Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 9 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  majo8782 do 16 dec 2010 - 6:01

amber22 schreef:
majo8782 schreef:Hoi Allemaal,

Pfff wat is het moeilijk, al die mensen om je heen (goede vriendin, kennis, collega's) die zwanger zijn... kan gewoon bijna niet wachten... zeker een paar dagen voor ik ongesteld moet worden, dan gieren de hormonen door mijn lijf Rolling Eyes
Maargoed, ik lees gewoon lekker met jullie mee en fantaseer dat het voor mij over een paar maandjes ook zover is dat we gaan proberen zwanger te worden! smile

Dat merkte ik een paar maand terug ook.. Toen wij besloten hadden dat we in jan 2011 voor een kindje zouden gaan was het dacht ik mei.. dus duurde nog ruim een half jaar. Maar echt die tijd is voorbij gevlogen. Wanneer begonnen jullie ook alweer?

Even over je ticker. Waar heb je hem neergezet? Je moet naar profiel en de link dan plakken in het kopje onderschrift. Ik kon kiezen tussen 2 stukken tekst (of hoe je dat ook uitlegt haha) die van mij begint met url=http.. als ik die andere als onderschrift neerzette dan deed die het niet..

Fijn om te horen dat de tijd voor bij is gevlogen, hopen dat het bij mij ook het geval is smile Wij beginnen trouwens in juli.
(En ik zie dat mijn ticker het weer doet!!)
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:00

Chocolate, nog steeds heel benieuwd wat er nu eigenlijk gaande is met je lijf!

Ik slik sinds een week ofzo foliumzuur, terwijl ik ook nog in mijn laatste pilstrip zat, en nu ben ik dus afgelopen maandag door mijn pil heen ongesteld geworden. Eerst was het roze slijm, daarna steeds meer, en nu zet het geloof ik best wel door! Dus vanaf nu ben ik Toos Pilloos Very Happy hoe het voor de rest allemaal gaat zullen we de komende weken/maanden wel zien, ik ben er nog net iets eerder klaar voor dan mijn vriend geloof ik .. het is niet zo dat hij nog jaren wilt wachten, maar deze maand al gelijk flink van start weet ik nog niet! We zullen het allemaal zien!

@ Lejow : ik zou nog even doorbijten en bij deze baan blijven, dan heb je in ieder geval een vast contract, dus zekerheid, en kan je aan je kinderwens beginnen. Desnoods kan je tijdens je verlof al ergens anders gaan solliciteren, én minder gaan werken. Dan kan je bij een evt. nieuwe baan ook gelijk open kaart spelen dat je een kindje hebt, en weten hun ook waar ze aan beginnen. Maar zit jij niet in de onderwijsbranche? (Of heb ik het helemaal mis?) Dan liggen de banen helaas ook niet voor het oprapen en moet je volgens mij heel blij zijn met een vast contract!

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 17 dec 2010 - 6:35

tamm86 schreef:Chocolate, nog steeds heel benieuwd wat er nu eigenlijk gaande is met je lijf!

Ik slik sinds een week ofzo foliumzuur, terwijl ik ook nog in mijn laatste pilstrip zat, en nu ben ik dus afgelopen maandag door mijn pil heen ongesteld geworden. Eerst was het roze slijm, daarna steeds meer, en nu zet het geloof ik best wel door! Dus vanaf nu ben ik Toos Pilloos Very Happy hoe het voor de rest allemaal gaat zullen we de komende weken/maanden wel zien, ik ben er nog net iets eerder klaar voor dan mijn vriend geloof ik .. het is niet zo dat hij nog jaren wilt wachten, maar deze maand al gelijk flink van start weet ik nog niet! We zullen het allemaal zien!

@ Lejow : ik zou nog even doorbijten en bij deze baan blijven, dan heb je in ieder geval een vast contract, dus zekerheid, en kan je aan je kinderwens beginnen. Desnoods kan je tijdens je verlof al ergens anders gaan solliciteren, én minder gaan werken. Dan kan je bij een evt. nieuwe baan ook gelijk open kaart spelen dat je een kindje hebt, en weten hun ook waar ze aan beginnen. Maar zit jij niet in de onderwijsbranche? (Of heb ik het helemaal mis?) Dan liggen de banen helaas ook niet voor het oprapen en moet je volgens mij heel blij zijn met een vast contract!

Ja ik ben kleuterjuf inderdaad!!!
Ik denk dat ik ook nog maar even blijf hangen, vindt mijn vriend ook smile Hij kon me alleen nog niet vertellen wanneer hij er voor wilt gaan, dat weet hij gewoon nog niet pffff lastig!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes za 18 dec 2010 - 0:11

Ik zat met een soortgelijk dilemma Lejow.
Ik heb dan helemaal geen reistijd (20 minuutjes, nooit file) maar ik voelde me niet fijn op mijn werk. Er zijn wat dingen voorgevallen waar ik het heel moeilijk mee heb (gehad) en wat nu maakt dat ik niet gelukkig ben daar. Vanaf januari 2011 zou ik een vast contract krijgen.

Onze kinderwens is ook sterk aanwezig. Wij hadden een paar maanden geleden besloten om in de zomer van 2011 voor een kindje te gaan. Echter vind ik het wel heel erg belangrijk dat ik me goed voel op mijn werk en dat ik er niet elke dag tegenaan hik om erheen te gaan (wat nu wel is). Ik heb het er dus met mijn vriend over gehad en ik heb dus gekozen om mijn vaste contract op te geven en vanaf september weer te gaan studeren. Het is maar een jaar, maar onze kinderwens zal ook een jaar worden uitgesteld. Puur omdat ik het wel heel erg belangrijk vind om een baan te hebben waar geen al te grote negatieve kant aan vasthangt zeg maar.

Nu ga ik dus september 2011 studeren voor een jaar. Dan ben ik in juni 2012 klaar en beginnen we dan gelijk. Want de banen zullen voor het rapen liggen met deze studie haha smile. Wij hebben dus gekozen om onze kinderwens uit te stellen, zodat ik -als we dan in 2012 aan kinderen willen beginnen - een leuke baan heb en die zorg dus ook van de baan is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:24

Wat ga jij voor opleiding doen dan Snoes?

Gast
Gast

Bericht  majo8782 za 18 dec 2010 - 7:09

Lagom schreef:Wat ga jij voor opleiding doen dan Snoes?

ja, ben ook wel erg benieuwd!! Very Happy
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Snoes za 18 dec 2010 - 10:24

Lagom schreef:Wat ga jij voor opleiding doen dan Snoes?
Zorgkundige, een groot knelpuntberoep hier smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 11:15

Zorgkundige? Banen in de zorg zijn denk ik overal wel te krijgen in NL of is het dan niet zoiets? Wel leuk hoor dat je een opleiding gaat doen waar je zeker werk in kunt vinden Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Snoes za 18 dec 2010 - 11:48

Lagom, ja klopt hoor! Banen in de zorg zijn heel gemakkelijk te vinden en het spreekt me ook veel meer aan dan hetgene wat ik nu doe. Ik hoop nu dat ik door de selectieproeven kom zodat ik hopelijk toch begin volgend jaar al met zekerheid weet of ik de opleiding kan gaan volgen. En ach, wat is nu een jaar op een heel mensenleven? Ik voel me nu nog te jong om me al ongelukkig te voelen op mijn werk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 2:51

Snoes, wat goed dat je je hart volgt!
Een jaar is echt niet zolang, en waarschijnlijk vliegt de tijd voorbij als je lekker bezig bent!
Ik heb het zelf ook gedaan, had al een hbo diploma, en na een burn out had ik besloten dat ik daar helemaal niks mee wilde gaan doen! Nu heb ik mezelf laten omscholen en werk ik naar alle tevredenheid met kindjes in een kinderdagverblijf! En het blijkt dat ik hier ook echt goed in ben smile Plus het jaar is echt voorbij gevlogen en ik heb hele leuke nieuwe mensen leren kennen!

Mijn vriend is nu lekker aan het klussen, en ik zit bij mn schoonouders op de pc. Ik moest nog best wat financien regelen, ben ik nu lekker aan het doen. Plus in het nieuwe huis kan ik weinig écht doen, ik voel me vaak overbodig. En dit kan ik wel, dus doe ik dan ook maar!

Verder weinig nieuws .. heb me inmiddels ook aangemeld voor het topic 'meiden die zwanger willen worden' dus dat vind ik ook wel spannend! Natuurlijk blijf ik hier ook meelezen.

Hoe is het met de rest hier? Nog nieuws?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 3:26

@ Tamm, verwijder je wel de geschiedenis op hun pc dan? Of weten ze dat je zwanger wilt worden? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 4:32

Lagom schreef:@ Tamm, verwijder je wel de geschiedenis op hun pc dan? Of weten ze dat je zwanger wilt worden? Very Happy

Tammie doet heel slim alles via google Wink dan is er weinig tot niks te traceren Very Happy
Maar dank je wel haha ze hoeven het inderdaad nog niet te weten! Een paar vriendinnen weten wel dat we graag zwanger willen worden, en ook dat we er in 2011 voor gaan, maar alleen mijn zus weet precies hoe en wat. Mijn moeder & schoonmoeder wil ik eigenlijk dan een soort van verrassen dus die vertel ik niks.. wel moeilijk want ik ben nogal een kletskous, en heb een heel hechte band met (vooral) mijn moeder!

Gast
Gast

Bericht  Happy zo 19 dec 2010 - 6:18

Hoi Meiden,
Ik lees nog steeds mee maar heb weinig te melden, Want voor ons is het nog niet zo ver. Alhoewel de tijd vliegt en voor je het weet staat de vakantie voor de deur. En..Die hebben we vandaag geboekt dus we kunnen er nu echt naar toeleven.
Verder lees ik alles wat jullie schrijven, Sowieso over heel het forum, vooral in deze pijler Wink Ik kan er veel van leren Very Happy Laughing
Ik hoop voor de meiden die nu al voor een kindje gaan dat ze "snel" leuk nieuws hebben. Very Happy

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  joyce0606 zo 19 dec 2010 - 21:35

hai meiden!

nou inmiddels kan ik ook doorschuiven naar dit topic!

wij zijn nu bijna 6 maanden bezig, en mijn NOD valt nu op 15 januari dus op naar 2011!

dat het maar een zeer vruchtbaar jaar mag worden!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Lejow zo 19 dec 2010 - 23:06

Ik hoop het wel.
Ik ben nu ongesteld en hierna nog 1 pilstrip en dan is het afwachten wat mijn vriend wilt. Ik heb gezegd dat ik de hormonen zat ben en wat mij betreft mogen we meteen beginnen, maar mijn vriend is nog een beetje huiverig. Dus mag hij van mij een 'oplossing' verzinnen tot de tijd dat hij er voor wilt gaan haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:32

Lejow schreef:Ik hoop het wel.
Ik ben nu ongesteld en hierna nog 1 pilstrip en dan is het afwachten wat mijn vriend wilt. Ik heb gezegd dat ik de hormonen zat ben en wat mij betreft mogen we meteen beginnen, maar mijn vriend is nog een beetje huiverig. Dus mag hij van mij een 'oplossing' verzinnen tot de tijd dat hij er voor wilt gaan haha

spannend dat jullie er binnenkort ook voor gaan! hopen dat je vriend snel om is smile veel succes alvast.

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 20 dec 2010 - 8:26

Hallo Allemaal,

Hoe is het hier? Met mij prima.

Joyce welkom!

Snoes wat leuk dat je een opleiding gaat volgen, je moet gewoon echt ene goede keus maken en als je je echt niet prettig voelt in de baan die je nu hebt, dan lijkt me dit de goede oplossing!

Lejow, ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt m.b.t. je baan. Nu hopen dat je vriend ook snel voor een kindje wil gaan smile

Ik heb me net zoals Tamm, ook ingeschreven voor de topic Meiden die zwanger willen worden, maar ik blijf hier ook gewoon gezellig mee schrijven hoor!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  joyce0606 ma 20 dec 2010 - 8:28

amber22 schreef:Hallo Allemaal,

Joyce welkom!

Snoes wat leuk dat je een opleiding gaat volgen, je moet gewoon echt ene goede keus maken en als je je echt niet prettig voelt in de baan die je nu hebt, dan lijkt me dit de goede oplossing!

Lejow, ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt m.b.t. je baan. Nu hopen dat je vriend ook snel voor een kindje wil gaan smile

Ik heb me net zoals Tamm, ook ingeschreven voor de topic Meiden die zwanger willen worden, maar ik blijf hier ook gewoon gezellig mee schrijven hoor!

spannend amber!! nog ruim een week voordat je de pil de deur uit doet zie ik! heel veel succes!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Amber- ma 20 dec 2010 - 8:31

joyce0606 schreef:

Joyce welkom!

spannend amber!! nog ruim een week voordat je de pil de deur uit doet zie ik! heel veel succes!

Hallo!!

Ja inderdaad, echt elke keer als ik mijn ticker zie denk, ooh jeetje het is al bijna zo ver haha!! De tijd is zo snel gegaan.. Vind het erg spannend maar ook erg leuk om het nu dan toch echt te gaan proberen smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 20 dec 2010 - 8:32

joyce0606 schreef:

Joyce welkom!

De pil hoeft trouwens de deur niet uit.. Slik al lange tijd geen pil meer omdat ik daar veel klachten van kreeg. Dus het is de condooms de deur uit doen Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 20 dec 2010 - 9:41

Lejow, denk je dat R. er al klaar voor is? Hij is nog best wel jong om papa te worden he. Niet verkeerd bedoeld hoor, zeker niet, maar ik zou het wel begrijpen als hij er nu nog niet klaar voor zou zijn. Hebben jullie het er vaak over?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 9:48

Hoe oud is je vriend nu Lejow ?

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 20 dec 2010 - 21:37

We hebben het er zeker vaak over, en dan geeft hij aan dat hij het nog niet helemaal weet. Maar eerder heeft hij wel aangegeven dat hij het niet te lang meer wilt laten duren. Hij wordt in mei 'pas' 21 (wat overigens heel raar is als ik dit zo opschrijf, want eigenlijk vergeet ik altijd dat hij een stuk jonger is), dus het is begrijpelijk als hij nog even wil wachten. Wat dus soms lastig is, omdat ik al rammel hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:19

[i]Hallo, daar ben ik weer, mét internet in huis jeeeeeeeej!

@ Lejow ; dat is inderdaad best jong, maar het ligt er maar net aan wat voor levensinstelling je hebt en wat je wensen zijn .. het maakt niet uit dat hij nog geen '30' is bijvoorbeeld, qua instelling en karakter zijn sommige 30ers ook nog maar 16 Wink Ik hoop in ieder geval dat hij snel aan je rammelende eierstokken toegeeft Wink Ik heb mijn vriend door de jaren heen ingeprent dat hij er echt niet vanuit hoeft te gaan dat het in 1x is gelukt, het kan maanden duren, en dan is hij weer een stuk volwassener. Mocht het wel in 1x gebeuren ofzo, dan heeft ie minimaal nog 7 maanden om aan het idee te wennen, en uiteindelijk is hij daar (zo goed als) mee overstag gegaan!

Hier niet zo veel nieuws, vriendlief en ik hebben een aparte beslissing genomen. Omdat mijn vriend dus het idee heeft dat het in 1x gaat lukken en hij eigenlijk pas vanaf maart wilt beginnen, wil hij met condooms vrijen. Ik niet, omdat ik het idee hebt dat het langer duurt en iedere kans er 1 is. Nu hebben we besloten om het om de keer dat we vrijen het met condoom te doen. Haha, dit klinkt heel stom, maar dus de ene kans wel en de andere niet, is even eerlijk voor ons beiden. Mocht het alsnog raak zijn, ook al hebben we de kans optisch verminderd, dan is hij er wel hartstikke blij mee hoor, daar niet van!

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 21 dec 2010 - 7:13

Vind het wel een goede beslissing Tamm! Zo heb je toch voor beide wat!

Ik geloof dat wij ook een besluit genomen hebben. De auto is door het ongeluk van 2 weken geleden toch total loss verklaard. Dit betekent een nieuwe auto. Nu kunnen we twee keuzes maken. Of nu een auto kopen van het geld dat we hebben (zal een oudje zijn, waar weer veel aan kapot gaat enz.) of nog keihard door sparen tot mei (belastinggeld, vakantiegeld enz) en met het geld dat we dan hebben voor een nieuwe auto gaan. Een Seat Ibiza station. Dit is een 'gezins'auto, dus gelijk goed voor de toekomst, zuinig, garantie enz.
We gaan dus voor het laatste. En voor een auto sparen en voor kindjes sparen wordt wat lastig.
We hebben nu dus besloten dat op het moment dat de auto geregeld is, we weer hard verder gaan sparen en ondertussen voor kindjes gaan. Want inderdaad, het kan in 1 keer raak zijn, maar ook nog maanden duren!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: