Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ik denk dat het gewoon de omschakeling is. Ze zijn waarschijnlijk zelf nog redelijk jong en bij het woord opa en oma krijg je toch een 70/ 80 jarig iemand op je netvlies haha. Mijn moeder vond het vooral oud klinken. Oh vreselijk! Riep ze dan als ze er aan dacht oma genoemd te worden. Haha en toen was die kleine er eenmaal en waren al haar zussen jaloers .
Als je al ergens onder controle staat is het inderdaad vast niet nodig nee. Ik zelf sta dat niet maar mijn vriend en ik lopen wel met het idee rond dat we graag een kindje zouden willen als dat ons gegund is. Ik las alleen dus dat zijn afkomst blijkbaar risico's met zich mee brengt en daarnaast komt doofheid, hemofilie, hartfalen, diabetis en anencephalie voor in onze families. Reden dus te meer om ons wel goed te laten informeren. Ook wil ik weten hoeveel foliumzuur ik moet hebben enzo omdat ik nu een verhoofde kans schijn te hebben. Ik vind het allemaal maar eng eigenlijk :S.
Niet quoten ajb.
Als je al ergens onder controle staat is het inderdaad vast niet nodig nee. Ik zelf sta dat niet maar mijn vriend en ik lopen wel met het idee rond dat we graag een kindje zouden willen als dat ons gegund is. Ik las alleen dus dat zijn afkomst blijkbaar risico's met zich mee brengt en daarnaast komt doofheid, hemofilie, hartfalen, diabetis en anencephalie voor in onze families. Reden dus te meer om ons wel goed te laten informeren. Ook wil ik weten hoeveel foliumzuur ik moet hebben enzo omdat ik nu een verhoofde kans schijn te hebben. Ik vind het allemaal maar eng eigenlijk :S.
Niet quoten ajb.
Laatst aangepast door Lagom op ma 6 dec 2010 - 12:10; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Lagom schreef:Oh ja het is een heel lange code... Krijg je die ook niet te zien als je mij quote? Wat is er eigenlijk handig aan zo'n lijstje?
Ik ga het proberen.
Ik vindt een lijstje wel leuk en handig, zo kan je makkelijk zien wie wanneer er voor gaat en wat hun situatie is. Ik onthou dat niet van iedereen, en als je een lijstje hebt hoef je het ook niet elke keer te vragen.
Ohja ik stop eerder met de pil omdat ik inderdaad wil zien wat mijn lichaam doet. Ik slik al 7 jaar de pil, dus ben benieuwd of mn cyclus het zelfde is gebleven. Voor de pil was ik altijd heel regelmatig om de 28 dagen.
Ik ben 5.5 jaar samen met mijn vriend en we wonen bijna 4 jaar samen.
In mei hebben we een huis gekocht en sinds september wonen we er, wat ons super goed bevalt.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook al heel veel aan het lezen, en zo'n test heb ik inderdaad ook gedaan (lagom)
Alleen het vervelende is dat mijn vriend zijn echte vader niet kent en ook niet wilt kennen. Dus ik heb geen idee wat voor ziektes er aan die kant voor komt of wat dan ook. Ik heb ook tegen heb gezegd dat ik dat niet zo prettig vindt. Misschien dat ik het bij zijn moeder kan na vragen, want hij zelf wilt niks over zijn vader weten wat ik ook heel goed begrijp hor.
Mijn vriend heeft zelf voorgesteld om eerst naar de huisarts te gaan voor een spreekuur (hoe heet dat precies) want die wil goed geinformeerd worden en op internet lees je ook allemaal zo veel. Dus dat vindt ik wel fijn dat hij daar zelf mee komt. Want ik roep heel veel van wat ik op internet leest, maar hij wilt het duidelijk hebben.
niet quote ajb
Alleen het vervelende is dat mijn vriend zijn echte vader niet kent en ook niet wilt kennen. Dus ik heb geen idee wat voor ziektes er aan die kant voor komt of wat dan ook. Ik heb ook tegen heb gezegd dat ik dat niet zo prettig vindt. Misschien dat ik het bij zijn moeder kan na vragen, want hij zelf wilt niks over zijn vader weten wat ik ook heel goed begrijp hor.
Mijn vriend heeft zelf voorgesteld om eerst naar de huisarts te gaan voor een spreekuur (hoe heet dat precies) want die wil goed geinformeerd worden en op internet lees je ook allemaal zo veel. Dus dat vindt ik wel fijn dat hij daar zelf mee komt. Want ik roep heel veel van wat ik op internet leest, maar hij wilt het duidelijk hebben.
niet quote ajb
smooch- Kletskop
joehoeee ik wil ook graag in het lijstje!!
Zou graag een lijstje willen maken...maar heb echt geen flauw idee hoe dat moet.....sorry
Zou graag een lijstje willen maken...maar heb echt geen flauw idee hoe dat moet.....sorry
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Lagom, op welke dingen doel je wat betreft de afkomst van je vriend?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij is het zo wel goed gelukt he
Op een paar schoonheids foutjes na dan!
Op een paar schoonheids foutjes na dan!
Naam | Leeftijd | Begint in | Eerdere kids | Bijzonderheden |
Laced | 23 | december ´10 | ||
Chocolate | 25 | januari´11 | gynacoloog | |
Muppetje | 26 | Januari '11 | ||
Tamm86 | 24 | Januari '11 | ||
Amber22 | 27 | Januari '11 | ||
Lejow | 25 | begin '11 | ||
Mystic | 27 | april ´11 | ||
Smooch | 24 | juli '11 | ||
Majo8782 | 24 | juli '11 | ||
Happy | 22 | zomer '11 | [/td]||
Marietje | leeftijd | september ´11 | ||
Dijn82 | leeftijd | begint | ||
naam | leeftijd | begint | [/td]
Laatst aangepast door smooch op do 9 dec 2010 - 23:47; in totaal 4 keer bewerkt
smooch- Kletskop
Mamsie schreef:Lagom, op welke dingen doel je wat betreft de afkomst van je vriend?
http://www.erfelijkheid.nl/zena/info/bloedarmoede.php
Over de hele wereld komt dragerschap van erfelijke bloedarmoede voor bij gemiddeld 1 op de 20 mensen. In Nederland kan het voorkomen bij mensen of hun kinderen:
Die naar Nederland zijn gekomen uit de landen rond de Middellandse Zee (Turkije, Marokko, Italië, Griekenland etc.), Afrika, Midden en Verre Oosten (China, India, Zuidoost Azië) en het Caribische gebied (Suriname, Curaçao etc.).
1 op de 15
Met (verre) voorouders uit (sub)tropische landen.
1 op de 30
Uit Noord-Europese landen.
1 op de 1300
Nu is de kans denk ik wel minimaal dat ik dat ook heb (alleen dan is het gevaarlijk) maar dit in combinatie met alle andere factoren die zich in mijn familie hebben afgespeeld en het feit dat zijn broer bv doof is vind ik wel iets om wat meer informatie over na te vragen.
Gast- Gast
Jaa ik dacht al wel dat je dat bedoelde.
Altijd goed om na te checken. S is drager van sikkelcelziekte. Daar zijn we achter gekomen via de hielprik. Van G en V weten we het ( nog ) niet want toen werd er nog niet op sikkelcel getest bij de hielprik.
Maar goed hij heeft er verder geen nadeel van alleen als hij later een partner krijgt die ook drager is hebben hun 25% kans op een kindje met sikkelcelziekte.
Een nicht van mijn kinderen heeft sikkelcelziekte maar zij heeft er bijna geen last.
Maar goed je vriend kan idd drager zijn dat kan hij zo laten testen. Jij zal waarschijnlijk geen drager zijn maar goed je weet nooit. Wij wisten het niet dat mijn vriend dus blijkbaar drager is. G en V laten we ook nog wel testen zodat hun het ook weten voor later.
Altijd goed om na te checken. S is drager van sikkelcelziekte. Daar zijn we achter gekomen via de hielprik. Van G en V weten we het ( nog ) niet want toen werd er nog niet op sikkelcel getest bij de hielprik.
Maar goed hij heeft er verder geen nadeel van alleen als hij later een partner krijgt die ook drager is hebben hun 25% kans op een kindje met sikkelcelziekte.
Een nicht van mijn kinderen heeft sikkelcelziekte maar zij heeft er bijna geen last.
Maar goed je vriend kan idd drager zijn dat kan hij zo laten testen. Jij zal waarschijnlijk geen drager zijn maar goed je weet nooit. Wij wisten het niet dat mijn vriend dus blijkbaar drager is. G en V laten we ook nog wel testen zodat hun het ook weten voor later.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
.
Laatst aangepast door Dijn82 op zo 2 jan 2011 - 11:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja toch blijft het allemaal lastig denk ik dan. Ik bedoel, stel dat je weet dat er een kans is op iets... Ga je er dan maar helemaal niet meer voor? Een kinderwens is ook zo sterk. Ik ga dat gesprek eens aanvragen en dan zien wij wel verder .
Gast- Gast
Maar even zonder aanval of negatieve bedoelingen, er kan toch altijd wat gebeuren? Je kunt wel heel angstig gaan worden en bijv vruchtwaterpuncties of weet ik veel wat voor testen doen, en het kindje krijgt zuurstofgebrek bij de geboorte.
Een kindje kan een hart afwijking hebben wat niet erfelijk is.
Ik denk dat je jezelf zo gek kunt maken als je zelf wilt, dan kun je niet genieten van een zwangerschap, maar als het zo ver door gaat kun je ook niet eens meer genieten van je kinderen, want overal zitten risico's aan vast. Wiegendood is ook zoiets of leukemie. Kijk naar Mamavan2, epilepsie. Dat soort dingen zijn ook tijdens de echo's en vlokkentesten niet te zien.
Een kindje kan een hart afwijking hebben wat niet erfelijk is.
Ik denk dat je jezelf zo gek kunt maken als je zelf wilt, dan kun je niet genieten van een zwangerschap, maar als het zo ver door gaat kun je ook niet eens meer genieten van je kinderen, want overal zitten risico's aan vast. Wiegendood is ook zoiets of leukemie. Kijk naar Mamavan2, epilepsie. Dat soort dingen zijn ook tijdens de echo's en vlokkentesten niet te zien.
Gast- Gast
Ja zo simpel denk ik nu eenmaal niet meer aangezien ik van heel dicht bij heb meegemaakt hoe het heel erg fout kan gaan. Ik geloof sowieso niet dat ik op die roze wolk zou kunnen zitten. Ik wil me gewoon goed laten voorlichten, daar lijkt me niets mis mee. Ik zal de laatste zijn die denkt dat ik daarmee alles uitsluit hoor maar een goed begin kan geen kwaad. Er is niets mis met goede voorlichting.
Gast- Gast
En eerlijk gezegd vind ik dat je met je reactie mijn verhaal nogal uit zijn verband rukt en daarnaast wel aanvallend en negatief overkomen.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Smooch: september 2011? Dan weet je meer dan ik We zijn er nog niet over uit hoor, ik wil namelijk absoluut niet dat mijn studie hierdoor niet meer volgens planning verloopt.
haha foutje, ff wijzigen dan.
smooch- Kletskop
Lagom schreef:En eerlijk gezegd vind ik dat je met je reactie mijn verhaal nogal uit zijn verband rukt en daarnaast wel aanvallend en negatief overkomen.
Ik heb het niet op jouw reactie alleen, het meer in het algemeen over zwanger worden.
Gast- Gast
Ik snap wel wat Lagom bedoeld, als je op voorhand bepaalde dingen weet over erfelijkheidsziektes en aandoeningen, is dat wel een fijne voorbereiding. Omdat ik bij een gyn loop en daar mijn vragen kan stellen, is zo'n spreekuur wat mij betreft persoonlijk niet nodig, en ook omdat we al 3,5 jaar onderweg zijn en daardoor veel kennis hebben opgedaan.
Maar ik vind het slim van Lagom, dat ze naar zo'n spreekuur wil. Al is het maar om te weten hoe en wat. Ik denk niet dat ze het type is dat zich gek laat maken, maar juist gewoon goede info wil.
Nadat ik op de site heb gekeken, bleek dat ik ook een verhoogde kans zou kunnen hebben op een kindje met een bepaalde ziekte omdat ik een kwart Surinaams ben. Dat wist ik niet, of misschien heb ik het ooit eens gelezen maar er verder niet meer aan gedacht omdat we in een pauze zaten.
Ik ga dus vragen aan mijn gyn of dit erg van belang is, wat het kan inhouden voor ons en waar ik rekening mee moet houden. Ik vind het zo'n gek idee nog niet.
Zo test ik mijn borsten elke maand op knobbeltjes en andere afwijkingen, omdat er borstkanker in onze familie zit. Gewoon uit voorzorg. Dat is niet hetzelfde, maar voorkomen of er op tijd bij zijn is beter dan genezen.
Maar ik vind het slim van Lagom, dat ze naar zo'n spreekuur wil. Al is het maar om te weten hoe en wat. Ik denk niet dat ze het type is dat zich gek laat maken, maar juist gewoon goede info wil.
Nadat ik op de site heb gekeken, bleek dat ik ook een verhoogde kans zou kunnen hebben op een kindje met een bepaalde ziekte omdat ik een kwart Surinaams ben. Dat wist ik niet, of misschien heb ik het ooit eens gelezen maar er verder niet meer aan gedacht omdat we in een pauze zaten.
Ik ga dus vragen aan mijn gyn of dit erg van belang is, wat het kan inhouden voor ons en waar ik rekening mee moet houden. Ik vind het zo'n gek idee nog niet.
Zo test ik mijn borsten elke maand op knobbeltjes en andere afwijkingen, omdat er borstkanker in onze familie zit. Gewoon uit voorzorg. Dat is niet hetzelfde, maar voorkomen of er op tijd bij zijn is beter dan genezen.
Gast- Gast
Doedell schreef:Lagom schreef:En eerlijk gezegd vind ik dat je met je reactie mijn verhaal nogal uit zijn verband rukt en daarnaast wel aanvallend en negatief overkomen.
Ik heb het niet op jouw reactie alleen, het meer in het algemeen over zwanger worden.
Wat een onzin, je reactie is een rechtstreekse vraag op mijn stukje tekst. Er is niemand anders hier in dit topic volgens mij die aangeeft een dergelijk gesprek te willen of met dit soort ziektes rekening wil houden of ze gaan slechts op mijn advies in om de test online te doen. Er is mij ooit op het hart gedrukt dat ik een andere hoeveelheid foliumzuur nodig heb op het moment dat ik voor een kindje zou willen gaan. Met jouw stukje doe je het af alsof ik me zou aanstellen terwijl deze extra hoeveelheid in mijn geval gewoon noodzakelijk is om bepaalde risico's uit te stellen. Of kijk jij ook niet meer naar links en rechts bij het oversteken omdat er altijd wat kan gebeuren? Je stukje slaat wal nog kant als je het mij vraagt en al helemaal als je het daadwerkelijk in het algemeen bedoelde. Ik had een dergelijke reactie van jou ook zeker niet verwacht. Jammer.
Gast- Gast
Lagom, ik begrijp ook best dat je je goed wilt laten informeren! Wie weet vallen de risico's uiteindelijk wel mee, maar dan heb je in elk geval wat meer zekerheid. Straks vallen de risico's niet mee, en ben je in elk geval goed geinformeerd en kan je verder bekijken wat jullie ermee willen.
Mijn bekken zijn 'waarschijnlijk' te smal. Ik heb er een afspraak voor gemaakt om mijn bekken te laten meten. Ik wil wel graag wat meer zekerheid. Misschien zijn mijn bekken niet te smal, en is er niks aan de hand. Maar dan heb ik in elk geval wel wat meer zekerheid. Als mijn bekken wel te smal zijn, dan weet ik dat in elk geval. Scheelt een hoop ellende als ik ga bevallen.
Sommige mensen vinden het misschien 'overbodig', maar ik niet. Ik Wil wel graag van te voren weten wat mij ongeveer te wachten staat. En aangezien er wel kans is dat mijn bekken te smal is, wil ik hier meer duidelijkheid over.
Mijn bekken zijn 'waarschijnlijk' te smal. Ik heb er een afspraak voor gemaakt om mijn bekken te laten meten. Ik wil wel graag wat meer zekerheid. Misschien zijn mijn bekken niet te smal, en is er niks aan de hand. Maar dan heb ik in elk geval wel wat meer zekerheid. Als mijn bekken wel te smal zijn, dan weet ik dat in elk geval. Scheelt een hoop ellende als ik ga bevallen.
Sommige mensen vinden het misschien 'overbodig', maar ik niet. Ik Wil wel graag van te voren weten wat mij ongeveer te wachten staat. En aangezien er wel kans is dat mijn bekken te smal is, wil ik hier meer duidelijkheid over.
Gast- Gast
Lagom schreef:Doedell schreef:Lagom schreef:En eerlijk gezegd vind ik dat je met je reactie mijn verhaal nogal uit zijn verband rukt en daarnaast wel aanvallend en negatief overkomen.
Wat een onzin, je reactie is een rechtstreekse vraag op mijn stukje tekst. Er is niemand anders hier in dit topic volgens mij die aangeeft een dergelijk gesprek te willen of met dit soort ziektes rekening wil houden of ze gaan slechts op mijn advies in om de test online te doen. Er is mij ooit op het hart gedrukt dat ik een andere hoeveelheid foliumzuur nodig heb op het moment dat ik voor een kindje zou willen gaan. Met jouw stukje doe je het af alsof ik me zou aanstellen terwijl deze extra hoeveelheid in mijn geval gewoon noodzakelijk is om bepaalde risico's uit te stellen. Of kijk jij ook niet meer naar links en rechts bij het oversteken omdat er altijd wat kan gebeuren? Je stukje slaat wal nog kant als je het mij vraagt en al helemaal als je het daadwerkelijk in het algemeen bedoelde. Ik had een dergelijke reactie van jou ook zeker niet verwacht. Jammer.
Nou prima.....
Gast- Gast
Muppetje schreef:Hey chocolate, we gaan gelijk op, ik zit nu ook op dag 34....
Hey Muppetje, wat ontzettend leuk!!
Hoe gaat het nu? Al meer duidelijkheid? Ik ben echt heel benieuwd!
Hier inmiddels op dag 36 en dus nog steeds niks. Ik heb wel echte zwangerschapsklachten, maar geloof echt niet dat ik zwanger ben. Test was hartstikke negatief!
Hopelijk heb jij meer geluk!
@ Lagom: Klinkt ook oud haha. Mijn ouders zijn ook nog redelijk jong en vind het zelf ook wel een raar idee als ze ineens opa en oma zouden worden.
Grappig om te lezen dat ze helemaal omgeslagen zijn toen de kleine er eenmaal was.
Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat je je wil laten informeren. Dat geeft toch weer wat meer rust. Als zou blijken dat je kindje wel iets heeft en daar kom je pas bij/na de geboorte achter dan ben je alleen maar verder van huis. Is toch logisch dat je zo weinig mogelijk risico wil lopen!
Trouwens idd ook wel een goed idee om na te gaan of je meer foliumzuur nodig hebt. Zorgt er toch voor dat je kindje minder kans heeft op bepaalde afwijkingen
@ Smooch: Lijstje is goed gelukt! Ik ben trouwens 25. Oh en bij bijzonderheden mag je wel gyn zetten.
Wat vervelend! Ik hoop dat jullie er toch nog achter komen. Kan me voorstellen dat dat wat onzekerheid met zich meebrengt.
@ All: Ik ben gisteren de hele dag met man erop uit geweest wat supergezellig was. En vanaf vandaag weer druk aan het werk geweest.
Ik zit nu trouwens op dag 36 en dus nog steeds helemaal geen duidelijkheid (het begint eentonig te worden...ik weet het). Om gek van te worden!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Hè dames
Hier ook nog steeds niet ongesteld. Laatste test, van zaterdag, was harstikke negatief. En nu durf ik eigenlijk niet meer zo goed te testen, dus ik wacht maar even af.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Hier ook nog steeds niet ongesteld. Laatste test, van zaterdag, was harstikke negatief. En nu durf ik eigenlijk niet meer zo goed te testen, dus ik wacht maar even af.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Hè dames
Hallo Meiden,
Chocolat en Muppetje wat spannend!!! Allebei al op dag 36.. Wat leuk zou het toch zijn als jullie nu beide zwanger zouden zijn. Dat zou een zeer vruchtbare start van deze topic zijn. Weten jullie al wanneer je weer gaat testen?
Met mij alles goed! Vindt steeds gekker om te zien dat er in mijn ticker nog maar een paar weken staat en de we dan gaan beginnen. Lijkt ook net of ik het met de dag enger en spannende ga vinden... Maar kan aan de andere kan ik ook niet wachten tot het zover is.
Vandaag de kerstboom opgezet, erg gezellig!! :-) Heel misschien wel de laatste kerst en oud en nieuwe met zijn 2tjes...
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik denk op zn vroegst zaterdag weer, denk eigenlijk namelijk niet meer dat het raak is, maar dat mn lichaam gewoon erg in de war is. Al zou het wel heel leuk zijn natuurlijk....
Wij hebben ook, sinds maandag de kerstboom staan, heerlijk, zo gezellig weer.
Nou ik ga lekker naar bed, morgen weer vroeg dag, maar vrijdag ben ik gelukkig lekker vrij.
Slaap lekker allemaal!
Wij hebben ook, sinds maandag de kerstboom staan, heerlijk, zo gezellig weer.
Nou ik ga lekker naar bed, morgen weer vroeg dag, maar vrijdag ben ik gelukkig lekker vrij.
Slaap lekker allemaal!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
ooooo het kriebelt zo he.....en september duurt nog zo lang!
haha moest 3 dagen terug ongesteld worden en was het tot op de dag van vandaag nog niet....dus dan ga ik stiekem al helemaal zitten fantaseren....en dan ben ik toch een potje chagrijnig als ik dan toch (zoals vanavond) ongesteld ben geworden.....maar ja, financieel is het nog geen goed idee, dus ik moet nog maar even geduld hebben....
o smooch, goed gelukt het lijstje, top! Ik ben trouwens 25....
en wat betreft het testen op ziektes etc....mijn opa van de ene kant en mijn oma van de andere kant hadden allebei een zusje met downsyndroom....dus ik zou ook zeker voor een nekplooimeting gaan tijdens de zwangerschap....althans, zo denk ik er nu wel over.....
haha moest 3 dagen terug ongesteld worden en was het tot op de dag van vandaag nog niet....dus dan ga ik stiekem al helemaal zitten fantaseren....en dan ben ik toch een potje chagrijnig als ik dan toch (zoals vanavond) ongesteld ben geworden.....maar ja, financieel is het nog geen goed idee, dus ik moet nog maar even geduld hebben....
o smooch, goed gelukt het lijstje, top! Ik ben trouwens 25....
en wat betreft het testen op ziektes etc....mijn opa van de ene kant en mijn oma van de andere kant hadden allebei een zusje met downsyndroom....dus ik zou ook zeker voor een nekplooimeting gaan tijdens de zwangerschap....althans, zo denk ik er nu wel over.....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Hoi meiden!
Ik stond natuurlijk ook in jullie vorige lijstje, dus zodoende even een berichtje vanuit mijn kant. Wij zijn afgelopen maand al "van start gegaan". Ik ben al enige tijd gestopt met de pil, dus mijn cyclus is nu sinds 2 maanden regelmatig (32 dagen). Daarvoor was mijn cyclus zo rond de 33, 34 dagen (m.u.v. mijn 1e menstruatie na de ontrekkingsbloeding, deze duurde nl. 126 dagen...) Ik zit nu in mijn vruchtbare periode, dus ik ben benieuwd. Ik voel mijn eisprong verder niet, zelfs mijn menstruatie voel ik niet aankomen. Geen buikpijn, alleen rugpijn. That's it.
Deze week ben ik in gesprek geweest voor een nieuwe functie binnen de huidige organisatie waar ik werkzaam ben. Het is een nieuw op te zetten functie, super leuk. Nu moet ik vandaag laten weten of ik daar wil gaan starten. Ik wil het dolgraag, alleen ga ik wel open kaart spelen. Dat wil zeggen dat ik ga zeggen dat ik een kinderwens heb, op zeer korte termijn. Dat de kans dus inderdaad bestaat dat ik wellicht volgende maand zwanger ben, maar dat het ook nog een jaar kan gaan duren. Ik laat de beslissing aan hun over. Mijn directeur is hiervan op de hoogte en hij zegt dat ze me daarom niet gaan afwijzen. Eerlijk gezegd heb ik daar mijn twijfels over. Erg spannend!
Ik zal proberen wat vaker gezellig mee te komen kletsen, als dat mag natuurlijk! aangezien wij stiekem al zijn begonnen...
Ik stond natuurlijk ook in jullie vorige lijstje, dus zodoende even een berichtje vanuit mijn kant. Wij zijn afgelopen maand al "van start gegaan". Ik ben al enige tijd gestopt met de pil, dus mijn cyclus is nu sinds 2 maanden regelmatig (32 dagen). Daarvoor was mijn cyclus zo rond de 33, 34 dagen (m.u.v. mijn 1e menstruatie na de ontrekkingsbloeding, deze duurde nl. 126 dagen...) Ik zit nu in mijn vruchtbare periode, dus ik ben benieuwd. Ik voel mijn eisprong verder niet, zelfs mijn menstruatie voel ik niet aankomen. Geen buikpijn, alleen rugpijn. That's it.
Deze week ben ik in gesprek geweest voor een nieuwe functie binnen de huidige organisatie waar ik werkzaam ben. Het is een nieuw op te zetten functie, super leuk. Nu moet ik vandaag laten weten of ik daar wil gaan starten. Ik wil het dolgraag, alleen ga ik wel open kaart spelen. Dat wil zeggen dat ik ga zeggen dat ik een kinderwens heb, op zeer korte termijn. Dat de kans dus inderdaad bestaat dat ik wellicht volgende maand zwanger ben, maar dat het ook nog een jaar kan gaan duren. Ik laat de beslissing aan hun over. Mijn directeur is hiervan op de hoogte en hij zegt dat ze me daarom niet gaan afwijzen. Eerlijk gezegd heb ik daar mijn twijfels over. Erg spannend!
Ik zal proberen wat vaker gezellig mee te komen kletsen, als dat mag natuurlijk! aangezien wij stiekem al zijn begonnen...
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: