Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 14 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Lejow za 1 jan 2011 - 6:22

Op de een of andere manier heb ik echt zo'n onwijs onrustig gevoel. Alsof ik een enorme drang heb om me NU voort te gaan planten
(Helaas heb ik last van een schimmelinfectie down under.. dus even 2 dagen nog handjes boven de dekens hahaha)

Maar pff.. het rammelt, klappert, kriebelt.. ik word er gek van!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Amber- za 1 jan 2011 - 6:29

Lejow schreef:Op de een of andere manier heb ik echt zo'n onwijs onrustig gevoel. Alsof ik een enorme drang heb om me NU voort te gaan planten
(Helaas heb ik last van een schimmelinfectie down under.. dus even 2 dagen nog handjes boven de dekens hahaha)

Maar pff.. het rammelt, klappert, kriebelt.. ik word er gek van!

He Lejow, wat vervelend! Heb je enig idee hoe dat komt?
Die schimmelinfectie is trouwens ook echt vervelend. Heb ik in het verleden ook erg vaak gehad, soms wel maandelijks. Tot ik met de pil stopte toen was het echt een heel stuk minder, heb het bijna nooit meer.

Ik heb ook wel een beetje het gevoel dat ik nu vaker sex wil haha.. Voel me daar best een beetje egoïstisch door eigenlijk. Ik ben iemand die wel van sex hou maar hoef het niet perse meerdere keren in de week. Maar nu wel haha!! Achja vind mijn vriend vast niet erg.. (nooit gedacht dat ik hier zo over mijn sexleven zou praten hahaha)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje za 1 jan 2011 - 6:48

Meiden, heel gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor iedereen.

Leuke avond gehad allemaal gisteren?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow za 1 jan 2011 - 6:56

Hetzelfde muppetje!!
We hebben het bij mijn vader gevierd, lekker gegourmet, tv gekeken en daarna buiten naar het vuurwerk gekeken!

Ik ben er ook erg gevoelig voor amber, maar de laatste was alweer even geleden. Ik hoop inderdaad dat het minder wordt als ik straks van de pil af ben.. Nog 2 weken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje za 1 jan 2011 - 7:05

Lekker, gourmetten, ik ben echt fan, haha.
Alleen jammer dat je huis er zo van gaat stinken...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 1 jan 2011 - 7:11

Daarom was het ook bij mijn vader hahaha
Ach ik vind dat nooit zo erg, raampje open, afzuigkap eventueel aan, en klaar!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje za 1 jan 2011 - 7:15

Wij hebben met kerst hier gegourmet, met de afzuiging aan en het bovenlichtje open.
Toch hebben we het nog een poosje geroken erna. Maakt natuurlijk niet zo veel uit, zo vaak doe je t toch niet. Maar als je het minder zou ruiken zou ik het denk ik vaker willen doen, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  luenca za 1 jan 2011 - 7:58

hoi hoi, hier ben ik ook weer
heb het druk gehad met inrichten en we hadden even geen internet
en ben heel lang ziek geweest en nu al meer dan een maand verkouden met een loopneus en pijnlijke oor :S
we hebben een financiele meevaller gehad dus ik hoop dat we 2011 uberhaupt nog redden, mijn gevoel wil heel graag, ik wil al heel lang, mijn vriend wil ook nog meer kids, maar mijn verstand zegt, wacht tot minimaal eind van het jaar...we wonen hier nu voor een jaar en dan willen we graag een eengezinswoning.(hebben nu flat met 3 slaapkamers) en ik zit ook met het dilemma dat ik erg graag reis en ik niet weet hoe dat te combineren met n kindje...als je kindje meegaat is je vakantie toch anders dan zonder,maarja aan de andere kant denk ik dan weer, die vakanties zonder zorgen vallen in het niet bij het krijgen van zon mooi wondertje! maar eerst moet ik nog van mijn medicijnen afkomen en in dec weer verhuizen, we kunnen hier ook langer blijven wonen en natuurlijk is er hier plek voor een baby maar als we nog geen ander huis hebben word het straks verhuizen met een baby, en ja met een baby in een flat wonen is natuurlijk nog niet zo erg want buiten spelen doen ze nog niet, maarja ik weet niet, denk toch veel aan wat verstandiger is dan aan mijn gevoel....pfoe pfoe rammelende eierstokken hier ook!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 12:08

Ha dames, hier ik ook weer!
Het allerbeste en de meeste vruchtbaarheid en alle geluk voor ons allemaal in 2011!
Dat we dit topic maar gaande mogen houden tot 2012, want ook al worden er kids en al geboren, we blijven gewoon lekker kletsen, vind ik gezellig!

Mijn nacht was leuk, wel lekker malibu-cola gedronken, maar het kwam niet zo aan .. ik was ook wel wat losser maar niet dronken (al ben ik de enige die dat vind hoorde ik vandaag haha) .. Om 12 uur zei ik nog tegen mijn vriend ; 'misschien staan we hier volgend jaar wel met zn 3en!' en weet je wat ie zei? 'ja, of met zn 5en!' dat vond ik dan weer wel een beetje te fanatiek haha

Vandaag hele drukke dag gehad met alleen maar heen & weer reizen voor de beste wensen, maar zijn wel lekker met wat vrienden uit eten geweest .. morgen nog zo'n dag en dan begint het normale leven weer! Gelukkig, want ben helemaal uit mn ritme!

Ennnnnnnnn, volgens mij heb ik vandaag mn eisprong .. ik heb slijm waar ik dus draden van kan trekken, en een beetje buikpijnachtig iets .. Ennnnnnn, we hebben donderdagavond én gisteravond sex gehad, dus ja, de kans is wel degelijk aanwezig hier denk ik! Spannend Very Happy

*Edit* : ik lees op internet dat je eerst dat slijm hebt en daarna (na een paar dagen) komt pas de eisprong .. dus dat betekend dat we eigenlijk te vroeg hebben gesext .. iemand die dit kan bevestigen? Zeker weten doe je het natuurlijk nooit maar toch! Helaas pindakaas anders!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* za 1 jan 2011 - 12:24

tamm86 schreef:Ha dames, hier ik ook weer!
Het allerbeste en de meeste vruchtbaarheid en alle geluk voor ons allemaal in 2011!
Dat we dit topic maar gaande mogen houden tot 2012, want ook al worden er kids en al geboren, we blijven gewoon lekker kletsen, vind ik gezellig!

Mijn nacht was leuk, wel lekker malibu-cola gedronken, maar het kwam niet zo aan .. ik was ook wel wat losser maar niet dronken (al ben ik de enige die dat vind hoorde ik vandaag haha) .. Om 12 uur zei ik nog tegen mijn vriend ; 'misschien staan we hier volgend jaar wel met zn 3en!' en weet je wat ie zei? 'ja, of met zn 5en!' dat vond ik dan weer wel een beetje te fanatiek haha

Vandaag hele drukke dag gehad met alleen maar heen & weer reizen voor de beste wensen, maar zijn wel lekker met wat vrienden uit eten geweest .. morgen nog zo'n dag en dan begint het normale leven weer! Gelukkig, want ben helemaal uit mn ritme!

Ennnnnnnnn, volgens mij heb ik vandaag mn eisprong .. ik heb slijm waar ik dus draden van kan trekken, en een beetje buikpijnachtig iets .. Ennnnnnn, we hebben donderdagavond én gisteravond sex gehad, dus ja, de kans is wel degelijk aanwezig hier denk ik! Spannend Very Happy

*Edit* : ik lees op internet dat je eerst dat slijm hebt en daarna (na een paar dagen) komt pas de eisprong .. dus dat betekend dat we eigenlijk te vroeg hebben gesext .. iemand die dit kan bevestigen? Zeker weten doe je het natuurlijk nooit maar toch! Helaas pindakaas anders!

Dat weet ik eerlijk gezegd niet exact, maar sperma blijft wel 3 dagen goed, dus kan best zijn dat je dan toch niet te vroeg bent. Maar anders morgen of overmorgen toch gewoon nog een keer? Very Happy Jij (en alle anderen natuurlijk) ook een fijn en vruchtbaar 2011 gewenst! Ben ook wel blij om dat het zo meteen allemaal weer back to normal gaat, even weer in het normale ritme. Daar voel ik me toch het lekkerst bij.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  chocolate za 1 jan 2011 - 21:28

@ Amber: Hopelijk volgen jullie snel. Zou wel leuk zijn!!
Voel je niet schuldig joh en vriend vindt het vast ook niet erg haha.
Ik kan niet meer wachten haha. Ja ik ben ook blij dat ik voel dat er iets aan de hand is. En als ik gewoon kleine beetjes eet zodra ik misselijk word valt er nog wel mee te leven Wink

@ Lejow: Oh dat was voor mij ook zo herkenbaar haha. Eierstokken begonnen ook steeds meer te rammelen Wink
Wat vervelend dat je last hebt van een schimmelinfectie. Hopelijk ben je er snel vanaf!

@ Shygirl: Hopelijk voel je je snel weet wat beter! Beterschap!
Moeilijk is dat he. Met een baby in een flat is geen probleem en verhuizen ook niet. Maar ik begrijp wel dat je het praktischer vindt om nog even te wachten.
Het dilemma met reizen en een baby is hier ook heel herkenbaar. Natuurlijk moet het geen probleem zijn, maar het gaat idd heel anders worden. Hebben man en ik het toevallig gisteren nog over gehad. Wij reizen ook heel graag. Maar dan passen we ons wel aan.

@ Tamm: Poeh 5 zou wel erg veel zijn haha. Maar het zou wel mooi zijn als jullie dit jaar niet meer met z'n tweeën kerst en oud & nieuw zouden vieren. Vreemde gedachte is dat he.
En wat betreft je vraag sluit ik me aan bij Lookie.
Kan trouwens nooit kwaad om wat op voorraad te hebben in je lichaam Wink
Spannend!!

@ All: Hier rustig aangedaan met oud & nieuw. Lekker thuisgebleven met z'n tweeën.
Ik was hartstikke moe en ben dan ook een paar keer op de bank in slaap gevallen. Daar was ik heel blij mee aangezien ik sinds ik zwanger ben weinig slaap.
Als alles goed gaat sluiten we dit jaar ons kindje in onze armen! Very Happy
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Muppetje za 1 jan 2011 - 21:35

chocolate, ik vind het echt zo leuk voor jullie! Hopelijk zitten we straks samen in het andere topic! Of nog beter, samen met Amber en Tamm

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate za 1 jan 2011 - 23:06

Muppetje schreef:chocolate, ik vind het echt zo leuk voor jullie! Hopelijk zitten we straks samen in het andere topic! Of nog beter, samen met Amber en Tamm

Oh wat lief!Dank je wel!! Very Happy
Ja dat jullie ook maar snel over kunnen naar het andere topic!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 23:49

Aloha!
Wat een leuke banner heb jij, Chocolate!
Zie er heel veel voorbij komen hier, maar die van jou heb ik nog nooit gezien.

Muppetje, wat heb jij onder je post staan? Das best een aardige 'handtekening' haha

Het idee is hier ook heel gek hoor, dat je er wel eens met zijn 3en kan staan, al heb ik dat idee niet, wellicht dan een kleintje in mijn buik, maar ik heb nog steeds het idee dat het bij ons niet vanzelf gaat. Ik denk dat de kans deze keer ook verkeken is, omdat ik het idee had dat vorige week de vruchtbare week was, maar kennelijk dmv dat cervixslijm (en een lage temperatuur, ik houd het niet altijd bij maar ik weet wel zo ongeveer wat mijn basale lichaamstemperatuur is en deze was nu nog heel laag, en na je eisprong gaat ie ietwat omhoog, en dat is dus nog niet, dus nog geen eisprong ..) komt mijn eisprong pas vd week. En ook al hebben we donderdag en vrijdag sex gehad, vrijdag was die zo lam als wat haha en volgens mij was dat dus ook niet de beste 'lozing' ever .. donderdag wellicht wel, want toen hadden we 2 a 3 dagen geen gemeenschap gehad. Lang verhaal, conclusie ; we zien het einde vd maand wel!

Hier ga ik me zo douchen, daarna naar opa & oma, en alle familie van mij op het platteland langs ..
Auf wiederschnitzel!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 23:52

@Muppetje> ik breek even in, maar jouw onderschrift is hier mega groot. Ik krijg een soort van pagina over the nest ofzoiets?

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 2 jan 2011 - 0:11

chocolate schreef:
Muppetje schreef:chocolate, ik vind het echt zo leuk voor jullie! Hopelijk zitten we straks samen in het andere topic! Of nog beter, samen met Amber en Tamm

Oh wat lief!Dank je wel!! Very Happy
Ja dat jullie ook maar snel over kunnen naar het andere topic!

Muppetje inderdaad lief! Ik hoop het ook zo :-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 2 jan 2011 - 0:14

tamm86 schreef:Ha dames, hier ik ook weer!

Haha ik heb om 12 uur precies hetzelfde gezegd, misschien vieren we het volgend jaar wel met zijn 3en. En hij zei toen ook> of 4 of 5 etc. haha!! :-)

Ik heb geen idee hoe dat werkt wanneer je nou precies de eisprong hebt en wat dat slijm betekend. Volgens mij voel ik die van mij niet echt..Zal er deze week is op letten!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 2 jan 2011 - 0:16

chocolate schreef:@ Amber: Hopelijk volgen jullie snel. Zou wel leuk zijn!!
Voel je niet schuldig joh en vriend vindt het vast ook niet erg haha.
Ik kan niet meer wachten haha. Ja ik ben ook blij dat ik voel dat er iets aan de hand is. En als ik gewoon kleine beetjes eet zodra ik misselijk word valt er nog wel mee te leven Wink

@ Lejow: Oh dat was voor mij ook zo herkenbaar haha. Eierstokken begonnen ook steeds meer te rammelen Wink
Wat vervelend dat je last hebt van een schimmelinfectie. Hopelijk ben je er snel vanaf!

@ Shygirl: Hopelijk voel je je snel weet wat beter! Beterschap!
Moeilijk is dat he. Met een baby in een flat is geen probleem en verhuizen ook niet. Maar ik begrijp wel dat je het praktischer vindt om nog even te wachten.
Het dilemma met reizen en een baby is hier ook heel herkenbaar. Natuurlijk moet het geen probleem zijn, maar het gaat idd heel anders worden. Hebben man en ik het toevallig gisteren nog over gehad. Wij reizen ook heel graag. Maar dan passen we ons wel aan.

@ Tamm: Poeh 5 zou wel erg veel zijn haha. Maar het zou wel mooi zijn als jullie dit jaar niet meer met z'n tweeën kerst en oud & nieuw zouden vieren. Vreemde gedachte is dat he.
En wat betreft je vraag sluit ik me aan bij Lookie.
Kan trouwens nooit kwaad om wat op voorraad te hebben in je lichaam Wink
Spannend!!

@ All: Hier rustig aangedaan met oud & nieuw. Lekker thuisgebleven met z'n tweeën.
Ik was hartstikke moe en ben dan ook een paar keer op de bank in slaap gevallen. Daar was ik heel blij mee aangezien ik sinds ik zwanger ben weinig slaap.
Als alles goed gaat sluiten we dit jaar ons kindje in onze armen! Very Happy

@ chocolate, ik hoop het ook. En inderdaad hij vind het vast niet erg haha!
Het gaan een heel bijzonder jaar voor jou worden!! En hopelijk voor ons allemaal!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 2 jan 2011 - 0:32

Bijzonder, ik zie zelf gewoon mijn banner. Zal m maar even aanpassen dan

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate zo 2 jan 2011 - 0:52

@ Tamm: Haha eindeloos aan het analyseren. Je hebt maar één goed zaadje nodig Wink
Het kan sneller gaan dan je denkt! Er wordt iig voor je geduimd!!
Dank je wel! Ik heb 'm hier op het forum een keer voorbij zien komen, maar weet ook al niet meer waar haha.

@ Amber: De mannen van jullie willen meteen een heel gezin Wink
Ik zou het ook leuk vinden als jullie zsm mee kunnen naar het andere topic! Dus dat er hier de komende maand maar weer nieuwe zwangeren bijkomen!
Ja bijzonder gaat het zeker worden!!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  chocolate zo 2 jan 2011 - 0:53

Muppetje schreef:Bijzonder, ik zie zelf gewoon mijn banner. Zal m maar even aanpassen dan

Ik zie 'm ook gewoon!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje zo 2 jan 2011 - 1:02

Tamm86, jij bent wel van het analyseren he, haha...

Zal ik even meedoen? Wink Ik heb echt geen flauw idee wanneer ik deze maand mijn ei moet hebben. Moet ik uitgaan van de cyclus van vorige maand, die 42 dagen duurde door het stoppen met de pil. Of, zou mn cyclus nu korter zijn, of ergens er tussenin?
Wij vrijen dus nu maar gewoon om de dag of om de twee dagen (niet omdat het moet, maar gewoon omdat het leuk is) en dan zien we wel...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 1:38

Succes allemaal in 2011, dat er maar veel meiden zwanger mogen worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 3:37

Ik ga volgende week mijn spiraaltje laten verwijderen. Zullen het dan nog wel een tijdje met condooms doen, om te wennen aan het idee maar dan kan mijn lichaam tenminste alvast zich optimaal herstellen. Zwangerschap hier zal wel extra spannend worden ivm de longembolie die ik heb gehad. Dus eerst nog een afspraak met de gyneacoloog over de bloedverdunners die ik zal moeten gaan slikken als het eenmaal zover is.

Maar in ieder geval een stap in een nieuwe richting die we heel spannend vinden en die ik ff met jullie wilde delen smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 3:48

Wow, zeker spannend Mozz! Wat leuk! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: