Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Wat een leuke foto van jou en je nichtje, mooie meid ook!
Ik heb ook super veel neefjes en nichtjes maar nog niet van mn broers/zussen.
Ik zal de eerste zijn van mn broers/zussen.
Ik heb vandaag lekker lui thuis gezeten, beetje opruimen enz. De droger werd bezorgd dus ik moest wel thuis zitten wachten.
Is je neefje pas overleden?
Ik heb ook super veel neefjes en nichtjes maar nog niet van mn broers/zussen.
Ik zal de eerste zijn van mn broers/zussen.
Ik heb vandaag lekker lui thuis gezeten, beetje opruimen enz. De droger werd bezorgd dus ik moest wel thuis zitten wachten.
Is je neefje pas overleden?
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Dank u dank u!
Deze foto is al wel weer een jaar oud geloof ik, ze is die hard fan van Nick & Simon, en wij doen lekker mee!
Mijn neefje was een deel van een tweeling, en is 3 jaar geleden na 10 dagen overleden. Hij had een afwijking aan zijn linkerhartkamer, en daar wisten wij niks vanaf. Het blijft altijd verdrietig, maar tegenwoordig kan ik er goed over praten hoor
Dames, ik ga lekker naar bed! Morgen een dagje stad om Sinterklaascadeaus te versieren!
Deze foto is al wel weer een jaar oud geloof ik, ze is die hard fan van Nick & Simon, en wij doen lekker mee!
Mijn neefje was een deel van een tweeling, en is 3 jaar geleden na 10 dagen overleden. Hij had een afwijking aan zijn linkerhartkamer, en daar wisten wij niks vanaf. Het blijft altijd verdrietig, maar tegenwoordig kan ik er goed over praten hoor
Dames, ik ga lekker naar bed! Morgen een dagje stad om Sinterklaascadeaus te versieren!
Gast- Gast
Ik weet niet of ik het ooit nog mee mag maken dat ik tante wordt.
Vanuit mijn eigen kant sowieso niet, ik heb geen broers en zussen. Mijn vriend heeft 1 broer, die ondertussen 1 eigen kind heeft en 1 kind van z'n vriendin uit een eerdere relatie. Officieel ben ik dus wel een soort van tante.
Ware het niet dat de relatie tussen mijn vriend en zijn broer echt 3 x naadje is (zie pijler persoonlijk) en ik dat ventje in 2,5 jaar 1 keer gezien heb toen hij 6 maanden was...
Ik baal hier soms echt van..
Sinds kort heeft mijn schoonvader een nieuwe vriendin, met 3 kinderen en 4 kleinkinderen, ik hoop dat het ooit zo wordt dat ik die als neefjes en nichtjes mag zien.. Maja ook die zijn allemaal al geboren. Het lijkt me zo mooi om de zwangerschap mee te maken, om de kindjes enorm te verwennen enz enz
Vanuit mijn eigen kant sowieso niet, ik heb geen broers en zussen. Mijn vriend heeft 1 broer, die ondertussen 1 eigen kind heeft en 1 kind van z'n vriendin uit een eerdere relatie. Officieel ben ik dus wel een soort van tante.
Ware het niet dat de relatie tussen mijn vriend en zijn broer echt 3 x naadje is (zie pijler persoonlijk) en ik dat ventje in 2,5 jaar 1 keer gezien heb toen hij 6 maanden was...
Ik baal hier soms echt van..
Sinds kort heeft mijn schoonvader een nieuwe vriendin, met 3 kinderen en 4 kleinkinderen, ik hoop dat het ooit zo wordt dat ik die als neefjes en nichtjes mag zien.. Maja ook die zijn allemaal al geboren. Het lijkt me zo mooi om de zwangerschap mee te maken, om de kindjes enorm te verwennen enz enz
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen meiden!! Even snel een berichtje van mij. Ik moet zo gaan werken. Helemaal geen zin in
Ik zit trouwens met verbazing jullie verhalen te lezen!
Mijn schoonmoeder wil juist veel te graag oppassen en kan niet wachten tot het zover is. Vreselijk!! Ze is enorm bemoeizuchtig.
Helaas woont mijn moeder een uur hier vandaan, dus even naar haar brengen gaat niet.
Oh en mannen nemen het altijd voor hun moeder op haha. Heel herkenbaar!
Tamm: wat een lieve foto!
Oh heerlijk om inkopen te doen voor sinterklaas. Shop ze!
Het lijkt me vreselijk om je kind te moeten verliezen. Hebben ze niks op de echo kunnen ontdekken?
Stoppen met werken zodra je een kind hebt gekregen is idd wel erg ouderwets. Dat mag je toch wel zelf bepalen? Gewoon lekker blijven werken als je dat zelf wil.
Meiden ik ga er voor nu mee stoppen. Ik moet echt gaan werken nu.
Mijn ticker klopt trouwens waarschijnlijk niet. Hij loopt ongeveer 2 dagen voor. Gyn dacht dat ik maandag mijn eisprong heb. Geen zin om het te veranderen nu.
Ik ben echt weg nu!
Ik zit trouwens met verbazing jullie verhalen te lezen!
Mijn schoonmoeder wil juist veel te graag oppassen en kan niet wachten tot het zover is. Vreselijk!! Ze is enorm bemoeizuchtig.
Helaas woont mijn moeder een uur hier vandaan, dus even naar haar brengen gaat niet.
Oh en mannen nemen het altijd voor hun moeder op haha. Heel herkenbaar!
Tamm: wat een lieve foto!
Oh heerlijk om inkopen te doen voor sinterklaas. Shop ze!
Het lijkt me vreselijk om je kind te moeten verliezen. Hebben ze niks op de echo kunnen ontdekken?
Stoppen met werken zodra je een kind hebt gekregen is idd wel erg ouderwets. Dat mag je toch wel zelf bepalen? Gewoon lekker blijven werken als je dat zelf wil.
Meiden ik ga er voor nu mee stoppen. Ik moet echt gaan werken nu.
Mijn ticker klopt trouwens waarschijnlijk niet. Hij loopt ongeveer 2 dagen voor. Gyn dacht dat ik maandag mijn eisprong heb. Geen zin om het te veranderen nu.
Ik ben echt weg nu!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Heyhey meiden!
Ik heb geprobeerd om het lijstje ook hier te plakken,
alleen werkt dat niet in dit forum
Ik kan dus niet zon mooi lijstje maken hier
Misschien kan de topicstarter, een lijstje maken en ik het aller eerste berichtje posten.
Dan kunnen we hem altijd makkelijk vinden.
Ik denk dat we gewoon een lijstje in het forum moeten proberen.
Ik had het in Excel gemaakt maar dat kan hier dus niet.
Ik heb geprobeerd om het lijstje ook hier te plakken,
alleen werkt dat niet in dit forum
Ik kan dus niet zon mooi lijstje maken hier
Misschien kan de topicstarter, een lijstje maken en ik het aller eerste berichtje posten.
Dan kunnen we hem altijd makkelijk vinden.
Ik denk dat we gewoon een lijstje in het forum moeten proberen.
Ik had het in Excel gemaakt maar dat kan hier dus niet.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ha meiden!
Ik heb aan de topicstartster van het 'Graag zwanger willen worden'-topic, gevraagd of ik haar tabelletje over mag nemen.
Dan hoeft iedereen hem alleen maar te quoten en kunnen ze het zelf invullen
Ik heb aan de topicstartster van het 'Graag zwanger willen worden'-topic, gevraagd of ik haar tabelletje over mag nemen.
Dan hoeft iedereen hem alleen maar te quoten en kunnen ze het zelf invullen
Gast- Gast
Hoi allemaal,
Ik wil me ook graag aanmelden!!
Ik ben (bijna) 24 en mijn vriend is 29, we wonen al 4.5 jaar samen waarvan we al 5.5 jaar een relatie hebben.
We zijn van plan om begin februari te stoppen met de pil, MAAR... nog niet gelijk voor een kindje te gaan, ik wil mijn lichaam goed te tijd geven om een goede cyclus terug te krijgen.
Wij willen uiteindelijk in juli beginnen met ons allereerste kleine!
Ik ben (bijna) 24 en mijn vriend is 29, we wonen al 4.5 jaar samen waarvan we al 5.5 jaar een relatie hebben.
We zijn van plan om begin februari te stoppen met de pil, MAAR... nog niet gelijk voor een kindje te gaan, ik wil mijn lichaam goed te tijd geven om een goede cyclus terug te krijgen.
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
Hallo Meiden,
Welkom nieuwe mensen die zie hebben aangemeld, gezellig!
Heb een paar dagen niet gereageerd, maar ben er nog gewoon hoor.. druk met van alles!
Helaas zitten we alweer in het laatste dagje van het weekend, gaat altijd zo snel! Morgen weer aan het werk.
Tamm hoe is het met het huis? en wat een lieve foto
Even terugkomend over oppassen door ouders en schoonouders. Gelukkig heb ik een lieve moeder die erg graag wil oppassen en volgens mij willen mijn schoonouders ook graag oppassen, dus dat zit helemaal goed!
Geniet nog even van het weekend!
Welkom nieuwe mensen die zie hebben aangemeld, gezellig!
Heb een paar dagen niet gereageerd, maar ben er nog gewoon hoor.. druk met van alles!
Helaas zitten we alweer in het laatste dagje van het weekend, gaat altijd zo snel! Morgen weer aan het werk.
Tamm hoe is het met het huis? en wat een lieve foto
Even terugkomend over oppassen door ouders en schoonouders. Gelukkig heb ik een lieve moeder die erg graag wil oppassen en volgens mij willen mijn schoonouders ook graag oppassen, dus dat zit helemaal goed!
Geniet nog even van het weekend!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik heb nog 2 pilstrippen en hoop daarna te kunnen stoppen. Dan zullen we nog niet gelijk voor kindjes gaan, maar ik ben de pil en al die hormonen gewoon zoooooooo zat :S
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ik heb nog 2 pilstrippen en hoop daarna te kunnen stoppen. Dan zullen we nog niet gelijk voor kindjes gaan, maar ik ben de pil en al die hormonen gewoon zoooooooo zat :S
Spannend hoor Lejow.. Voor je gevoel ben je dan weer een stapje dichterbij haha.
Ben ruim een jaar geleden al gestopt ook omdat ik toen de hormonen zat was en had veel klachten.. Dus hoef niet meer te ontpillen :-)
Amber-- Ratel
Lejow schreef:Ik heb nog 2 pilstrippen en hoop daarna te kunnen stoppen. Dan zullen we nog niet gelijk voor kindjes gaan, maar ik ben de pil en al die hormonen gewoon zoooooooo zat :S
Jaaaaaaaa, dat heb ik ook!
Ik heb nog 1 pilstrip hierna, en zo aan het einde vd maand december loopt die af ..
Ik heb op www.babybrabbel.nl een soort 'vruchtbaarheidskalender' gemaakt, en die laat zien dat ik zo ongeveer in de eerste week van het nieuwe jaar mijn vruchtbaartste dagen heb als alles goed gaat .. dus áls we gelijk beginnen, beginnen we goed!
Vandaag heb ik mijn vriendje aangemoedigd tijdens zijn voetbalwedstrijd, en nu ben ik lekker aan het laptoppen, Life & Cooking aan het kijken en alvast wat sinterklaascadeaus aan het uitzoeken
Gast- Gast
tamm86 schreef:Lejow schreef:Ik heb nog 2 pilstrippen en hoop daarna te kunnen stoppen. Dan zullen we nog niet gelijk voor kindjes gaan, maar ik ben de pil en al die hormonen gewoon zoooooooo zat :S
Jaaaaaaaa, dat heb ik ook!
Ik heb nog 1 pilstrip hierna, en zo aan het einde vd maand december loopt die af ..
Ik heb op www.babybrabbel.nl een soort 'vruchtbaarheidskalender' gemaakt, en die laat zien dat ik zo ongeveer in de eerste week van het nieuwe jaar mijn vruchtbaartste dagen heb als alles goed gaat .. dus áls we gelijk beginnen, beginnen we goed!
Vandaag heb ik mijn vriendje aangemoedigd tijdens zijn voetbalwedstrijd, en nu ben ik lekker aan het laptoppen, Life & Cooking aan het kijken en alvast wat sinterklaascadeaus aan het uitzoeken
Heb ook even die vruchtbaarheidskalender gemaakt. Als het klopt zijn mijn vruchtbare dagen dan tussen 6 en 10 januari. Mooi meteen begin jan, kunnen we meteen beginnen
Amber-- Ratel
hahahaha, ja leuk he!
Voor de andere meiden die dat ook willen ; http://www.babybrabbel.com/cyclus/vruchtbaar_in.php
Sowieso vind ik het heerlijk om lekker op forums te lezen enzo!
Ben hele dagen aant googlen haha
Voor de andere meiden die dat ook willen ; http://www.babybrabbel.com/cyclus/vruchtbaar_in.php
Sowieso vind ik het heerlijk om lekker op forums te lezen enzo!
Ben hele dagen aant googlen haha
Gast- Gast
Spannend meiden! Dat januari (en december ) een vruchtbare maand mag worden
Handig die vruchtbaarheidskalender!
Ik ben nu ook Life & Cooking aan 't kijken en ondertussen aan het internetten
Ik kan ook hele dagen op forums kijken haha. Man zit nu ook gezellig in de kamer achter de laptop
Morgen naar de fertiliteitsarts en dan wordt er een echo gemaakt om te kijken hoever ik in mijn cyclus ben. Volgens de gyn zit mijn eisprong eraan te komen. Moet zeggen dat ik zelf ook zo'n idee heb. Ik ben benieuwd!
Ik kan ook hele dagen op forums kijken haha. Man zit nu ook gezellig in de kamer achter de laptop
Morgen naar de fertiliteitsarts en dan wordt er een echo gemaakt om te kijken hoever ik in mijn cyclus ben. Volgens de gyn zit mijn eisprong eraan te komen. Moet zeggen dat ik zelf ook zo'n idee heb. Ik ben benieuwd!
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Spannend meiden! Dat januari (en december ) een vruchtbare maand mag worden
En dan moet ik nog wachten tot juli
majo8782- Fluisteraar
Hoihoi,
Een nieuw forum en nieuwe kansen voor mij om ditmaal wel actief mee te schrijven
Wij willen dit jaar of zelfs deze maand nog gaan voor een brusje voor ons meisje. Ik ben ongeveer 5 maanden geleden gestopt met de pil vanwege stemmingswisselingen. Nu ben ik gelukkig alweer 5 maanden helemaal op en top!
Een nieuw forum en nieuwe kansen voor mij om ditmaal wel actief mee te schrijven
Wij willen dit jaar of zelfs deze maand nog gaan voor een brusje voor ons meisje. Ik ben ongeveer 5 maanden geleden gestopt met de pil vanwege stemmingswisselingen. Nu ben ik gelukkig alweer 5 maanden helemaal op en top!
Ilse- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 21-11-10
majo8782 schreef:chocolate schreef:Spannend meiden! Dat januari (en december ) een vruchtbare maand mag worden
En dan moet ik nog wachten tot juli
*Geeft hele dikke knuffel!!*
Kunnen jullie niet eerst al een beetje "oefenen"?
Of willen jullie echt nog wachten tot juli?
Moet zeggen dat ik geen last had van ontpillen, maar kan me wel voorstellen dat je je lichaam ff wil laten "wennen".
Het lijkt allemaal zo lang te duren he? Dat we gewoon maar heel snel zwanger mogen zijn!!
En misschien dat jullie ook iets eerder kunnen beginnen? Of is die mogelijkheid er niet?
xxx
chocolate- Fluisteraar
Oh zie nu trouwens dat je eerst een goede cyclus terug wil krijgen.
Kan ik helaas niet over meepraten. Begrijp wel dat je dat graag wil.
Ik heb er zelf anderhalf jaar op moeten wachten voordat ik überhaupt weer ongesteld werd! Had vóór de pil een stipte cyclus.
Is het dan niet mogelijk om wat eerder te stoppen? Hoef je nog niet meteen zwanger te worden..
Ik heb er zelf anderhalf jaar op moeten wachten voordat ik überhaupt weer ongesteld werd! Had vóór de pil een stipte cyclus.
Is het dan niet mogelijk om wat eerder te stoppen? Hoef je nog niet meteen zwanger te worden..
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Oh zie nu trouwens dat je eerst een goede cyclus terug wil krijgen.
Ik teken in juni mijn contract (heb nu een jaar contract en zit er net een half jaar) dus we willen echt wachten tot ik mijn volgende (jaar of onbepaalde tijd) contract teken.... eerder stoppen met de pil, ja graag, maar manlief heeft het niet zo op 'rubbers''
Maar als wij eind juni / begin juli ervoor gaan, dan vind ik in februari stoppen met de pil ook al goed hoor!!
majo8782- Fluisteraar
Hoe doe je zo'n kalender maken dan?
Lejow- Lady Post-a-lot
Hier is nog geen lijstje denk ik hé ? Zag hem niet staan maar ik wil er liever ook niet in ( wil hier iets meer anoniem zijn ) wel zal ik vanaf 2011 met jullie gaan meekletsen, als dat mag natuurlijk
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Dijn82 op zo 2 jan 2011 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
majo8782 schreef:Hoi allemaal,
Bij mij is het precies het zelfde. Ik wil februari/maart al stoppen met de pil maar we gaan per 1 juli er pas echt voor. Dan komen we terug van vakantie en komt het beste uit.
Zouden eerst eerder al beginnen (mei), maar hebben er nog over gehad en juli komt toch beter uit.
Ik merk wel dat mn vriend er steeds meer naar uit kijkt, vraagt er veel over en hebben het ook veel samen over hoe we het zien enz. Een maand geleden was dat nog helemaal niet zo.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:majo8782 schreef:Hoi allemaal,
Bij mij is het precies het zelfde. Ik wil februari/maart al stoppen met de pil maar we gaan per 1 juli er pas echt voor. Dan komen we terug van vakantie en komt het beste uit.
Zouden eerst eerder al beginnen (mei), maar hebben er nog over gehad en juli komt toch beter uit.
Ik merk wel dat mn vriend er steeds meer naar uit kijkt, vraagt er veel over en hebben het ook veel samen over hoe we het zien enz. Een maand geleden was dat nog helemaal niet zo.
He wat leuk smooch, ben benieuwd wie wie als eerste mag feliciteren
majo8782- Fluisteraar
majo8782 schreef:chocolate schreef:Oh zie nu trouwens dat je eerst een goede cyclus terug wil krijgen.
Ik teken in juni mijn contract (heb nu een jaar contract en zit er net een half jaar) dus we willen echt wachten tot ik mijn volgende (jaar of onbepaalde tijd) contract teken.... eerder stoppen met de pil, ja graag, maar manlief heeft het niet zo op 'rubbers''
Maar als wij eind juni / begin juli ervoor gaan, dan vind ik in februari stoppen met de pil ook al goed hoor!!
Oh dan kun je idd beter even wachten.
Mannen en condooms haha..herkenbaar! Maar idd in februari stoppen is ook al goed
Het is alweer bijna december. Wat gaat dat snel!
Leuk is dat he Smooch, als mannen ook enthousiast worden
Kan ik zo van genieten. Samen er naar uitkijken!
Lejow: Je vult de eerste dag van je laatste menstruatie in en de lengte van je cyclus.
Ik lag gisteren vroeg in bed. Had in het weekend veel te weinig geslapen en moest er vroeg uit ivm werk. En nu lig ik op de bank met de laptop op schoot.
Ben vanavond weer naar het ziekenhuis geweest en weet even niet meer wat ik moet denken. Voel me best wel een beetje verdrietig nu.
De fertiliteitsarts en gyn verschillen van mening..Gyn vind dat we in december met IUI kunnen beginnen en fert. arts weet het allemaal niet zeker.
Het zaad van man wordt nog een keer gecontroleerd en mijn cyclus wordt nu in de gaten gehouden. Het ziet er dus toch niet naar uit dat mijn eisprong er al aan zit te komen.
Wel zijn er nu 3 eitjes flink gegroeid...maar niet genoeg dus
Het kan ook nog zijn dat de periode tussen de eisprong en menstruatie te kort is en ik nog niet op de normale manier zwanger kan worden...pffff...
Woensdagmorgen moet ik weer terug.
chocolate- Fluisteraar
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: