Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Intiem zijn

+14
Sterre
Miss G
RioolSpook
TNMN
Dennenappel
lieke89
dolfijntje24
Arwyn
mzcharlotte
Caresses
Zwerver
Caroow
studiebol
Merai
18 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Intiem zijn - Pagina 2 Empty Re: Intiem zijn

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:24

Dat mag je vinden. Ik vind het dus gek dat ze altijd in dat soort topics te vinden is en altijd maar weer reageert, ja ik heb ook samen gewoond.. Wat wil je nou bewijzen denk ik dan? Ik vind het sneu overkomen. Dus toen ik dit vanochtend zag kon ik het deze keer niet laten om te reageren.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:25

Puuc schreef:Dat mag je vinden. Ik vind het dus gek dat ze altijd in dat soort topics te vinden is en altijd maar weer reageert, ja ik heb ook samen gewoond.. Wat wil je nou bewijzen denk ik dan? Ik vind het sneu overkomen. Dus toen ik dit vanochtend zag kon ik het deze keer niet laten om te reageren.
Dit klinkt niet als puur nieuwsgierigheid Puuc. Klinkt meer alsof je je eraan ergert dat ABE in dit soort topics reageert terwijl ze daar volgens jou geen recht op heeft. Dat vind ik pas sneu. Dat mag ze toch lekker zelf weten?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:27

Nou ik ben het eigenlijk wel met storm eens. Het komt over alsof je het raar vind dat ABE reageert. Dat mag toch best? Je mag toch best vertellen uit je eerdere ervaring.
Ik hou overigens niet zo bij wanneer iedereen wel en niet reageert en laat iedereen dan ook lekker.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:29

Storm schreef:
Puuc schreef:Dat mag je vinden. Ik vind het dus gek dat ze altijd in dat soort topics te vinden is en altijd maar weer reageert, ja ik heb ook samen gewoond.. Wat wil je nou bewijzen denk ik dan? Ik vind het sneu overkomen. Dus toen ik dit vanochtend zag kon ik het deze keer niet laten om te reageren.
Dit klinkt niet als puur nieuwsgierigheid Puuc. Klinkt meer alsof je je eraan ergert dat ABE in dit soort topics reageert terwijl ze daar volgens jou geen recht op heeft. Dat vind ik pas sneu. Dat mag ze toch lekker zelf weten?
Ah gut, jij denkt te weten wat ik denk. Wat knap... of sneu...
Ja joh dat mag ze ook lekker zelf weten en ik mag zelf weten of ik dat sneu vind. Ja ja dat gebla over iedereen mag zelf weten in welke topics hij reageert ken ik nou ook wel. Geloof dat ik me zo even ga vermaken in een zwangeren/kinder topic.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:30

Puuc wat ben je gefrustreerd zeg. Of je komt iig zo over.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:33

Nee hoor, ik denk niet te weten wat jij denkt o.i.d maar je zegt zelf dat je nieuwsgierig bent waarom ABE altijd in dit soort topics reageert. Ik denk dat je je gewoon ergert aan haar en dat je dat zo verkapt probeert duidelijk te maken. Ik vind het onzin dat ze volgens jou geen recht heeft om in dit soort topics te reageren omdat ze zelf niet samenwoont.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:34

Theedoosje schreef:Puuc wat ben je gefrustreerd zeg. Of je komt iig zo over.

Het was sarcasme, maar goed.

Joh ik vond het op het vorige forum al vreemd dat ze altijd maar over dat samen wonen van vroeger begon, echt in elk topic weer. Nu wilde ik idd eens reageren, echt niet uit frustratie, licht geërgerd kan het wel lijken ja, maar ook dat niet. Ik heb meer zo iets van waarom, waarom zou je dat steeds weer doen. Ik begrijp gewoon niet wat er leuk is aan die topics als je vrijgezel bent en er wordt iets aan samenwoners gevraagd.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:35

Maar Storm waarom reageer jij ook altijd op mij dan en ook altijd geërgerd ook als het niet terecht is. Zo kunnen we wel uren door gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:35

Vraag dat dan op een normale manier, en niet met zo'n negatieve lading.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:36

Puuc schreef:Maar Storm waarom reageer jij ook altijd op mij dan en ook altijd geërgerd ook als het niet terecht is. Zo kunnen we wel uren door gaan.
Ik reageer ten eerste niet altijd op jou, daar voel ik niet zoveel voor. Wat ik wel doe, is reageren op een intonatie van jouw post die vaak negatief overkomt. En dat vind ik niet altijd terecht.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:38

Maar goed, ik heb mijn punt wel gemaakt geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:38

Misschien dat dat komt omdat ik altijd alleen maar reageer op topics die al negatief zijn of zoals nu me iets al langere tijd afvraag. Ik doe niet echt mee in laatst gekocht topics e.d. dat klopt :bom:

Gast
Gast

Bericht  dolfijntje24 za 12 feb 2011 - 22:39

Meiden kunnen ook altijd zo lang doorgaan over iets smile.

Ontopic: wij zijn best intiem samen. Veel knuffelen, kusjes, bij elkaar liggen. Maar af en toe heb ik er ook geen behoefte aan en doen we allebei iets anders. Gelukkig heb ik mezelf weer een beetje gevonden. De laatste jaren was ik niet meer zo intiem en wilde ik, door mijn eetstoornis, niet of nauwelijks meer aangeraakt worden.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:39

Storm schreef:Maar goed, ik heb mijn punt wel gemaakt geloof ik.

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:43

Erger je je er ook aan als ik in topics over het vrijgezelle leven reageer dan?

Gast
Gast

Bericht  lieke89 za 12 feb 2011 - 22:44

Wij zijn ook echt een klef stel. knuffelen ontzettend veel op een dag. Val vaak tegen hem op de bank in slaap en zeggen elke dag wel hoeveel we van elkaar houden I love you .
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:46

Zusje van Bert schreef:

Damn die waren me nog niet opgevallen. Maarre had ik niet al meerdere keren gezegd dat het geen ergeren is Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:47

Puuc schreef:

Joh ik vond het op het vorige forum al vreemd dat ze altijd maar over dat samen wonen van vroeger begon, echt in elk topic weer. Nu wilde ik idd eens reageren, echt niet uit frustratie, licht geërgerd kan het wel lijken ja, maar ook dat niet. Ik heb meer zo iets van waarom, waarom zou je dat steeds weer doen. Ik begrijp gewoon niet wat er leuk is aan die topics als je vrijgezel bent en er wordt iets aan samenwoners gevraagd.

Misschien vind jij dat niet leuk als je vrijgezel bent maar iemand anders wel. Dus laat iemand gewoon reageren Wink Dat je zelf dan niet zou reageren prima toch. Maar niet iedereen is hetzelfde als jou.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:48

Puuc schreef:
Zusje van Bert schreef:

Damn die waren me nog niet opgevallen. Maarre had ik niet al meerdere keren gezegd dat het geen ergeren is Twisted Evil

Of whatever... Ik wil natuurlijk niet buitengesloten worden hier :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:49

dolfijntje24 schreef:Meiden kunnen ook altijd zo lang doorgaan over iets smile.

Onwijze dooddoener.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:52

Oh god, frusty-Puuc is back in town.

Wij zijn eigenlijk niet zo heel klef, al knuffelen we de laatste tijd wel weer veel.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:58

Maple schreef:Wij zijn eigenlijk niet zo heel klef, al knuffelen we de laatste tijd wel weer veel.

Fijn dat ik niet de enige ben. Ik zit dit topic te lezen en krijg het gevoel dat de een de ander wil overtreffen met hoe klef ze wel niet zijn haha smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 23:01

Zusje van Bert schreef:
Maple schreef:Wij zijn eigenlijk niet zo heel klef, al knuffelen we de laatste tijd wel weer veel.

Fijn dat ik niet de enige ben. Ik zit dit topic te lezen en krijg het gevoel dat de een de ander wil overtreffen met hoe klef ze wel niet zijn haha smile.
Dat is niet mijn bedoeling iig :P het geeft toch niks als je niet klef bent?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 23:02

Theedoosje schreef:
Puuc schreef:

Misschien vind jij dat niet leuk als je vrijgezel bent maar iemand anders wel. Dus laat iemand gewoon reageren Wink Dat je zelf dan niet zou reageren prima toch. Maar niet iedereen is hetzelfde als jou.
Ik denk dus precies andersom. ZIJ vindt het niet fijn dat ze nog steeds vrijgezel is en daarom reageert ze zo. Ik weet niet hoe ik het zou vinden, misschien leuk misschien niet haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 23:02

Maple schreef:Oh god, frusty-Puuc is back in town.

Wij zijn eigenlijk niet zo heel klef, al knuffelen we de laatste tijd wel weer veel.

Bite me.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: