Intiem zijn
+14
Sterre
Miss G
RioolSpook
TNMN
Dennenappel
lieke89
dolfijntje24
Arwyn
mzcharlotte
Caresses
Zwerver
Caroow
studiebol
Merai
18 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Intiem zijn
Nee maar wat ik zeg; het lijkt wel of de een de ander wil overstemmen met hoe klef ze wel niet zijn. Dat idee kreeg ik erbij . Ik vind het ook niet erg hoor, ik krijg de kriebels van de dingen die ik hier lees haha.
Gast- Gast
@Puuc> dat is prima dat je dat denkt maar je kan het toch wel wat anders brengen vind ik.
Maar goed ontopic weer.
Maar goed ontopic weer.
Gast- Gast
Wij zijn totaal niet klef. Meestal vallen we wel tegen elkaar aan in slaap maar het gebeurt eigenlijk nooit dat we op de bank tegen elkaar aan hangen. Ik moet er niet aan denken
Edit: om zo klef te zijn bedoel ik dan. Het is niet dat ik het vreselijk vind om bij m'n vriend in de buurt te zijn
Edit: om zo klef te zijn bedoel ik dan. Het is niet dat ik het vreselijk vind om bij m'n vriend in de buurt te zijn
Laatst aangepast door Eline op za 12 feb 2011 - 23:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik geloof dat ik er alleen maar kriegel van zou worden. Ik vind knuffelen en tegen elkaar aanzitten heerlijk, maar met mate.Zusje van Bert schreef:Maple schreef:Wij zijn eigenlijk niet zo heel klef, al knuffelen we de laatste tijd wel weer veel.
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik zit dit topic te lezen en krijg het gevoel dat de een de ander wil overtreffen met hoe klef ze wel niet zijn haha .
Uitgebreid zoenen doen we eigenlijk helemaal nooit 'zomaar' meer, alleen tijdens de seks (of tijdens de aanloop daar naaroe). Los daarvan vind ik uitgebreid zoenen eigenlijk niet eens prettig. Af en toe een kusje vind ik heerlijk (ik hou van de kusjes van mijn man op m'n voorhoofd als ik hoofdpijn heb Beter dan paracetamol!), maar zoenen met zo'n lap vlees in je mond voor de 'zomaar' vind ik eigenlijk niet eens lekker meer. Alleen tijdens de seks, dan kan ik er wel van genieten.
Gast- Gast
Een lap vlees in je mond? Haha . Wij zoenen heus wel eens af en toe, niet perse voor de sex. Mijn vriend kan heerlijk zoenen maar ik heb niet 24/7 de behoefte. Hij gelukkig ook niet . Daarbij heb ik geen zin om tegen elkaar aan te zitten omdat dat te warm wordt en gaat zweten en plakken. Helemaal in bed. Meestal lig ik met een voet tegen zijn voet. Er moet voor mijn gevoel een connectie zijn maar dat is dan ook wel genoeg haha. Als een van ons weggaat of thuis komt of we spreken bv in de stad af dan geven we elkaar een zoen maar dat is meer van mij uit zo gegroeid omdat ik daarmee weer opgegroeid ben.
Gast- Gast
Maple schreef: maar zoenen met zo'n lap vlees in je mond voor de 'zomaar' vind ik eigenlijk niet eens lekker meer.
Wij zijn gemiddeld intiem denk ik. 's Avonds in bed vaak wel eerst tegen elkaar aanliggen, maar vervolgens kruipen wij ieder ons eigen kant op.
Ik vind het heerlijk om in het voorbij gaan kusjes te krijgen of een knuffel. Op de bank zitten wij dan los, dan tegen elkaar aan.
Ik vind het wel heel fijn om hem in mijn buurt te hebben, dat is vaak al voldoende.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Zusje van Bert schreef:Nee maar wat ik zeg; het lijkt wel of de een de ander wil overstemmen met hoe klef ze wel niet zijn. Dat idee kreeg ik erbij . Ik vind het ook niet erg hoor, ik krijg de kriebels van de dingen die ik hier lees haha.
Wij zijn écht zoals ik het beschrijf. Als er dingen minder aan mijn vriend zijn vermeld ik die hier ook wel hoor...bijvoorbeeld zijn gebrek aan romantiek...vaak genoeg over gehad. Ik heb er geen baat bij dingen mooier te schilderen dan ze zijn.
Gast- Gast
Eens met Mozzarella, er wordt een vraag gesteld en ik geef daar antwoord op.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben zelf trouwens niet echt heel klef. We zitten niet in elkaar gekropen op de bank, en liggen in bed wel altijd te knuffelen, maar als we gaan slapen liggen we met onze konten naar elkaar toe, ik kan echt niet slapen met zo'n warm lichaam in mijn buurt. Soms wel even tussendoor een kusje of een knuffel, maar niet de hele dag door haha. En buitenshuis soms een kus en we lopen hand in hand, maar daar blijft het wel bij.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik geloof dat ik er alleen maar kriegel van zou worden. Ik vind knuffelen en tegen elkaar aanzitten heerlijk, maar met mate.Zusje van Bert schreef:Maple schreef:Wij zijn eigenlijk niet zo heel klef, al knuffelen we de laatste tijd wel weer veel.
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik zit dit topic te lezen en krijg het gevoel dat de een de ander wil overtreffen met hoe klef ze wel niet zijn haha .
Uitgebreid zoenen doen we eigenlijk helemaal nooit 'zomaar' meer, alleen tijdens de seks (of tijdens de aanloop daar naaroe). Los daarvan vind ik uitgebreid zoenen eigenlijk niet eens prettig. Af en toe een kusje vind ik heerlijk (ik hou van de kusjes van mijn man op m'n voorhoofd als ik hoofdpijn heb Beter dan paracetamol!), maar zoenen met zo'n lap vlees in je mond voor de 'zomaar' vind ik eigenlijk niet eens lekker meer. Alleen tijdens de seks, dan kan ik er wel van genieten.
Serieus? Wij zoenen echt dagelijks, gewoon, omdat het lekker is. Kusjes op voorhoofd enzo, dat doen wij weer minimaal, maar als ik een kusje op mijn mond krijg, dan voelt het alsof hij zijn moeder een kus geeft, of andersom. Wij zitten eigenlijk niet zo vaak tegen elkaar aan op de bank ofzo, en we slapen ook niet tegen elkaar aan, maar we knuffelen wel de hele dag door, even een keer elkaar vastpakken, even zoenen, enzovoorts.
Als jij tongzoenen ziet als 'een lap vlees in je mond' hoe kijk je dan wel niet tegen seks aan?
Gast- Gast
Hoe ik tegen seks aan kijk? Nou, gewoon Maar uitgebreid zoenen gewoon zomaar daar hou ik niet meer zo van. Dat vond ik heerlijk toen we nog in onze verliefde fase zaten, en nu tijdens de seks vind ik het ook nog heerlijk, maar los daarvan hoeft het van mij niet zo. Kan toch?
Gast- Gast
Puuc- Topics vragen om ervaringen en deze ervaring heb ik toevallig gehad. Daarnaast stond het topic in de verkeerde pijler en dus wilde ik even reageren. Dat jij jezelf hierover ergert lijkt mij niet mijn probleem. Je doet net als vrijgezelle dames geen liefde kennen of in ieder geval geen vrijbrief hebben om over liefde te praten. Een heel klein beetje boel bullshit natuurlijk.
Gast- Gast
Mijn vriend en ik zijn op sommige momenten best wel intiem met elkaar. Kusjes geven, knuffelen, even aanraken. Maar niet constant, de hele dag. We zitten ook ieder op een andere bank, we houden er niet van om tegen elkaar aan in slaap te vallen. Wel houden we elkaars hand soms vast tijdens het wandelen en in de auto (dus niet de hele weg, maar eventjes zeg maar).
Gast- Gast
Mijn vriend en ik zijn uh... gemiddeld intiem? We zitten soms wel lekker tegen elkaar aan op de bank, maar niet altijd. Verder ook niet in de auto ofzo. Wel geven we elkaar kusjes/zoenen/aanraken als we langs elkaar lopen in huis en lopen we graag hand in hand op straat. Voor we gaan slapen liggen we altijd te knuffelen, maar daarna draaien we ons om, om te gaan slapen.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Mijn vriend en ik zijn best wel intiem. Veel aanrakingen, kusjes, altijd even knuffelen in huis. En zelfs ook bij vrienden. Gisteren waren we bijvoorbeeld op een verjaardag en zaten we naast elkaar. Hij had zijn hand op mijn been en ik de mijne op de zijne. Dat soort dingen gebeuren dus altijd en overal. Wel is hij knuffeliger dan dat ik dat ben.
Alleen in bed niet. Dan vind ik het prima om even te knuffelen, maar daarna lig ik liever apart. Hij ligt liever op zijn zij, en ik op mijn buik. Dus dat gaat niet. En we slapen met aparte dekens.
Alleen in bed niet. Dan vind ik het prima om even te knuffelen, maar daarna lig ik liever apart. Hij ligt liever op zijn zij, en ik op mijn buik. Dus dat gaat niet. En we slapen met aparte dekens.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Wij zijn thuis best knuffelig, veel zoentjes enz maar buitenshuis doen we dat wel stukken minde. Meer om rekening te houden met andere mensen.. wij hebben in bed ook aparte dekens (anders ligt hij opeens zonder dekens en ik met alles haha. Ook zitten we op aparte banken. Maar als we langs die ander lopen geven we wel zoentjes of n knuffel
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Bij ons gaat het een beetje in fases. Soms kunnen we een tijdje niet van elkaar afblijven en zoenen (ja, met tong dus) we ook veel, soms is dat wat minder. Het ligt vooral aan mij geloof ik, ik heb zo mijn tijden dat ik wat ruimte nodig heb. Wel liggen we altijd lepeltje lepeltje als we gaan slapen, heel fijn vind ik dat.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Binnenshuis wel, maar buiten de deur niet zo..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind lichamelijk contact erg prettig. Niet per se dat het altijd uitloopt in seks, maar ik vind knuffelen, tegen iemand aanzitten, kusjes geven, door mijn haar gekriebeld worden altijd erg fijn
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind dat Puuc wel een beetje een punt heeft. Ik woon niet samen, dus reageer ik ook niet op de vragen die over samenwonen gaan, dat is toch logisch? Wat geweest is, is geweest. Ik las de reactie van ABE en toen keek ik wie hem gepost had en toen dacht ik "He?". Ik vind dat zo vreemd, als of je in het verlden wilt blijven hangen. Ik heb echt niet de behoefte om te vertellen hoe mijn ex en ik waren toen we samen woonden. Vind het wel leuk om te lezen van andere stellen, die nog echt een stelletje zijn zeg maar.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Lol, dooddoener ja daar is het forum ook voor, maar ABE heeft zich toch al uitlegd? Snap niet zo goed waarom iemand daar dan op door moet gaan.
Gast- Gast
Wij zijn best wel intiem. We zitten altijd tegen elkaar op de bank, geven elkaar veel kusjes, houden elkaars hand vast. We genieten van elkaars aanraking, in bed knuffelen we ook altijd maar daarna draaien we ons om en gaan we liggen wat voor ons prettig is. In de ochtend moet mijn vriend er altijd eerder uit dan knuffelen we eerst nog even en voordat hij de deur uit gaat komt hij nog even naar de slaapkamer om me een kus te geven en knuffel.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik las het pas vandaag, vandaar..
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar?
» Intiem probleempje... vertellen aan potentiele bedpartner?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Intiem probleempje... vertellen aan potentiele bedpartner?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: