Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 11:44

chocolate: ja ik vind het zelf ook wel beter om even te ontpillen hoor, voelt voor mezelf ook prettiger enzo.
ben heel benieuwd naar mijn eerste cyclus. we zullen kijken of er volgende week iets komt.
ben benieuwd hoe lang je zwanger bent. wel spannend de eerste echo!

Tamm: ik vind jullie mannier ook wel wat hebben en fijn dat het zo voor jullie allebei goed werkt smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  chocolate wo 29 dec 2010 - 20:25

Puggle schreef:chocolate: ja ik vind het zelf ook wel beter om even te ontpillen hoor, voelt voor mezelf ook prettiger enzo.
ben heel benieuwd naar mijn eerste cyclus. we zullen kijken of er volgende week iets komt.
ben benieuwd hoe lang je zwanger bent. wel spannend de eerste echo!

Tamm: ik vind jullie mannier ook wel wat hebben en fijn dat het zo voor jullie allebei goed werkt smile

Hopelijk krijg je snel een regelmatige cyclus!
Ik ben aan het rekenen geweest, maar heb zo'n idee dat ik echt vroeg heb getest en mijn ticker niet helemaal klopt. Dat zou betekenen dat er 7 januari weinig te zien zal zijn. Ben erover na aan het denken om het naar 10 januari te verplaatsen. Maar weet niet of ik zo lang kan wachten Wink
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 20:40

10 januari is maar 3 dagen later Chocolate!
In 3 dagen is het echt geen 10 cm gegroeid hoor :P
Ik zou hem gewoon lekker op de 7de houden, wie weet wat ze toch nog zien!
Waarschijnlijk krijg je ook alleen maar een intake toch, en heel misschien het hartje te horen?
Op de echo valt volgens mij pas bij week 10 ofzo echt pas wat te zien!

Hier zit ik in dubio, zondagavond hebben wij op mijn manier gesext, 'puur' zeg maar haha
Dinsdagavond op mijn vriends manier, en gisteren en maandag en dinsdag had ik een beetje slijm, maar nooit echt rekbaar zoals ze dat noemen .. ik voel ook nooit mijn eisprong (zie mijn topic) geloof ik! Nu had ik zo ongeveer uitgerekend dat bij een normale cyclus ik vandaag of morgen mijn ei zal hebben .. en we mogen een dezer dagen nog een keer op mijn manier! :P Ik weet dus niet of dat slijm mijn eisprong is geweest, of dat het er nog aan komt, vooralsnog ben ik droog zeg maar .. we zien wel hoe het loopt, pffff dat vrouwelijk lichaam!

Ik ga nu lekker werken, heb nog wel steeds oorpijn, en het is iets heftiger dan gisteren, dus maar hopen dat het niet doorzet!
Liefsx

Gast
Gast

Bericht  chocolate wo 29 dec 2010 - 21:07

tamm86 schreef:10 januari is maar 3 dagen later Chocolate!
Waarschijnlijk krijg je ook alleen maar een intake toch, en heel misschien het hartje te horen?

Hier zit ik in dubio, zondagavond hebben wij op mijn manier gesext, 'puur' zeg maar haha
Dinsdagavond op mijn vriends manier, en gisteren en maandag en dinsdag had ik een beetje slijm, maar nooit echt rekbaar zoals ze dat noemen .. ik voel ook nooit mijn eisprong (zie mijn topic) geloof ik! Nu had ik zo ongeveer uitgerekend dat bij een normale cyclus ik vandaag of morgen mijn ei zal hebben .. en we mogen een dezer dagen nog een keer op mijn manier! :P Ik weet dus niet of dat slijm mijn eisprong is geweest, of dat het er nog aan komt, vooralsnog ben ik droog zeg maar .. we zien wel hoe het loopt, pffff dat vrouwelijk lichaam!

Ik ga nu lekker werken, heb nog wel steeds oorpijn, en het is iets heftiger dan gisteren, dus maar hopen dat het niet doorzet!
Liefsx

Misschien even langs de huisarts? Hopelijk zet het niet door, dat zou wel heel vervelend zijn!
Zie trouwens nu bij mijn vorige quote van jou dat ie een stuk niet mee heeft genomen. Vreemd scratch

Haha Tamm je maakt het wel spannend!
Het vrouwelijk lichaam zit vreemd in elkaar he Wink
Ik heb er ook al eens op gelet, maar ik zag volgens mij wel eens dingen die er niet waren. Dacht ook wel eens aan het slijm te zien dat er een eisprong aan zat te komen, maar dat bleek dan weer niet zo te zijn. Aan mij heb je dus helemaal niks haha sorry!

Je weet het maar nooit he :P
Ik heb even echo's op internet bekeken en bij 5 weken zie je meestal alleen een vruchtzakje en bij 6 weken is er al meer te zien. Ik krijg meteen een echo, omdat ik al bij de gyn loop.
Krijg er straks ook meer. Dus daar ben ik ook wel heel blij mee Very Happy
Ik ben er nog niet helemaal uit. Ga er nog eens goed over nadenken Wink
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Amber- do 30 dec 2010 - 9:54

chocolate schreef:

Liefsx

Misschien even langs de huisarts? Hopelijk zet het niet door, dat zou wel heel vervelend zijn!
Zie trouwens nu bij mijn vorige quote van jou dat ie een stuk niet mee heeft genomen. Vreemd scratch

Ik heb er ook al eens op gelet, maar ik zag volgens mij wel eens dingen die er niet waren. Dacht ook wel eens aan het slijm te zien dat er een eisprong aan zat te komen, maar dat bleek dan weer niet zo te zijn. Aan mij heb je dus helemaal niks haha sorry!

Ik heb even echo's op internet bekeken en bij 5 weken zie je meestal alleen een vruchtzakje en bij 6 weken is er al meer te zien. Ik krijg meteen een echo, omdat ik al bij de gyn loop.

Hallo Meiden,

Was de topic al kwijt, maar hij stond op pagina 2.. dat kan toch echt niet Wink

Chocolate, hoe voel je je? Leuk dat je binnenkort te weten komt hoelang je nou echt zwanger bent..

Tamm, haha je maakt het echt spannend!! Misschien is het toch in deze maand al raak dat zou toch leuk zijn.

Ik heb over ruim een week mijn eisprong. Dus ergens volgende week ben ik vruchtbaar haha!! Vind wel gek.. Zat mijn vriend vandaag al een beetje de gek aan te steken dat hij volgende week aan de bak moet hahah :-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 21:13

Hallo lieve meisjes! Alvast een hele fijne jaarwisseling!
Mijn vriend had gisteren weinig zin maar heb hem toch weten te verleiden haha
Mannen zijn zo makkelijk en ik ben echt een draak, als ik wat wil krijg ik het ook!
Ik had ook het idee dat het gisteren mijn laatste kans was, als ik mijn eisprong nog niet heb gehad that is!
Plotsklaps had ik vannacht ook ineens het idee dat ik mijn eisprong had! Maar ik wil het eigenlijk niet geloven ..

Ik maak het idd voor mezelf ook spannend, maar vind het ook wel een leuk soort spelletje!
Houdt de spanning erin voor mij en mn vriend, ik haal alle trucendozen tevoorschijn haha
Hij grapte al ; 'van mij mag het wel een jaar duren als je altijd zo bent!' Mafkees!

Ben wel echt heeeeeeeeel benieuwd naar 14 januari, dan moet ik ongesteld worden ..
Kijken of ik uberhaupt regelmatig ben!

Gast
Gast

Bericht  Amber- do 30 dec 2010 - 22:11

Haha Tamm goed gedaan Wink SpannendSpannend!!

Meiden ik wil jullie allemaal een heel gezond, gelukkig maar vooral VRUCHTBAAR 2011 wensen!!!!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 30 dec 2010 - 22:29

Ha meiden,

Hoe is het met iedereen? Hier gaat alles zn gangetje, lekker vrij genomen vandaag, heerlijk.
Volgende week donderdag moet ik naar de kaakchirurg, ik ben nu al bang. Op zich ben ik helemaal niet heel bang aangelegd, maar ik heb twee heel nare ervaringen bij de kaakchirurg gehad in het verleden, dus nu knijp ik m wel even.
Omdat we met n kindje bezig zijn kon iko een versnelde afspraak krijgen. Naja, ben ik er ook sneller weer vanaf, dus dan ook wel weer waar...

Tamm, dat heb je goed uitgekiend meid, haha. Ik vind het best grappig hoe jullie het aanpakken, ik hoop dat het effect heeft...

Amber, voor jullie is het ook bijna zo ver, leuk hoor...

Verder sorry dat ik even wat minder heb gereageerd, ik had een hoop stress en drukte op werk, maar nu gaat het beter dus zal ik ook meer reageren.

Iedereen fijne jaarwisseling, wat zijn de plannen?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow do 30 dec 2010 - 22:33

Ohh brr de kaakchirurg. Mijn verstandskiezen moesten er uit, ik kwam zo shakend binnen dat binnen 5 minuten vast stonden dat ik onder volledige narcose zou gaan!! Toen hebben ze ze alle 4 tegelijk eruit gehaald. Even niet handig met eten, maar je bent er wel af hehehe!

Pfff ik word nu eigenlijk wel nerveus. Ik heb nu nog voor 2 weken de pil en wat we daarna gaan doen zien we dan wel weer.
Het idee dat ik in 2011 hopelijk zwanger wordt, en redden we het financieel dan wel, en weet ik wel wat ik moet doen (duhh ik heb een SPW en Pabo opleiding, je KUNT met kinderen omgaan Lejow..)

Vanavond gaan we gezellig naar mijn vader. Lekker gourmetten en beetje tv kijken en gezellig samen zijn Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Muppetje do 30 dec 2010 - 22:39

Gezellig Lejow, lekeker gourmetten.
Wij gaan naar mn schounouders, zwager en schoonzusje ook, mn zwager is heel erg van het vuurwerk, dus hij zal wel weer heel veel hebben.

Enne, Lejow, natuurlijk komt het goed, iedereen vindt het denk ik een beetje eng hoor, ik wel iig, maar ook heel spannend... En leuk, en ik hoop gewoon zo dat het gaat lukken, hahaha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow do 30 dec 2010 - 22:57

Ja wahaha, erg is het eigenlijk!

Vuurwerk.. brrrr ik vind het doodeng! Ik ga lekker bij mijn pa op het balkon staan (hij woont 4 hoog) en dan kunnen we alles prachtig zien. Van Hoek van Holland tot aan Scheveningen, ideaal!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 1:49

Haha, Amber, dat had mijn vriendinnetje ook op de kerstkaart geschreven ; we wensen jullie een fijn & gelukkig nieuw jaar met vooral veel VRUCHTBAARHEID! Hahaha, wat een muts ook, mijn vriend las het als eerste en las het ook aan me voor haha, hij kon het gelukkig goed hebben Wink

En de manier die wij nu hanteren zeg maar werkt wel hoor, voor ons iig. Maar binnen nu en 2 maanden stoppen we helemaal met condooms en dan zien we wel waar het schip strand. Het is voornamelijk voor ons om nu een beetje te 'wennen'.

Ik ben nog nooit naar de kaakchirurg geweest Muppetje, maar ik hoorde laatst wel van mn tandarts dat mijn verstandskiezen doorkomen .. hmmmm!

Vanochtend heb ik dus eerst wat gewerkt, daarna met vriendlief het vuurwerk gehaald (zijn we beiden best fan van haha, ik vind het prachtig, als een klein kind in een snoepwinkel ben ik dan!), boodschappen gedaan, ff extra keertje onder de zonnebank en nu even lekker mijn rust pakken! Was vanochtend al om half 6 op, en ik denk dat ik er niet voor half 6 weer in lig eigenlijk! Ik heb zo'n zin in vanavond, heerlijk met alle vriendjes & vriendinnetjes (er hebben nu al 40 mensen gereageerd dat ze zouden komen ..) een feestje vieren! Ik weet alleen niet wat ik aan moet trekken en heb ook niks nieuws kunnen scoren, vond vrij weinig leuk! Maar heb mijn vriendinnen gesmst en zij hebben gelukkig precies hetzelfde probleem. Jammere is wel dat al mijn kleren grotendeels bij mijn schoonouders liggen .. dus ik heb ietsje minder keus! Maar vergis je niet hoor, heb nog een inmense koffer hier naast mijn bed staan met 'winterkleren' .. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  yes1984 vr 31 dec 2010 - 2:21

Op het het andere Yes forum was ik ook te vinden. Maar nu hoor ik hier niet helemaal thuis... Ik ben inmiddels al zwanger. We zouden eerst condooms gebruiken, maar we hebben er slechts 2 gebruikt.

Ik ben op 3 oktober gestopt met de pil.
Werd 12 november ongesteld.
En teste 20 december positief.

We zijn zo blij! Very Happy

Woensdag ben ik bij de huisarts geweest en woensdag a.s. naar de verloskundige!

Ik wens jullie een vruchtbaar jaar toe. Liefs hug
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 2:59

Hee, wat leukk!
Van harte zeg!
Lekker vruchtbaar dus!
Strooi hier ook maar flink vruchtbaarheid rond hoor Very Happy

Gast
Gast

Bericht  yes1984 vr 31 dec 2010 - 3:08

Strooi stooi Wink
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  chocolate vr 31 dec 2010 - 6:33

amber22 schreef:
chocolate schreef:

Liefsx

Hallo Meiden,

Was de topic al kwijt, maar hij stond op pagina 2.. dat kan toch echt niet Wink

Chocolate, hoe voel je je? Leuk dat je binnenkort te weten komt hoelang je nou echt zwanger bent..

Tamm, haha je maakt het echt spannend!! Misschien is het toch in deze maand al raak dat zou toch leuk zijn.

Ik heb over ruim een week mijn eisprong. Dus ergens volgende week ben ik vruchtbaar haha!! Vind wel gek.. Zat mijn vriend vandaag al een beetje de gek aan te steken dat hij volgende week aan de bak moet hahah :-)

Haha mannen heb je zo verleid Wink
Spannend!!

Ik voel me beroerd! Ben flink misselijk en heb pijnlijke borsten. Verder heb ik nog veel meer kwaaltjes: ruik alles véél beter, lust bepaalde dingen niet meer, vieze smaak in m'n mond, vaak plassen, slecht slapen, heel emotioneel. Genoeg dus he haha Very Happy
Maar het is voor een goed doel. Heb vandaag nieuwe broeken gekocht, omdat m'n darmen nu al opgezet zijn :shock:

@ Tamm: Mannen zijn idd heel makkelijk te verleiden smile
Hopelijk heb je je eisprong gehad. Ik ga voor je duimen!!
Misschien blijft je menstruatie wel gewoon uit. Spannend!
Ik moet dus echt niks van vuurwerk hebben. Vind het wel mooi, maar verder wil ik echt niet in de buurt komen haha.
Klinkt als een gezellig feest!

@ Muppetje: Kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt om naar de kaakchirurg te gaan. Gelukkig kun je er eerder naartoe. Hopelijk valt het je mee!

@ Yes1984: Nogmaals gefeliciteerd!! Very Happy

@ All: Ik wil jullie ook nog even een heel vruchtbaar jaar toewensen!! Very Happy
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 6:42

chocolate, waarom heb je 7 januari al je echo?? dan zou je net 6 weken zijn? heb je bloedverlies gehad o.i.d.? Zou namelijk best een teleurstelling kunnen zijn omdat je rond dat termijn goed geen hartje zou kunnen zien....

liefs

Gast
Gast

Bericht  chocolate vr 31 dec 2010 - 6:52

BeeGee schreef:chocolate, waarom heb je 7 januari al je echo?? dan zou je net 6 weken zijn? heb je bloedverlies gehad o.i.d.? Zou namelijk best een teleurstelling kunnen zijn omdat je rond dat termijn goed geen hartje zou kunnen zien....

liefs

Nee gelukkig geen bloedverlies! Ik loop al via de gyn.
Vind het aan de ene kant ook wel jammer, maar ook weer fijn om te weten dat het goed zit.
Ik kijk er enorm naar uit smile
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 6:55

chocolate schreef:
BeeGee schreef:chocolate, waarom heb je 7 januari al je echo?? dan zou je net 6 weken zijn? heb je bloedverlies gehad o.i.d.? Zou namelijk best een teleurstelling kunnen zijn omdat je rond dat termijn goed geen hartje zou kunnen zien....

liefs

Vind het aan de ene kant ook wel jammer, maar ook weer fijn om te weten dat het goed zit.

gelukkig geen bloedverlies!! ik snap dat je er naar uit kijkt, niets is zo mooi als een klein frummeltje voor het eerste te zien...(maar houd toch in gedachte dat er misschien nog geen hartslag is, dat kan goed 2 dagen later veranderd zijn dat deze ineens wel te zien is)

liefs

Gast
Gast

Bericht  chocolate vr 31 dec 2010 - 7:01

BeeGee schreef:
chocolate schreef:

liefs

gelukkig geen bloedverlies!! ik snap dat je er naar uit kijkt, niets is zo mooi als een klein frummeltje voor het eerste te zien...(maar houd toch in gedachte dat er misschien nog geen hartslag is, dat kan goed 2 dagen later veranderd zijn dat deze ineens wel te zien is)

liefs

Ja ik heb er daarom ook al over nagedacht om het te verzetten naar 10 januari.
Ik zou toch wel een beetje gaan stressen als het nog niet te zien zou zijn, ook al weet ik verstandelijk gezien dat het te vroeg zou kunnen zijn.
Maar ik wil eigenlijk heel graag zekerheid hebben dat het iig goed zit. Voor m'n gevoel wel, maar ik wil het ook echt zien smile
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Happy vr 31 dec 2010 - 22:32

Hey meiden, Ik lees vanavond even bij.
Maar ik wil jullie even een gelukkig, gezond, liefdevol.. en vruchtbaar? Wink nieuw jaar wensen!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow vr 31 dec 2010 - 23:16

En nu is het dan 2011
angel bounce cheers
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  yes1984 za 1 jan 2011 - 0:26

Ik wens jullie een goed en vruchtbaar jaat toe! Very Happy
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Amber- za 1 jan 2011 - 5:54

Lejow schreef:En nu is het dan 2011
angel bounce cheers

Joehoe!!! Very Happy

Het spannende maar hopelijk leuke en vruchtbare jaar is begonnen!!

Hoe was jullie jaarwisseling? die van mij erg gezellig!!

@ chocolate, spannend hoor, bijna de 1e echo. Vervelend dat je misselijk bent etc.. Maar aan de andere dan weet je dat er wat gaande is in je lichaam Wink

@ all... Ik hoop echt dat we allemaal een heeeel mooi jaar gaan krijgen.. en dat we dat met z'n allen in deze topic zullen blijven delen. Ik vind het erg fijn dat met name nu nog bijna niemand weet dat we gaan beginnen ik wel gezellig met jullie erover kan kletsen!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- za 1 jan 2011 - 5:54

yes1984 schreef:Ik wens jullie een goed en vruchtbaar jaat toe! Very Happy

Dankje!! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!! :-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: