Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 23 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Muppetje zo 16 jan 2011 - 1:16

Lejow schreef:
Muppetje schreef:
Aimee schreef:Hoi meiden,
Even een berichtje van mij... Ik heb besloten dat ik ga stoppen met meeschrijven in dit topic.
Ik wil zelf niet zo heel erg bezig zijn met zwanger worden(niet precies uitrekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, niet tempraturen, geen ovulatietesten gebruiken etc.) en vind het lastig omdat ik het gevoel heb dat de meeste meiden in dit topic daar wel heel erg mee bezig zijn. Begrijp me niet verkeerd, als dat de manier is waarop anderen het willen doen dan vind ik dat echt geen probleem, ik heb alleen het idee dat ik dan verder niet zoveel over het zwanger worden mee te schrijven heb.
Ik ben niet meer aan de pil, wij gaan straks geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, en dan zien we het wel... Ben ik binnen 1 maand zwanger is dat heel fijn, duurt het nog een jaartje is het ook prima smile

Dus... Ik keur 'jullie' manieren echt niet af!!! Maar voor mij werkt het zo denk ik niet.

Ik wens jullie allemaal een hoop vruchtbaarheid en blijf ook wel een beetje meelezen hoor :face:

Oh dat doe ik ook niet hoor. Maar ik snap je punt wel! Daarom schrijf ik ook niet super actief mee

En ik doe het ook niet hahahah Wat er gebeurd, gebeurd er. Wat er niet gebeurd... gebeurd euh.. niet Very Happy

En zo is t maar net Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:44

Tamm, dat ik mezelf hier niet zo thuis voel is niet erg hoor :-) ik lees graag jullie verhalen mee maar ik ben er echt helemaal niet mee bezig (kan nu ook nog even niet tot de uitslagen) zoals veel van jullie. Het temperaturen/de ovulatie testen, op ieder ding letten hoe je je voelt, hier vertellen hoe het met je bloedverlies zit, je man/vriend toch overhalen om sex te hebben etc. nee sorry dat is gewoon net als Aimee al aangaf ook niet mijn ding. Het komt zoals het komt en al komt het over een jaar dan is het ook prima. Het is voor mij geen 'obsessie' al is dat misschien het verkeerde woord maar ik kan mezelf niet zo goed in jullie manier van zwanger worden vinden. En dat is ook prima ook want gelukkig ervaart iedereen het weer anders.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 1:50

Op welke uitslagen wachten jullie nu nog Mamavan2?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:51

Lejow schreef:Op welke uitslagen wachten jullie nu nog Mamavan2?

Van de klinische geneticus om de hersenafwijking van de jongste erfelijk bepaald is en zo ja hoeveel procent kans het is dat een volgend kindje dit ook kan krijgen.

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* zo 16 jan 2011 - 1:54

@ Lejow: Ik ben zelf ook best wel spiritueel ingesteld, toch geloof ik niet dat een kindje zijn ouders uitkiest. Ik vind het wel heel romantisch klinken, het is ook heel leuk om te geloven als ouders zijnde maar ik kan er niet bij dat dit het geval zou zijn. Want waarom zouden kinderen dan ouders uitkiezen die hen mishandelen, verkrachten of vermoorden? En waarom zijn er zoveel mensen die vast heel goede ouders zouden zijn, nooit ouders geworden terwijl ze dat zelf wel willen?
Je moet je niet aangevallen voelen hoor, ik bedoel het helemaal niet tegen jou persoonlijk, ik denk hier alleen anders over dan jij.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 1:56

Mama_van2 schreef:

Van de klinische geneticus om de hersenafwijking van de jongste erfelijk bepaald is en zo ja hoeveel procent kans het is dat een volgend kindje dit ook kan krijgen.

ok.. spannend!
Hoe lang gaat dat duren?
Ik las ook ergens iets over een onderliggend open ruggetje?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 1:57

*Lookie* schreef:@ Lejow: Ik ben zelf ook best wel spiritueel ingesteld, toch geloof ik niet dat een kindje zijn ouders uitkiest. Ik vind het wel heel romantisch klinken, het is ook heel leuk om te geloven als ouders zijnde maar ik kan er niet bij dat dit het geval zou zijn. Want waarom zouden kinderen dan ouders uitkiezen die hen mishandelen, verkrachten of vermoorden? En waarom zijn er zoveel mensen die vast heel goede ouders zouden zijn, nooit ouders geworden terwijl ze dat zelf wel willen?
Je moet je niet aangevallen voelen hoor, ik bedoel het helemaal niet tegen jou persoonlijk, ik denk hier alleen anders over dan jij.

Oh zeker niet hoor smile Daarom zei ik al toen ik het plaatste, er zullen zat mensen zijn die er niet in geloven / het onzin vinden / het helemaal geweldig vinden. Er zijn hele uitlopende gedachten over.

Ik 'geloof' er eigenlijk wel in, al heb ik op het geen wat jij zegt dan eigenlijk geen antwoord..
Zal het is aan mijn moeder vragen hoe zij daar over denkt..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  *Lookie* zo 16 jan 2011 - 2:03

Lejow schreef:
*Lookie* schreef:@ Lejow: Ik ben zelf ook best wel spiritueel ingesteld, toch geloof ik niet dat een kindje zijn ouders uitkiest. Ik vind het wel heel romantisch klinken, het is ook heel leuk om te geloven als ouders zijnde maar ik kan er niet bij dat dit het geval zou zijn. Want waarom zouden kinderen dan ouders uitkiezen die hen mishandelen, verkrachten of vermoorden? En waarom zijn er zoveel mensen die vast heel goede ouders zouden zijn, nooit ouders geworden terwijl ze dat zelf wel willen?

Oh zeker niet hoor smile Daarom zei ik al toen ik het plaatste, er zullen zat mensen zijn die er niet in geloven / het onzin vinden / het helemaal geweldig vinden. Er zijn hele uitlopende gedachten over.

Ik 'geloof' er eigenlijk wel in, al heb ik op het geen wat jij zegt dan eigenlijk geen antwoord..
Zal het is aan mijn moeder vragen hoe zij daar over denkt..

Dat is goed, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ja, en wat je zegt: iedereen heeft er zijn eigen idee over. Eerst dacht ik het ook wel een beetje, of hoopte ik het, misschien doordat ik nu zelf moeilijk zwanger kan worden denk ik er veel over na. Ik hoop natuurlijk voor jou dat je moeder gelijk krijgt en je droom waarheid wordt, zou wel heel leuk zijn als je idd een blond jongetje krijgt. Ik heb zelf nog nooit zoiets gedroomd maar wel meerdere keren dat ik zwanger was, en mijn zusje en zelfs een vriendin van mijn zusje hebben dit ook gedroomd. Maar het schijnt dat dromen over zwanger zijn ook een betekenis kan hebben van een begin van een nieuwe periode of zoiets. Al weet ik weer niet of dat ook geldt als anderen over je dromen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 2:10

Dat was alleen t rare. Ik ben niet zwanger geweest, geen bevalling gehad. Ineens was het babytje bij me Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 3:06

Heb even met mijn moeder gebeld, en ondanks dat nogmaals vele mensen het hier niet mee eens zullen zijn, zal ik toch haar antwoord proberen te plaatsen (op de vraag waarom kinderen bij moordenaars terecht komen). Ik doe het wel even in de beknopte versie

Een mens heeft een ziel en die ziel is al vele levens oud. Iedereen heeft al meerdere levens meegemaakt, de een kan daar zich iets van herinneren, de ander niet.
Iedere ziel heeft in een van zijn vorige levens dingen begaan die niet mogen (moord plegen, stelen, nou ja noem het maar op). En iedere ziel komt op aarde om weg te volgen en zijn leven op de juiste manier te doorstaan.
Waarom kinderen dus wel eens bij moordenaars terecht komen, is omdat zij een ziel hebben die in dit leven maar een korte tijd nodig heeft om zijn 'taken' te volbrengen.
Het zieltje kiest de *moordende* ouder uit, omdat zij in een van de vorige levens wellicht degene zijn die de ouder vermoord hebben.

Snapt iemand het nog?
Ik kan me hier op zich wel in vinden eigenlijk.. vind het een mooie uitleg.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- zo 16 jan 2011 - 3:16

Hallo Meiden,

Wat een drukte hier.. haha!

@ Lejow, ben zelf helemaal niet spiritueel ingesteld, maar sta er ook niet negatief tegen over. Lijkt me vreemd om zo'n droom te hebben. Snap alleen je laatste post niet zo haha!

@ Tamm, denk inderdaad dat je flink aan het intpillen bent. Wacht gewoon een paar dagen af en kijk hoe je je voelt. Je kunt altijd eind van de week nog een test doen als je ongesteldheid niet echt door zet. Maar denk dat je lichaam gewoon druk aan het ontpillen is.

@ Chocolate, wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt!! Hoe is het vandaag?

@ de meiden die meer mee willen schrijven.. Je moet inderdaad alleen meeschrijven als jullie je prettig bij voelen. Lees gewoon af en toe gezellig mee, en mochten jullie over een tijd weer mee willen schrijven zijn jullie wat mij betreft weer van harte welkom!!

Met mij alles goed. Voel me goed, nog steeds wat buikkrampen. Ik wacht sowieso nog tot woensdag met testen en misschien nog wel langer. Wil namelijk niet te vroeg testen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 3:27

Ja ik was er al bang voor, het is ook zo lastig om uit te leggen hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 3:31

Lejow schreef:
Mama_van2 schreef:

ok.. spannend!
Hoe lang gaat dat duren?

Klopt, M.ara wordt nu onderzocht op een open ruggetje, echt klote er komt weer een spannende week aan. Ik heb jou niet op hyves hé ? Als je alles eens wil lezen kan je op M.ara haar site kijken http://marasenna.babysite.nl/ daar staat alles van begin af aan op dan heb je een beetje een beeld erbij.

Over wat je moeder heeft gezegd, hoe nuchter is ook ben haha geloof ik daar dus wel in. Ik heb M.ara ook gezien voordat ik zwanger van haar was. Mijn overleden opa waar ik en Senna een super band mee hadden is nu 3 jaar geleden overleden. Op een nacht droomde ik zo echt, zo anders. Ik droomde dat S.enna en ik bij hem in huis waren we waren wat aan het eten zoals we iedere week 2 keer deden tussen de middag en opeens zat daar een meisje bij hem op schoot van een maand of 9, ze leek veel op S.enna. Ik weet nog dat ik schrok want het meisje zag erg witjes en had een sonde in haar neusje. Mijn opa was erg met haar aan het lachen en gek doen, je kon oprecht zien dat hij heeeeel veel van haar hield. Aan dat beeld probeer ik me nu vaak vast te houden. Mijn opa hield van haar om wie ze was en niet om het slangetje in haar neusje maar om haar. Dat beeld heeft me er nu al een paar keer doorheen geslagen. En geloof me ik ben echt heeeeeeel nuchter maar hier kon ik echt niet omheen.

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 16 jan 2011 - 3:36

Mama_van2 schreef:
Lejow schreef:
Mama_van2 schreef:

ok.. spannend!
Hoe lang gaat dat duren?

Klopt, M.ara wordt nu onderzocht op een open ruggetje, echt klote er komt weer een spannende week aan. Ik heb jou niet op hyves hé ? Als je alles eens wil lezen kan je op M.ara haar site kijken http://marasenna.babysite.nl/ daar staat alles van begin af aan op dan heb je een beetje een beeld erbij.

Over wat je moeder heeft gezegd, hoe nuchter is ook ben haha geloof ik daar dus wel in. Ik heb M.ara ook gezien voordat ik zwanger van haar was. Mijn overleden opa waar ik en Senna een super band mee hadden is nu 3 jaar geleden overleden. Op een nacht droomde ik zo echt, zo anders. Ik droomde dat S.enna en ik bij hem in huis waren we waren wat aan het eten zoals we iedere week 2 keer deden tussen de middag en opeens zat daar een meisje bij hem op schoot van een maand of 9, ze leek veel op S.enna. Ik weet nog dat ik schrok want het meisje zag erg witjes en had een sonde in haar neusje. Mijn opa was erg met haar aan het lachen en gek doen, je kon oprecht zien dat hij heeeeel veel van haar hield. Aan dat beeld probeer ik me nu vaak vast te houden. Mijn opa hield van haar om wie ze was en niet om het slangetje in haar neusje maar om haar. Dat beeld heeft me er nu al een paar keer doorheen geslagen. En geloof me ik ben echt heeeeeeel nuchter maar hier kon ik echt niet omheen.

Wat een mooi verhaal mama van 2.
Sterkte de komende tijd met het wachten op de uitslagen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 3:37

Ik ga eens kijken op de site Mamavan2! Heb je verhaal daar vaker gelezen.
Veel sterkte!!

Wat bijzonder trouwens om dat gedroomd te hebben. Moet je inderdaad nu veel kracht geven! Hij kijkt vast mee en helpt je zo af en toe smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 3:46

Oké ik wist niet of je de site had maar die had je dus al Wink

Mooi verhaal hé het was ook een héle mooie droom en ik droomde het echt ong. 6 maanden voordat ik zwanger werd van M.ara. Omdat ik deze droom had gehad voelde ik altijd al een beetje dan M.ara niet helemaal gezond zou zijn.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 4:09

Mama_van2 schreef:Oké ik wist niet of je de site had maar die had je dus al Wink

Mooi verhaal hé het was ook een héle mooie droom en ik droomde het echt ong. 6 maanden voordat ik zwanger werd van M.ara. Omdat ik deze droom had gehad voelde ik altijd al een beetje dan M.ara niet helemaal gezond zou zijn.

Heb je hierdoor ook sneller kunnen handelen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Phileine zo 16 jan 2011 - 4:11

Lejow schreef:Heb even met mijn moeder gebeld, en ondanks dat nogmaals vele mensen het hier niet mee eens zullen zijn, zal ik toch haar antwoord proberen te plaatsen (op de vraag waarom kinderen bij moordenaars terecht komen). Ik doe het wel even in de beknopte versie

Een mens heeft een ziel en die ziel is al vele levens oud. Iedereen heeft al meerdere levens meegemaakt, de een kan daar zich iets van herinneren, de ander niet.
Iedere ziel heeft in een van zijn vorige levens dingen begaan die niet mogen (moord plegen, stelen, nou ja noem het maar op). En iedere ziel komt op aarde om weg te volgen en zijn leven op de juiste manier te doorstaan.
Waarom kinderen dus wel eens bij moordenaars terecht komen, is omdat zij een ziel hebben die in dit leven maar een korte tijd nodig heeft om zijn 'taken' te volbrengen.
Het zieltje kiest de *moordende* ouder uit, omdat zij in een van de vorige levens wellicht degene zijn die de ouder vermoord hebben.

Snapt iemand het nog?

Ik snap je, want hier geloof ik ook in.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 4:22

Vilein schreef:
Lejow schreef:Heb even met mijn moeder gebeld, en ondanks dat nogmaals vele mensen het hier niet mee eens zullen zijn, zal ik toch haar antwoord proberen te plaatsen (op de vraag waarom kinderen bij moordenaars terecht komen). Ik doe het wel even in de beknopte versie

Snapt iemand het nog?

Ik snap je, want hier geloof ik ook in.

Ok, ben blij dat ik het nog enigszins voor iemand duidelijk heb kunnen uitleggen haha.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  chocolate zo 16 jan 2011 - 5:08

@ Puggle: Laten we het hopen ja haha.
Wat vervelend dat er bij jou nog niks te bekennen is.

@ Muppetje: Wat vervelend dat je nog steeds last van pijn hebt Cry
Hopelijk is het snel over. Dit is ook niet fijn!

@ Lejow: Wat bijzonder! Ik geloof er ook in, begrijp ook wat je bedoelt.
Ik droom trouwens heel helder sinds ik zwanger ben. Eerst droomde ik bijna elke nacht dat ik meteen in de eerste ronde zwanger zou worden. Twee dagen voordat ik positief testte droomde ik dat ik zwanger was!! En afgelopen nacht droomde ik dat het hartje ging kloppen! En daartussenin heb ik nog meer hele heldere dromen gehad over m'n zwangerschap.

@ Tamm: Wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Ik zou idd ook nog zeker een paar dagen wachten met testen mocht het niet doorzetten.
Haha nou stiekem kijken doe ik toch wel Wink
Kom ze maar bakken zou ik zeggen Wink
Gaat denk ik alleen nog wel een tijdje duren voordat ik me beter voel. Voel me al de hele dag niet lekker..

@ Amber: Wat fijn dat alles goed gaat, wel vervelend dat je last van buikkrampen hebt. Hopelijk voel je je snel wat beter!
Ik heb geen bloedverlies meer gehad!! Misselijkheid wordt alleen maar meer, ik zie echt op tegen de momenten dat ik moet eten. Voel me behoorlijk ziek..

@ Mama_van2: Wat een bijzonder verhaal! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid hug

chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Muppetje zo 16 jan 2011 - 5:11

chocolate schreef:@ Puggle: Laten we het hopen ja haha.

Ik droom trouwens heel helder sinds ik zwanger ben. Eerst droomde ik bijna elke nacht dat ik meteen in de eerste ronde zwanger zou worden. Twee dagen voordat ik positief testte droomde ik dat ik zwanger was!! En afgelopen nacht droomde ik dat het hartje ging kloppen! En daartussenin heb ik nog meer hele heldere dromen gehad over m'n zwangerschap.

@ Tamm: Wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Ik zou idd ook nog zeker een paar dagen wachten met testen mocht het niet doorzetten.
Gaat denk ik alleen nog wel een tijdje duren voordat ik me beter voel. Voel me al de hele dag niet lekker..

@ Amber: Wat fijn dat alles goed gaat, wel vervelend dat je last van buikkrampen hebt. Hopelijk voel je je snel wat beter!
Ik heb geen bloedverlies meer gehad!! Misselijkheid wordt alleen maar meer, ik zie echt op tegen de momenten dat ik moet eten. Voel me behoorlijk ziek..

@ Mama_van2: Wat een bijzonder verhaal! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid hug

Nee, het is inderdaad vervelend, maar wat doe je eraan hè...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate zo 16 jan 2011 - 5:13

Muppetje schreef:

Ja idd dat is een goede vraag! Even rustig aan doen dan maar hug
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Muppetje zo 16 jan 2011 - 5:22

chocolate schreef:
Muppetje schreef:

Ja idd dat is een goede vraag! Even rustig aan doen dan maar hug

Thanks, komt goed hoor! T is gewoon vreemd, het doet echt al een week zonder reden zeer... Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Happy zo 16 jan 2011 - 5:32

Mama_van2 wat een verhaal zeg. Ik ben zo brutaal geweest om op de site te kijken. Maar had natuurlijk al het wat gelezen op het oude forum en hier.
Wat hebben jullie veel mee gemaakt zeg.. Wat een onzekerheid! Sterkte.. hug

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Amber- zo 16 jan 2011 - 21:55

hallo Meiden,

Hoe is het? Ook weer zo blij dat de werkweek begonnen is... pff Evil or Very Mad haha!

Hier alles goed. Heb nog steeds last van mijn Buik.. steeds lichte krampen en een vervelend gevoel, zere rug (maarja deze klachten kunnen ook bij een ongesteldheid horen) Ook zijn mijn borsten pijnlijk. Vanochtend werd ik wakker met rode en warme wangen, heb ze nu nog steeds erg vreemd!

Ik voel me echt anders dan anders, maar toch heb ik het gevoel dat ik niet zwanger ben. Zou echt wel erg snel zijn, en nee.. dat lijkt me niet haha!

Ga sowieso niet eerder dan woensdag testen, en misschien wacht ik nog wel langer!

Hoe is het met de rest? Tamm, is je ongesteldheid doorgezet? En chocolate, geen bloedverlies meer gehad?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: