winter 2012/2013 mama's!
+38
SDL
Parel
LDJ
Travelgurly
Limburg85
Creabea_28
Coco
Jelin
Printje
Flip Fluitketel
Flower_L
Pinkel
Mama Titty
Highway
Snoes
NoName88
_Lana_
Muppetje
Happydobby
Sanne
Jezzie
Puggle
Minx
Liadan
Aimee
Alex
Lejow
koNijntje
Amber-
meisje
Roos
Bimbam
Papillio
Smaragdje
Paper Crown
bolus26
tweeling
kwak
42 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Ella: wat vervelend zeg dat hij zo moeilijk slaapt
Dikkie Dik: fijn dat je weer bent goedgekeurd en goed ook dat je gezegd hebt dat je bang bent. Hopelijk kunnen ze je daarmee helpen of het een beetje wegnemen.
Juutje: jammer dat ie er zo'n potje van maakt. heb je nog wat leuks gekocht?
Highway: heerlijk zeg zo'n nacht. En heerlijk straks een weekendje weg met zijn drietjes
NoName: lastig dat hij om half 5 komt. Ik kom dan ook niet meer uit (helaas zit er bij mij dan altijd nog een voeding van 2 uur bij...)
Vandaag de nacontrole gehad in het ziekenhuis. Ik dacht dat ik zo'n last had nog van de knip, maar ik blijk een stukje wild vlees te hebben aan het begin van de knip. Best gevoelig en pijnlijk als ze er aan zit. Ik moet het nog even twee weken aankijken en als het dan niet minder gevoelig wordt, moet ik terugkomen om er wat aan te laten doen.
Dacht ik er een beetje vanaf te zijn, moet ik misschien weer terug...
Dikkie Dik: fijn dat je weer bent goedgekeurd en goed ook dat je gezegd hebt dat je bang bent. Hopelijk kunnen ze je daarmee helpen of het een beetje wegnemen.
Juutje: jammer dat ie er zo'n potje van maakt. heb je nog wat leuks gekocht?
Highway: heerlijk zeg zo'n nacht. En heerlijk straks een weekendje weg met zijn drietjes
NoName: lastig dat hij om half 5 komt. Ik kom dan ook niet meer uit (helaas zit er bij mij dan altijd nog een voeding van 2 uur bij...)
Vandaag de nacontrole gehad in het ziekenhuis. Ik dacht dat ik zo'n last had nog van de knip, maar ik blijk een stukje wild vlees te hebben aan het begin van de knip. Best gevoelig en pijnlijk als ze er aan zit. Ik moet het nog even twee weken aankijken en als het dan niet minder gevoelig wordt, moet ik terugkomen om er wat aan te laten doen.
Dacht ik er een beetje vanaf te zijn, moet ik misschien weer terug...
Gast- Gast
Jetje dat had ik ook bij de knip, bij mij hebben ze dat weg gehaald.
Oh hier ook 1 die rond 04.30 komt, het liefst geef ik dan niks maar daar is die het niet altijd mee eens dus dan krijg die 60 en om 06.30 z'n normale fles.
Oh hier ook 1 die rond 04.30 komt, het liefst geef ik dan niks maar daar is die het niet altijd mee eens dus dan krijg die 60 en om 06.30 z'n normale fles.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Noname welk fles gebruik je? Wij de Difeax en hun hebben een speciale speen oa tegen spugen en krampen , Dental heet hij en wij gebruiken deze ook waar R wel lang over de fles doet maar daarna een stuk rustiger is (meestal).
Limburg85- Ratel
dikkie dik, fijn dat je weer goedgekeurd bent! hopelijk doen de oefen weeën alvast wat voorwerk of gaan ze snel over in het echte werk!
highway: fijn dat je zo goed geslapen hebt! kun je er weer even tegen! leuk vooruitzicht, een weekje weg! het lijkt nu nog heel ver weg maar voor je het weet is het zo ver en is je baby gewoon al weer een maand of 7
noname: lekker opgeruimd! heerlijk he haha
jetje, vervelend dat je nog zo'n last hebt en dat het wild vlees blijkt te zijn. vervelend als ze dat weg moeten halen, maar misschien dat het dan wel beter wordt!
highway: fijn dat je zo goed geslapen hebt! kun je er weer even tegen! leuk vooruitzicht, een weekje weg! het lijkt nu nog heel ver weg maar voor je het weet is het zo ver en is je baby gewoon al weer een maand of 7
noname: lekker opgeruimd! heerlijk he haha
jetje, vervelend dat je nog zo'n last hebt en dat het wild vlees blijkt te zijn. vervelend als ze dat weg moeten halen, maar misschien dat het dan wel beter wordt!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Limburg hoe hebben ze het bij jou weggehaald? En was de.pijn daarna snel weg/minder?
Gast- Gast
Jetje: jeetje wat vervelend. Hopelijk wordt het minder deze 2 weken.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Jetje schreef:Limburg hoe hebben ze het bij jou weggehaald? En was de.pijn daarna snel weg/minder?
De gynaecoloog had het weg gesneden maar bij werd de pijn niet minder daardoor helaas.
Limburg85- Ratel
Hallo meiden,
Gisteravond geen puf meer gehad om te reageren! Na een paar verwoede pogingen met kolven, waarvan het resultaat steeds minder werd, en de laatste keer ik er zelfs niks meer uit kreeg, heb ik de handdoek maar in de ring gegooid. Ik ga mezelf ook niet kwellen met flashbacks hoe ik aan het kolven was op de IC. Bovendien is het ook niet goed nu mijn nieren weer een beetje functioneren, extra te moeten drinken vanwege de borstvoeding, aldus de nefroloog.
Uit de fles drinkt L. echt prima, dus voor mij is het nu goed zo. Eerst maar eens volledig herstellen dat lijkt me voor nu een heel goed idee.
Verder wel goed nieuws gehad op de dialyse. Als er uit mijn 24uurs urine van volgende week dinsdag blijkt dat mijn nieren voor minimaal 20% weer werken, hoef ik niet meer gedialyseerd te worden!! Wel blijf ik nog even mijn diepe lijn houden voor het geval dat, en zal ik een aantal keer per week bloed moeten laten prikken, maar dat is het ergste niet. Kortom, ook daar is binnenkort het eind van in zicht. Dan kunnen we gaan beginnen aan het emotionele verwerkingsproces, en daar zal ook wel de nodige tijd overheen gaan.
Vandaag ook nog foto's via de mail gekregen die mijn ouders gemaakt hebben toen ik op de IC lag. Geen hele leuke foto's, maar wel belangrijk voor het verwerkingsproces. Morgen gaan L. en ik gezellig een dagje naar mijn ouders. Even lekker bijkletsen en kunnen ze weer even met hun kleindochter tutten. Zometeen komen de buren nog even op kraamvisitie, dus dat is ook wel gezellig!
Gisteravond geen puf meer gehad om te reageren! Na een paar verwoede pogingen met kolven, waarvan het resultaat steeds minder werd, en de laatste keer ik er zelfs niks meer uit kreeg, heb ik de handdoek maar in de ring gegooid. Ik ga mezelf ook niet kwellen met flashbacks hoe ik aan het kolven was op de IC. Bovendien is het ook niet goed nu mijn nieren weer een beetje functioneren, extra te moeten drinken vanwege de borstvoeding, aldus de nefroloog.
Uit de fles drinkt L. echt prima, dus voor mij is het nu goed zo. Eerst maar eens volledig herstellen dat lijkt me voor nu een heel goed idee.
Verder wel goed nieuws gehad op de dialyse. Als er uit mijn 24uurs urine van volgende week dinsdag blijkt dat mijn nieren voor minimaal 20% weer werken, hoef ik niet meer gedialyseerd te worden!! Wel blijf ik nog even mijn diepe lijn houden voor het geval dat, en zal ik een aantal keer per week bloed moeten laten prikken, maar dat is het ergste niet. Kortom, ook daar is binnenkort het eind van in zicht. Dan kunnen we gaan beginnen aan het emotionele verwerkingsproces, en daar zal ook wel de nodige tijd overheen gaan.
Vandaag ook nog foto's via de mail gekregen die mijn ouders gemaakt hebben toen ik op de IC lag. Geen hele leuke foto's, maar wel belangrijk voor het verwerkingsproces. Morgen gaan L. en ik gezellig een dagje naar mijn ouders. Even lekker bijkletsen en kunnen ze weer even met hun kleindochter tutten. Zometeen komen de buren nog even op kraamvisitie, dus dat is ook wel gezellig!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Pinkel Ik denk dat het een goed streven is om eerst aan je herstel te denken. Of ze nou BV of FV krijgt groot zal ze wel worden! Spannend volgende week! Hoop op goed nieuws voor je/jullie!
Jetje Vervelend! Hopelijk is het over 2 wkn minder en hoef je er uiteindelijk niet aan geholpen te worden!
Ella Balen van de slechte nachten!
Highway Ze komt er vast een keertje uit.....En CP is ook een leuke optie!
Noname Fijn dat het spugen wat minder lijkt te zijn!
Juutje Leuk shoppen!
Dikkie dik Heel normaal dat je bang bent voor het onbekende....
Hier vandaag een meisje die last lijkt te hebben van krampjes. Veel poepen en jammerend huilen, maar lekker veel geknuffeld vandaag. We wilden vandaag eigenlijk nog naar buiten maar was er niet echt het weer voor hier. Misschien morgen een herkansing!
Jetje Vervelend! Hopelijk is het over 2 wkn minder en hoef je er uiteindelijk niet aan geholpen te worden!
Ella Balen van de slechte nachten!
Highway Ze komt er vast een keertje uit.....En CP is ook een leuke optie!
Noname Fijn dat het spugen wat minder lijkt te zijn!
Juutje Leuk shoppen!
Dikkie dik Heel normaal dat je bang bent voor het onbekende....
Hier vandaag een meisje die last lijkt te hebben van krampjes. Veel poepen en jammerend huilen, maar lekker veel geknuffeld vandaag. We wilden vandaag eigenlijk nog naar buiten maar was er niet echt het weer voor hier. Misschien morgen een herkansing!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Getsie, Jetje, dat is niet fijn! Maar als je er geen last van hebt, hoeft het dan niet weggehaald?
Ja, ik vind het soms een hele opgave om uit te komen met die flessen Zit de hele avond al te bedenken hoe ik het morgen moet gaan doen. Heb morgen een rommelige (en eigenlijk veel te volle) dag.
's Ochtends samen met een (zwangere) vriendin naar Babydump en Prenatal, kinderwagen en babydoos ophalen. Normaal krijgt K rond 11 u zijn fles en gaat hij daarna naar bed, maar dat zal morgen dus niet gaan. Al kan hij niet naar bed vind ik nog niet zo'n ramp, dan slaapt hij wel in de auto en kinderwagen, maar om 11 u de fles komt morgen dus ook slecht uit. Als we pas om kw vr 12 ofzo gaan kom ik 's middags in de knoop en m'n vriendin had 's midaags ook iets anders. Kan ook slecht vragen of m'n vriendin om 8.30 al op de stoep staat (en heb daar zelf ook weinig zin in K moet ook nog in bad :p)
's Middags krijg ik nog een tante en neefje op kraamvisite, is het ook wel leuk als hij eventjes wakker is...
En nu heb ik net ook nog beloofd dat ik rond 5 u bij m'n zusje zou wezen en met haar mee ga voor d'r opleiding (m'n moeder past op).
MAar ja, al ben ik morgenavond vroeg klaar is ook weer niet zo'n ramp, want donderdag moet ik om 11.10 u op het CB zijn Dus ook geen fles om 11 u.
Wie weet, krijgt hij na 2 rommeldagen wel een geweldig ritme met nachten van 7 uur
Limburg, gebruik een Avent fles. Had wel gelezen over jou fles met speen ja. Heb gisteren wel een Difrax-fles gekocht, maar kon de goede speen niet vinden. Ga morgen nog even bij een grotere Kruidvat kijken.
Pinkel, fijn dat het lichamelijk de goede kant op gaat! Ik denk ook dat het inderdaad goed is om eerst helemaal beter te worden. Je moet ook niet teveel van jezelf gaan vragen. En L doet het tenslotte hardstikke goed met de fles!
We hopen op goed nieuws volgende week!
Sneu, FF, dat ze krampjes heeft! Nee, hier was het ook geen weer om buiten te zijn. Benvanmiddag 1 x brood uit de vriezer wezen halen in de schuur en verder niet buiten geweest.
Ja, ik vind het soms een hele opgave om uit te komen met die flessen Zit de hele avond al te bedenken hoe ik het morgen moet gaan doen. Heb morgen een rommelige (en eigenlijk veel te volle) dag.
's Ochtends samen met een (zwangere) vriendin naar Babydump en Prenatal, kinderwagen en babydoos ophalen. Normaal krijgt K rond 11 u zijn fles en gaat hij daarna naar bed, maar dat zal morgen dus niet gaan. Al kan hij niet naar bed vind ik nog niet zo'n ramp, dan slaapt hij wel in de auto en kinderwagen, maar om 11 u de fles komt morgen dus ook slecht uit. Als we pas om kw vr 12 ofzo gaan kom ik 's middags in de knoop en m'n vriendin had 's midaags ook iets anders. Kan ook slecht vragen of m'n vriendin om 8.30 al op de stoep staat (en heb daar zelf ook weinig zin in K moet ook nog in bad :p)
's Middags krijg ik nog een tante en neefje op kraamvisite, is het ook wel leuk als hij eventjes wakker is...
En nu heb ik net ook nog beloofd dat ik rond 5 u bij m'n zusje zou wezen en met haar mee ga voor d'r opleiding (m'n moeder past op).
MAar ja, al ben ik morgenavond vroeg klaar is ook weer niet zo'n ramp, want donderdag moet ik om 11.10 u op het CB zijn Dus ook geen fles om 11 u.
Wie weet, krijgt hij na 2 rommeldagen wel een geweldig ritme met nachten van 7 uur
Limburg, gebruik een Avent fles. Had wel gelezen over jou fles met speen ja. Heb gisteren wel een Difrax-fles gekocht, maar kon de goede speen niet vinden. Ga morgen nog even bij een grotere Kruidvat kijken.
Pinkel, fijn dat het lichamelijk de goede kant op gaat! Ik denk ook dat het inderdaad goed is om eerst helemaal beter te worden. Je moet ook niet teveel van jezelf gaan vragen. En L doet het tenslotte hardstikke goed met de fles!
We hopen op goed nieuws volgende week!
Sneu, FF, dat ze krampjes heeft! Nee, hier was het ook geen weer om buiten te zijn. Benvanmiddag 1 x brood uit de vriezer wezen halen in de schuur en verder niet buiten geweest.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Even snel NoName hier had ik gisteren ook bij de kruidvat gekeken en hadden se hem ook niet. Heb hem bij DA gekocht en daar zal ik ook weer naar terug moeten voor nieuwe.
Limburg85- Ratel
Wederom bedankt meiden voor de lieve woorden!! Wordt echt duimen hier volgende week dat alles goed is, maar heb wel goede hoop. Zo goed als al het vocht is uit mijn lichaam (leek wel een michelin mannetje op de IC) en zit inmiddels alweer op mijn oude gewicht van voor de zwangerschap.
Net zijn onze buren langs geweest op kraamvisite, en om te vragen hoe het met mij nu gaat. Ook hadden ze een super leuk pakje meegenomen: een broekje, een vestje en een shirtje, echt heel erg schattig ziet het eruit!! Mijn man geeft L nu haar laatste flesje, ik ben benieuwd hoe laat en of ze komt vanacht voor een fles.
Net zijn onze buren langs geweest op kraamvisite, en om te vragen hoe het met mij nu gaat. Ook hadden ze een super leuk pakje meegenomen: een broekje, een vestje en een shirtje, echt heel erg schattig ziet het eruit!! Mijn man geeft L nu haar laatste flesje, ik ben benieuwd hoe laat en of ze komt vanacht voor een fles.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Pinkel, wat een goed nieuws, dat zou fijn zijn!
Je hebt het geprobeerd toch met de bv kolven, dat is al super! Jouw herstel is nu het belangrijkste en je meisje doet het super! Ga heerlijk van haar genieten!
Snoes, hoe gaat het bij jullie? Volgens mij hebben we niets meer van je gehoord na donderdag?
Of weet iemand anders meer?
Je hebt het geprobeerd toch met de bv kolven, dat is al super! Jouw herstel is nu het belangrijkste en je meisje doet het super! Ga heerlijk van haar genieten!
Snoes, hoe gaat het bij jullie? Volgens mij hebben we niets meer van je gehoord na donderdag?
Of weet iemand anders meer?
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Pinkel: ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt!! Je meisje wordt toch wel groot. En voor jezelf kiezen is ook in het belang van je dochter!
Ff: sneu die krampjes zeg.
Noname: shopse morgen.
Ik zit mijn zoon nu te voeden. Ik hoop op een betere nacht.
Ff: sneu die krampjes zeg.
Noname: shopse morgen.
Ik zit mijn zoon nu te voeden. Ik hoop op een betere nacht.
Ella- Ratel
Naam | Leeftijden | Kindje | Uitgerekende datum | Geslacht | Bijzonderheden |
Flip Fluitketel | 30/38 | 2e | 8 januari | Geheim | |
Travelgurly | 27/26 | 1e | 19 januari | Meisje | |
Creabea | 27/34 | 1e | 5 februari | Meisje | |
Highway | 29/28 | 1e | 9 februari | Meisje | |
Pluto | 25/25 | 2e | 7 februari | ?? | |
Roos | 26/28 | 2e | 13 februari | Jongen | |
Dikkie Dik | 30/36 | 1e | 17 februari | Meisje | |
Jelin | 27/31 | 2e | 11 maart | Meisje | ZH-bevalling ivm KS dochter |
Naam | Leeftijden | Kindje | Bevallen op | Geslacht | |
LDJ | 22/26 | 1e | 14-11-2012 | Meisje | |
Bolus | 26/26 | 1e | 28-11-2012 | Meisje | |
Limburg85 | 27/32 | 3e | 29-11-2012 | Jongen | |
Snoes | 25/27 | 1e | 01-12-2012 | Jongen | 39+3 - 2630 gram - 47 cm |
NoName | 24/24 | 1e | 09-12-2012 | Jongen | 37+3 - 3040 gram |
Flower | 27/29 | 2e | 15-12-2012 | Jongen | |
Jetje | 30/32 | 2e | 17-12-2012 | Jongen | 38 weken - 3190 gram |
Bimbam | 25/28 | 1e | 19-12-2012 | Jongen | |
Pinkel | 32/36 | 1e | 24-12-2012 | Meisje | |
Ella | 28/29 | 1e | 08-01-2013 | Jongen | |
Mama Titty | 26/33 | 3e | 13-01-2013 | Jongen | |
Juutjepetuutje | 27/30 | 2e | 13-01-2013 | Jongen | |
Printje | 28/34 | 2e | 16-01-2013 | Meisje | |
Kwak | 24/24 | 2e | 17-01-2013 | Jongen |
Zou iemand mij willen verwijderen bij de zwangeren en toevoegen bij de bevallen dames. Mij lukt het niet...
Flip Fluitketel, meisje, 19-01-2013, 41+4, 3465gr en 50cm.
En nog meer voor het lijstje Travelgurly 20-01-2013 meisje en Creabea 23-01-2013 meisje.
Oke, thanks. Ik kijk morgen bij die grotere Kruidvat en anders van de week naar de DA. (waar ik morgen ben weet ik niet waar een DA zit..)Limburg85 schreef:Even snel NoName hier had ik gisteren ook bij de kruidvat gekeken en hadden se hem ook niet. Heb hem bij DA gekocht en daar zal ik ook weer naar terug moeten voor nieuwe.
NoName88- Prater
Ja, het lijstje is niet echt up-to-date meer! Ik weet alleen ook niet heo het moet
Er komt wel bijna een eind aan de zwangeren
Er komt wel bijna een eind aan de zwangeren
NoName88- Prater
Ik kan het lijstje wel aanpassen, alleen wel op de laptop en niet op mijn mobiel. Zal het morgen wel even doen. Of als iemand anders het kan ook goed natuurlijk.
Ella- Ratel
Pinkel: zoals de anderen al zeggen; ik denk dat je ook een goede keus hiermee hebt gemaakt!
Noname: goede nacht gehad?
@ all: ik zal zo even kijken of het mij lukt met de tabel, maar dat is de ene x wel en de andere x niet haha.
Vanochtend naar zkh geweest voor weer bloedafname/echo en bloeddruk. Bloeddruk was weer te hoog dus ik mag nu voortaan bij hun komen voor de controles en niet meer naar de vk en moet ook in zkh bevallen, gelukkig wilde ik dit al dus het scheelt niet zoveel. Bloeduitslag nog niks van gehoord maar ze zouden bellen mocht dit sterk afwijkend zijn en ik heb nog niks gehoord. Vanochtend ook weer een echo en de baby vermaakt zich prima nog steeds, dus dat is fijn nieuws!! Vind het wel een prettig idee om nu een kort lijntje te hebben!
@ all: ik zal zo even kijken of het mij lukt met de tabel, maar dat is de ene x wel en de andere x niet haha.
Vanochtend naar zkh geweest voor weer bloedafname/echo en bloeddruk. Bloeddruk was weer te hoog dus ik mag nu voortaan bij hun komen voor de controles en niet meer naar de vk en moet ook in zkh bevallen, gelukkig wilde ik dit al dus het scheelt niet zoveel. Bloeduitslag nog niks van gehoord maar ze zouden bellen mocht dit sterk afwijkend zijn en ik heb nog niks gehoord. Vanochtend ook weer een echo en de baby vermaakt zich prima nog steeds, dus dat is fijn nieuws!! Vind het wel een prettig idee om nu een kort lijntje te hebben!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Naam | Leeftijden | Kindje | Uitgerekende datum | Geslacht | Bijzonderheden |
Pluto | 25/25 | 2e | 7 februari | ?? | |
Highway | 29/28 | 1e | 9 februari | Meisje | |
Roos | 26/28 | 2e | 13 februari | Jongen | |
Dikkie Dik | 30/36 | 1e | 17 februari | Meisje | |
Jelin | 27/31 | 2e | 11 maart | Meisje | ZH-bevalling ivm KS dochter |
Naam | Leeftijden | Kindje | Bevallen op | Geslacht | |
LDJ | 22/26 | 1e | 14-11-2012 | Meisje | |
Bolus | 26/26 | 1e | 28-11-2012 | Meisje | |
Limburg85 | 27/32 | 3e | 29-11-2012 | Jongen | |
Snoes | 25/27 | 1e | 01-12-2012 | Jongen | 39+3 - 2630 gram - 47 cm |
NoName | 24/24 | 1e | 09-12-2012 | Jongen | 37+3 - 3040 gram |
Flower | 27/29 | 2e | 15-12-2012 | Jongen | |
Jetje | 30/32 | 2e | 17-12-2012 | Jongen | 38 weken - 3190 gram |
Bimbam | 25/28 | 1e | 19-12-2012 | Jongen | |
Pinkel | 32/36 | 1e | 24-12-2012 | Meisje | |
Ella | 28/29 | 1e | 08-01-2013 | Jongen | |
Mama Titty | 26/33 | 3e | 13-01-2013 | Jongen | |
Juutjepetuutje | 27/30 | 2e | 13-01-2013 | Jongen | |
Printje | 28/34 | 2e | 16-01-2013 | Meisje | |
Kwak | 24/24 | 2e | 17-01-2013 | Jongen | |
Flip Fluitketel | 30/38 | 2e | 19-01-2013 | Meisje | 41+4, 3465gr en 50cm |
Travelgurly | 27/26 | 1e | 20-01-2013 | Meisje | |
Creabea | 27/34 | 1e | 23-01-2013 | Meisje |
Highway- Ratel
Highway schreef:Pinkel: zoals de anderen al zeggen; ik denk dat je ook een goede keus hiermee hebt gemaakt!
Jeetje Highway balen hoor dat je bloeddruk zo hoog blijft. Wat is nu het plan? Hij zal toch niet verder gaan zakken, eerder nog meer stijgen toch? Wat betreft je bloeduitslag, lijkt mij ook: geen bericht, goed bericht, toch? Heb je nog last van klachten door je hoge bloeddruk?
Ik kan me er niets bij voorstellen, mijn bloeddruk is al maanden stabiel. Ik maak me dan weer zorgen om de grootte van de baby en het vruchtwater. Ze lag gisteren zo in elkaar dat een liggingsecho bijna onmogelijk was. Ze ligt met haar hoofd in mijn bekken maar hoe diep en hoe ze precies ligt, kon ze niet goed zien. Ook dat ik niet zo ruim meer in mijn vruchtwater zit, ondanks dat ze zei dat voldoende is, baart me toch een beetje zorgen. Ze zijn vast onterect, want de verloskundige benadrukte nog wel dat alles goed is. Toch kan ik dan alleen maar naar het 'negatieve' kijken.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Heb je trouwens vannacht weer zo'n goede nacht gehad?
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ik breek even in.
@jetje, wild vlees kunnen ze aanstippen met zilvernitraat, dat is pijnloos en vaak wel effectief.
@jetje, wild vlees kunnen ze aanstippen met zilvernitraat, dat is pijnloos en vaak wel effectief.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ze gaan nu gewoon screenen en in de gaten houden, tot op heden nog geen plan besproken. Misschien komt dat volgende week wel, dan heb ik weer een afspraak. Ik moet iig laagdrempelig contact opnemen als ik klachten krijg of mijn klachten verergeren. Ze checken wel mijn urine ook steeds op de aanwezigheid van eiwitten volgens mij. Op zich merk ik niet zo heel veel van de hoge bloeddruk. Ik hou wel vocht vast en heb regelmatig opvliegers en zie weleens sterretjes. Daarnaast sinds gisteren wel wat last van hoofdpijn maar erg licht dus dat stoort niet zo erg. Zolang de klachten niet meer worden en het belangrijkste, dat de baby het goed heeft, vind ik het prima. Ze beweegt in ieder geval nog erg veel op dit moment. Slapen ging vannacht ook weer best goed in ieder geval
Wat rot dat je je zorgen maakt over de baby en dat ze haar niet goed op kunnen zien. Ik denk dat als de vk zegt dat het goed is dat het dan toch ook goed moet zijn, anders zal ze je wel doorsturen? Maar ik kan me voorstellen dat je liever hoort dat ze het goed kunnen zien en dat het allemaal ok is. Gaan ze je nu nog een keer extra controleren? Wat betekend het als je te weinig vruchtwater hebt? Is dat slecht voor de baby?
Wat rot dat je je zorgen maakt over de baby en dat ze haar niet goed op kunnen zien. Ik denk dat als de vk zegt dat het goed is dat het dan toch ook goed moet zijn, anders zal ze je wel doorsturen? Maar ik kan me voorstellen dat je liever hoort dat ze het goed kunnen zien en dat het allemaal ok is. Gaan ze je nu nog een keer extra controleren? Wat betekend het als je te weinig vruchtwater hebt? Is dat slecht voor de baby?
Highway- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders