Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 10 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 8:27

Lejow schreef:Vind het wel een goede beslissing Tamm! Zo heb je toch voor beide wat!

Ik geloof dat wij ook een besluit genomen hebben. De auto is door het ongeluk van 2 weken geleden toch total loss verklaard. Dit betekent een nieuwe auto. Nu kunnen we twee keuzes maken. Of nu een auto kopen van het geld dat we hebben (zal een oudje zijn, waar weer veel aan kapot gaat enz.) of nog keihard door sparen tot mei (belastinggeld, vakantiegeld enz) en met het geld dat we dan hebben voor een nieuwe auto gaan. Een Seat Ibiza station. Dit is een 'gezins'auto, dus gelijk goed voor de toekomst, zuinig, garantie enz.
We gaan dus voor het laatste. En voor een auto sparen en voor kindjes sparen wordt wat lastig.
We hebben nu dus besloten dat op het moment dat de auto geregeld is, we weer hard verder gaan sparen en ondertussen voor kindjes gaan. Want inderdaad, het kan in 1 keer raak zijn, maar ook nog maanden duren!

slimme keus lejow om even door te sparen voor een goeie auto, voor je het weet is het alweer mei smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 8:42

Ja, ik heb hem ook nodig om op mijn werk te komen.
Twee jaar geleden heb ik de fout gemaakt om een wat oudere auto te kopen, waar ik uit eindelijk aan reparatiekosten meer aan betaald heb dan waarvoor ik hem gekocht heb..... Dat willen we nu niet nog eens. Dus maken we nu de stap naar een echt goede auto, dan is dat vast geregeld.
We willen het kindje toch ook veilig kunnen vervoeren.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 8:45

Lejow schreef:Ja, ik heb hem ook nodig om op mijn werk te komen.
Twee jaar geleden heb ik de fout gemaakt om een wat oudere auto te kopen, waar ik uit eindelijk aan reparatiekosten meer aan betaald heb dan waarvoor ik hem gekocht heb..... Dat willen we nu niet nog eens. Dus maken we nu de stap naar een echt goede auto, dan is dat vast geregeld.
We willen het kindje toch ook veilig kunnen vervoeren.

veiligheid is zeker belangrijk. onze eerste auto was ook een oude. nu hebben we sinds afgelopen mei een nieuwe gekocht en bevalt prima. lekker alles nieuw en garantie enz.
een seat ibiza is ook hele leuke auto!

Gast
Gast

Bericht  Aimee di 21 dec 2010 - 9:26

Hoi meiden,
Ook ik wil mij graag aanmelden voor dit topic. Ik ben 21 jaar en mijn vriend is 24. Na zijn verjaardag in februari, willen wij voor een kindje gaan. In principe wilden wij nog even wachten tot we een eensgezinswoning konden kopen, maar vandaag zei mijn vriend opeens dat hij er al eerder voor wilde gaan Very Happy Dus nu gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn in ons huidige appartement. We hebben nu 1 slaapkamer, maar deze is zo groot dat we er makkelijk 2 kamers van zouden kunnen maken. Dit moeten we dan wel even bespreken met de 'verhuurder'.
Ik ben nu ongesteld en ga niet meer aan een nieuwe pilstrip beginnen. Eerst even ontpillen en dan zien we in februari wel! Ik moet zeggen dat ik echt al heel lang aan het zeuren ben tegen mijn vriend over hoe graag ik een kindje wil, maar nu het zo dichtbij komt vind ik het zelf toch ook wel heeeeel erg spannend!

(p.s. ik zag dat er al iemand mee schrijft in dit topic onder de nama Chocolate. Daarom heb ik de admin gevraagd of ik mijn naam kan laten veranderen)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Snoes di 21 dec 2010 - 9:34

Ik zou dan inderdaad ook kiezen om even te sparen zodat je niet weer een oude auto moet kopen. Willen jullie in mei dan ook effectief aan kinderen beginnen of wachten jullie nu af tot mei en bekijken jullie het dan weer?
Heeft hij inmiddels al een oplossing bedacht om veilig te vrijen? Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Amber- di 21 dec 2010 - 9:47

Hallo allemaal!

@ Lejow, ik denk inderdaad dat dat een goede keus is, wat ook prettig is is dat je nu een richtlijn hebt van wanneer wat gaat gebeuren. Dan kun je daar lekker naar toe leven en dan samen voor een kindje gaan.

@ Tamm, haha snap dat je het gek vind als je zo leest welke keuze jullie hebben gemaakt. Maar zo zijn jullie elkaar beide tegemoet gekomen en dat is toch goed! Wel extra spannend of je in die maanden dan wel of niet zwanger bent. smile

@ Aimee, welkom!! Zou mij even kort voorstellen. Ik ben Amber, 27 jaar en mijn vriend is 32. Nog maar 1,5 week en wij gaan voor ons 1e kindje! Leuk en spannend dat jullie in Februari gaan beginnen!

@ de rest: Hoe is het met jullie ?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 10:03

Als de auto geregeld is, willen we er voor gaan Very Happy
Ja, nu ik een doel heb kan ik me er ook makkelijker bij neerleggen!

Wat spannend Aimee!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:32

Aimee schreef:Hoi meiden,
Ook ik wil mij graag aanmelden voor dit topic. Ik ben 21 jaar en mijn vriend is 24. Na zijn verjaardag in februari, willen wij voor een kindje gaan. In principe wilden wij nog even wachten tot we een eensgezinswoning konden kopen, maar vandaag zei mijn vriend opeens dat hij er al eerder voor wilde gaan Very Happy Dus nu gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn in ons huidige appartement. We hebben nu 1 slaapkamer, maar deze is zo groot dat we er makkelijk 2 kamers van zouden kunnen maken. Dit moeten we dan wel even bespreken met de 'verhuurder'.
Ik ben nu ongesteld en ga niet meer aan een nieuwe pilstrip beginnen. Eerst even ontpillen en dan zien we in februari wel! Ik moet zeggen dat ik echt al heel lang aan het zeuren ben tegen mijn vriend over hoe graag ik een kindje wil, maar nu het zo dichtbij komt vind ik het zelf toch ook wel heeeeel erg spannend!

(p.s. ik zag dat er al iemand mee schrijft in dit topic onder de nama Chocolate. Daarom heb ik de admin gevraagd of ik mijn naam kan laten veranderen)

Welkom!
spannend dat jullie ook voor een kindje gaan, hopelijk krijg jij ook veel vruchtbaarheid in het nieuwe jaar smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 22:26

verdorie!
elke keer typ ik wat ..
en dan post die het niet! pfff
zo had ik gisteren wat getypt tegen lejow en niks van terug te vinden!

lejow ik wilde dus zeggen, wat ontzettend verstandig om te sparen voor een betere, grotere auto!
ik rijd nu een nieuwe Opel Agila, een jaar oud met 17500 km erop! en mijn vriend zijn auto komt waarschijnlijk de apk niet door, dus ik zit eraan te denken om mijn auto in te ruilen voor een paar jaar oudere Opel Astra, en dan mijn vriend ook een auto te laten halen van dat geld .. ik hoop dat mijn auto toch minstens nog wel 7500 euro waard is .. echt bizar hoeveel die prijzen zakken btw!

voor de rest weinig nieuws, wij gaan naar CenterParcs einde vd dag, maar ik moet nog heel veel doen, en ik heb er echt weinig zin in haha .. maar ik doe mijn best! fijne dagen als ik jullie niet meer spreek! xx

Gast
Gast

Bericht  Happy wo 22 dec 2010 - 7:51

Welkom Aimee Very Happy
Wat spannend, en wat leuk.. Volgens mij ben je samen met mij de jongste uit dit topic :d
Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Aimee wo 22 dec 2010 - 7:59

Happy schreef:Welkom Aimee Very Happy
Wat spannend, en wat leuk.. Volgens mij ben je samen met mij de jongste uit dit topic :d
Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden smile

haha wat leuk! Ik ben idd ook nog jong, maar heb alles heel vroeg gedaan (klaar met opleiding, fulltime werken, samenwonen) en wil al zo'n beetje vanaf mijn 16e kinderen Wink Dus het voelt voor mij helemaal niet als als 'te' jong. Ik heb geen carriereplannen en ben ook geen stapper, dus wat dat betreft zal ik me ook niet heel erg hoeven aan te passen...

@Lejow: Verstandig dat jullie eerst voor een nieuwe auto gaan! Hier speelt de discussie tussen gevoel en verstand nog dagelijks (verstand: eerst een groter huis, gevoel: hier kan het ook!). En ook een nieuwe auto zou misschien het meest verstandig zijn (we hebben een goede auto hoor, maar een wat nieuwere gezinsauto zou beter zijn), maar ik denk dat er toch nooit een perfecte situatie is, we zullen altijd nog dingen anders willen smile Hopelijk kunnen jullie er na de nieuwe auto echt voor gaan!

@Tamm: veel plezier in centerparks!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Happy wo 22 dec 2010 - 8:01

Nou prima toch smile
Ik heb hetzelfde hoor.
Ik denk dat de mensen om ons heen wel even met hun oren staan te klapperen mogen wij zwanger zijn.
Maar ik ben uitgefeest, heb mn zaakjes goed voor elkaar, en het belangrijkste.. Ik ben er klaar voor.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 8:21

Tamm, klik je dan op quote ofzo? Hoe post je? Want als je bv per ongeluk op het uitroepteken klikt ipv quote dan plaats je geen reactie maar meld je iets bij de moderators haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:29

Ja, Lagom, ik ben er uit!
Dan zeggen ze ; er is een nieuwer bericht geplaatst, wil je nog verzenden?
En dan drukte ik altijd alweer verder haha sinds vanmiddag ben ik erachter dat ik dus ook nog op verzenden moet drukken!

Kwam er ook net achter dat mijn zussen een internetkaart hebben gekocht, en in een huisje van 8 personen zitten wij met zijn 10en met 3 (!) laptops! Dus jaaaa ik kan lekker op de hoogte blijven!

Hier is het wel fijn, ik hou echt van dat échte centerparcs met allemaal dezelfde plaza en alles hetzelfde subtropisch zwemparadijs! Plus, ik ben hier met mijn nichtjes en neefje, dus dat maakt het extra leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:52

Ah CP is heerlijk, ik hou er ook van Very Happy. Die optie kun je trouwens uitzetten in je profiel bij voorkeuren. Heb ik ook gedaan want ik vond het maar irritant haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 11:21

tamm86 schreef:Ja, Lagom, ik ben er uit!
Dan zeggen ze ; er is een nieuwer bericht geplaatst, wil je nog verzenden?
En dan drukte ik altijd alweer verder haha sinds vanmiddag ben ik erachter dat ik dus ook nog op verzenden moet drukken!

Kwam er ook net achter dat mijn zussen een internetkaart hebben gekocht, en in een huisje van 8 personen zitten wij met zijn 10en met 3 (!) laptops! Dus jaaaa ik kan lekker op de hoogte blijven!

Hier is het wel fijn, ik hou echt van dat échte centerparcs met allemaal dezelfde plaza en alles hetzelfde subtropisch zwemparadijs! Plus, ik ben hier met mijn nichtjes en neefje, dus dat maakt het extra leuk!

veel plezier in center parcs! vind het ook altijd zo leuk daar, hangt een leuk sfeertje altijd. fijne dagen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:25

Lagom schreef:Ah CP is heerlijk, ik hou er ook van Very Happy. Die optie kun je trouwens uitzetten in je profiel bij voorkeuren. Heb ik ook gedaan want ik vond het maar irritant haha.

Jij bent echt geniaal!
Je hebt dat hele forum al onder de knie Wink

Heb net lekker met vriendlief in de gokhal gezeten, muntjes schuiven en achter de blackjackcomputer, woehoeee, niks gewonnen maar wel heerlijk 1,5 uur gespeeld! Zo leuk!

Voor de rest hadden we een luchtbed meegenomen, waren we het aan het oppompen, was het lek! Wij het gat geplakt en erop gaan slapen, worden we midden in de nacht op de grond wakker .. toen zijn we maar op de bank gaan slapen, en werd ik vanochtend door mijn jongste nichtje wakker gemaakt, 'Mawaaaaaaa' zo schattig!

Plus ; mijn vriend zei gisteren uit zichzelf toen we in bed lagen (nadat ik zei dat ik 3 condooms had gekocht, vond 12 een beetje veel ..) ; ach! de volgende keer doen we het gewoon weer zonder condoom he? Hij (en ik) beginnen steeds meer vrede te krijgen met ons besluit ..

Lagom ; weten jullie trouwens al wanneer jullie kunnen/willen beginnen met kindjes? 2011 toch wel, of wat?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 4:21

tamm86 schreef:
Lagom schreef:Ah CP is heerlijk, ik hou er ook van Very Happy. Die optie kun je trouwens uitzetten in je profiel bij voorkeuren. Heb ik ook gedaan want ik vond het maar irritant haha.

Jij bent echt geniaal!
Je hebt dat hele forum al onder de knie Wink

Heb net lekker met vriendlief in de gokhal gezeten, muntjes schuiven en achter de blackjackcomputer, woehoeee, niks gewonnen maar wel heerlijk 1,5 uur gespeeld! Zo leuk!

Voor de rest hadden we een luchtbed meegenomen, waren we het aan het oppompen, was het lek! Wij het gat geplakt en erop gaan slapen, worden we midden in de nacht op de grond wakker .. toen zijn we maar op de bank gaan slapen, en werd ik vanochtend door mijn jongste nichtje wakker gemaakt, 'Mawaaaaaaa' zo schattig!

Plus ; mijn vriend zei gisteren uit zichzelf toen we in bed lagen (nadat ik zei dat ik 3 condooms had gekocht, vond 12 een beetje veel ..) ; ach! de volgende keer doen we het gewoon weer zonder condoom he? Hij (en ik) beginnen steeds meer vrede te krijgen met ons besluit ..

Lagom ; weten jullie trouwens al wanneer jullie kunnen/willen beginnen met kindjes? 2011 toch wel, of wat?

Wat fijn dat je vriend het ook leuk gaat vinden, zijn jullie er straks helemaal klaar voor!
Veel plezier nog daar.

Gast
Gast

Bericht  Aimee do 23 dec 2010 - 5:32

Wat fijn Tamm dat hij dat zo zei! Misschien toch eerst wat koudwatervrees? Wink
Ik moet zeggen dat ik daar zelf ook wel een beetje last van heb. Ik weet zeker dat ik er zo snel mogelijk aan wil beginnen en dat wij samen best een kindje kunnen groot brengen. Mijn wens is ontzettend groot en sterk, maar toch begin ik overal aan te twijfelen; moeten we niet eerst nog meer sparen, zijn we niet toch nog te jong, wat zullen andere mensen denken...etc. Zijn er meer die hier last van hebben?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 6:32

Wat leuk Tamm, dat je vriend dat zo zei smile. Ja wij weten het wel hoor maar ik heb niet de behoefte omdat online te zetten. Hij wilde aanvankelijk nog drie weken naar Nieuw Zeeland volgend jaar dus we hadden het zo bekeken dat ik (mocht het gelijk raak zijn) niet hoogzwanger hier zou zitten haha. Nou ja, NZ gaat voor hem niet door maar we hebben dezelfde datum aangehouden. Sowieso heb ik nog een reis gepland in juni/ juli dus we zullen niet gelijk beginnen in ieder geval.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 3:42

Meisjes, wat een stilte hier!

Jullie zitten natuurlijk allemaal hand in hand onder de kerstboom!
Wij niet, wij zitten heerlijk in een 8persoonshuisje met zijn 11en, lekker knus!
Straks gaan we zwemmen, en we ontbijten hier 9 van de 10 keer pas uitgebreid rond 12 uur, heerlijk!

Ik ben een beetje in de war met mijn 'cyclus' .. ik ben maandag de 13de/dinsdag de 14de door mijn pil heen gaan bloeden, geen hele stolsels (sorry!) etc .. maar toch wel echt bloed/bloed .. alleen echt stolsels en wanneer ik tampons nodig had was het donderdag de 16de .. dat duurde dan maar weer 3 dagen geloof ik .. dus ja .. ik zal wel zien wanneer ik weer ongesteld wordt, en als alles gaat zoals het hoort te gaan heb ik mijn ei ergens volgende week .. maar even een paar keer aan de spreekwoordelijke bel trekken dan!

Voor de rest alles goed hier?

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 25 dec 2010 - 6:55

Hier gaat het prima!

Heb even een baaldag vandaag.
We doen dit jaar amper aan kerst, omdat alle centjes naar de spaar gaan voor een andere auto. Vandaag hebben we gewoon thuis gegeten en morgen zouden we bij mijn schoonouders gaan eten. Alleen moet mijn vriend werken en zal het zeker half 7 zijn tegen de tijd dat we daar kunnen zijn. Zij zullen dan ongeveer al een uur bezig zijn, omdat ze met de kleinkinderen zitten, waardoor het niet te laat kan worden Sad
Ik baal er dus eigenlijk een beetje van en heb gelijk een stuk minder zin om te gaan.

Dan ook nog het oog van mijn vader. De operatie aan zijn oog is geslaagd (zijn netvlies liet los), maar of het resultaat nu ook geslaagd is dat weten we pas over 2/3 weken als het gas (wat ze in zijn oog gespoten hebben) compleet verdwenen is. Onwijs spannend dus....

Verder ben ik gisteravond aan mijn laatste pilstrip begonnen. Ik vroeg vandeweek of mijn vriend al wist hoe hij het 'op wilde lossen' als mijn pil op was. Toen zei hij als grapje 'ach, geld voor condooms hebben we niet (als in, alles moet naar de spaar)'. Dus hehehe, ik zie het wel smile

Om me vervolgens weer druk te maken of we het financieel allemaal wel zouden redden als ik minder ga werken en blablabla
Pff...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 8:37

Oh lejow! Dat is vast wel leuk om te horen!
Wie weet, start je toch nog eerder dan je dacht!

Wij hebben net gegourmet (voor de 2de keer al deze week Wink) en ik klap bijna! Daarvoor heb ik nog even gezwommen met mijn zus en kids en man, en mijn vriend. De wildwaterbaan was alleen best pittig, ik heb er flink wat blauwe plekken aan overgehouden denk ik!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 9:23

Klinkt gezellig Tamm, wij deden dat vroeger ook toen de familie nog wat meer bij elkaar was en de kinderen klein smile. Mooie herinneringen zijn dat! Mijn schoonmoeder is hier net geweest. Eigenlijk mijn zwagers ook komen maar eentje bleek al andere plannen (communicatie gaat niet makkelijk, hij is doof) en de ander is ziek dus we hebben wel eten over zeg... Jammer, had graag zijn familie ook eens bij elkaar willen hebben. Maar het was wel gezellig, heb dus niet met mijn vriend onder de boom gezeten Wink. Morgen met mijn familie maar we beginnen al in de middag en dan eten omdat het anders te vermoeiend is voor mijn vader en mijn nichtje ook gewoon weer op tijd naar bed moet. Het wordt vast erg gezellig! Iedereen heeft kadootjes en ik heb voor mijn moeder iets specialers gekocht omdat ik vind dat ze ook eens verwend mag worden. Ik ben benieuwd hoe ze het vindt!

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 25 dec 2010 - 9:40

Klinkt gezellig Tamm! Ik vind wildwaterbanen ook altijd het leukste hahaha

Jammer dat niet iedereen er was Lagom, wel fijn dat het in ieder geval gezellig was
Veel plezier morgen bij jouw familie!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: