Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar?

+5
_Cyn_
Ibbeltje
Mamsie
Discordia
Pannetoet
9 plaatsers

Ga naar beneden

Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar? Empty Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar?

Bericht  Pannetoet di 10 jul 2012 - 7:28

Hai dames!

Ik weet dat hier al een topic over is maar de laatste reactie daarin was 2 maand geleden dus daarom een nieuw topic.. mochten jullie dit helemaal niks vinden dan kan hij altijd verwijderd worden.

Maar even een vraag voor de meiden met een relatie:
- Hoelang ben je samen met je vriend?
- Hoevaak zien jullie elkaar?
- Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar?

(Met intiem zijn bedoel ik het hand&mondwerk en de sex)

Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op wo 11 jul 2012 - 6:05; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar? Empty Re: Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar?

Bericht  Discordia di 10 jul 2012 - 7:28

Intiem zijn we zelden. Ik kijk hem liever niet aan als hij me neukt.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar? Empty Re: Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar?

Bericht  Mamsie di 10 jul 2012 - 10:05

Discordia schreef:Intiem zijn we zelden. Ik kijk hem liever niet aan als hij me neukt.

is hij zo lelijk?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 11:12

- Hoelang ben je samen met je vriend? Bijna 4 maanden
- Hoevaak zien jullie elkaar? Zo'n 5 a 6 keer per week, eigenlijk altijd wanneer het kan
- Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar? Altijd als we bij elkaar zijn

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet di 10 jul 2012 - 19:24

@ Zusje: Wij zijn 14 maand samen en wij wonen ook samen maar wij doen het ook ongeveer 5 á 6x per week.. en als ik sommigen klasgenoten moet geloven is dat 'enorm veel'..

@ Discordia: Meen je dat serieus?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ibbeltje di 10 jul 2012 - 19:27

Intiem met elkaar, wat bedoel je precies? Want we zijn elke dag wel intiem met elkaar door te knuffelen, aan elkaar te zitten en zo.

We zijn 6,5 jaar samen nu en wonen samen, zien elkaar elke dag.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  _Cyn_ di 10 jul 2012 - 19:56

- Hoelang ben je samen met je vriend?
Anderhalf jaar.

- Hoevaak zien jullie elkaar?
Dagelijks

- Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar?
Uh, verschilt. 3 keer per week ofzo? Wel iedere avond een kus en een knuffel, kweet niet of je dat intiem vindt. hug
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Discordia di 10 jul 2012 - 21:05

Ik_zelf_87 schreef:@ Discordia: Meen je dat serieus?

Natuurlijk niet.

Mamsie schreef:
Discordia schreef:Intiem zijn we zelden. Ik kijk hem liever niet aan als hij me neukt.

is hij zo lelijk?

laughcry
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Rush di 10 jul 2012 - 21:08

Wij zijn iets meer dan een jaar samen, we wonen samen en zien elkaar dus iedere dag. Intiem zijn we dagelijks, als in knuffelen en zoenen. Seks 3 á 4 keer per week, dat is verschillend.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lejow di 10 jul 2012 - 21:37

We zijn ruim 6,5 jaar samen. Wonen ruim 2 jaar samen en zien elkaar dus elke dag.
Intiem zijn we elke dag wel met knuffelen en zoenen enzo, seks hebben we de laatste maanden niet zo veel. Eerst door de zwangerschap en nu door de drukte er om heen. We proberen het aantal wel weer wat op te krikken (haha), maar ik sowieso ben niet het type van 5/6 x per week.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  RioolSpook di 10 jul 2012 - 22:38

Knuffelen enzo doen we wel veel, maar seks valt erg tegen. We zijn er mee bezig. Maar ik denk gemiddeld 1x per twee weken. Soms iets meer, soms minder.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Bliss di 10 jul 2012 - 23:46

- Hoelang ben je samen met je vriend? afgelopen maandag 5 maanden
- Hoevaak zien jullie elkaar? meestal 1x doordeweeks en in het weekend
- Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar? in principe elke keer dat we elkaar zien (uitzonderingen daar gelaten)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pannetoet wo 11 jul 2012 - 6:04

Ibbeltje schreef:Intiem met elkaar, wat bedoel je precies? .

Daarmee bedoel ik hand&mondwerk en sex..

Zal het ook even in de openingspost zetten.. Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar? 253468018
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet wo 11 jul 2012 - 6:06

RioolSpook schreef:Knuffelen enzo doen we wel veel, maar seks valt erg tegen. We zijn er mee bezig. Maar ik denk gemiddeld 1x per twee weken. Soms iets meer, soms minder.

Hoe komt dat?
Of wil je dat liever niet vertellen?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 6:07

Ik_zelf_87 schreef:@ Zusje: Wij zijn 14 maand samen en wij wonen ook samen maar wij doen het ook ongeveer 5 á 6x per week.. en als ik sommigen klasgenoten moet geloven is dat 'enorm veel'..

@ Discordia: Meen je dat serieus?

Ik heb het zelf ook wel meegemaakt dat het minder werd in relaties naar mate de relatie langer duurde hoor dus op zich begrijp ik het wel en heel erg is het ook weer niet, zolang het nog maar wel onderdeel blijft van de relatie.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 6:57

Hoelang ben je samen met je vriend? Bijna 9 jaar
- Hoevaak zien jullie elkaar? Elke dag, we wonen samen
- Hoevaak zijn jullie intiem met elkaar? Alles is hier al voorbij gekomen. Toen we net samen waren elke keer dat we elkaar zagen. Toen we gingen samenwonen storte het in haha (gek want ik dacht eigenlijk nu kruip ik elke dag op hem Wink ).. Een tijdje was het 1x per week, een tijdje 3x per week.. We hebben ook een redelijk klote jaar gehad waarin het misschien 1x per maand gebeurde en dan was het veel. Nu gaat het weer super en dat merk ik dan ook gelijk qua seksleven 2/3x per week.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: