Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
hoi meiden!
wij zijn van plan om september 2011 de pil de deur uit te gooien.....
ik weet het, het is nog heeeeeeeeeeeeel ver weg...ik wil het liefst nu al... we hebben alles voor elkaar...allebei een baan, gloedjenieuw huis.... maar mijn vriend vind dat de achtertuin af moet zijn (is nu nog 1 grote zandhoop), we allebei heel vele gespaard moeten hebben...en dat er een grotere auto moet komen....en voor al die dingen hebben we nu geen geld, dus vandaar september 2011....omdat ik perse een datum wilde hebben om naartoe te leven:)
hebben jullie ook alles van te voren geregeld voordat jullie gaan/gingen stoppen?? en mag ik vragen hoeveel jullie vinden dat je gespaard moet hebben voor er een kleine komt? Ik ben van mening dat je 9 maanden de tijd hebt om te sparen, en t is niet zo dat je alles in 1x hoeft te kopen....hoe denken jullie daarover?
ik weet het, het is nog heeeeeeeeeeeeel ver weg...ik wil het liefst nu al... we hebben alles voor elkaar...allebei een baan, gloedjenieuw huis.... maar mijn vriend vind dat de achtertuin af moet zijn (is nu nog 1 grote zandhoop), we allebei heel vele gespaard moeten hebben...en dat er een grotere auto moet komen....en voor al die dingen hebben we nu geen geld, dus vandaar september 2011....omdat ik perse een datum wilde hebben om naartoe te leven:)
hebben jullie ook alles van te voren geregeld voordat jullie gaan/gingen stoppen?? en mag ik vragen hoeveel jullie vinden dat je gespaard moet hebben voor er een kleine komt? Ik ben van mening dat je 9 maanden de tijd hebt om te sparen, en t is niet zo dat je alles in 1x hoeft te kopen....hoe denken jullie daarover?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:hoi meiden!
Gezellig een nieuwe erbij.
Wij stoppen eind februari met de pil en 1 juli willen wij voor een kindje gaan. Kan mij ook niet snel genoeg gaan!
Je hebt niet echt 9 maanden de tijd om te sparen. Je baby wordt geboren binnen 9 maanden, dan is het handig om tijd alles in huis te hebben. Je kind kan ook te vroeg geboren worden. Of misschien heb je een zware zwangerschap en moet je plat liggen, dan kan je niet gaan shoppen voor spulletjes. En zo heb je nog meer dingen die in de weg kunnen komen.
Natuurlijk hoef je niet alles in 1x te kopen, maar het lijkt mij fijn om alles rond je 7e maand klaar te hebben. Dan bedoel ik dat het kamertje af is, uitzet in huis hebt etc.
Wel willen wij in 2011 alvast beginnen met sparen, ik heb een dure smaak
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
@Smooch, ja dat ben ik natuurlijk met je eens. wat ik meer bedoel is dat mijn vriend volgens mij denkt dat op het moment dat je erachter komt dat je zwanger bent, het kind er de volgende dag is. en als je ontdekt dat je zwanger bent, hoef je natuurlijk niet binnen 1 week alles in huis te hebben....ik zou ook alles uiterlijk de 7e maand klaar willen hebben, sowieso de echte hoognodige dingen zoals het kamertje inderdaad...maar die zou ik wel pas durven aanschaffen als je de eerste 3 maanden veilig bent doorgekomen....
JD- Ratel
Zo! Marietje, jij was laat nog online
September klinkt misschien heel ver weg, maar het is zo 2011, en misschien draait hij naarmate de tijd vordert nog wel een beetje bij! Laat je van je goede kant zien
Wij rijden een nieuwe Opel Agila als 'babybak' en natuurlijk zal het passen en meten zijn maar ik denk wel dat het gaat lukken met een kinderwagen, maxicosi enzo! Sowieso heb ik al eens 2 kinderzitjes achterin uitgeprobeerd en dat ging prima, ook zitten wel eens 3 volwassen achterin en zelfs dan hoor ik ze niet klagen!
Wij proberen elke maand om en nabij de 500 euro te sparen, dat is 100/200 op de gez rekening, 100 +/- op mijn rekening en 200 ong op mijn vriends rekening. Dit kan altijd meer zijn, ligt er maar net aan hoe duur de maand was en hoeveel er aan het eind nog op staat haha bij mij gaat er welke elke 4 maanden 250 euro af voor mijn extensions, maar hier spaar ik ook zelf voor. Wij hebben pm 400 euro aan 'boodschappengeld' en een baby hierbij is denk ik goed te doen, we shall see! Wij verdienen niet heel weinig, maar ook niet heel veel, 2800 netto en dan gaat er een hypotheek van 950 euro af (krijgen we nog wel wat van terug, alleen geen idee hoeveel dat is!). Heel veel spaargeld hebben we niet, absoluut niet zelfs, denk dat we nu in totaal op 3000 euro zitten, al groeit dat natuurlijk wel pm en komen er dingen als vakantiegeld e.d. nog bij. We zijn nu ook nog druk aan het klussen in ons nieuwe huis, en daar gaat ook veel aan op! Plus, wij willen wel graag 'leven' dus zetten niet perse elke maand strak alles weg op de spaarrekening, ik bijv houd van winkelen en mijn vriend van bier drinken op of met de voetbal .. ieder zn meug! Het komt vast wel goed, ik denk dat je jezelf automatisch aanpast aan de situatie!
Edit ;
Ik wil idd ook wel alles aanschaffen voor de 7de maand hoor, dat is ook (vroeger iig) een verplichting vanuit de kraamzorg, als die bij je komen kijken. De maxicosi vraag ik denk ik gewoon voor mijn of zijn verjaardag van een paar mensen, de box krijg ik van mijn zus (wel een nieuwe, maar omdat ik altijd zoveel voor haar kids heb gedaan), de kinderwagen kreeg mijn zus van mijn vader (ik heb daar geen contact meer mee, dus die moeten we wel aanschaffen) en de kinderkamer komt vast ook wel goed, je HOEFT niet het duurste van het duurste maar ik wil wel alles nieuw. Mijn zus- en moeder hebben een kinderkledingwinkel (incl. babyartikelen zoals Ducky Beau en hopelijk binnenkort Lief! baby) dus daar kan ik veel kopen met enige korting. Het enige wat bij ons denk ik geld gaat kosten is de kinderopvang, ik gok dat we daar straks toch zo'n 150 euro in de maand voor neertellen .. Mijn moeder wil oppassen, maar woont veel te ver weg, en mijn schoonmoeder wil het niet en wil ik ook niet dat ze zoveel oppast, volgens mij gaat ze mijn kinderen dan proberen te heropvoeden haha
September klinkt misschien heel ver weg, maar het is zo 2011, en misschien draait hij naarmate de tijd vordert nog wel een beetje bij! Laat je van je goede kant zien
Wij rijden een nieuwe Opel Agila als 'babybak' en natuurlijk zal het passen en meten zijn maar ik denk wel dat het gaat lukken met een kinderwagen, maxicosi enzo! Sowieso heb ik al eens 2 kinderzitjes achterin uitgeprobeerd en dat ging prima, ook zitten wel eens 3 volwassen achterin en zelfs dan hoor ik ze niet klagen!
Wij proberen elke maand om en nabij de 500 euro te sparen, dat is 100/200 op de gez rekening, 100 +/- op mijn rekening en 200 ong op mijn vriends rekening. Dit kan altijd meer zijn, ligt er maar net aan hoe duur de maand was en hoeveel er aan het eind nog op staat haha bij mij gaat er welke elke 4 maanden 250 euro af voor mijn extensions, maar hier spaar ik ook zelf voor. Wij hebben pm 400 euro aan 'boodschappengeld' en een baby hierbij is denk ik goed te doen, we shall see! Wij verdienen niet heel weinig, maar ook niet heel veel, 2800 netto en dan gaat er een hypotheek van 950 euro af (krijgen we nog wel wat van terug, alleen geen idee hoeveel dat is!). Heel veel spaargeld hebben we niet, absoluut niet zelfs, denk dat we nu in totaal op 3000 euro zitten, al groeit dat natuurlijk wel pm en komen er dingen als vakantiegeld e.d. nog bij. We zijn nu ook nog druk aan het klussen in ons nieuwe huis, en daar gaat ook veel aan op! Plus, wij willen wel graag 'leven' dus zetten niet perse elke maand strak alles weg op de spaarrekening, ik bijv houd van winkelen en mijn vriend van bier drinken op of met de voetbal .. ieder zn meug! Het komt vast wel goed, ik denk dat je jezelf automatisch aanpast aan de situatie!
Edit ;
Ik wil idd ook wel alles aanschaffen voor de 7de maand hoor, dat is ook (vroeger iig) een verplichting vanuit de kraamzorg, als die bij je komen kijken. De maxicosi vraag ik denk ik gewoon voor mijn of zijn verjaardag van een paar mensen, de box krijg ik van mijn zus (wel een nieuwe, maar omdat ik altijd zoveel voor haar kids heb gedaan), de kinderwagen kreeg mijn zus van mijn vader (ik heb daar geen contact meer mee, dus die moeten we wel aanschaffen) en de kinderkamer komt vast ook wel goed, je HOEFT niet het duurste van het duurste maar ik wil wel alles nieuw. Mijn zus- en moeder hebben een kinderkledingwinkel (incl. babyartikelen zoals Ducky Beau en hopelijk binnenkort Lief! baby) dus daar kan ik veel kopen met enige korting. Het enige wat bij ons denk ik geld gaat kosten is de kinderopvang, ik gok dat we daar straks toch zo'n 150 euro in de maand voor neertellen .. Mijn moeder wil oppassen, maar woont veel te ver weg, en mijn schoonmoeder wil het niet en wil ik ook niet dat ze zoveel oppast, volgens mij gaat ze mijn kinderen dan proberen te heropvoeden haha
Gast- Gast
Hallo lieve meiden!!
Hier alles goed, lekker van de zondag aan het genieten. Wel beetje jammer van het troosteloze weer maarja. Inderdaad Tamm erg leuk dat we straks tegelijk beginnen, spannend spannend!
Eigenlijk gaat het bij ons een beetje hetzelfde als bij Tamm. Hoeveelheid wat we nu per maand sparen ligt ongeveer hetzelfde. Hoeveelheid spaargeld ook. Maar merk wel dat we steeds meer sparen per maand dus dat komt vast goed haha!
Welkom Marietje leuk dat je ook mee schrijft. Voor je het weet is het september, wij beginnen begin januari dus nog maar een paar weekjes, erg spannend!
Meiden geniet nog van een paar uurtjes weekend en dan morgen weer beginnen aan een nieuwe werkweek.. Pfff kan er nog niet echt zin in krijgen haha!!
Hier alles goed, lekker van de zondag aan het genieten. Wel beetje jammer van het troosteloze weer maarja. Inderdaad Tamm erg leuk dat we straks tegelijk beginnen, spannend spannend!
Eigenlijk gaat het bij ons een beetje hetzelfde als bij Tamm. Hoeveelheid wat we nu per maand sparen ligt ongeveer hetzelfde. Hoeveelheid spaargeld ook. Maar merk wel dat we steeds meer sparen per maand dus dat komt vast goed haha!
Welkom Marietje leuk dat je ook mee schrijft. Voor je het weet is het september, wij beginnen begin januari dus nog maar een paar weekjes, erg spannend!
Meiden geniet nog van een paar uurtjes weekend en dan morgen weer beginnen aan een nieuwe werkweek.. Pfff kan er nog niet echt zin in krijgen haha!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Nog even een vraagje. Was het nou zo dat iemand ergens in een ander topic zou vragen of ze het lijstje waar we de namen en wanneer we etc gaan beginnen kon overnemen?? Zou wel leuk zijn als op de eerste pagina een lijstje staat waar iedereen instaat die mee schrijft met leeftijd, datum wanneer je begint etc.
Amber-- Ratel
chocolate schreef:Dank je wel Smooch!
Jeetje wat een opmerking. Je zou het toch denken dat je als moeder (en ook als vader natuurlijk) het juist leuk vindt om een kleinkind te krijgen. Dat is toch iets moois?
Als je groter gaat wonen en kopen denkt idd zowat iedereen dat er kinderen gaan komen haha. Wat natuurlijk ook vaak de reden is
Nee hoeft ook niet iedereen te weten. Ik merk dat als je midden 20 bent en nog geen kinderen hebt mensen beginnen te vragen of je binnenkort aan kinderen gaat beginnen. En soms kan dat heel irritant worden. Dus mijn antwoord is dan ook standaard: we zien wel.
Je mag toch altijd nog wel zelf bepalen wanneer en of je aan kinderen begint?
Mijn moeder zei ook toendertijd dat ze echt nog geen oma wilde zijn. Ze was dan ook de eerste van haar zussen en broers die oma (opa) zou worden en ze was ook best nog jong. Geloof mij maar, als het kindje er eenmaal is vind ze het woord 'oma' geweldig .
Oh ja en ik lees stiekem hier mee .
Gast- Gast
Oh en voor degene die voor het eerst zwanger zouden willen worden, denk alsjeblieft aan Foliumzuur!
Gast- Gast
sinds ik weer een baan heb (godzijdank, na een paar maanden thuis met ww...pfff!) spaar ik ook 500 euro per maand, mijn vriend doet dat ook. mijn spaarrekening nu is maar 800 euro, maar dat komt dus omdat we nu na een halfjaar echt helemaal klaar zijn in ons huis....begin dit jaar was mn spaarrekening nog 6000 euro....en sja als je dan een nieuw huis krijgt en werkloos bent.....gaan je centjes heeeeel erg snel op!
maar goed, nu lekker sparen, en omdat ik weet waarvoor we sparen, ben ik ook al minder van het nutteloos geld uitgeven......ik krijg alleen de kriebels als ik bij de prenatal loop en iets leuks zie haha...maar dat heeft weinig zin natuurlijk...
mag ik vragen in wat voor relatie iedereen hier zit? hoelang zijn jullie samen, en zijn jullie getrouwd of niet?
Wij zijn 2 jaar bij elkaar....is nog niet heel lang, maar we zijn zeker genoeg van elkaar om deze stap te zetten....en ach...september 2011, dan zijn we alweer bina 3 jaar samen...
o en nog 1 vraagje....ik lees veel meiden die zeggen dat ze bijv in april met de pil stoppen en er 3 maanden later voor gaan...ik heb me er nog niet dusdanig in verdiept, dus mijn vraag....waarom moet je eerst 3 maanden ontpillen? kun je niet gewoon stoppen met de pil en dan wel zien wanneer het raak is? of heeft dat ermee te maken dat het voor het kindje beter is als je al die hormonen vd pil niet meer in je lichaam hebt ofzo? alvast bedankt!
maar goed, nu lekker sparen, en omdat ik weet waarvoor we sparen, ben ik ook al minder van het nutteloos geld uitgeven......ik krijg alleen de kriebels als ik bij de prenatal loop en iets leuks zie haha...maar dat heeft weinig zin natuurlijk...
mag ik vragen in wat voor relatie iedereen hier zit? hoelang zijn jullie samen, en zijn jullie getrouwd of niet?
Wij zijn 2 jaar bij elkaar....is nog niet heel lang, maar we zijn zeker genoeg van elkaar om deze stap te zetten....en ach...september 2011, dan zijn we alweer bina 3 jaar samen...
o en nog 1 vraagje....ik lees veel meiden die zeggen dat ze bijv in april met de pil stoppen en er 3 maanden later voor gaan...ik heb me er nog niet dusdanig in verdiept, dus mijn vraag....waarom moet je eerst 3 maanden ontpillen? kun je niet gewoon stoppen met de pil en dan wel zien wanneer het raak is? of heeft dat ermee te maken dat het voor het kindje beter is als je al die hormonen vd pil niet meer in je lichaam hebt ofzo? alvast bedankt!
JD- Ratel
Ik zit zelf in een relatie van 8 jaar. Ben 27 jaar. We zijn niet getrouwd, maar willen dat waarschijnlijk komend jaar wel doen. Maar geen groot feest etc gewoon samen met familie.
Over dat ontpillen kan ik niet meepraten. Ben namelijk zelf al ruim een jaar gestopt met de pil omdat ik er veel klachten van had. Ik weet wel dat het geen probleem is als je stopt met de pil en je dan meteen begint. Het is zo dat als je een tijd voor de tijd stopt je weet hoe je cyclus ongeveer loopt en daar kun je dan rekening mee houden.
En lagom leuk dat je meeleest.. Dat mag hoor Ben nu sinds een week met foliumzuur bezig, weet dat het erg belangrijk is.
Over dat ontpillen kan ik niet meepraten. Ben namelijk zelf al ruim een jaar gestopt met de pil omdat ik er veel klachten van had. Ik weet wel dat het geen probleem is als je stopt met de pil en je dan meteen begint. Het is zo dat als je een tijd voor de tijd stopt je weet hoe je cyclus ongeveer loopt en daar kun je dan rekening mee houden.
En lagom leuk dat je meeleest.. Dat mag hoor Ben nu sinds een week met foliumzuur bezig, weet dat het erg belangrijk is.
Amber-- Ratel
Wij zijn 6 jaar samen, waarvan 1,5 jaar getrouwd.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hoi Dames, Mag ik ook meekletsen?
Ik ben nog wel jong.. 22 jaar. Maar het klappert al bijna 1,5 jaar bij mij Ben ruim 5 jaar samen met mijn man.
En verwacht dat wij zomer 2011 de pil de deur uit doen. Heb ivm problemen met inloggen veel meegelezen op vorige forum. En nu de kans maar gegrepen om mee te kletsen
Groetjes!
Ik ben nog wel jong.. 22 jaar. Maar het klappert al bijna 1,5 jaar bij mij Ben ruim 5 jaar samen met mijn man.
En verwacht dat wij zomer 2011 de pil de deur uit doen. Heb ivm problemen met inloggen veel meegelezen op vorige forum. En nu de kans maar gegrepen om mee te kletsen
Groetjes!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Hoi Dames, Mag ik ook meekletsen?
Groetjes!
Hallo Happy,
Natuurlijk mag je meeschrijven, gezellig!! Bij deze welkom..
Haha dat klapperen dat ken ik.. maar voordat je het weet is het zomer!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:...En lagom leuk dat je meeleest.. Dat mag hoor Ben nu sinds een week met foliumzuur bezig, weet dat het erg belangrijk is.
Fijn om te lezen, voorkomen is altijd beter!
Gast- Gast
Ik heb niet het hele topic gelezen maar kijken jullie verder dan dat de babykamer op tijd klaar zou moeten kunnen zijn enzo? Ik heb bv een test gedaan op http://www.zwangerstraks.nl en daarin kwamen dingen voor waar ik helemaal niet aan had gedacht. Dat mijn vriend zijn roots in de Antillen liggen bv kan een extra risico met zich meebrengen. Wellicht handig voor jullie om een dergelijke test te doen. Ik zit ook met een aantal ziekten/ afwijkingen in onze familie waar ik me best druk om kan maken als ik al uberhaupt aan een kindje zou denken. Ik denk dan ook dat, als wij er klaar voor zijn, ik eerst op kinderwensspreekuur wil gaan. Iemand hier die dat ook van plan is?
Gast- Gast
Hier jullie geliefde lijstje trouwens . Ik heb hem letterlijk overgenomen al leken sommige dingen niet compleet zoals dat er bij Lizz1984 okt 2010 onder bijzonderheden staat en ik weet niet of Lyts Famke2 1 of 2 personen betreft. Maar dat mogen jullie zelf aanpassen .
Naam | Leeftijd | Begint in | Eerdere kids | Bijzonderheden |
Tamm86 | 24 | Januari '11 | ||
Lejow | 25 | Begin '11 | ||
Nesca | 24 | April/Mei '11 | ||
Jetje | 28 | Verderop '11 | zoon J.esper | |
Ieniemienie | 25 | Januari '11 | dochter M.ila | Aug 2010 een MK |
Snoes | Verderop '11 | |||
Amber22 | 27 | Januari '11 | ||
Lizz1984 | 26 | Januari '11 | Oktober '10 | |
_Kruimel | 24 | |||
Shygirl97 | 23 | Nazomer '11 | 2 stiefkindjes | |
LindaK | 26 | 1 zoon D.aan | 1ste zoont was 12wkn te vroeg | |
Lyts Famke2 | 22 | April/ Mei '11 | ||
x_sil_x | 24 | Juli/ Augustus '11 | ||
Dominique | ||||
Laced | 23 | |||
C_Cake | 26 | |||
Mystic | 27 | April '11 | ||
xxElisexx | 26 | Augustus '11 | ||
Vlinder19 | 26 | 1 dochter | Juli '10 een MK | |
Muppetje | 26 | |||
Laatst aangepast door Lagom op ma 6 dec 2010 - 0:55; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh je mag mij er wel uit halen hoor, want ik schrijf toch niet meer mee in dit topic.
Gast- Gast
Liva schreef:Oh je mag mij er wel uit halen hoor, want ik schrijf toch niet meer mee in dit topic.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Dijn82 op zo 2 jan 2011 - 11:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als er niets uitkomt is het ook niet nodig idd (denk ik, ik weet niet wat er tijdens zo'n spreekuur allemaal besproken wordt) maar bij mij komt er wel het een en ander uit helaas dus ik zal dat tegen de tijd wel doen.
Gast- Gast
Liva schreef:Oh je mag mij er wel uit halen hoor, want ik schrijf toch niet meer mee in dit topic.
Ik hoef er ook niet in. Ik schreef sowieso al niet mee, maar heb wel eens jullie allemaal succes gewenst! (en dat wens ik jullie nog steeds!)
Ik denk dat het handig is om een nieuwe lijstje te maken omdat heel veel meiden niet meer mee kletsen of niet op het nieuwe forum zitten.
Ik heb ook een nieuwe naam
Dus... wie kan er een nieuw lijstje maken, want ik heb geen idee hoe dat moet.
Dan kan iedereen die mee schrijft zichzelf toevoegen in het lijstje.
Ik heb ook een nieuwe naam
Dus... wie kan er een nieuw lijstje maken, want ik heb geen idee hoe dat moet.
Dan kan iedereen die mee schrijft zichzelf toevoegen in het lijstje.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Oh ja het is een heel lange code... Krijg je die ook niet te zien als je mij quote? Wat is er eigenlijk handig aan zo'n lijstje?
Gast- Gast
Leuk dat er steeds meer meiden gaan meeschrijven
@ Tamm: Oh je hebt idd behoorlijk wat cadeaus gekregen
Schoenen met profiel...die moet ik ook nog halen. Zijn erg handig ja!
Natuurlijk mogen we dromen Dreams can come true!
Het is nu niet helemaal duidelijk meer of ik al mijn eisprong heb gehad..Een aantal dagen geleden heb ik een ovulatietest gedaan en toen had ik ineens 2 dikke strepen! Ik begrijp er dus niks meer van..Volgens de fert. arts is er een grote kans dat ik mijn eisprong heb gehad, maar dat wist ze niet 100% zeker.
Ik zit dus nu op dag 34 en nog steeds niks. Alleen last van buikpijn! Trouwens wel voor de zekerheid een test gedaan, maar die was hartstikke negatief!
@ Marietje: Ik sluit me aan bij de meiden die voor me reageerden!
Het voordeel van nog een aantal maanden wachten is ook dat je lichaam wat meer ontpild is en je weet hoe je cyclus zal zijn. Dat kan echt heel prettig zijn! En wie weet draait je vriend wel bij
Wij zijn 8,5 jaar samen, waarvan 7 jaar getrouwd.
@ Lagom: Zou het misschien gewoon (positieve) spanning zijn voor a.s. opa's en oma's?
Wij gaan ook niet naar het spreekuur, maar dat heeft er meer mee te maken dat we al onder controle staan van de gynaecoloog en de fertiliteitsarts.
Lees (en schrijf) maar gewoon mee
@ All: Ik zit nu op dag 34 en nog steeds nog geen ongesteldheid of ook maar iets dat erop lijkt. Alleen maar buikpijn. We wachten af..
Mag ik ook in het lijstje?
Een fijne avond (ik ga nu heerlijk op de bank hangen)!!
@ Tamm: Oh je hebt idd behoorlijk wat cadeaus gekregen
Schoenen met profiel...die moet ik ook nog halen. Zijn erg handig ja!
Natuurlijk mogen we dromen Dreams can come true!
Het is nu niet helemaal duidelijk meer of ik al mijn eisprong heb gehad..Een aantal dagen geleden heb ik een ovulatietest gedaan en toen had ik ineens 2 dikke strepen! Ik begrijp er dus niks meer van..Volgens de fert. arts is er een grote kans dat ik mijn eisprong heb gehad, maar dat wist ze niet 100% zeker.
Ik zit dus nu op dag 34 en nog steeds niks. Alleen last van buikpijn! Trouwens wel voor de zekerheid een test gedaan, maar die was hartstikke negatief!
@ Marietje: Ik sluit me aan bij de meiden die voor me reageerden!
Het voordeel van nog een aantal maanden wachten is ook dat je lichaam wat meer ontpild is en je weet hoe je cyclus zal zijn. Dat kan echt heel prettig zijn! En wie weet draait je vriend wel bij
Wij zijn 8,5 jaar samen, waarvan 7 jaar getrouwd.
@ Lagom: Zou het misschien gewoon (positieve) spanning zijn voor a.s. opa's en oma's?
Wij gaan ook niet naar het spreekuur, maar dat heeft er meer mee te maken dat we al onder controle staan van de gynaecoloog en de fertiliteitsarts.
Lees (en schrijf) maar gewoon mee
@ All: Ik zit nu op dag 34 en nog steeds nog geen ongesteldheid of ook maar iets dat erop lijkt. Alleen maar buikpijn. We wachten af..
Mag ik ook in het lijstje?
Een fijne avond (ik ga nu heerlijk op de bank hangen)!!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Hey chocolate, we gaan gelijk op, ik zit nu ook op dag 34....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: