als het beloofd was! Ik kan me wel voorstellen dat je nu weer begint te twijfelen, maar er kan altijd wel iets onverwachts gebeuren. Je weet het nooit van tevoren..Hopelijk levert het solliciteren snel wat op!
Oh ik heb ook al deze week op internet naar geboortekaartjes gekeken. Heb echt enorm zitten janken...hormonen he
@ Nicee: Wat leuk dat jullie er nu ook voor gaan
Hopelijk heb je snel een mooie cyclus!
Gefeliciteerd met je contract!! Ja je kunt je er zo druk over maken he, maar probeer dat niet te doen! Je hebt net een nieuw contract en zoals je zelf al zegt mocht je ontslagen worden vind je vast wel iets anders. Er kan altijd wel iets gebeuren.
Haha die reactie van je huisarts, maar hij bedoelde het idd vast wel goed.
Dank je wel
Ja ze moesten eens weten! Gelukkig geloven ze het.
Met 5 weken al Vind dat toch wel erg vroeg haha. Denk dat ik zeker wacht tot ik 10 weken ben, misschien zelfs wel 12 (gaat moeilijk worden!!). Mijn baas weet het wel al.
@ Happy: Moeilijk is dat he, maar gewoon wat kopen als je je niet in kunt houden. Het kan geen kwaad om alvast iets in huis te hebben
En hier hebben we ook al een tijdje een lijstje met namen haha.
@ Amber: Heb je al getest?? Hou ons niet te lang in spanning
@ Tamm: Haha wie weet laat hij de condooms nog wel gewoon liggen. Hem gewoon een keer lief aankijken
@ All: Ik ben enorm zenuwachtig, heb om 10 over 12 weer een echo en er zou nu een kloppend hartje te zien kunnen zijn!! Duimen jullie voor me?
Ik kijk altijd heel erg uit naar echo's, maar hoe dichterbij het komt hoe zenuwachtiger ik word. Wil natuurlijk wel dat alles goed is! Maar aan de misselijkheid te zien zal dat wel moeten haha. Heb gisteren van de huisarts iets tegen de misselijkheid gekregen, maar durf het nog niet te nemen Ik wacht wel even tot ik het echt niet meer trek.
Oh ik heb het er zeker wel voor over hoor haha. Als dit er voor nodig is...
@ Majo: Wat een kl*tesituatie! Hopelijk mag je toch nog blijven. Er kan natuurlijk altijd iets onverwachts gebeuren, ook als je zwanger bent en de situatie ideaal lijkt. Zekerheid heb je tegenwoordig niet meer helaas..
@ Muppetje: Wat jammer dat de test nog steeds negatief is. Misschien komt de pijn van de eisprong of innesteling? Vervelend is die onzekerheid he. Hopelijk ben je snel van de buikpijn af
@ Marietje: Wat vervelend en zeker als het beloofd was! Ik kan me wel voorstellen dat je nu weer begint te twijfelen, maar er kan altijd wel iets onverwachts gebeuren. Je weet het nooit van tevoren..Hopelijk levert het solliciteren snel wat op!
Oh ik heb ook al deze week op internet naar geboortekaartjes gekeken. Heb echt enorm zitten janken...hormonen he
@ Nicee: Wat leuk dat jullie er nu ook voor gaan
Hopelijk heb je snel een mooie cyclus!
Gefeliciteerd met je contract!! Ja je kunt je er zo druk over maken he, maar probeer dat niet te doen! Je hebt net een nieuw contract en zoals je zelf al zegt mocht je ontslagen worden vind je vast wel iets anders. Er kan altijd wel iets gebeuren.
Haha die reactie van je huisarts, maar hij bedoelde het idd vast wel goed.
Dank je wel
Ja ze moesten eens weten! Gelukkig geloven ze het.
Met 5 weken al Vind dat toch wel erg vroeg haha. Denk dat ik zeker wacht tot ik 10 weken ben, misschien zelfs wel 12 (gaat moeilijk worden!!). Mijn baas weet het wel al.
@ Happy: Moeilijk is dat he, maar gewoon wat kopen als je je niet in kunt houden. Het kan geen kwaad om alvast iets in huis te hebben
En hier hebben we ook al een tijdje een lijstje met namen haha.
@ Amber: Heb je al getest?? Hou ons niet te lang in spanning
@ Tamm: Haha wie weet laat hij de condooms nog wel gewoon liggen. Hem gewoon een keer lief aankijken
@ All: Ik ben enorm zenuwachtig, heb om 10 over 12 weer een echo en er zou nu een kloppend hartje te zien kunnen zijn!! Duimen jullie voor me?
Ik kijk altijd heel erg uit naar echo's, maar hoe dichterbij het komt hoe zenuwachtiger ik word. Wil natuurlijk wel dat alles goed is! Maar aan de misselijkheid te zien zal dat wel moeten haha. Heb gisteren van de huisarts iets tegen de misselijkheid gekregen, maar durf het nog niet te nemen Ik wacht wel even tot ik het echt niet meer trek.
Laatst aangepast door chocolate op di 18 jan 2011 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Ik heb getest! En helaas negatief.. dus nu wachten tot ik ongesteld wordt en anders van het weekend nog een keer testen!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Ik heb getest! En helaas negatief.. dus nu wachten tot ik ongesteld wordt en anders van het weekend nog een keer testen!
Ah wat jammer! Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest. Helaas kun je niks anders doen dan afwachten..
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:amber22 schreef:Ik heb getest! En helaas negatief.. dus nu wachten tot ik ongesteld wordt en anders van het weekend nog een keer testen!
Ah wat jammer! Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest. Helaas kun je niks anders doen dan afwachten..
Nee precies, gewoon afwachten! Ben ook helemaal niet teleurgesteld gelukkig!!
Jij heel veel succes vandaag met je echo, is inderdaad spannend maar ook leuk!! Ik duim voor je!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:chocolate schreef:amber22 schreef:Ik heb getest! En helaas negatief.. dus nu wachten tot ik ongesteld wordt en anders van het weekend nog een keer testen!
Jij heel veel succes vandaag met je echo, is inderdaad spannend maar ook leuk!! Ik duim voor je!
Oh wat fijn dat het geen teleurstelling voor je is! Wie weet test je binnenkort alsnog positief. Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid!
Dank je wel
Ja ik zou eigenlijk iets meer moeten gaan genieten, maar dat zal wel komen zodra er straks een kloppend hartje te zien is!
chocolate- Fluisteraar
Succes met je echo chocolate
Ik hoop inderdaad ook dat de pijn een goede reden heeft
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Succes met je echo chocolate
Dank je wel
ja zou wel mooi zijn he! Er wordt voor je geduimd!!
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:amber22 schreef:chocolate schreef:amber22 schreef:Ik heb getest! En helaas negatief.. dus nu wachten tot ik ongesteld wordt en anders van het weekend nog een keer testen!
Oh wat fijn dat het geen teleurstelling voor je is! Wie weet test je binnenkort alsnog positief. Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid!
Dank je wel
Ja ik zou eigenlijk iets meer moeten gaan genieten, maar dat zal wel komen zodra er straks een kloppend hartje te zien is!
Jij ook dankjewel!!
Als er vanmiddag een kloppend hartje te zien is dan ga je gewoon genieten, dat verdien je!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:chocolate schreef:amber22 schreef:chocolate schreef:amber22 schreef:Ik heb getest! En helaas negatief.. dus nu wachten tot ik ongesteld wordt en anders van het weekend nog een keer testen!
Dank je wel
Jij ook dankjewel!!
Als er vanmiddag een kloppend hartje te zien is dan ga je gewoon genieten, dat verdien je!
Ah wat ontzettend lief
chocolate- Fluisteraar
Oh chocolate, ik zie dat je vandaag weer voor een echo moet.
Spannend!! Ik hoop ook voor je dat er een hartje klopt.. Dat zou toch geweldig zijn
Ik weet niet hoe jullie dat doen, reageren op iedereen met @naam bladiebla, Maar raak altijd de kluts kwijt en moet ik 10 keer terug kijken wie ook al weer wat zei. Dus als ik ongeinterresseert over kom, het is niet persoonlijk ik ben er gewoon niet zo goed in .
Spannend!! Ik hoop ook voor je dat er een hartje klopt.. Dat zou toch geweldig zijn
Ik weet niet hoe jullie dat doen, reageren op iedereen met @naam bladiebla, Maar raak altijd de kluts kwijt en moet ik 10 keer terug kijken wie ook al weer wat zei. Dus als ik ongeinterresseert over kom, het is niet persoonlijk ik ben er gewoon niet zo goed in .
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Oh chocolate, ik zie dat je vandaag weer voor een echo moet.
Dank je wel
Ja het zou zeker geweldig zijn!!
Haha ik open een 2de scherm, maar als ik haast heb doe ik dat ook niet altijd
chocolate- Fluisteraar
Muppetje schreef:Puggle schreef:tamm: mooie cyclus zeg voor de eerste keer, ben jaloers hoor fijn dat je vriend zo goed reageerd hopelijk ben je snel zwanger
Puggle op dag hoeveel zit je nu? Frustrerend is het hè? Maarja, ik wil ook niet meteen met testen of temperaturen aan de slag, dus veel anders dan afwachten kan ik niet.... maar voor jullie goed dat je voor ontpillen gekozen hebt, het lijkt erop dat je het nodig hebt...
ja ik zit vandaag op dag 40 dus eigelijk mag ik nog niet klagen maar goed ik begin het wel een beetje beu te worden. ja ik ben ook blij dat we eerst ontpillen, wilde eigelijk een maand of 2 ontpillen, maar ga het nu maar veranderen in 2 keer ongesteld worden aangezien het langer duurt
ik snap dat je geen zin hebt in temperaturen enzo dat lijkt me in het begin ook helemaal niks. jij zit nu op dag 43 zoiets toch? hopelijk komt het bij jou ook snel of ben je snel zwanger
Gast- Gast
chocolate: veel succes met je echo vandaag! zo spannend om het hartje te zien
amber: jammer dat je test negatief was, zou idd later nog eens testen als je ongesteldheid niet komt succes
amber: jammer dat je test negatief was, zou idd later nog eens testen als je ongesteldheid niet komt succes
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:tamm: mooie cyclus zeg voor de eerste keer, ben jaloers hoor fijn dat je vriend zo goed reageerd hopelijk ben je snel zwanger
ja ik zit vandaag op dag 40 dus eigelijk mag ik nog niet klagen maar goed ik begin het wel een beetje beu te worden. ja ik ben ook blij dat we eerst ontpillen, wilde eigelijk een maand of 2 ontpillen, maar ga het nu maar veranderen in 2 keer ongesteld worden aangezien het langer duurt
ik snap dat je geen zin hebt in temperaturen enzo dat lijkt me in het begin ook helemaal niks. jij zit nu op dag 43 zoiets toch? hopelijk komt het bij jou ook snel of ben je snel zwanger
Nee, ik zit nu op dag 35. Mijn vorige cyclus was 42 , dus het zou zelfs nog raak kunnen zijn
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:tamm: mooie cyclus zeg voor de eerste keer, ben jaloers hoor fijn dat je vriend zo goed reageerd hopelijk ben je snel zwanger
Nee, ik zit nu op dag 35. Mijn vorige cyclus was 42 , dus het zou zelfs nog raak kunnen zijn
oeps verkeerd gekeken ja zou zeker nog raak kunnen zijn! ja want je had nu negatief getest zag ik, hopen dat het weg blijft en je positief test dan. succes
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:tamm: mooie cyclus zeg voor de eerste keer, ben jaloers hoor fijn dat je vriend zo goed reageerd hopelijk ben je snel zwanger
oeps verkeerd gekeken ja zou zeker nog raak kunnen zijn! ja want je had nu negatief getest zag ik, hopen dat het weg blijft en je positief test dan. succes
Begrijp dat je het zat bent, ik vond het vorige maand ook erg naar...
Geeft toch niet dat je dat niet meer wist, wordt zo veel geluld hier...
Ik hoop ook dat t weg blijft, zou een leuke verklaring van mn buikpijn zijn...
Muppetje- Ratel
Meiden, even een kort berichtje van mij...Het hartje klopt!!!
Wat is dat bijzonder om te zien
Over 2 weken weer een echo en een gesprek over prenatale screening.
Nu kan ik eindelijk gaan genieten!!
chocolate- Fluisteraar
Gefeliciteerd!! Geniet ervan!!chocolate schreef:Meiden, even een kort berichtje van mij...Het hartje klopt!!!
Gast- Gast
chocolate schreef:Meiden, even een kort berichtje van mij...Het hartje klopt!!!
Wat ontzettend fijn! Geniet ervan!!
Muppetje- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: