Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Beauty Addict schreef:Gefeliciteerd!! Geniet ervan!!chocolate schreef:Meiden, even een kort berichtje van mij...Het hartje klopt!!!
Wat is dat bijzonder om te zien
Over 2 weken weer een echo en een gesprek over prenatale screening.
Nu kan ik eindelijk gaan genieten!!
Dank je wel!!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:chocolate schreef:Meiden, even een kort berichtje van mij...Het hartje klopt!!!
Wat ontzettend fijn! Geniet ervan!!
Dank je wel
Gaat helemaal goed komen!!
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Meiden, even een kort berichtje van mij...Het hartje klopt!!!
Oooh wat fijn!!
Hihi ik zit met een big smile achter mn computer, Ik ken je helemaal niet maar ik leef met je mee
Zoals je zegt, Genieten
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:chocolate schreef:Meiden, even een kort berichtje van mij...Het hartje klopt!!!
Oooh wat fijn!!
Hihi ik zit met een big smile achter mn computer, Ik ken je helemaal niet maar ik leef met je mee
Zoals je zegt, Genieten
Wat ontzettend lief
Ja ik ben heerlijk aan het genieten nu
chocolate- Fluisteraar
Jeeuh!!!! wat fijn!!! En nu lekker genieten!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:chocolate schreef:Meiden, even een kort berichtje van mij...Het hartje klopt!!!
Jeeuh!!!! wat fijn!!! En nu lekker genieten!!
Dank je wel
Dit is zo'n enorme opluchting!!
chocolate- Fluisteraar
Wat super fijn zeg, lijkt me heel mooi om te zien! geniet er lekker van nu
Gast- Gast
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:tamm: mooie cyclus zeg voor de eerste keer, ben jaloers hoor fijn dat je vriend zo goed reageerd hopelijk ben je snel zwanger
amber: spannend ben benieuwd naar je test!
nice: veel succes
muppetje: balen dat je cyclus langer is, erg vervelend! ik begin het zelf ook al een beetje beu te worden dat het niet komt
Puggle op dag hoeveel zit je nu? Frustrerend is het hè? Maarja, ik wil ook niet meteen met testen of temperaturen aan de slag, dus veel anders dan afwachten kan ik niet.... maar voor jullie goed dat je voor ontpillen gekozen hebt, het lijkt erop dat je het nodig hebt...
ja ik zit vandaag op dag 40 dus eigelijk mag ik nog niet klagen maar goed ik begin het wel een beetje beu te worden. ja ik ben ook blij dat we eerst ontpillen, wilde eigelijk een maand of 2 ontpillen, maar ga het nu maar veranderen in 2 keer ongesteld worden aangezien het langer duurt
ik snap dat je geen zin hebt in temperaturen enzo dat lijkt me in het begin ook helemaal niks. jij zit nu op dag 43 zoiets toch? hopelijk komt het bij jou ook snel of ben je snel zwanger
Nee, ik zit nu op dag 35. Mijn vorige cyclus was 42 , dus het zou zelfs nog raak kunnen zijn
oeps verkeerd gekeken ja zou zeker nog raak kunnen zijn! ja want je had nu negatief getest zag ik, hopen dat het weg blijft en je positief test dan. succes
Begrijp dat je het zat bent, ik vond het vorige maand ook erg naar...
Geeft toch niet dat je dat niet meer wist, wordt zo veel geluld hier...
Ik hoop ook dat t weg blijft, zou een leuke verklaring van mn buikpijn zijn...
ja dat is ook zo ik moet soms effe een keer extra lezen om geen dingen door elkaar te halen haha
maar ik zal voor je duimen dat je goed nieuws hebt, spannend!
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:tamm: mooie cyclus zeg voor de eerste keer, ben jaloers hoor fijn dat je vriend zo goed reageerd hopelijk ben je snel zwanger
amber: spannend ben benieuwd naar je test!
nice: veel succes
muppetje: balen dat je cyclus langer is, erg vervelend! ik begin het zelf ook al een beetje beu te worden dat het niet komt
Puggle op dag hoeveel zit je nu? Frustrerend is het hè? Maarja, ik wil ook niet meteen met testen of temperaturen aan de slag, dus veel anders dan afwachten kan ik niet.... maar voor jullie goed dat je voor ontpillen gekozen hebt, het lijkt erop dat je het nodig hebt...
ja ik zit vandaag op dag 40 dus eigelijk mag ik nog niet klagen maar goed ik begin het wel een beetje beu te worden. ja ik ben ook blij dat we eerst ontpillen, wilde eigelijk een maand of 2 ontpillen, maar ga het nu maar veranderen in 2 keer ongesteld worden aangezien het langer duurt
ik snap dat je geen zin hebt in temperaturen enzo dat lijkt me in het begin ook helemaal niks. jij zit nu op dag 43 zoiets toch? hopelijk komt het bij jou ook snel of ben je snel zwanger
Nee, ik zit nu op dag 35. Mijn vorige cyclus was 42 , dus het zou zelfs nog raak kunnen zijn
oeps verkeerd gekeken ja zou zeker nog raak kunnen zijn! ja want je had nu negatief getest zag ik, hopen dat het weg blijft en je positief test dan. succes
Begrijp dat je het zat bent, ik vond het vorige maand ook erg naar...
Geeft toch niet dat je dat niet meer wist, wordt zo veel geluld hier...
Ik hoop ook dat t weg blijft, zou een leuke verklaring van mn buikpijn zijn...
ja dat is ook zo ik moet soms effe een keer extra lezen om geen dingen door elkaar te halen haha
maar ik zal voor je duimen dat je goed nieuws hebt, spannend!
Thanks, lief van je!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Maarre meiden, hoe is het nu verder echt met iedereen, naast de kinderwens?
Ik weet wel dat iederen zich heeft voorgesteld, maar het lijkt me toch zo leuk om eens wat meer van jullie te weten. Waar komen jullie vandaan, wat zijn je hobbies, hoe zie je eruit?
Misschien vraag ik teveel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd... (stiekem lijkt het me ook best leuk om n keer een meeting te doen, maar ik durf slecht...)
Ik zal zelf maar eens beginnen dan... Ik woon in Leiden, ben meestal al zo moe na een dag hard werken dat ik verder niet heeel gek veel meer onderneem, maar ik ga wel 2 keer in de week sporten, bbb en ClubBattle. Vroeger heb ik jaren lang geturnd en wedstrijden gezwommen. Daarnaast heb ik heel lang op stijldansen gezeten, n jaar of acht.
Ik weet niet of ik vanaf de ipad n foto kan plaatsen, die houden jullie van me tegoed.
Als jullie nog meer van me willen weten, vraag maar raak....
Ik merk het wel als jullie ook wat meer willen vertellen...
X
Ik weet wel dat iederen zich heeft voorgesteld, maar het lijkt me toch zo leuk om eens wat meer van jullie te weten. Waar komen jullie vandaan, wat zijn je hobbies, hoe zie je eruit?
Misschien vraag ik teveel hoor, maar ik ben gewoon benieuwd... (stiekem lijkt het me ook best leuk om n keer een meeting te doen, maar ik durf slecht...)
Ik zal zelf maar eens beginnen dan... Ik woon in Leiden, ben meestal al zo moe na een dag hard werken dat ik verder niet heeel gek veel meer onderneem, maar ik ga wel 2 keer in de week sporten, bbb en ClubBattle. Vroeger heb ik jaren lang geturnd en wedstrijden gezwommen. Daarnaast heb ik heel lang op stijldansen gezeten, n jaar of acht.
Ik weet niet of ik vanaf de ipad n foto kan plaatsen, die houden jullie van me tegoed.
Als jullie nog meer van me willen weten, vraag maar raak....
Ik merk het wel als jullie ook wat meer willen vertellen...
X
Muppetje- Ratel
Ik ben Leonie, ik ben 25 jaar. Mijn vriend wordt in mei 21.
Heb dus een lekker jong ding aan de haak geslagen
In december hebben we samen een huis gekocht (het huis van mijn schoonouders) en dat zijn we langzaam aan het ombouwen tot ons huisje Kamer voor kamer!
We hebben 2 katten, helaas in december er eentje in moeten laten slapen. Kami (een rode huis tuin en keuken poes) en Tom (een Britse Korthaar kater).
Ik bak en decoreer taarten en heb nog een hele zak met sieradenspul in de klas staan, waar ik heeeeel soms nog wat mee doe. Vind het heerlijk om te computeren.
Soms (als ik zin heb haha) doe ik wat aan fitness. Ben vanavond naar de SH'Bam geweest, echt onwijs leuk. Morgen hoop ik naar de Bodyjam te gaan en doe soms ook Zumba!
En ik hoop dus in 2011 zwanger te mogen worden
In december hebben we samen een huis gekocht (het huis van mijn schoonouders) en dat zijn we langzaam aan het ombouwen tot ons huisje Kamer voor kamer!
We hebben 2 katten, helaas in december er eentje in moeten laten slapen. Kami (een rode huis tuin en keuken poes) en Tom (een Britse Korthaar kater).
Ik bak en decoreer taarten en heb nog een hele zak met sieradenspul in de klas staan, waar ik heeeeel soms nog wat mee doe. Vind het heerlijk om te computeren.
Soms (als ik zin heb haha) doe ik wat aan fitness. Ben vanavond naar de SH'Bam geweest, echt onwijs leuk. Morgen hoop ik naar de Bodyjam te gaan en doe soms ook Zumba!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ik ben Leonie, ik ben 25 jaar. Mijn vriend wordt in mei 21.
Nice!
Maarre, klein vraagje, wat is sh'bam? Die ken ik nog niet
Wanneer gaan jullie er nou precies voor? Moest toch eerst sparen voor n auto?
Mijn man zit trouwens mee te doen aan de iqtest, echt grappig...
Muppetje- Ratel
ik ben ook bezig met de IQ test.....volgens mij doe ik het ontzettend beroerd....oww ik moet weer verder!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:ik ben ook bezig met de IQ test.....volgens mij doe ik het ontzettend beroerd....oww ik moet weer verder!!
Ow, ik doe niet mee hoor, helemaal geen zin in. Ik weet zo ook wel dat mn iq hoog genoeg is (absoluut helemaal niet lullig bedoeld)
Muppetje- Ratel
Ben toch maar weer gezwicht voor een ticker, kunnen jullie met me mee stressen
Muppetje- Ratel
ik woon in bergen op zoom, dat ligt in brabant.
woon daar samen met mijn vriend nu zo'n 4,5 jaar alweer. ik ben vorige week 26 geworden en
mijn vriend word over 2 weken ook 26. we hebben samen een heel leuk mopshondje van 3 jaar
waar ik natuurlijk helemaal gek van ben
ik ben shopmanager van een brillenwinkel waar ik nu 4 jaar werkzaam ben. verder gaan we over
2 maanden een geregistreerd partnerschap aan, erg leuk ook!
ik sport een paar keer per week op de sportschool, doe daar aan fitness.
nou dat was het wel zo'n beetje denk ik, als jullie nog meer willen weten van me hoor ik het graag
woon daar samen met mijn vriend nu zo'n 4,5 jaar alweer. ik ben vorige week 26 geworden en
mijn vriend word over 2 weken ook 26. we hebben samen een heel leuk mopshondje van 3 jaar
waar ik natuurlijk helemaal gek van ben
ik ben shopmanager van een brillenwinkel waar ik nu 4 jaar werkzaam ben. verder gaan we over
2 maanden een geregistreerd partnerschap aan, erg leuk ook!
ik sport een paar keer per week op de sportschool, doe daar aan fitness.
nou dat was het wel zo'n beetje denk ik, als jullie nog meer willen weten van me hoor ik het graag
Gast- Gast
Muppetje schreef:Ben toch maar weer gezwicht voor een ticker, kunnen jullie met me mee stressen
goed idee! kunnen we ook niet meer in de war raken
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Ben toch maar weer gezwicht voor een ticker, kunnen jullie met me mee stressen
Nou precies.
Leuk dat je n GP gaat doen. Wij zijn getrouwd. Was, heel cliche, echt de mooiste dag van mn leven.
Ik ben trouwens 26 manlief is 31, we zijn nu 6 jaar en 2 maanden samen.
Muppetje- Ratel
nou me IQ is 110
Ik ben 25 jaar, en me vriend is 27 jaar. wij zijn 3 jaar bij elkaar, en wonen sinds januari dit jaar in ons eerste koophuis, hiervoor hebben we in een huurhuis gewoont.
ik werk in een groot leids ziekenhuis, als laborant en onderzoekmedewerk bij een grootschalig onderzoek. mijn vriend werk als ICT consult bij de Shell.
van de zomer gaan we hopelijkmisschien trouwen, we willen wel graag, maar ligt een beetje aan, of ik nu snel zwanger ben of niet. maar geen haast.
Ik ben 25 jaar, en me vriend is 27 jaar. wij zijn 3 jaar bij elkaar, en wonen sinds januari dit jaar in ons eerste koophuis, hiervoor hebben we in een huurhuis gewoont.
ik werk in een groot leids ziekenhuis, als laborant en onderzoekmedewerk bij een grootschalig onderzoek. mijn vriend werk als ICT consult bij de Shell.
van de zomer gaan we hopelijkmisschien trouwen, we willen wel graag, maar ligt een beetje aan, of ik nu snel zwanger ben of niet. maar geen haast.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ben toch maar weer gezwicht voor een ticker, kunnen jullie met me mee stressen
Nou precies.
Leuk dat je n GP gaat doen. Wij zijn getrouwd. Was, heel cliche, echt de mooiste dag van mn leven.
ja dat geloof ik dat het de mooiste dag van je leven is geweest! wij willen ook graag trouwen, maar ik weet niet zo goed of ik het groot of klein zou willen en nog meer bepaalde dingen dus om die reden doen we nu een g p en dan willen we ooit wel trouwen nog
jullie zijn ongeveer net zolang samen als ons dan!
Gast- Gast
joyce0606 schreef:nou me IQ is 110
mooi iq hoor vond dat er pittige vragen bij zaten!
wat leuk dat jullie waarschijnlijk gaan trouwen van de zomer.
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ben toch maar weer gezwicht voor een ticker, kunnen jullie met me mee stressen
Nou precies.
ja dat geloof ik dat het de mooiste dag van je leven is geweest! wij willen ook graag trouwen, maar ik weet niet zo goed of ik het groot of klein zou willen en nog meer bepaalde dingen dus om die reden doen we nu een g p en dan willen we ooit wel trouwen nog
jullie zijn ongeveer net zolang samen als ons dan!
Ja, dat zag ik ook idd
Joyce, woon je ook in Leiden?
Muppetje- Ratel
hoi meiden!
hier dan nog even mijn uitgebreidde voorstelpraatje..
ik ben 25, vriendlief wordt over 2 weken 26. we zijn in april "pas" 2 jaar bij elkaar. we hebben afgelopen juni de sletel gekregen van ons nieuwbouwhuis, en wonen er sinds juli (daarvoor woonde hij al dik een halfjaar in mijn huisje). ik werk in de kinderopvang, hij in de horeca, dus helaas zien we elkaar niet of nauwelijks...
hobby's zijn uhhh...uitslapen, shoppen, en gewoon de gezelligheid opzoeken met vriendinnen..
dat was het!!
en vind een meeting best een heel leuk idee hoor, ben alleen een watje als het op meetings aankomt....ben dan bang dat het niet klikt ofzo hihi..
hier dan nog even mijn uitgebreidde voorstelpraatje..
ik ben 25, vriendlief wordt over 2 weken 26. we zijn in april "pas" 2 jaar bij elkaar. we hebben afgelopen juni de sletel gekregen van ons nieuwbouwhuis, en wonen er sinds juli (daarvoor woonde hij al dik een halfjaar in mijn huisje). ik werk in de kinderopvang, hij in de horeca, dus helaas zien we elkaar niet of nauwelijks...
hobby's zijn uhhh...uitslapen, shoppen, en gewoon de gezelligheid opzoeken met vriendinnen..
dat was het!!
en vind een meeting best een heel leuk idee hoor, ben alleen een watje als het op meetings aankomt....ben dan bang dat het niet klikt ofzo hihi..
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Muppetje schreef:Lejow schreef:Ik ben Leonie, ik ben 25 jaar. Mijn vriend wordt in mei 21.
Nice!
Sh'Bam is weer een nieuwe les van Less Mills, ook weer veel dansen enzo. Lijkt op alle sporten door elkaar. Waar Zumba meer Latin gericht is, is dit meer pop muziek achtig gericht.
Heb staan dansen op Lady Gaga bijvoorbeeld hahaha.
Tja, wanneer we er echt voor gaan weet ik niet. Ik ben nu gestopt met de pil en we zijn inderdaad aan het sparen voor de auto. Maar ik denk niet dat we stil zullen zitten tot mei En in die tijd gebruiken we geen anti conceptie (maybe before the singing out of the church haha). Dus het kan zomaar raak zijn
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Muppetje schreef:Lejow schreef:Ik ben Leonie, ik ben 25 jaar. Mijn vriend wordt in mei 21.
Nice!
Sh'Bam is weer een nieuwe les van Less Mills, ook weer veel dansen enzo. Lijkt op alle sporten door elkaar. Waar Zumba meer Latin gericht is, is dit meer pop muziek achtig gericht.
Heb staan dansen op Lady Gaga bijvoorbeeld hahaha.
Tja, wanneer we er echt voor gaan weet ik niet. Ik ben nu gestopt met de pil en we zijn inderdaad aan het sparen voor de auto. Maar ik denk niet dat we stil zullen zitten tot mei En in die tijd gebruiken we geen anti conceptie (maybe before the singing out of the church haha). Dus het kan zomaar raak zijn
Klinkt leuk dat sh'bam
Muppetje- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: