Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ik lees net in het topic 'zwanger worden als het niet zo vlot gaat' dat Chocolate waarschijnlijk zwanger is! Dus toch! Ik zag de streep zelf ook op haar test, dus ben heel benieuwd wat de digitale zegt .. Chocolate, gefeliciteerd zeg!
Zelf zijn wij weer thuis, liggen nu op bed een film te kijken en ik zit er met de laptop. Straks gaan we pizza halen, moeten er toch maar het beste van maken in ons klushuis! Fijne kerst verder!
Zelf zijn wij weer thuis, liggen nu op bed een film te kijken en ik zit er met de laptop. Straks gaan we pizza halen, moeten er toch maar het beste van maken in ons klushuis! Fijne kerst verder!
Gast- Gast
tamm86 schreef:Ik lees net in het topic 'zwanger worden als het niet zo vlot gaat' dat Chocolate waarschijnlijk zwanger is! Dus toch! Ik zag de streep zelf ook op haar test, dus ben heel benieuwd wat de digitale zegt .. Chocolate, gefeliciteerd zeg!
Sorry dat ik hier zo weinig post, ga dat binnenkort zeker wel weer doen! Lees wel nog stiekem mee
Lekker knus! Hoever zijn jullie nu met klussen Tamm?
Jaaa ik kan het nog nauwelijk bevatten haha. Heb nu 2 positieve testen. Ik ga van de week een digitale van CB halen en laat jullie het zeker weten!
Wil jullie ook nog even fijne feestdagen wensen!!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
Lagom schreef:Wat leuk! Gefeliciteerd!
Dank je wel!!
chocolate- Fluisteraar
Gefeliciteerd Chocolate!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@ Chocolate, GEFELICITEERD!!! Echt super voor je.. en wat een leuk kerstcadeautje
Hoe is het met de rest? Tamm leuk weekend gehad in Center Parks?
Hier alles goed, kerstdagen alweer voorbij. Gaat snel. Maar heb het heel gezellig gehad!
Ben gister ook ongesteld geworden, weer een cyclus van 27 dagen.. Mooi Dus aankomende maand gaat het voor ons dan toch echt beginnen!! Helemaal leuk, maar spannend!!
Hoe is het met de rest? Tamm leuk weekend gehad in Center Parks?
Hier alles goed, kerstdagen alweer voorbij. Gaat snel. Maar heb het heel gezellig gehad!
Ben gister ook ongesteld geworden, weer een cyclus van 27 dagen.. Mooi Dus aankomende maand gaat het voor ons dan toch echt beginnen!! Helemaal leuk, maar spannend!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Wauw chocolate, wat gaaf! Gefeliciteerd!!
Iedereen een fijne kerst gehad?
Nog maar een weekje, en dan is het alweer 2011! Dan gaat het allemaal ' beginnen '
Wij hebben besloten dat we toch nog gaan kijken voor een koophuis, omdat we nu ook gewoon belachelijk veel geld betalen aan huur. Pfff ik wordt een beetje gek van alles; dan wil mijn vriend weer wel, dan weer niet... Maar hij denkt vooral met zijn verstand en ik met mijn hart Dus ik vroeg of mijn vriend dan ook later aan kindjes wil beginnen, maar dat gelukkig niet
Iedereen een fijne kerst gehad?
Nog maar een weekje, en dan is het alweer 2011! Dan gaat het allemaal ' beginnen '
Wij hebben besloten dat we toch nog gaan kijken voor een koophuis, omdat we nu ook gewoon belachelijk veel geld betalen aan huur. Pfff ik wordt een beetje gek van alles; dan wil mijn vriend weer wel, dan weer niet... Maar hij denkt vooral met zijn verstand en ik met mijn hart Dus ik vroeg of mijn vriend dan ook later aan kindjes wil beginnen, maar dat gelukkig niet
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wat leuk Chocolate, gefeliciteerd!! Dan zal je zo rond mijn verjaardag (begin sept) zijn uitgerekend
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dank je wel meiden!!
Ik kan het nog maar nauwelijks bevatten haha.
@ Amber: Dat is idd een mooie cyclus! Oh spannend!
Ik hoop dat het bij jullie allemaal heel snel raak is
@ Aimee: Haha mannen he. Zoooo herkenbaar!! Gelukkig wil hij wel nu aan kindjes beginnen.
Met een koophuis heb je wel iets wat van jezelf is en huren is ook veel te duur!
@ Lejow: Wat leuk!! Wanneer ben je jarig dan?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet eens heb gekeken wanneer ik ben uitgerekend
@ All: Ik ga zometeen de huisarts bellen en vragen of ik bloed mag laten prikken.
Heb vanmorgen weer getest en die was ook weer positief! Vind het nog moeilijk om te geloven haha. En ik heb veel last van bruin/rozeslijm en ben daar toch wel van geschrokken. Het is waarschijnlijk niks, maar ik kan echt heel goed piekeren
Ik kan het nog maar nauwelijks bevatten haha.
@ Amber: Dat is idd een mooie cyclus! Oh spannend!
Ik hoop dat het bij jullie allemaal heel snel raak is
@ Aimee: Haha mannen he. Zoooo herkenbaar!! Gelukkig wil hij wel nu aan kindjes beginnen.
Met een koophuis heb je wel iets wat van jezelf is en huren is ook veel te duur!
@ Lejow: Wat leuk!! Wanneer ben je jarig dan?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet eens heb gekeken wanneer ik ben uitgerekend
@ All: Ik ga zometeen de huisarts bellen en vragen of ik bloed mag laten prikken.
Heb vanmorgen weer getest en die was ook weer positief! Vind het nog moeilijk om te geloven haha. En ik heb veel last van bruin/rozeslijm en ben daar toch wel van geschrokken. Het is waarschijnlijk niks, maar ik kan echt heel goed piekeren
chocolate- Fluisteraar
Gefeliciteerd Chocolate!
Ik kan me voorstellen dat je nu een beetje onzeker bent. Gewoon de huisarts bellen, daarvoor zijn die Dan ben je zo weer uit de onzekerheid en kun je volop genieten
Ik kan me voorstellen dat je nu een beetje onzeker bent. Gewoon de huisarts bellen, daarvoor zijn die Dan ben je zo weer uit de onzekerheid en kun je volop genieten
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
4 september
Ik kon tijdens de kerst niets anders denken als: misschien zit ik hier volgend jaar wel hoog zwanger / met een kindje
Pfff is niet goed voor je hart hoor haha
Ik kon tijdens de kerst niets anders denken als: misschien zit ik hier volgend jaar wel hoog zwanger / met een kindje
Lejow- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Chocolate, echt leuk!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Lejow schreef:4 september
Dat is wel herkenbaar haha. Ik denk de hele tijd aan de dingen die ik wil plannen maar tegen een bepaalde tijd hoop ik met andere dingen bezig te zijn . Niet dat ik er vanuit ga dat het snel lukt maar ik zal bv geen verre reis boeken, bepaalde tijd van het jaar. Niet nu in ieder geval, mss over een paar maanden als het 'nog niet gelukt' is zeg maar haha.
Gast- Gast
Gefeliciteerd chocolate!
Je was nog niet zo lang bezig toch?
Geniet ervan!
Je was nog niet zo lang bezig toch?
Geniet ervan!
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
@ Happy: Inmiddels ben ik vanmorgen ook langs geweest. Assistente vond dat ik maar meteen even moest komen
Hij vertelde idd dat het geen kwaad kan. Zoals meer meiden hier al zeiden: restjes van innestelingsbloeding. En morgenvroeg mag ik met ochtendurine komen testen, hoewel hij vond dat die test toch echt positief is. Inmiddels heb ik al 5 testen gedaan
@ Lejow: Dan weet ik nu ook wanneer ik moet bevallen
Oh ja dat deed ik eerst ook, maar na een jaar bij de gyn gelopen te hebben kon ik dat gewoon niet meer. Is wel heel herkenbaar hoor
@ Smooch: Dank je wel!!
@ Lagom: Dat is idd handig om rekening mee te houden haha. Kon je het maar plannen he. Nu zwanger worden en dan over 9 maanden bevallen
@ Majo8782: Dank je wel!!
Deze keer is het in ronde 1 gelukt. Hiervoor hebben we 2 jaar geleden ook bij de gyn gelopen vanwege mijn cyclus, die kwam maar niet op gang (1,5 jaar geduurd).
En toen had ik even genoeg van de hormonen en zijn we ermee gestopt.
Dus nu is het heel snel gegaan ja
@ All: Ik heb vandaag in de pauze op m'n werk bij de supermarkt nog maar een test gehaald (CB met zo'n plusje) en stiekem getest haha. Ik kan er niet mee ophouden
Ik begin nu ook last te krijgen van flinke misselijkheid, pijnlijke borsten en ik ruik alles véél beter. Dat stelt me toch ook weer wat meer gerust moet ik zeggen haha.
Hij vertelde idd dat het geen kwaad kan. Zoals meer meiden hier al zeiden: restjes van innestelingsbloeding. En morgenvroeg mag ik met ochtendurine komen testen, hoewel hij vond dat die test toch echt positief is. Inmiddels heb ik al 5 testen gedaan
@ Lejow: Dan weet ik nu ook wanneer ik moet bevallen
Oh ja dat deed ik eerst ook, maar na een jaar bij de gyn gelopen te hebben kon ik dat gewoon niet meer. Is wel heel herkenbaar hoor
@ Smooch: Dank je wel!!
@ Lagom: Dat is idd handig om rekening mee te houden haha. Kon je het maar plannen he. Nu zwanger worden en dan over 9 maanden bevallen
@ Majo8782: Dank je wel!!
Deze keer is het in ronde 1 gelukt. Hiervoor hebben we 2 jaar geleden ook bij de gyn gelopen vanwege mijn cyclus, die kwam maar niet op gang (1,5 jaar geduurd).
En toen had ik even genoeg van de hormonen en zijn we ermee gestopt.
Dus nu is het heel snel gegaan ja
@ All: Ik heb vandaag in de pauze op m'n werk bij de supermarkt nog maar een test gehaald (CB met zo'n plusje) en stiekem getest haha. Ik kan er niet mee ophouden
Ik begin nu ook last te krijgen van flinke misselijkheid, pijnlijke borsten en ik ruik alles véél beter. Dat stelt me toch ook weer wat meer gerust moet ik zeggen haha.
chocolate- Fluisteraar
Dat heb ik dus ook Lagom. We willen volgend jaar ook graag weer naar Disney (ja alweer), maja boeken is ook zo wat. Wat nou als ik (hoog)zwanger ben tegen de tijd dat we gaan? Dan kan ik nergens in! En met een kleintje is het ook niets...
Chocolate Ja, mijn ouders schoten raak met kerstmis, en mijn moeder was dus 25 september uitgerekend, maar ik kwam 3 weken te vroeg, en dus de 4e
En ik zou volgens mij ook niet kunnen stoppen met testen hahaha
Chocolate Ja, mijn ouders schoten raak met kerstmis, en mijn moeder was dus 25 september uitgerekend, maar ik kwam 3 weken te vroeg, en dus de 4e
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Dat heb ik dus ook Lagom. We willen volgend jaar ook graag weer naar Disney (ja alweer), maja boeken is ook zo wat. Wat nou als ik (hoog)zwanger ben tegen de tijd dat we gaan? Dan kan ik nergens in! En met een kleintje is het ook niets...
Misschien een last minute Lejow? Of vind je dat niks? Dan zit je niet zo in de stress.
Dat zou wel heel toevallig zijn haha
Oh je wil niet weten hoeveel geld er al aan testen is opgegaan. Volgens mij al zo'n 100 euro!!
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Lejow schreef:Dat heb ik dus ook Lagom. We willen volgend jaar ook graag weer naar Disney (ja alweer), maja boeken is ook zo wat. Wat nou als ik (hoog)zwanger ben tegen de tijd dat we gaan? Dan kan ik nergens in! En met een kleintje is het ook niets...
Misschien een last minute Lejow? Of vind je dat niks? Dan zit je niet zo in de stress.
Oh je wil niet weten hoeveel geld er al aan testen is opgegaan. Volgens mij al zo'n 100 euro!!
Haha dat is een hoop chocolate! Maar ik snap het wel hoor, ik zou ook vaak testen denk ik.
Fijn dat je in ronde 1 al zwanger bent :d
Gast- Gast
Oh ja hoor, als we willen komt het wel goed.
Uberhaupt moet ik daar niet aan denken.. eerst die stomme auto grrrr
En nu is vanmiddag op een HAAR na de andere auto ook zowat naar de kl*te gereden (zie mijn topic bij algemeen) pffoe!
Uberhaupt moet ik daar niet aan denken.. eerst die stomme auto grrrr
En nu is vanmiddag op een HAAR na de andere auto ook zowat naar de kl*te gereden (zie mijn topic bij algemeen) pffoe!
Lejow- Lady Post-a-lot
Puggle schreef:chocolate schreef:Lejow schreef:Dat heb ik dus ook Lagom. We willen volgend jaar ook graag weer naar Disney (ja alweer), maja boeken is ook zo wat. Wat nou als ik (hoog)zwanger ben tegen de tijd dat we gaan? Dan kan ik nergens in! En met een kleintje is het ook niets...
Haha dat is een hoop chocolate! Maar ik snap het wel hoor, ik zou ook vaak testen denk ik.
Fijn dat je in ronde 1 al zwanger bent :d
Ik dacht dat ik 5 testen gedaan had, maar als ik nu eens ga tellen zijn het er toch zeker 8 geweest
Ja ik had dit echt nooit verwacht! Mijn moeder was van mij en mijn broertje en zusje ook heel snel zwanger. Maar mijn schoonouders hebben er jaren over gedaan.
En het zaad van man bleek ook niet helemaal goed te zijn...maar blijkbaar kan het dus toch
Oh Lejow jij zit ook nog met die auto. Meestal komt het gewoon allemaal tegelijk ook!!
Ik ga morgen even je topic lezen. Man is net naar beneden gekomen en wil ook weer aandacht
Een fijne avond voor jullie!!
chocolate- Fluisteraar
Ha meiden!
Chocolate ; nogmaals van harte gefeliciteerd!
Amber22 ; voor jou begint het ook op te schieten!
Lagom & Lejow ; ik kan ook aan niks anders hoor, in het zwembad bijv dacht ik ; jeetje, straks ben ik volgend jaar hoogzwanger of hebben wij ook een kindje!
Ik zei wel tegen mijn vriend ; weet je wat het is met zwanger worden en bevallen? Die buik die je blijft overhouden na een bevalling! Pffff die moet er ook weer af! Daar zie ik nu al wel tegenop .. Ik zie collega's en bekenden, en die hebben na een maand of 6/7 nog zo'n buik .. en ik ben ECHT NIET dun, maar nóg dikker word ik niet vrolijk van vrees ik haha het mooie is dat ik dit nu allemaal typ terwijl ik zo ongeveer een hele zak tumtummetjes leeg eet
Chocolate ; nogmaals van harte gefeliciteerd!
Amber22 ; voor jou begint het ook op te schieten!
Lagom & Lejow ; ik kan ook aan niks anders hoor, in het zwembad bijv dacht ik ; jeetje, straks ben ik volgend jaar hoogzwanger of hebben wij ook een kindje!
Ik zei wel tegen mijn vriend ; weet je wat het is met zwanger worden en bevallen? Die buik die je blijft overhouden na een bevalling! Pffff die moet er ook weer af! Daar zie ik nu al wel tegenop .. Ik zie collega's en bekenden, en die hebben na een maand of 6/7 nog zo'n buik .. en ik ben ECHT NIET dun, maar nóg dikker word ik niet vrolijk van vrees ik haha het mooie is dat ik dit nu allemaal typ terwijl ik zo ongeveer een hele zak tumtummetjes leeg eet
Gast- Gast
Tja Disney is dan ook weer zoiets. Je kunt op zich best reizen als je nog niet zo lang zwanger bent (en dan maar hopen dat je niet veel misselijk bent ofzo haha) maar Disney is natuurlijk niet zo handig met al die attracties. Je kunt natuurlijk wel een leuke zomervakantie boeken . Ik wil eerlijk gezegd nog wel voor mijn reis al beginnen met proberen . Dus technisch zou het zo kunnen zijn dat ik moet vliegen. Maakt toch niet uit als je zwanger bent of wel? Ik weet dat je na 7 maanden niet meer mag vliegen dus ik neem aan dat het niet onveilig is om te doen (daarvoor dan).
Gast- Gast
Nee vliegen is niet zo'n probleem volgens mij?! Het is het reizen ook niet inderdaad, maar de attracties daar hehe dat wordt lastig...
En het enige waarom het volgens mij niet mag na 7 maanden is omdat de kans dan te groot is dat het geboren gaat worden en je dan een probleem hebt aan boord hehehe
En het enige waarom het volgens mij niet mag na 7 maanden is omdat de kans dan te groot is dat het geboren gaat worden en je dan een probleem hebt aan boord hehehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha Lejow, dat zijn wel dilemma's he Denk idd dat je het beste last minute kunt boeken... Het is ook zo zonde als je daar loopt en je mag nergens in!
Tamm: Dat zijn ook dingen waar ik me druk om kan maken! Dat die buik er weer af moet... (en ondertussen eet ik ook gewoon de overblijfselen van de kerstchocola op )
Chocolate: Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal geloofd! Maar straks ga je nog failliet aan al die testen Hoop dat je snel wat rust hebt en lekker kan gaan genieten!
Tamm: Dat zijn ook dingen waar ik me druk om kan maken! Dat die buik er weer af moet... (en ondertussen eet ik ook gewoon de overblijfselen van de kerstchocola op )
Chocolate: Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal geloofd! Maar straks ga je nog failliet aan al die testen Hoop dat je snel wat rust hebt en lekker kan gaan genieten!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: