Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:hallo Meiden,
Hoe is het? Ook weer zo blij dat de werkweek begonnen is... pff haha!
Hier alles goed. Heb nog steeds last van mijn Buik.. steeds lichte krampen en een vervelend gevoel, zere rug (maarja deze klachten kunnen ook bij een ongesteldheid horen) Ook zijn mijn borsten pijnlijk. Vanochtend werd ik wakker met rode en warme wangen, heb ze nu nog steeds erg vreemd!
Ik voel me echt anders dan anders, maar toch heb ik het gevoel dat ik niet zwanger ben. Zou echt wel erg snel zijn, en nee.. dat lijkt me niet haha!
Ga sowieso niet eerder dan woensdag testen, en misschien wacht ik nog wel langer!
Hoe is het met de rest? Tamm, is je ongesteldheid doorgezet? En chocolate, geen bloedverlies meer gehad?
Pfff ja het is weer maandag...Nu ben ik ziek thuis, maar zou me toch liever iets beter voelen. Krijg ook bezorgde smsjes van collega's. Ik vertel maar tegen iedereen dat ik een flinke griep heb opgelopen haha.
Het kan natuurlijk nog alle kanten op. Je gaat ook op alles letten nu haha.
Dat je het geduld op kunt brengen!
Nee geen bloed meer!!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
Ladies, vanmorgen ben ik eindelijk ECHT ongesteld geworden.
De eerste keer na 8 jaar pil, en gelijk is er een last van mn schouders...
Ik weet dat velen van jullie denken dat ik er teveel mee bezig ben, maar
dit was onze eerste ronde en de eerste keer dus ik vond het vrij logisch dat
ik wilde weten hoe het zit.Ik ben er nu ook gelijk een stuk geruster op.
Sorry dat ik niet zoveel meeschrijf, echt persoonsgericht, maar ik doe alles
via mn bb
via mn bb
Gast- Gast
tamm86 schreef:Ladies, vanmorgen ben ik eindelijk ECHT ongesteld geworden.
via mn bb
Hoi tamm..
Fijn dat je ongesteld nu goed doorkomt. En zo voor de eerste keer een nette cyclus :-)
Ik heb er geen problemen mee dat je er veel mee bezig. Ik heb dat ook wel een beetje. Tuurlijk het is gewoon allemaal erg spannend, en daarom best begrijpelijk om er veel mee bezig te zijn!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
na een hele tijd 1 september als datum te hebben vastgesteld waarop we de pil de deur uitdoen, zei vriendlief gister opeens: "ik wil NU een kind van je"
dus ik:
we hebben altijd 1 september gehad omdat we nu een halfjaar in dit huis wonen, en hij per se de achtertuin eerst af wilde hebben (is nu 1 grote blubberbende), en omdat we eigenlijk allebei iets meer op de spaarrekening wilde hebben.
maar ja, gister hebben we het er dus over gehad, en waarschijnlijk is er in september wel weer iets anders waardoor we het uitstellen ofzo....eigenlijk is het nooit het juiste moment, er is altijd wel iets in je persoonlijke of financiele situatie was beter kan.
dus (na gister 3 uur lang praten ofzo) hebben wij besloten dat ik nu stop!!! Ik zit in mn stopweek, dus heb eergister mn laatste pil al genomen! ohhh vind het zo spannend!.........
ben ook nog steeds een beetje van mn apropos (schrijf je dat zo?)
maar goed, ben nu weer weg, naar mn werk!
dus ik:
we hebben altijd 1 september gehad omdat we nu een halfjaar in dit huis wonen, en hij per se de achtertuin eerst af wilde hebben (is nu 1 grote blubberbende), en omdat we eigenlijk allebei iets meer op de spaarrekening wilde hebben.
maar ja, gister hebben we het er dus over gehad, en waarschijnlijk is er in september wel weer iets anders waardoor we het uitstellen ofzo....eigenlijk is het nooit het juiste moment, er is altijd wel iets in je persoonlijke of financiele situatie was beter kan.
dus (na gister 3 uur lang praten ofzo) hebben wij besloten dat ik nu stop!!! Ik zit in mn stopweek, dus heb eergister mn laatste pil al genomen! ohhh vind het zo spannend!.........
ben ook nog steeds een beetje van mn apropos (schrijf je dat zo?)
maar goed, ben nu weer weg, naar mn werk!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ga vanavond alles bijlezen en reageren, maar wilde dit even kwijt!
We hebben groen licht gekregen van de huisarts en gynaecoloog!!! Met 1 van medicijnen kan het echt niet en heb een alternatief gekregen waarmee het dus wel kan I'm Happy!!!
Ik zit nu toevallig in mijn stopweek, dus de pil kan nu direct de deur uit!! Afgelopen woensdag dus mn laatste pil ingenomen.
Tot vanavond, want ik moet nu naar mijn werk.
We hebben groen licht gekregen van de huisarts en gynaecoloog!!! Met 1 van medicijnen kan het echt niet en heb een alternatief gekregen waarmee het dus wel kan I'm Happy!!!
Ik zit nu toevallig in mijn stopweek, dus de pil kan nu direct de deur uit!! Afgelopen woensdag dus mn laatste pil ingenomen.
Tot vanavond, want ik moet nu naar mijn werk.
*Nicee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 05-01-11
Niceee & Marietje ; WAAAAAH! Wat ontzettend leuk voor jullie!
Kan wel janken zo blij ben ik!
Gelukkig gaan jullie er nu ook voor, zo alleen met Amberr voelde ik me best opgelaten..
Leuk leuk leuk!
Gelukkig gaan jullie er nu ook voor, zo alleen met Amberr voelde ik me best opgelaten..
Leuk leuk leuk!
Gast- Gast
@ Tamm: Wat "fijn" dat het nu echt heeft doorgezet! Mooie cyclus ook! Is toch logisch dat je er in het begin meer mee bezig bent. Ik stoor me er iig niet aan.
@ Marietje & Nicee: Wat leuk dat jullie er nu ook voor kunnen gaan
@ Marietje & Nicee: Wat leuk dat jullie er nu ook voor kunnen gaan
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
tamm86 schreef:Niceee & Marietje ; WAAAAAH! Wat ontzettend leuk voor jullie!
Leuk leuk leuk!
JOehoeeee Niceee en Marietje!!! Wat leuk!!! super zeg..
En inderdaad Tamm, zo met meerdere die er nu voor gaan is leuk!!!!
Amber-- Ratel
hoi meiden
sorry dat ik op moment niet zoveel post, maar heb het heel erg druk op mijn werk en zit toch nog op het wachtbankje van de gyn .
ik vind het nu best wel spannend worden aangezien de 1ste nu best wel dichtbij begint te komen.
verder hier dus nog weinig nieuws.
@ Tamm:fijn dat je nu weet hoe je cyclus is en je nu eigenlijk pas echt er voor kan gaan.
@ Nice : jullie hebben nu dus groen licht . succes!
@ mamav2: Ik hoop dat jullie snel de uitslag hebben!
Ik ben ook zo brutaal geweest om de site van senna en mara te lezen en wat hebben jullie een hoop moeten doorstaan afgelopen jaar en nog!
Ik vind het echt super knap van jullie dat jullie als je groen licht krijgt nog een derde willen.
En julllie zijn zo sterk vind ik, echt super.
@ chocolate: Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen, aan de andere kant krijg je er over een paar maanden wat moois voor terug
ik zal vast nog mensen vergeten zijn, sorry daarvoor.
liefs bo
sorry dat ik op moment niet zoveel post, maar heb het heel erg druk op mijn werk en zit toch nog op het wachtbankje van de gyn .
ik vind het nu best wel spannend worden aangezien de 1ste nu best wel dichtbij begint te komen.
verder hier dus nog weinig nieuws.
@ Tamm:fijn dat je nu weet hoe je cyclus is en je nu eigenlijk pas echt er voor kan gaan.
@ Nice : jullie hebben nu dus groen licht . succes!
@ mamav2: Ik hoop dat jullie snel de uitslag hebben!
Ik ben ook zo brutaal geweest om de site van senna en mara te lezen en wat hebben jullie een hoop moeten doorstaan afgelopen jaar en nog!
Ik vind het echt super knap van jullie dat jullie als je groen licht krijgt nog een derde willen.
En julllie zijn zo sterk vind ik, echt super.
@ chocolate: Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen, aan de andere kant krijg je er over een paar maanden wat moois voor terug
ik zal vast nog mensen vergeten zijn, sorry daarvoor.
liefs bo
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
Hoi allemaal,
Hoe is het met iedereen? Wil het al vorderen??
Hier een KL*** dag gehad, vandaag op mijn werk te horen gekregen dat het niet zeker is dat mijn contract verlengd zal worden in juni, dit ivm een secretaresse die precies 1 juli boventallig verklaart wordt en dus een contract voor onbepaalde tijd heeft. Die gaan altijd voor mensen die jaarcontracten hebben.
Dat betekent dus dat ik ws geen werk meer heb in de zomer.....
Pfff het idee dat ik nog langer moet wachten trek ik niet....
Sorry, moest even mijn verhaal kwijt!
Hoe is het met iedereen? Wil het al vorderen??
Hier een KL*** dag gehad, vandaag op mijn werk te horen gekregen dat het niet zeker is dat mijn contract verlengd zal worden in juni, dit ivm een secretaresse die precies 1 juli boventallig verklaart wordt en dus een contract voor onbepaalde tijd heeft. Die gaan altijd voor mensen die jaarcontracten hebben.
Dat betekent dus dat ik ws geen werk meer heb in de zomer.....
Pfff het idee dat ik nog langer moet wachten trek ik niet....
Sorry, moest even mijn verhaal kwijt!
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
Nice en Marietje, leuk zeg
Marjo wat jammer, misschien komt t nog goed.
Enne meiden, mij gingen er ook al voor hè
Hier nog steeds heel er buikpijn, vreemd...
Marjo wat jammer, misschien komt t nog goed.
Enne meiden, mij gingen er ook al voor hè
Hier nog steeds heel er buikpijn, vreemd...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
hoiii!
ja ben ook helemaal hieperdepiepier!
alleen.....nou kom ik vandaag op mijn werk, en mijn contract zou uitgebreid worden van 18 naar 32, en hoor dus vandaag dat dit voorlopig niet gaat gebeuren....en daardoor begin ik dan wel weer te twijfelen of dit wel zo;n goed idee is nu....wil gewoon minimaal 28 uur op contract hebben eigenlijk...hmmm
alleen.....nou kom ik vandaag op mijn werk, en mijn contract zou uitgebreid worden van 18 naar 32, en hoor dus vandaag dat dit voorlopig niet gaat gebeuren....en daardoor begin ik dan wel weer te twijfelen of dit wel zo;n goed idee is nu....wil gewoon minimaal 28 uur op contract hebben eigenlijk...hmmm
JD- Ratel
*Marietje* schreef:hoiii!
dat is dan weer wel een domper ja! maar ach, er is altijd wel iets, wat je weer aan het twijffelen brengt!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Zo.. ik heb een beetje bijgelezen. Heb de laatste week niet echt tijd gehad om te posten, vandaar!
@Lejow: Bijzonder dat je zo'n droom hebt gehad en dat je moeder meer weet. Ik weet niet of ik erg spiritueel ben. Mijn moeder kan (op afstand) brandwonden doen 'genezen' en nog wel meer dingen. Vind het soms moeilijk om iets te geloven, maar wie zegt dat het niet zo is? Het zou mooi zijn als je eerste kind ook een jongetje is
@mamavan2: Ik heb net ook je site gelezen en het is erg heftig allemaal! Wie weet wat de toekomst brengt. Ik hoop het beste
@Amber: wat vervelend dat je buikkrampen hebt! Zo vervelend. Ik hoop voor je dat het snel over gaat! We wachten op woensdag (of later)!
@chocolate: Ohww ziek thuis! Balen!! Beterschap! Wat fijn dat je geen bloed meer hebt. Je collega's moesten eens weten! Bij mij op het werk wordt het weleens verteld met 5 weken of 10 weken. Onze wc-bril is besmettelijk zeggen ouders
@Tamm: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden!! Ieder is er op haar eigen manier mee bezig en zo is het nu eenmaal! Jammer wat andere mensen denken, denk ik dan
@Marietje: Jeeejjj!! hoe mannen opeens zo om kunnen draaien he?! Zo was mijn man ook.. opeens wilde hij het terwijl hij het een maand van te voren niet eens over na wilde denken. How weird is that Nouja ik ben alleen maar blij
Over je contract zou ik me geen zorgen om maken denk ik. Ik heb een contract van 15-25 en kan dus terugvallen naar 15 uur en dat maakt me ook een beetje bang, maar daardoor ga ik me niet tegen laten houden. Zo kan er altijd wel wat op je pad komen!
@Majo: ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is wat zich nu bij jou afspeelt. Betekend het dan niet dat iemand anders haar werk over gaat nemen?
@Muppetje: Nog steeds buikpijn.. wat naar Is het je menstruatie die door moet komen?
@All: We zijn superblij dat we er voor mogen gaan!! Nu eens kijken hoe mijn eerste cyclus gaat zijn. We zullen zien
Ik ben me nu ook al druk aan het maken over mijn contract, terwijl ik net een nieuw contract heb gekregen voor 1,5 jaar! Als ik ontslagen wordt, jammer dan er is altijd wel iets te vinden (hoop ik ) Ik ben dus net gestopt met de pil en ben sinds gister ongesteld geworden. Heb er weer erg veel last van en hoop dat het niet erger wordt (de volgende keer) nu ik gestopt ben met de pil. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat etc. Wat wel heel vreemd was om te horen, maar tegelijkertijd ook wel leuk eigenlijk is dat ik vandaag dus mijn huisarts aan de telefoon had en hij afsloot met: succes! hahaha! Dat is ergens wel het laatste wat ik wil horen van mijn huisarts maargoed, hij bedoelde het goed
@Lejow: Bijzonder dat je zo'n droom hebt gehad en dat je moeder meer weet. Ik weet niet of ik erg spiritueel ben. Mijn moeder kan (op afstand) brandwonden doen 'genezen' en nog wel meer dingen. Vind het soms moeilijk om iets te geloven, maar wie zegt dat het niet zo is? Het zou mooi zijn als je eerste kind ook een jongetje is
@mamavan2: Ik heb net ook je site gelezen en het is erg heftig allemaal! Wie weet wat de toekomst brengt. Ik hoop het beste
@Amber: wat vervelend dat je buikkrampen hebt! Zo vervelend. Ik hoop voor je dat het snel over gaat! We wachten op woensdag (of later)!
@chocolate: Ohww ziek thuis! Balen!! Beterschap! Wat fijn dat je geen bloed meer hebt. Je collega's moesten eens weten! Bij mij op het werk wordt het weleens verteld met 5 weken of 10 weken. Onze wc-bril is besmettelijk zeggen ouders
@Tamm: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden!! Ieder is er op haar eigen manier mee bezig en zo is het nu eenmaal! Jammer wat andere mensen denken, denk ik dan
@Marietje: Jeeejjj!! hoe mannen opeens zo om kunnen draaien he?! Zo was mijn man ook.. opeens wilde hij het terwijl hij het een maand van te voren niet eens over na wilde denken. How weird is that Nouja ik ben alleen maar blij
Over je contract zou ik me geen zorgen om maken denk ik. Ik heb een contract van 15-25 en kan dus terugvallen naar 15 uur en dat maakt me ook een beetje bang, maar daardoor ga ik me niet tegen laten houden. Zo kan er altijd wel wat op je pad komen!
@Majo: ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is wat zich nu bij jou afspeelt. Betekend het dan niet dat iemand anders haar werk over gaat nemen?
@Muppetje: Nog steeds buikpijn.. wat naar Is het je menstruatie die door moet komen?
@All: We zijn superblij dat we er voor mogen gaan!! Nu eens kijken hoe mijn eerste cyclus gaat zijn. We zullen zien
Ik ben me nu ook al druk aan het maken over mijn contract, terwijl ik net een nieuw contract heb gekregen voor 1,5 jaar! Als ik ontslagen wordt, jammer dan er is altijd wel iets te vinden (hoop ik ) Ik ben dus net gestopt met de pil en ben sinds gister ongesteld geworden. Heb er weer erg veel last van en hoop dat het niet erger wordt (de volgende keer) nu ik gestopt ben met de pil. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat etc. Wat wel heel vreemd was om te horen, maar tegelijkertijd ook wel leuk eigenlijk is dat ik vandaag dus mijn huisarts aan de telefoon had en hij afsloot met: succes! hahaha! Dat is ergens wel het laatste wat ik wil horen van mijn huisarts maargoed, hij bedoelde het goed
*Nicee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 05-01-11
*Nicee schreef:@Marietje: Jeeejjj!! hoe mannen opeens zo om kunnen draaien he?! Zo was mijn man ook.. opeens wilde hij het terwijl hij het een maand van te voren niet eens over na wilde denken. How weird is that Nouja ik ben alleen maar blij
ja weet je dat is wel zo....maar wat nou als ik voorlopig nog geen uitbreiding krijg? dan krijg ik tijdens mn verlof ook maar 9 uur uitbetaald....en met een huis erbij en een kind is dat echt niet genoeg om van rond te komen. ik zou het liefst tot aan mn verlof een contract van 36 uur willen, en daarna een dagje minder werken.
maar ben bang dat ze bij mn werk zo slim zijn om, als ik ze vertel dat ik zwanger ben (als het zover komt), juist mn contracturen niet te verhogen, omdat ze an meer uren moeten doorbetalen tijdens mn verlof. zo slim zijn ze wel.....
ben dus nu voor de zekerheid als een gek aan het solliciteren op banen voor 3 of 4 dagen op contract, maar helaas zijn dat er niet al te veel....
JD- Ratel
@Marietje, (en de rest) hoezo wordt tijdens je verlof maar de helft van de uren uitbetaald. Ik dacht altijd dat je gewoon volledig uitbetaald werd. (Of gaat het nu over ouderschapsverlof ipv zwangerschapsverlof).
Om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje gemeen om nu tijdelijk een contract met meer uur te willen zodat je dan meer uitbetaald krijgt als je na de bevalling van plan bent om weer meteen minder te gaan werken. Het kan ook best wel een hele tijd duren voordat je zwanger bent.
Om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje gemeen om nu tijdelijk een contract met meer uur te willen zodat je dan meer uitbetaald krijgt als je na de bevalling van plan bent om weer meteen minder te gaan werken. Het kan ook best wel een hele tijd duren voordat je zwanger bent.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:@Marietje, (en de rest) hoezo wordt tijdens je verlof maar de helft van de uren uitbetaald. Ik dacht altijd dat je gewoon volledig uitbetaald werd. (Of gaat het nu over ouderschapsverlof ipv zwangerschapsverlof).
ik ben aangenomen omdat er een nieuw dagverblijf geopend zou worden in februari.
ik ben 1 januari begonnen, en zou dan 1 maand een invalcontract krijgen, een min-max contract voor 9-18 uur. ik krijg dus bij ziekte of vakantie 9 uur uitbetaald.
nu is de opening van dat dagverblijf uitgesteld met een paar maanden, waardoor ik nog tot ongeveer april/mei zo weinig uren heb. dus los gezien van een eventuele zwangerschap wil ik sowieso gewon meer uren. ik ben akkoorde gegaan met 1 maand zo'n invalcontract, en nu heb ik het dus meerdere maanden, en dat is financieel echt amper te doen. dat ze me geen 36 uur geven mocht ik zwanger zijn, oke, maar na een bevalling zou ik graag 3 dagen ( is 27 uur) willen blijven werken, dus een uitbreiding van 9 naar 27 zou al heeeeel fijn zijn.
JD- Ratel
*graaft het topic even op van pagina 2*
Hoe is het met iedereen? Hier nog steeds behoorlijke buikpijn, bah
Muppetje- Ratel
Nice en Marietje, Wat spannend zeg! Mannen zijn echt onvoorspelbaar soms :-)
@ Marietje, Ik snap dat je kan piekeren over je werk/uren. Zijn jullie erg afhankelijk van 2 inkomens?
Zet alles op een rijtje, Het komt vast wel goed
Door dit soort spontane beslissingen denk ik gelijk, IK WIL OOOOOK
Maarja, Je weet niet hoelang het duurt voordat je zwanger bent, In de maand December heb ik de drukste periode, en mocht het sneller raak zijn dan verwacht sta ik daar met een grote dikke buik. Dus wij wachten nog maar even.
Vandaag liep ik weer even langs de de baby kleertjes in de Hema, Ik wou bijna wat kopen, Maar heb me ingehouden
@ Marietje, Ik snap dat je kan piekeren over je werk/uren. Zijn jullie erg afhankelijk van 2 inkomens?
Maarja, Je weet niet hoelang het duurt voordat je zwanger bent, In de maand December heb ik de drukste periode, en mocht het sneller raak zijn dan verwacht sta ik daar met een grote dikke buik. Dus wij wachten nog maar even.
Vandaag liep ik weer even langs de de baby kleertjes in de Hema, Ik wou bijna wat kopen, Maar heb me ingehouden
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Nice en Marietje, Wat spannend zeg! Mannen zijn echt onvoorspelbaar soms :-)
Heel herkenbaar hoor Happy. Ik had het laatst, ik was vrij, vriend aan t werk, verveelde me..
bedacht ikme opeen"s "weet je wat, ik rij gewoon even naar de prenatal".
niks gekocht, maar gewoon lopen struinen tussen alle leuke spulletjes....beetje raar he...
zo zit ik ook wel eens op internet naar leuke geboortekaartjes te kijken hihi
JD- Ratel
Ja haha! Ik ook! Afgelopen weekend nog gedaan. En ik heb ook een word document met jongens en meisjes namen.
Tjonge jonge, Klapperende eierstokken
Tjonge jonge, Klapperende eierstokken
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Muppetje schreef:*graaft het topic even op van pagina 2*
Hallo Meiden!
@ Muppetje, wat balen zeg dat je nog zoveel buikpijn hebt.. op welke dag van de cyclus zit je nu?
@ Marietje, Dat is inderdaad balen om te horen over je contract. Heb je al besloten wat je doet, de gok nemen en er gewoon voor gaan?! Ik snap de onzekerheid wel, maar tegenwoordig ben je zelfs met een vast contract niet heel zeker meer, mocht het in een organisatie slecht gaan wordt je met een vast contract ook ontslagen!
@ Happy, heerlijk he die klapperende eierstokken ;-)
Hier van een aankomende ongesteldheid nog niets te bekennen. Nog steeds lichte buikkrampen en zere borsten! Mijn vriend zei net: ik denk gewoon dat je zwanger bent, je straalt zo de laatste dagen haha!! Ik heb nog steeds het gevoel dat het niet raak is.. zou het nog steeds gek en onwerkelijk vinden in de eerste ronde!
Ik ga trouwens morgenochtend testen!! spannend...
Amber-- Ratel
Amber ik zit nu op dag 34...
Oeh. Niet goed gelezen dat je ook gaat testen, succes!
Oeh. Niet goed gelezen dat je ook gaat testen, succes!
Muppetje- Ratel
Haha ik wou dat ik een vent had die om kon slaan . De mijne houdt zich zo goed als altijd aan zijn besluiten. Gister zei ik nog zoiets van 'oh dan kunnen we dan toch alvast zonder doen' en toen zei hij dat het dan nog niet die maand was dat we hadden afgesproken. Het is echt maar zes dagen verschil haha. Hij vindt het toch zes dagen. Ik moet er wel om lachen. Hij wil het ook wel graag maar wel hoe we het hadden afgesproken. Dus ook niet zes dagen eerder haha. Hij is vast bang dat ik er dan een maand van maak en dan twee maanden. 'Vrouwen willen altijd meer' zegt ie ook altijd. Ach, mss heeft ie wel gelijk .
Gast- Gast
Hier is mijn ongesteldheid weer voorbij.
Zei net al tegen mijn vriend dat we over een week of 2 flink gaan seksen hahahaha
Mijn vriend is ook wel van de besluiten, alles stap voor stap enzo
Zei net al tegen mijn vriend dat we over een week of 2 flink gaan seksen hahahaha
Mijn vriend is ook wel van de besluiten, alles stap voor stap enzo
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: