Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 22 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 6:10

Jeeeeeej chocolate! Geen bloed, fijn zeg, ben je zelf vast ook wel wat geruster erop!
Ik ben me nog steeds misselijk joh, en mn rug is echt ontzettend pijnlijk,
Ben zooooo benieuwd wat het nou is! Net toch nog testen gehaald ..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 6:16

Tamm, volgens mij ben jij gewoon héél erg aan het ontpillen. Mijn vriendin is na 12 jaar ook gestopt met de pil en ze heeft zich 3 maanden erg ellendig gevoeld en sinds deze maand voelt ze zich pas weer redelijk normaal.

Wij hebben nog geen uitslag van de klinische geneticus dus meeschrijven met jullie kan ik nog niet, of me dat straks gaat lukken weet ik ook nog niet want de meeste van jullie zijn er heel anders mee bezig dan ik.

Succes voor iedereen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 7:06

tamm86 schreef:Jeeeeeej chocolate! Geen bloed, fijn zeg, ben je zelf vast ook wel wat geruster erop!

Spannend! Zal voor je duimen. Hoop dat het niet van het ontpillen is.
Ben benieuwd als je weer test smile

Gast
Gast

Bericht  chocolate za 15 jan 2011 - 7:06

tamm86 schreef:Jeeeeeej chocolate! Geen bloed, fijn zeg, ben je zelf vast ook wel wat geruster erop!

Je maakt het nu wel heel spannend! Heb je inmiddels weer getest?? Als ik niet achter m'n laptop zit spiek ik steeds stiekem via m'n mobiel. Test nou gewoon nog een keer!
Of wacht je tot morgenvroeg? Met ochtendurine heb je wel kans op een duidelijkere streep. Maar wacht ajb niet te lang Wink

Heb al een vreugdedansje gedaan: de hele dag nog geen bloed!! Very Happy
Wel ben ook ik kotsmisselijk en het begint met de dag erger te worden. Man is echt heel bezorgd, zo lief smile
Maar ik prop het eten zo goed als mogelijk gewoon naar binnen. Ontbijt en avondeten zijn het moeilijkst. Oh en ik heb vanaf afgelopen nacht enorme zin in kaassoufflés Embarassed
Maar ik kan het toch niet verdragen en wil toch gezond blijven eten. Durf dat echt niet voor de 12de week Embarassed
Man vindt dat heel grappig haha Laughing

Laat je het wel meteen weten als je getest hebt?? smile

Laatst aangepast door chocolate op za 15 jan 2011 - 7:14; in totaal 2 keer bewerkt
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 7:13

chocolate schreef:

Je maakt het nu wel heel spannend! Heb je inmiddels weer getest?? Als ik niet achter m'n laptop zit spiek ik steeds stiekem via m'n mobiel. Test nou gewoon nog een keer!
Of wacht je tot morgenvroeg? Met ochtendurine heb je wel kans op een duidelijkere streep. Maar wacht ajb niet te lang Wink

Wel ben ook ik kotsmisselijk en het begint met de dag erger te worden. Man is echt heel bezorgd, zo lief smile
Maar ik prop het eten zo goed als mogelijk gewoon naar binnen. Ontbijt en avondeten zijn het moeilijkst. Oh en ik heb vanaf afgelopen nacht enorme zin in kaassoufflés Embarassed
Maar ik kan het toch niet verdragen en wil toch gezond blijven eten. Durf dat echt niet voor de 12de week Embarassed
Man vindt dat heel grappig haha :lol

Wat fijn dat je heel de dag geen bloed hebt verloren, een goed teken!
en dat je zin hebt in kaassouffles echt apart, haha

Gast
Gast

Bericht  chocolate za 15 jan 2011 - 7:17

Puggle schreef:
chocolate schreef:

Man vindt dat heel grappig haha :lol

Wat fijn dat je heel de dag geen bloed hebt verloren, een goed teken!
en dat je zin hebt in kaassouffles echt apart, haha

Ja ik ben zoooo blij!!
En dat die misselijkheid erger wordt vind ik ook nog een goed teken, hoe vervelend ook haha.
Als ik niet zo misselijk was geweest had ik bij wijze van vanmorgen al aan de kaassoufflés kunnen zitten Embarassed
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 7:47

Hopen dat je misselijkheid snel over is, zodat je snel kaassouffles kan gaan eten 👅
En natuurlijk ook voor jezelf zodat je je eigen snel weer wat beter voelt!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 7:52

Toch weer bloedverlies! Wel wat meer dan net, rood, allejezus veel pijn maar geen stolsels ..
Word hier zo moedeloos van! Keep you posted!

Gast
Gast

Bericht  Happy za 15 jan 2011 - 7:52

Meiden wat gaan jullie snel Very Happy Jullie zijn wel fanatieke posters zeg Very Happy
Chocolate wat maak je het spannend! Wink

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Happy za 15 jan 2011 - 7:54

Oh en tegelijk posten we een berichtje.
Dit is ook wel naar zeg.. Je weet nu nog niet waar je aan toe bent en je voelt je ellendig..
Ik hoop voor je dat je of snel ongesteld word of snel een positieve test hebt Wink Maar het eerste lijkt me waarschijnlijker. smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 7:57

tamm86 schreef:Toch weer bloedverlies! Wel wat meer dan net, rood, allejezus veel pijn maar geen stolsels ..

Heh wat vervelend, misschien toch je ongesteldheid die aan het doorzetten is. Hoop het natuurlijk niet voor je! Ik hou het forum in de gaten hoor smile Spannend

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 8:20

@ mama_van2 ; sorry dat je je hier niet op je plek voelt, maar ik snap je wel smile
Volgens mij ben ik ook aant ontpillen idd, wat een zzooi toch hee!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 8:33

Van ontpillen kun je echt veel klachten krijgen helaas. Ik hoop dat je ongesteldheid snel doorzet of dat je misschien nog positief test! En anders in de volgende ronde erweer goed tegen aan Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 22:23

tamm86 schreef:Toch weer bloedverlies! Wel wat meer dan net, rood, allejezus veel pijn maar geen stolsels ..

Jammer Tamm! Maar is wel redelijk normaal als eerste menstruatie na de pil. Sterkte smile

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 15 jan 2011 - 22:30

Vervelend Tamm, hoe is het nu?

En Puggle, hoe is het met jou, al iets te bekennen

Hier alles z'n gangetje, heb alleen al de hele week pijn onderin mn buik, bah Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow za 15 jan 2011 - 23:08

Pfff moet het toch even kwijt hoor hahaha.
Mijn moeder is heel spiritueel ingesteld. Voelt heel veel dingen (van te voren aan), is erg goed in het beschrijven mensen zonder dat ze ze kent. Is veel bezig met dromen verklaren en pendelen enz enz...

Nu droomde ik vandeweek over dat ik een babytje had. Het was heel klein baby jongetje, met blonde haartjes. Verder had ik niets, alleen zo ineens de baby (geen kleertjes, geen kamertje, geen maxi cosi, had geen zwangerschap of bevalling gehad).
Ik vertelde deze droom aan mijn moeder. Zij verklaarde vervolgens dat kinderzieltjes hun ouders uitkiezen. Dat zij toen ze 15 was al een droom had gehad over een wit blond klein meisje (dit was ik dus), en vanaf dat moment wist dat dat haar kindje zou worden.
Wat dus zou betekenen dat dit jongenszieltje, mij heeft uitgekozen.

Toen ik gister mijn moeder aan de telefoon had zei ik dat ik erg benieuwd was hoelang mijn cyclus nu zou gaan duren en wat er verder zou gebeuren enz.
Waarop mijn moeder antwoordje: 'Tja, je hebt er al over gedroomd!!!'
Dus ik vroeg eigenlijk: 'Ma... Weet jij meer???'. Zegt ze: 'JA, ik weet zeker meer!!!'.
Heb verder maar niet meer doorgevraagd smile
Omdat ik weet dat mijn moeder er dus nooit naast zit. Ze voelt het aan als mensen gaan overlijden, nou ja zo kan ik nog wel doorgaan...

Ben er eigenlijk een beetje van van t padje af hahaha, ik weet dat er misschien mensen zijn die dit de grootste onzin vinden, maar wilde t toch ff kwijt..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 23:18

Muppetje schreef:Vervelend Tamm, hoe is het nu?

En Puggle, hoe is het met jou, al iets te bekennen

Hier alles z'n gangetje, heb alleen al de hele week pijn onderin mn buik, bah Sad

Nee nog steeds niks te bekennen of te merken helaas. Zit alweer op dag 37 dus ja.
Zeker vervelend dat je zo pijn hebt in je buik! Hopelijk word het snel minder.

Gast
Gast

Bericht  Live Laugh Love za 15 jan 2011 - 23:29

Lejow schreef:Pfff moet het toch even kwijt hoor hahaha.
Mijn moeder is heel spiritueel ingesteld. Voelt heel veel dingen (van te voren aan), is erg goed in het beschrijven mensen zonder dat ze ze kent. Is veel bezig met dromen verklaren en pendelen enz enz...

Nu droomde ik vandeweek over dat ik een babytje had. Het was heel klein baby jongetje, met blonde haartjes. Verder had ik niets, alleen zo ineens de baby (geen kleertjes, geen kamertje, geen maxi cosi, had geen zwangerschap of bevalling gehad).
Ik vertelde deze droom aan mijn moeder. Zij verklaarde vervolgens dat kinderzieltjes hun ouders uitkiezen. Dat zij toen ze 15 was al een droom had gehad over een wit blond klein meisje (dit was ik dus), en vanaf dat moment wist dat dat haar kindje zou worden.
Wat dus zou betekenen dat dit jongenszieltje, mij heeft uitgekozen.

Toen ik gister mijn moeder aan de telefoon had zei ik dat ik erg benieuwd was hoelang mijn cyclus nu zou gaan duren en wat er verder zou gebeuren enz.
Waarop mijn moeder antwoordje: 'Tja, je hebt er al over gedroomd!!!'
Dus ik vroeg eigenlijk: 'Ma... Weet jij meer???'. Zegt ze: 'JA, ik weet zeker meer!!!'.
Heb verder maar niet meer doorgevraagd smile
Omdat ik weet dat mijn moeder er dus nooit naast zit. Ze voelt het aan als mensen gaan overlijden, nou ja zo kan ik nog wel doorgaan...

Ben er eigenlijk een beetje van van t padje af hahaha, ik weet dat er misschien mensen zijn die dit de grootste onzin vinden, maar wilde t toch ff kwijt..
Ik ben ook zó'n spirituele muts :shock: , dus ik geloof erin. Maar laat je niet gek maken, eerst zien dan geloven toch.
Ik had pas ook een droom dat ik een jongetje kreeg, werd met een bonzend hard wakker.
Denk maar gewoon dat dat jongetje jou heeft uigekozen, wanneer hij van plan is te komen.. is alleen nog even de vraag..
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow za 15 jan 2011 - 23:31

Ik maak me zeker niet gek smile Ik vond het alleen zeer bijzonder.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Live Laugh Love za 15 jan 2011 - 23:58

Lejow schreef:Ik maak me zeker niet gek smile Ik vond het alleen zeer bijzonder.
Mooi zo.. en dat je het bijzonder vindt, snap ik helemaal!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  joyce0606 zo 16 jan 2011 - 0:06

lejow: ik geloof ook wel hoor in dit soort dingen, maar ik houd mij er nooit aan vast!
mijn moeder is bij paragnost geweest, toen ik net mijn miskraam had gehad. ze vertelde dat het een jongetje was, en dat deze weer zal wachten totdat ik weer zwanger zou zijn. dus hetzelfde zieltje als mijn zwangerschap van me miskraam. er was een lichamelijk probleem, niet geestelijk. ze vertelde ook dat ik weer snel zwanger zou zijn. alleen vindt ik dat een beetje vaag, wat is snel, 1 maand, 6 maanden, dat is ook maar net hoe je het zelf opvat. het is inmiddels bijna 4 maanden geleden, dus vindt ik dat snelle wel meevallen!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 0:19

Hoi!

Hier weer geen bloed gezien na gisteravond..
Mijn temp is ook niet heel hoog maar zeker niet laag (36.7).
Dus ik weet nog niks!

Nog wel last van rug, nog niet echt misselijk maar dat kan zijn
omdat ik nog in bed lig haha! Straks nog maar testen, en anders
weer een dag wachten op mn ms..
*edit*
Ik heb weer getest maar nog steeds niks, het is echt mn ms die
niet door wil zetten. Laten we daar iig maar vanuit gaan!
Morgen is pas mn nod, mocht dr geen bloed meer komen kan ik
over een week alsnog testen.

Heel lief dat jullie zo meeleven! Erg fijn!
Amberr, nu moet jij de testmaniak worden deze week!
Ik zal voor jou duimen!

En Chocolate ; je hoeft voorlopig niet stiekem op je gsm te gluren Wink
Zodra jij je beter voelt zal ik een kaassoufle voor je bakken :P

Gast
Gast

Bericht  Aimee zo 16 jan 2011 - 0:48

Hoi meiden,
Even een berichtje van mij... Ik heb besloten dat ik ga stoppen met meeschrijven in dit topic.
Ik wil zelf niet zo heel erg bezig zijn met zwanger worden(niet precies uitrekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, niet tempraturen, geen ovulatietesten gebruiken etc.) en vind het lastig omdat ik het gevoel heb dat de meeste meiden in dit topic daar wel heel erg mee bezig zijn. Begrijp me niet verkeerd, als dat de manier is waarop anderen het willen doen dan vind ik dat echt geen probleem, ik heb alleen het idee dat ik dan verder niet zoveel over het zwanger worden mee te schrijven heb.
Ik ben niet meer aan de pil, wij gaan straks geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, en dan zien we het wel... Ben ik binnen 1 maand zwanger is dat heel fijn, duurt het nog een jaartje is het ook prima smile

Dus... Ik keur 'jullie' manieren echt niet af!!! Maar voor mij werkt het zo denk ik niet.

Ik wens jullie allemaal een hoop vruchtbaarheid en blijf ook wel een beetje meelezen hoor :face:
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630

Bericht  Muppetje zo 16 jan 2011 - 1:10

Aimee schreef:Hoi meiden,
Even een berichtje van mij... Ik heb besloten dat ik ga stoppen met meeschrijven in dit topic.
Ik wil zelf niet zo heel erg bezig zijn met zwanger worden(niet precies uitrekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, niet tempraturen, geen ovulatietesten gebruiken etc.) en vind het lastig omdat ik het gevoel heb dat de meeste meiden in dit topic daar wel heel erg mee bezig zijn. Begrijp me niet verkeerd, als dat de manier is waarop anderen het willen doen dan vind ik dat echt geen probleem, ik heb alleen het idee dat ik dan verder niet zoveel over het zwanger worden mee te schrijven heb.
Ik ben niet meer aan de pil, wij gaan straks geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, en dan zien we het wel... Ben ik binnen 1 maand zwanger is dat heel fijn, duurt het nog een jaartje is het ook prima smile

Dus... Ik keur 'jullie' manieren echt niet af!!! Maar voor mij werkt het zo denk ik niet.

Ik wens jullie allemaal een hoop vruchtbaarheid en blijf ook wel een beetje meelezen hoor :face:

Oh dat doe ik ook niet hoor. Maar ik snap je punt wel! Daarom schrijf ik ook niet super actief mee

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 1:13

Muppetje schreef:
Aimee schreef:Hoi meiden,

Oh dat doe ik ook niet hoor. Maar ik snap je punt wel! Daarom schrijf ik ook niet super actief mee

En ik doe het ook niet hahahah Wat er gebeurd, gebeurd er. Wat er niet gebeurd... gebeurd euh.. niet Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: