Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Intiem probleempje... vertellen aan potentiele bedpartner?

+2
Melis_je
Muppie
6 plaatsers

Ga naar beneden

Intiem probleempje... vertellen aan potentiele bedpartner? Empty Intiem probleempje... vertellen aan potentiele bedpartner?

Bericht  Muppie do 26 mei 2011 - 1:54

Al zo'n 7 dagen verlies ik donkerbruine afscheiding of soms gewoon bloed, in kleine hoeveelheden, terwijl ik gewoon de pil gebruik. Ik dacht dat dit misschien een doorbraakbloeding(kje) was, maar het houdt nu al 7 dagen aan, en heb geen idee wanneer ik kan verwachten dat dit weer over is.

Maar wat vooral op dit moment even mijn probleem is... ik heb een man leren kennen en inmiddels hebben we al een aantal keren iets afgesproken en ga ik hem komend weekend weer zien. Het zit het eraan te komen dat we met elkaar naar bed zullen gaan, maar... dat wil ik dus echt niet zo lang ik die afscheiding heb. Vorig weekend heb ik het een beetje afgehouden om deze reden, maar hij gaat het waarschijnlijk wel vreemd vinden en zich afgewezen voelen als ik dat nu weer doe... ik zou namelijk wel seks met hem willen als dit niet aan de hand was.

Wat zou jij doen... het toch afhouden en hopen dat het met een aantal dagen over is... of eerlijk tegen hem zijn over het 'intieme probleempje'? Als ik nou al een hele tijd een relatie met iemand zou hebben, zou ik er niet moeilijk over doen... maar ik ken hem nog niet zo heel lang en het begint een beetje iets te worden tussen ons... ik vind het toch wel gênant om dan zoiets te vertellen.

Dus... tips gevraagd over hoe ik dit slim kan aanpakken smile
En hebben jullie ervaring met dit soort afscheiding/bloedingen, en wat kan ik er aan doen, of hoe lang kan ik verwachten dat dit nog gaat aanhouden?
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intiem probleempje... vertellen aan potentiele bedpartner? Empty Re: Intiem probleempje... vertellen aan potentiele bedpartner?

Bericht  Melis_je do 26 mei 2011 - 1:56

Ik zou het afhouden of zeggen dat ik ongesteld ben. Als je het vaak hebt, kan je evt andere anticonceptie proberen en als het te lang aanhoudt, heeft de huisarts er ook een pilletje voor.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Intiem probleempje... vertellen aan potentiele bedpartner? Empty Re: Intiem probleempje... vertellen aan potentiele bedpartner?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 1:57

Ik zou het gewoon doen, maargoed.. Zeggen dat je ongesteld bent, dan maar?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 2:00

Een doorbraakbloeding kan zo gerust aanhouden tot dat je pilstrip klaar is.. erg vervelend!

Ik zou gewoon zeggen dat je ongesteld bent..

@ Donna, zou je het als je ongesteld ben ook gewoon doen met een nieuwe scharrel waar je nog noot mee gesext hebt?

Gast
Gast

Bericht  Alias do 26 mei 2011 - 2:01

Als het echt op seks afgaat, zeggen dat je ongesteld bent en dat je graag zou willen maar je ongemakkelijk voelt nu je ongesteld bent?

Ik heb het ook weleens gehad een soort doorbraakbloeding die wat langer aanhield. Waarschijnlijk zal het een dezer dagen wel over gaan.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 2:06

Punk'd schreef:
@ Donna, zou je het als je ongesteld ben ook gewoon doen met een nieuwe scharrel waar je nog noot mee gesext hebt?
Ik ben nooit ongesteld.. En nee, dat zou ik niet doen, maar ik heb een hele tijd last gehad van doorbraakbloedingen, op een gegeven moment duurde dat bijna 6 maanden (dan weer een paar dagen niet, dan weer een week wel and so on) en nee, dan ga ik seks niet laten..

Gast
Gast

Bericht  Muppie do 26 mei 2011 - 2:18

Ik denk dat ik inderdaad tegen hem ga zeggen dat ik het wel graag zou willen, maar dat ik ongesteld ben. De vorige keer merkte ik al aan hem dat hij het vreemd vond dat ik zo afhield, en ik wil hem geen verkeerde ideeën geven.
Ik hoop dat het een dezer dagen over gaat... zou het helpen om nu gewoon te stoppen met de pil en dus een stopweek te houden? Bah, ik heb dit echt nog nooit gehad, en dan gebeurt het nu op een moment dat het écht niet uitkomt...
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 2:22

Muppie schreef:Ik denk dat ik inderdaad tegen hem ga zeggen dat ik het wel graag zou willen, maar dat ik ongesteld ben. De vorige keer merkte ik al aan hem dat hij het vreemd vond dat ik zo afhield, en ik wil hem geen verkeerde ideeën geven.
Ik hoop dat het een dezer dagen over gaat... zou het helpen om nu gewoon te stoppen met de pil en dus een stopweek te houden? Bah, ik heb dit echt nog nooit gehad, en dan gebeurt het nu op een moment dat het écht niet uitkomt...

Nee, want dan werkt ie niet meer!!

Ik zou gewoon eerlijk zijn, al begrijp ik je irritatie. Komt echt vervelend uit ja!!

Gast
Gast

Bericht  Muppie do 26 mei 2011 - 2:25

Youandi schreef:

Ik zou gewoon eerlijk zijn, al begrijp ik je irritatie. Komt echt vervelend uit ja!!

Dat weet ik smile maar ik gebruik sowieso een condoom als ik voor de eerste keer met iemand naar bed ga...
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 2:43

Muppie schreef:
Youandi schreef:

Dat weet ik smile maar ik gebruik sowieso een condoom als ik voor de eerste keer met iemand naar bed ga...

Ah, oké, dan kun je het riskeren.
Maar.. dan kun je pas weer beginnen als je voor het eerst weer ongesteld wordt en ik hoor wel eens van meiden die even een pilstop hebben, dat het dan een poosje duurt voordat het weer op gang komt.
Dus dat risico zou ik niet nemen.

Gast
Gast

Bericht  Moezie do 26 mei 2011 - 2:48

Ik zou het gewoon doen.. Ga van te voren even naar ht toilet kijk of het nog is..

Als je het echt niet zou willen zou ik eerlijk zijn.. Stel je zet nu een stopweek in en je zegt nu al dat je ongesteld bent.. Dan ben je dat over 5 dagen waarschijnlijk nog.. Wat moet die dan niet denken..
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Muppie do 26 mei 2011 - 2:51

Youandi schreef:
Muppie schreef:
Youandi schreef:

Ah, oké, dan kun je het riskeren.
Maar.. dan kun je pas weer beginnen als je voor het eerst weer ongesteld wordt en ik hoor wel eens van meiden die even een pilstop hebben, dat het dan een poosje duurt voordat het weer op gang komt.
Dus dat risico zou ik niet nemen.

Tja, dan misschien toch maar geduldig een paar dagen afwachten....
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppie do 26 mei 2011 - 2:55

loontjes-power schreef:Ik zou het gewoon doen.. Ga van te voren even naar ht toilet kijk of het nog is..

Als je het echt niet zou willen zou ik eerlijk zijn.. Stel je zet nu een stopweek in en je zegt nu al dat je ongesteld bent.. Dan ben je dat over 5 dagen waarschijnlijk nog.. Wat moet die dan niet denken..

Die stopweek ga ik dan toch maar niet doen... en mocht het dan met een paar dagen nog niet over zijn, ga ik denk ik even langs de huisarts, want dat lijkt me dan niet helemaal normaal.
Hij zal het ongesteld zijn sowieso wel vreemd vinden, want hij heeft de vorige keer gezien dat ik de pil gebruik (hij is blijven slapen, zonder seks :P) en dat de strip nog lang niet leeg was... dus misschien moet ik gewoon zeggen dat ik een tussentijdse bloeding heb en dan liever geen seks heb...?
Ik blijf het genant vinden, maar het is toch op zich wel iets wat gewoon kan voorkomen en dus eigenlijk niet iets is om je voor te schamen?
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 2:59

Slik je de pil normaal door of gewoon 3 weken en dan een stopweek?
Als je hem normaal doorslikt zou ik wel een stopweek inlassen.

Overigens zou ik gewoon eerlijk zeggen dat je een doorbraakbloeding hebt, uiteindelijk zul je ook wel ongesteld worden en dan klinkt het voor hem waarschijnlijk gewoon als een kutexcuus.
Waarom zou je je schamen? Ik neem aan dat elke man wel weet dat vrouwen nu eenmaal last hebben van dat, in vele gevallen, maandelijkse drama.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover do 26 mei 2011 - 5:00

Ik zou wel een stopweek inlassen, dan word je ongesteld, maar ben je er wel van af daarna. En dan een maand met condoom doen. En inderdaad, voor nu gewoon zeggen dat je een doorbraakbloeding hebt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 8:39

Muppie schreef:Ik denk dat ik inderdaad tegen hem ga zeggen dat ik het wel graag zou willen, maar dat ik ongesteld ben. De vorige keer merkte ik al aan hem dat hij het vreemd vond dat ik zo afhield, en ik wil hem geen verkeerde ideeën geven.

Joh, die man moet sowieso niet miepen. Hoezo moet hij het vreemd vinden als jij de seks afhoudt? Het kan sowieso toch zijn dat je er nog niet klaar voor bent, dat heeft 'ie maar te respecteren.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 8:46

Eens met Jen. Moet toch niet uitmaken waaróm je niet wilt.. Je wilt (nog) niet, so back off.

Gast
Gast

Bericht  Zora do 26 mei 2011 - 8:49

En anders gewoon wat old school handwerk? smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 8:53

Ik zou m gewoon helemaal gek maken en alles bij hem doen en als het er dan écht van gaat komen, zeg je: ik zou je het liefst bestormen, maar ik ben onverwachts ongesteld geworden en ik baal echt verschrikkelijk, maar ik wil dat onze eerste keer helemaal geweldig is... En dan ga je door met hem een beetje opgeilen en naar de sterren kijken. En dan wordt jullie eerste keer nóg geweldiger dan hij nu al was geweest, whaha!

Gast
Gast

Bericht  Muppie do 26 mei 2011 - 19:54

Jen_ schreef:
Joh, die man moet sowieso niet miepen. Hoezo moet hij het vreemd vinden als jij de seks afhoudt? Het kan sowieso toch zijn dat je er nog niet klaar voor bent, dat heeft 'ie maar te respecteren.

Dat is natuurlijk wel zo Wink maar het punt is dat ik het zelf wél wil en dat ik die signalen misschien ook wel een beetje afgegeven heb Wink

Ik heb net even zitten rekenen en ben tot de conclusie gekomen dat dit al de 9e dag is dat ik de bloedingen heb... en eerlijk gezegd denk ik dat het ook niet vandaag of morgen zal stoppen. Als het vanavond nog niet over is neem ik de pil niet in en las ik dus een stopweek in... dan wordt ik rond zondag of maandag "gewoon ongesteld" in de hoop dat ik er volgend weekend helemaal vanaf ben smile
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: