Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ha meiden,
Alles goed? Eindelijk weer weekend, heerlijk.
Ik kan volgende week testen, spannend.... Ik heb al twee dagen beetje ongesteldheids kraampjes en ik voel me bij vlagen misselijk. Het zal wel tussen mijn oren zitten, maar het is toch wel spannend hoor...
Jullie nog plannen voor t weekend? Ik ga normaal altijd sporten zaterdag, maar dat laat ik deze week maar even ivm mijn nek...
Alles goed? Eindelijk weer weekend, heerlijk.
Ik kan volgende week testen, spannend.... Ik heb al twee dagen beetje ongesteldheids kraampjes en ik voel me bij vlagen misselijk. Het zal wel tussen mijn oren zitten, maar het is toch wel spannend hoor...
Jullie nog plannen voor t weekend? Ik ga normaal altijd sporten zaterdag, maar dat laat ik deze week maar even ivm mijn nek...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate, en weer goed nieuws.. fijn hoor!! Haha leuk dat je de testen al gekocht hebt, hopen dat je er maar 1 nodig hebt!!
Muppetje jij mag ook al bijna testen, oh dat lijkt me zo spannend, volgens mij zou ik ook van alles voelen en meteen denken zou het met eventueel zwanger zijn te maken hebben.
Slikken jullie ook foliumzuur? Ik ben vandaag begonnen, je moet ongeveer 4 weken voordat je zwanger wil worden beginnen. Vond zo'n apart gevoel om vanochtend dat eerste pilletje te nemen haha. Komt nu wel heel dichtbij!
Fijn he dat het weer weekend is? Ga niet veel bijzonders doen, rustig genieten van mijn vrije weekend! Vanavond wel de Voice kijken
Muppetje jij mag ook al bijna testen, oh dat lijkt me zo spannend, volgens mij zou ik ook van alles voelen en meteen denken zou het met eventueel zwanger zijn te maken hebben.
Slikken jullie ook foliumzuur? Ik ben vandaag begonnen, je moet ongeveer 4 weken voordat je zwanger wil worden beginnen. Vond zo'n apart gevoel om vanochtend dat eerste pilletje te nemen haha. Komt nu wel heel dichtbij!
Fijn he dat het weer weekend is? Ga niet veel bijzonders doen, rustig genieten van mijn vrije weekend! Vanavond wel de Voice kijken
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik slik zwanger worden pilletjes van de Etos, die schijnen ook een positief effect op je cyclus te hebben.
Vraag me eigenlijk af of vruchtbaarheid erfelijk bepaald is. Naja, tot op zekere hoogte natuurlijk wel, anders waren we allemaal nooit geboren, maar jullie snappen m vast wel.
Mijn moeder, schoonmoeder en zus waren alledrie in een keer zwanger, zou het wat zeggen?
Vraag me eigenlijk af of vruchtbaarheid erfelijk bepaald is. Naja, tot op zekere hoogte natuurlijk wel, anders waren we allemaal nooit geboren, maar jullie snappen m vast wel.
Mijn moeder, schoonmoeder en zus waren alledrie in een keer zwanger, zou het wat zeggen?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik slik zwanger worden pilletjes van de Etos, die schijnen ook een positief effect op je cyclus te hebben.
Heb eigenlijk geen idee of dat erfelijk bepaald is. Misschien wel iets. We zullen het over 4 dagen weten Mocht het bij jou ook in 1 keer raak zijn dat zou het best kunnen en anders is het heeel toevallig!
Amber-- Ratel
@ Muppetje: Spannend!! Hopelijk zijn het zwangerschapskwaaltjes en heb je straks een hartstikke positieve test in handen
Ik heb ook geen idee of het erfelijk bepaald is, maar dat zou best eens kunnen. Wel heel toevallig idd!
@ Amber:Hier ook weer begonnen met foliumzuur. Die maand is zo voorbij!
Langzaamaan komt het wel goed gelukkig
Ja ik hoop ook zo dat ik er maar één nodig heb. Nog een paar dagen wachten tot mijn eisprong..Kan niet wachten tot maandag!
Hier een rustig weekend! Heb het erg druk gehad de laatste weken en heb eindelijk weer eens een weekend vrij
Ik heb ook geen idee of het erfelijk bepaald is, maar dat zou best eens kunnen. Wel heel toevallig idd!
@ Amber:Hier ook weer begonnen met foliumzuur. Die maand is zo voorbij!
Langzaamaan komt het wel goed gelukkig
Ja ik hoop ook zo dat ik er maar één nodig heb. Nog een paar dagen wachten tot mijn eisprong..Kan niet wachten tot maandag!
Hier een rustig weekend! Heb het erg druk gehad de laatste weken en heb eindelijk weer eens een weekend vrij
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Ja, het zou heel leuk zijn, maar ik ga nergens vanuit, kan het alleen maar meevallen!chocolate schreef:@ Muppetje: Spannend!! Hopelijk zijn het zwangerschapskwaaltjes en heb je straks een hartstikke positieve test in handen
Ik heb in ieder geval wel vast twee testen gekocht toen ik vanmorgen boodschappen ging doen, moest van manlief
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ja, het zou heel leuk zijn, maar ik ga nergens vanuit, kan het alleen maar meevallen!chocolate schreef:@ Muppetje: Spannend!! Hopelijk zijn het zwangerschapskwaaltjes en heb je straks een hartstikke positieve test in handen
Ik heb in ieder geval wel vast twee testen gekocht toen ik vanmorgen boodschappen ging doen, moest van manlief
Ah lief dat hij zo meeleeft!
Zo kun je idd eigenlijk ook wel het beste denken, al valt dat niet altijd mee
Ik ga heel hard voor je duimen!
Wanneer ga je testen?
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Muppetje schreef:Ja, het zou heel leuk zijn, maar ik ga nergens vanuit, kan het alleen maar meevallen!chocolate schreef:@ Muppetje: Spannend!! Hopelijk zijn het zwangerschapskwaaltjes en heb je straks een hartstikke positieve test in handen
Wanneer ga je testen?
Ik weet het niet, het liefste zou ik het nu al doen, maar dat heeft toch geen zin.
Ga het denk ik maar zo lang mogelijk uitstellen, als dat lukt
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:chocolate schreef:Muppetje schreef:Ja, het zou heel leuk zijn, maar ik ga nergens vanuit, kan het alleen maar meevallen!chocolate schreef:@ Muppetje: Spannend!! Hopelijk zijn het zwangerschapskwaaltjes en heb je straks een hartstikke positieve test in handen
Wanneer ga je testen?
Ik weet het niet, het liefste zou ik het nu al doen, maar dat heeft toch geen zin.
Ga het denk ik maar zo lang mogelijk uitstellen, als dat lukt
Dat kan ik me wel voorstellen! Ik zou ook echt niet kunnen wachten
Oh spannend!!
chocolate- Fluisteraar
Hallo dames!!
Ons topic staat op pagina 2 dat kan toch niet.. we moeten wel gezellig blijven schrijven!! :-)
Pff wat is het koud haha!!
Muppetje, nog steeds niet ongesteld? Zonee wanneer ga je testen, je ticker geeft als ik het goed zag dacht ik aan dat je nu kunt testen! Ben echt benieuwd!
Chocolate hoe is het? Goed nieuws?
En Tamm hoe is het om te kamperen in je eigen huis?
En met de rest? Hoe is het met jullie?
Ons topic staat op pagina 2 dat kan toch niet.. we moeten wel gezellig blijven schrijven!! :-)
Pff wat is het koud haha!!
Muppetje, nog steeds niet ongesteld? Zonee wanneer ga je testen, je ticker geeft als ik het goed zag dacht ik aan dat je nu kunt testen! Ben echt benieuwd!
Chocolate hoe is het? Goed nieuws?
En Tamm hoe is het om te kamperen in je eigen huis?
En met de rest? Hoe is het met jullie?
Amber-- Ratel
Goede morgen allemaal!
Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, ben t nu nog niet, maar kan natuurlijk nog.
Heb gisteren een testje gedaan, die was negatief, maarja, waarschijnlijk ook te vroeg..
Daarbij weet ik natuurlijk ook helemaal niet wat mn cyclus überhaupt gaat doen. Ik ben uitgegaan van 28 dagen, maar ik ben natuurlijk ook pas 1 maand gestopt, dus hij kan ook langer zijn....
Heel erg spannend dus, maar ik houd jullie op de hoogte.
Fijne dag allemaal!
Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, ben t nu nog niet, maar kan natuurlijk nog.
Heb gisteren een testje gedaan, die was negatief, maarja, waarschijnlijk ook te vroeg..
Daarbij weet ik natuurlijk ook helemaal niet wat mn cyclus überhaupt gaat doen. Ik ben uitgegaan van 28 dagen, maar ik ben natuurlijk ook pas 1 maand gestopt, dus hij kan ook langer zijn....
Heel erg spannend dus, maar ik houd jullie op de hoogte.
Fijne dag allemaal!
Muppetje- Ratel
Ha lieve meisjes! Hier een teken van leven van mij
Het kamperen in ons nieuwe huis gaat prima hoor, het is even behelpen, maar heb in 4 dagen tijd al 3x lekker languit in bad gelegen haha als ik daarin lig weet ik weer waarvoor ik het doe! Gisteren ook aan mijn laatste (!) pilstrip begonnen, daarna gaan we er voorzichtig voor, mijn eisprong zal dan hopelijk om en nabij oud & nieuw liggen, spannend hoor! Toch ineens een stuk sneller!
Sorry dat ik zo weinig reageer, maar we hebben nog geen internet in het nieuwe huis, dus heb laptop en al meegesleurd naar mijn moeder!
Chocolate, spannend hoor! Was je ei gesprongen? Hopen dat je die test maar 1x hoeft te gebruiken
Muppetje, gaaf zeg! Ik ben zooooo benieuwd of het gelijk gelukt is ..
Amber, ik moet dan ook om en nabij nu beginnen met foliumzuur? Ik ben nog met de pil bezig natuurlijk, dus ik begin maar gelijk als we gestopt zijn omdat we toch voorzichtig beginnen!
Ladies, have a nice day! Ik denk dat ik zaterdag weer even online ben ..
X
Het kamperen in ons nieuwe huis gaat prima hoor, het is even behelpen, maar heb in 4 dagen tijd al 3x lekker languit in bad gelegen haha als ik daarin lig weet ik weer waarvoor ik het doe! Gisteren ook aan mijn laatste (!) pilstrip begonnen, daarna gaan we er voorzichtig voor, mijn eisprong zal dan hopelijk om en nabij oud & nieuw liggen, spannend hoor! Toch ineens een stuk sneller!
Sorry dat ik zo weinig reageer, maar we hebben nog geen internet in het nieuwe huis, dus heb laptop en al meegesleurd naar mijn moeder!
Chocolate, spannend hoor! Was je ei gesprongen? Hopen dat je die test maar 1x hoeft te gebruiken
Amber, ik moet dan ook om en nabij nu beginnen met foliumzuur? Ik ben nog met de pil bezig natuurlijk, dus ik begin maar gelijk als we gestopt zijn omdat we toch voorzichtig beginnen!
X
Gast- Gast
@ Amber: Ik zal zometeen even hieronder neerzetten hoe het gegaan is, omdat er vaker naar gevraagd is zie ik.
Gelukkig zit ik nu nog lekker warm binnen, maar moet zometeen ook de kou in. Helemaaaal geen zin in haha.
@ Muppetje: Spannend!! Laat je het morgen even weten zodra je getest hebt? Hopelijk heb je dan een positieve test in handen
@ Tamm: Kun je gelukkig toch nog even ontspannen met dat bad! Voor jou komt het ook al dichtbij. Zou ook wel mooi zijn als het met kerst zou gebeuren
@ All: Inmiddels weer naar de fert. arts geweest en ze denkt dat ik mijn eisprong al heb gehad! Nog voordat we de eerste keer naar de gyn zijn geweest. Dat dacht ze aan de hand van de inwendige echo te zien..
Dat betekent dat mijn cyclus weer ten einde loopt nu. Ik vind het op zich niet zo heel erg. Hopelijk heel snel naar de volgende ronde!
Gelukkig zit ik nu nog lekker warm binnen, maar moet zometeen ook de kou in. Helemaaaal geen zin in haha.
@ Muppetje: Spannend!! Laat je het morgen even weten zodra je getest hebt? Hopelijk heb je dan een positieve test in handen
@ Tamm: Kun je gelukkig toch nog even ontspannen met dat bad! Voor jou komt het ook al dichtbij. Zou ook wel mooi zijn als het met kerst zou gebeuren
@ All: Inmiddels weer naar de fert. arts geweest en ze denkt dat ik mijn eisprong al heb gehad! Nog voordat we de eerste keer naar de gyn zijn geweest. Dat dacht ze aan de hand van de inwendige echo te zien..
Dat betekent dat mijn cyclus weer ten einde loopt nu. Ik vind het op zich niet zo heel erg. Hopelijk heel snel naar de volgende ronde!
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:@ Amber: Ik zal zometeen even hieronder neerzetten hoe het gegaan is, omdat er vaker naar gevraagd is zie ik.
Hallo Allemaal,
@chocolate: Wat jammer, maar houd het dan ook in dat de kans voor deze maand verkeken is? Heb er niet zoveel verstand van vandaar.. Maar inderdaad positief naar de volgende ronde gaan!
@Tamm: Wat leuk dat je weer reageert, heerlijk hoor een bad :-)
Je laatste pilstrip.. spannend he! Inderdaad als jullie meteen daarna gaan beginnen kun je nu al met Foliumzuur beginnen. Vanaf 4 weken voor het zwanger kunnen worden moet je daarmee in ieder geval zijn gestart. maar iets eerder is natuurlijk geen probleem.
@ Muppetje: Jammer dat je test negatief was.. maar het kan zijn dat je te vroeg heb getest.. afwachten dus!
Amber-- Ratel
tamm86 schreef:Ha lieve meisjes! Hier een teken van leven van mij
X
Tamm, lees nu pas goed in je berichtje dat jullie dus echt over een maand al gaan beginnen!! Leuk!! beginnen we tegelijk, helemaal leuk!! Pas je wel even je ticker aan dan
Amber-- Ratel
Tamm, leuk dat jullie er al wat eerder voor gaan! Fijn dat het goed gaat in het huis. Heerlijk he, een bad, ik heb er net ook even lekker in gelegen.
Hoe is het met iedereen?
Hoe is het met iedereen?
Muppetje- Ratel
Goede morgen allemaal!
Hoe is t met iedereen? Hier nog niet veel nieuws te melden. Niet ongesteld nog, maar volgens de test gisteren ook niet zwanger. Afwachten dus. Best spannend en frusterend, maar niets aan te doen.
Vandaag nog werken tot 4 en dan lekker weekend. Jullie nog plannen? Wij niet, doen lekker rustig niets, ook wel eens lekker....
Hoe is t met iedereen? Hier nog niet veel nieuws te melden. Niet ongesteld nog, maar volgens de test gisteren ook niet zwanger. Afwachten dus. Best spannend en frusterend, maar niets aan te doen.
Vandaag nog werken tot 4 en dan lekker weekend. Jullie nog plannen? Wij niet, doen lekker rustig niets, ook wel eens lekker....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Goede morgen allemaal!
Spannend! Hou ons op de hoogte, zou wel super zijn als het de eerste ronde al meteen raak is.
Hier niet zoveel bijzonders.
Gisteren mn nicht gehlopen met babykleding te wassen en soteren. Zo schattig al die kleine pakjes en knuffelen met mn lievelings nichtje.
Weekend ben ik vrij, heb nog geen plannen behalve het huishouden.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Hey Tamm, jullie gaan eerder beginnen
Hoe dat opeens, dan gaat het snel ja.
Nou vindt het wel jammer dat ik nog lang moet wachten voor jullie gaat het allemaal zo snel. Straks blijft er niemand over in dit topic
Hoe dat opeens, dan gaat het snel ja.
Nou vindt het wel jammer dat ik nog lang moet wachten voor jullie gaat het allemaal zo snel. Straks blijft er niemand over in dit topic
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Jaaaaaaaaaaa, daar ben ik weer dames!
Weer even internet, vanavond vieren we met mijn nichtjes en neefje en de rest vd familie Sinterklaas, en we slapen ook hier vanwege het noodweer!
Ik weet niet meer zo goed wie er op wat heeft gereageerd, en wie er naar wat vroeg, even alles gevolgd via mijn telefoon!
@ Smooch ; de reden dat wij eerder beginnen is omdat we er plek voor hebben, mijn wens heel erg groot is, en het mijn laatste pilstrip is .. En ik heb absoluut het idee dat het bij ons niet vanzelf gaat, dus ik denk dat ik nog wel in dit topic zit zodra jij aan de slag gaat hoor!
Voor de rest ben ik erg benieuwd of Muppetje zwanger is (in 1x!) of dat haar cyclus gewoon wat langer duurt ..
Chocolate, is de kans deze maand nu verkeken? Omdat je eisprong al is geweest? Of niet? Dat zou klote zijn zeg!!
@ Amber ; superleuk dat we straks in hetzelfde schuitje zitten! Ik neem mijn laatste pil zo rond 20 december op!
Voor de rest alle meisjes heel veel succes, en een hele fijne Sinterklaas! Fijne kerstdagen wens ik jullie nog niet, ik hoop toch dat ik voor die tijd nog wel even online kom hoor!
Weer even internet, vanavond vieren we met mijn nichtjes en neefje en de rest vd familie Sinterklaas, en we slapen ook hier vanwege het noodweer!
Ik weet niet meer zo goed wie er op wat heeft gereageerd, en wie er naar wat vroeg, even alles gevolgd via mijn telefoon!
@ Smooch ; de reden dat wij eerder beginnen is omdat we er plek voor hebben, mijn wens heel erg groot is, en het mijn laatste pilstrip is .. En ik heb absoluut het idee dat het bij ons niet vanzelf gaat, dus ik denk dat ik nog wel in dit topic zit zodra jij aan de slag gaat hoor!
Voor de rest ben ik erg benieuwd of Muppetje zwanger is (in 1x!) of dat haar cyclus gewoon wat langer duurt ..
Chocolate, is de kans deze maand nu verkeken? Omdat je eisprong al is geweest? Of niet? Dat zou klote zijn zeg!!
@ Amber ; superleuk dat we straks in hetzelfde schuitje zitten! Ik neem mijn laatste pil zo rond 20 december op!
Voor de rest alle meisjes heel veel succes, en een hele fijne Sinterklaas! Fijne kerstdagen wens ik jullie nog niet, ik hoop toch dat ik voor die tijd nog wel even online kom hoor!
Gast- Gast
tamm86 schreef:Jaaaaaaaaaaa, daar ben ik weer dames!
Hey Tamm,
Lief dat je het vraagt. Vooralsnog niet zwanger en niet ongesteld. Waarschijnlijk lange cyclus dus.
Fijn weekend allemaal!
Muppetje- Ratel
Och meissie, shit zeg!
Je kan dr vrij weinig aan doen he, dat is altijd zo jammer!
Sterkte wijffie!
Je kan dr vrij weinig aan doen he, dat is altijd zo jammer!
Sterkte wijffie!
Gast- Gast
Ach inderdaad, wat doe je eraan hè...
Stiekem blijf ik hopen, maar dat slaat natuurlijk ook nergens op.
Ik zie het wel... Maar een beetje duidelijkheid zou niet verkeerd zijn...
Wel lief dat je zo meeleeft!
Stiekem blijf ik hopen, maar dat slaat natuurlijk ook nergens op.
Ik zie het wel... Maar een beetje duidelijkheid zou niet verkeerd zijn...
Wel lief dat je zo meeleeft!
Muppetje- Ratel
@ Amber & Tamm: Mijn kans voor deze maand is idd verkeken. Ik ben alleen nog steeds niet ongesteld geworden en zit nu alweer op dag 32..Heb al dagen last van buikpijn en dat heb ik normaal nooit. Ik hoop heel erg dat we snel naar de volgende ronde kunnen..
Leuk dat jullie ook al snel beginnen
@ Muppetje: Hoe langer het duurt hoe vervelender het wordt he. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en dan natuurlijk het liefst in de vorm van een positieve test
Hier niet veel te melden. Wilde man nog verrassen met een cadeautje maar heb niet de kans gekregen om stiekem iets te kunnen kopen. Morgen koopzondag en hopelijk kan ik dan iets meesmokkelen zonder dat hij het doorheeft
Voor iedereen een heel fijn weekend en fijne sinterklaasavond!!
Leuk dat jullie ook al snel beginnen
@ Muppetje: Hoe langer het duurt hoe vervelender het wordt he. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en dan natuurlijk het liefst in de vorm van een positieve test
Hier niet veel te melden. Wilde man nog verrassen met een cadeautje maar heb niet de kans gekregen om stiekem iets te kunnen kopen. Morgen koopzondag en hopelijk kan ik dan iets meesmokkelen zonder dat hij het doorheeft
Voor iedereen een heel fijn weekend en fijne sinterklaasavond!!
chocolate- Fluisteraar
Chocolate ; misschien stom gedacht, maar omdat je wél een eisprong hebt gehad, is de kans er dan niet dat je tóch zwanger bent? Of hebben jullie geen sex gehad?
Ik heb mijn ticker aangepast! Officieel staat erop nog 4 weken, maar dat is tot 1 februari, en in principe duurt het nog iets meer dan 2 weken totdat ik mijn laatste pil inneem!
Heb net Sinterklaas gevierd, er waren weer bizar veel cadeaus! Ik heb bijv. lakzwarte regenlaarzen (lekker veel profiel, heb wel Uggs maar ben vorig jaar met die sneeuw en dat ijs veel op mn bakkes gegaan!), een zwarte sjaal, een nieuwe fohn, boekenbonnen en een nieuwe toilettas gehad! Ohja en ook nog nieuwe thee- en handdoeken, zwart, voor in de nieuwe keuken (die waarschijnlijk pas eind januari op zijn vroegst komt haha) Het was wel weer erg leuk! Raar idee dat het alweer voorbij is ..
Ook hebben we vandaag kaartjes besteld voor Nick & Simon Symphonica im Rosso, dat is 14 oktober, ik zei al tegen mijn vriend, de kans zit er ook in dat ik dan natuurlijk moet bevallen .. maar ja dan is er vast wel iemand anders die mee gaat! Het hoeft natuurlijk niet, het mooiste zou natuurlijk zijn een maandje eerder Maar de kans is het grootst een paar maanden later natuurlijk .. dat weet ik ook wel, maar a girl can dream toch
Ik heb mijn ticker aangepast! Officieel staat erop nog 4 weken, maar dat is tot 1 februari, en in principe duurt het nog iets meer dan 2 weken totdat ik mijn laatste pil inneem!
Heb net Sinterklaas gevierd, er waren weer bizar veel cadeaus! Ik heb bijv. lakzwarte regenlaarzen (lekker veel profiel, heb wel Uggs maar ben vorig jaar met die sneeuw en dat ijs veel op mn bakkes gegaan!), een zwarte sjaal, een nieuwe fohn, boekenbonnen en een nieuwe toilettas gehad! Ohja en ook nog nieuwe thee- en handdoeken, zwart, voor in de nieuwe keuken (die waarschijnlijk pas eind januari op zijn vroegst komt haha) Het was wel weer erg leuk! Raar idee dat het alweer voorbij is ..
Ook hebben we vandaag kaartjes besteld voor Nick & Simon Symphonica im Rosso, dat is 14 oktober, ik zei al tegen mijn vriend, de kans zit er ook in dat ik dan natuurlijk moet bevallen .. maar ja dan is er vast wel iemand anders die mee gaat! Het hoeft natuurlijk niet, het mooiste zou natuurlijk zijn een maandje eerder Maar de kans is het grootst een paar maanden later natuurlijk .. dat weet ik ook wel, maar a girl can dream toch
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: