Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Intiem zijn

+14
Sterre
Miss G
RioolSpook
TNMN
Dennenappel
lieke89
dolfijntje24
Arwyn
mzcharlotte
Caresses
Zwerver
Caroow
studiebol
Merai
18 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Intiem zijn Empty Intiem zijn

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 12:22

Ik ben wel even benieuwd naar bij de samenwoners, zijn jullie vaak intiem? En dan doel ik niet perse alleen op seks, maar ook knuffelen, zoenen, strelen en alles wat er voorbij komt binnen een relatie.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Intiem zijn Empty Re: Intiem zijn

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 12:26

Verkeerde pijler! nerd

Toen ik nog samenwoonde dan waren wij eigenlijk vrij vaak intiem. En dan inderdaad niet de seks, maar het samen op de bank liggen, film kijken, knuffelen, de hond erbij, hapjes op tafel, drinken voor elkaar pakken. Dat waren de avonden! Very Happy Maar we hadden ook avonden waarop ik een boek op de bank las en hij op zijn stoel naar discovery keek. :P

Gast
Gast

Bericht  Merai za 12 feb 2011 - 12:27

We zijn een ongelooflijk klef stel Embarassed dus ja, we zijn vaak intiem Wink. Als we een avond samen thuis zijn zitten we vaak helemaal tegen elkaar aan, in bed kruipen we tegen elkaar aan, we doen dansjes, knuffels, kusjes tussendoor, heerlijk I love you Ik ben blij als hij er morgen weer is!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol za 12 feb 2011 - 12:29

Als mijn vriend thuis is, dan knuffelen wel heel vaak, staan we zo ff in de keuken te knuffelen en te zoenen. We liggen dan heerlijk een avondje op de bank tv te kijken. Maar er zijn ook avonden dan we allebei ff onze eigen gang gaan en dan minder intiem zijn.

Wij zijn wel van het knuffelen en ff zoenen Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Caroow za 12 feb 2011 - 12:30

Wij zijn echt vreselijk klef. De hele dag kusjes, knuffels en aandacht. En als we samen op de bank zitten, zitten we ook vaak hand in hand.

Ik hou van zijn kusjes I love you
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 12:45

Wij zijn zelden intiem. We hebben wel seks, maar ook niet echt vaak. Mijn man wil soms wel knuffelen en dat geeft hij dan ook aan, maar het komt meer van hem uit dan van mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 13:22

Wij zijn niet klef of intiem zoals jij dat noemt.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 12 feb 2011 - 14:16

Als het aan mijn vriend ligt heel vaak. Ik ben wel wat minder maar als ik een knuffel bui heb dan wil ik ze ook! haha.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caresses za 12 feb 2011 - 14:23

studiebol schreef:Als mijn vriend thuis is, dan knuffelen wel heel vaak, staan we zo ff in de keuken te knuffelen en te zoenen. We liggen dan heerlijk een avondje op de bank tv te kijken. Maar er zijn ook avonden dan we allebei ff onze eigen gang gaan en dan minder intiem zijn.

Wij zijn wel van het knuffelen en ff zoenen Very Happy
hier hetzelfde.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 21:00

Wij zijn wel heel knuffelig...liggen elke avond met een dekentje op de bank. Als we elkaar 'tegenkomen' in huis even snel een kusje of aai...als we in de keuken staan te keuken de hele tijd knuffelen. Handje als we over straat lopen. Als we in de auto zitten hand op been of hand in nek. In bed lepeltje lepeltje. Dit gaat eigenlijk vanzelf. Alleen als anderen erbij zijn zijn we niet zo klef.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 12 feb 2011 - 21:27

mozzarella schreef:Wij zijn wel heel knuffelig...liggen elke avond met een dekentje op de bank. Als we elkaar 'tegenkomen' in huis even snel een kusje of aai...als we in de keuken staan te keuken de hele tijd knuffelen. Handje als we over straat lopen. Als we in de auto zitten hand op been of hand in nek. In bed lepeltje lepeltje. Dit gaat eigenlijk vanzelf. Alleen als anderen erbij zijn zijn we niet zo klef.

+1. Ik val ook vaak tegen hem in slaap op de bank. Aangezien dat mijn kwetsbaarste moment is, vind ik dat best wel intiem. Als hij nog ligt te slapen en het duurt me te lang, dan ga ik ook vaak even een kusje geven. Niet om hem wakker te maken hoor.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 21:31

Wij geven elkaar wel veel kusjes en knuffels zo op een dag. we zitten alleen niet zo hangend tegen elkaar op de bank vaak. Soms wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 21:57

Binnenshuis wel, buitenshuis vindt mijn vriend altijd wat minder haha.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 12 feb 2011 - 22:01

Darcy schreef:Binnenshuis wel, buitenshuis vindt mijn vriend altijd wat minder haha.

Dat smile

We zitten 's avonds niet de hele avond bij elkaar, maar na het eten kruipen we vaak wel even tegen elkaar aan, even uitbuiken, haha. In bed liggen we ook altijd bij elkaar voor we echt gaan slapen en als ik sta te koken komt hij 9 van de 10 keer even langs om een knuffel te geven.
Buitenshuis lopen we nog net hand in hand, maar daar heb je het ook wel mee gezegd, haha. Hij houdt er echt niet van om elkaar dan even een kus te geven ofzo.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:02

Haha mijn vriend ook niet, al doe ik het vaak wel gewoon en dan mag het wel hoor :P

We slapen ook altijd de heeele nacht tegen elkaar aan, met als resultaat dat we het altijd zoo warm hebben in bed haha, maar dan stiekem toch weer naar elkaar toedraaien :P

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 12 feb 2011 - 22:10

Dat doen wij dan weer niet, haha. We kunnen allebei echt niet in slaap komen als we tegen elkaar aan liggen, dan moeten we wel erg moe zijn!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:10

ABE schreef:Verkeerde pijler! nerd

Toen ik nog samenwoonde dan waren wij eigenlijk vrij vaak intiem. En dan inderdaad niet de seks, maar het samen op de bank liggen, film kijken, knuffelen, de hond erbij, hapjes op tafel, drinken voor elkaar pakken. Dat waren de avonden! Very Happy Maar we hadden ook avonden waarop ik een boek op de bank las en hij op zijn stoel naar discovery keek. :P

Waarom zou je perse willen reageren? Vraag me dat al zo lang af, altijd als het over samen wonen of partners gaat reageer jij als 1 van de eerste. Terwijl we jou niet anders als vrijgezel kennen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:13

Mag ik ook een klein beetje mee doen? Wink (woon de helft van de week samen.. Wink)

Wij zijn vrij knuffelig, dus kusjes, handjes vasthouden etc. Ook in bed zoeken we elkaar altijd op. Het komt ook niet vaak voor dat de een op de stoel zit en de ander op de bank.

Gast
Gast

Jeetje Puuc, wat maakt 't uit? Hou jij echt bij wanneer ABE allemaal reageert?

Gast
Gast

Wij zijn echt een klef stel. Kusjes geven, handje vasthouden als we ergens lopen, knuffelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:14

HOUSE I love you I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:14

Darcy schreef:HOUSE I love you I love you
Ik vond dit plaatje echt geweldig Very Happy en House ja I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:15

Storm schreef:
Darcy schreef:HOUSE I love you I love you
Ik vond dit plaatje echt geweldig Very Happy en House ja I love you

Hij is zooo sexy. Nou ja niet op dat plaatje :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:17

Storm schreef:Jeetje Puuc, wat maakt 't uit? Hou jij echt bij wanneer ABE allemaal reageert?
Jeetje Storm, ik ben gewoon benieuwd. En dat laatste is zo dom daar reageer ik niet eens op, het antwoord kun je uit mijn eerder post halen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:21

't Komt anders best gek over, alsof ABE niet mag reageren omdat zij niet samenwoont of iets.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: