Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje?

+36
Springflower
Limburg85
Isolt
mzcharlotte
Eppie
Punk'd
Joli86
Snoes
Purpleflower
M-G
Lady Starstruck
Mamsie
Pitufo
bolus26
MamaDaan
Caroow
Stokstaartje
Raven
M@niek
MiniMuis
Memoria
Flower_L
Filoria
Parisienne
Coco
Puggle
Alex
Darius
Aimee
Marin
Parel
kajaka88
Lady4
Aggi
Sam
Sanne
40 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje?

Bericht  Sam wo 16 jan 2013 - 6:02

Neee, 2014 is zo!
(Houd ik mezelf hele tijd voor Wink )
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje?

Bericht  MiniMuis wo 16 jan 2013 - 10:17

Ik denk dat wij eind 2013 wel weer eens een poging gaan wagen, dus ik hoop dat het in 2014 toch wel een keer raak is smile
Ik kijk er nu al naar uit!!
MiniMuis
MiniMuis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 14
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Memoria do 17 jan 2013 - 6:54

Sam schreef:Neee, 2014 is zo!

Haha dat hoop ik ook Razz maar als je iets graag wil duurt het lang haha! Geduld!
Al nagedacht over namen?
Memoria
Memoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 32
Registratiedatum : 15-01-13

Bericht  M@niek do 17 jan 2013 - 7:20

Wij waarschijnlijk ook. Ik moet in september 2014 wel een 3e jaars stage doen en ik mag dat niet doen als ik zwanger ben dus dan wordt het na de stage dus zal eind 2014 begin 2015 zijn. Maar dat duurt nog ffkes haha
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Raven do 17 jan 2013 - 9:31

Ik hoop dat wij in 2014 een tweede in onze armen kunnen sluiten.
We willen er half 2013 voor gaan. Maar dan moet alles lichamelijk mogen en kunnen. En we moeten er ook geestelijk klaar voor zijn.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Sam do 17 jan 2013 - 9:54

Memoria schreef:

Haha dat hoop ik ook Razz maar als je iets graag wil duurt het lang haha! Geduld!
Al nagedacht over namen?

Dat doe ik al heel lang, maar niet heel serieus nog.
Jij?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Memoria do 17 jan 2013 - 11:19

Sam schreef:
Memoria schreef:

Al nagedacht over namen?

Dat doe ik al heel lang, maar niet heel serieus nog.
Jij?

Nee dat niet.. Ik overleg nog niet met mijn vriend ofzo haha! Maar heb al wel een namenlijst op m'n iPad staan haha :dance: Voorpret is leuk!!
Memoria
Memoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sam vr 18 jan 2013 - 5:59

Voorpret is zeker zo leuk.
Ik overleg ook niet met mijn vriend, maar heb zelf al wel hoop namen die ik leuk vind.

Ben overigens benieuwd wie jij bent.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Memoria vr 18 jan 2013 - 6:46

Sam je hebt pm!
Memoria
Memoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stokstaartje vr 18 jan 2013 - 22:15

Mijn vriend en ik willen het zo graag nu al, maar het kan nog niet helaas. De wens is zo groot dat we het helemaal niet kunnen hebben over kindernamen of iets dergelijks. We praten wel over het graag kinderen willen hebben enzo en heel af en toe krijg ik een leuke opmerking als ik iets over zwangerschap op tv kijk. Maar daar moet ik het echt even mee doen. Ik wil er wel graag over praten, maar hij kan dat niet omdat hij het zo graag wil en het dan nog moeilijker vind om zich te beheersen om het niet gewoon te doen.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Lady4 zo 20 jan 2013 - 23:34

Marin schreef:
Lady4 schreef:
Sanne schreef:Dat is inderdaad ver vooruit haha! Ik hoop dat het me eerder is gegund en ik in 2013 ervoor kan gaan.

Ik ook. Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje? - Pagina 3 561177

Wow Lady, echt? Wat super leuk om te lezen!

Voor ons zit het er in 2013 noch 2014 zeker niet in. Maar ik begin daar steeds meer vrede mee te krijgen. Ik neig nu zelf het meeste naar 2015 of zelfs 2016. Nog genoeg mooie dingen in 't verschiet voor die tijd! We hebben in elk geval besloten dat we zeker geen kindje willen in dit huis.

Ja, ik kan niet anders zeggen dat dat ik last hebben van rammelende eierstokken, haha. Mijn vriend wil ook graag, maar er zijn een paar dingen waarover we toch graag eerst wat zekerheid willen hebben. Bovendien zijn we pas 11 maanden samen, dus we hebben wat dat betreft ook helemaal geen haast. Maar de wens, ja die is er!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 23:00

Bijna 2 maanden om van het nieuwe jaar smile

Eigenlijk zou ik best eerder willen. Maar mijn man wilde eerst niet (en ik ook dan wel en dan weer niet) nu lijkt het erop alsof hij het wel zou willen dus ik wil hem absoluut niet opjagen!! Maar ik heb wel echt de kriebels van waarom nu niet. Hij is nu ons troep kamertje aan het opknappen op zijn gemak en ik denk dat dit zijn manier is om er langzaam naar toe te leven.

Hoe is dit bij jullie?

Wat willen jullie allemaal op orde hebben voor je eraan gaat beginnen?

Gast
Gast

Bericht  Stokstaartje wo 20 feb 2013 - 23:10

ik dacht ook dat het pas 2014 zou worden bij ons , omdat we allebei eigenlijk een paar eisen hebben. Voor mij heb ik al een heleboel eisen laten varen zoals trouwen en eerst een ander huis. Vriendlief had dit nog niet, maar hij heeft blijkbaar veel nagedacht en zoals het nu lijkt gaan we er over 2 maanden al voor :shock: Hooguit een maand of 2 maand later. Of er moet wel iets heel ergs gebeuren waardoor het echt uitgesteld moet worden.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 23:13

Wij willen eerst een groot geld bedrag gespaard hebben, wat dingen opknappen aan het huis en een andere betere auto kunnen kopen + ik wil mijn man niet opjagen en rustig aan het idee laten wennen.

En ook nog misschien iets onbenulligs. Ik heb nu een goedkope zorgverzekering waarin je zonder medicatie geen ruggenprik vergoed krijgt + weinig kraamzorg + niet in een ziekenhuis mag bevallen. Ik zou graag wel zomaar een ruggenprik willen als ik dat op dat moment zal willen dus het voelt ook niet veilig voor ik hem kan verhogen vanaf januari.

Gast
Gast

Bericht  Stokstaartje do 21 feb 2013 - 0:50

Ja wij wilden eerst een groter huis trouwen allebei een baan (in ieder geval een jaarcontract). Vriend zit ook nog in revalidatie en schadeafhandeling van auto ongeluk en wilde dat eerst ook nog allemaal afwachten. En nu begin ik weer aan een werken en leren opleiding dus eigenlijk is het beter als dat ook eerst af is maar dan zijn we weer 3 jaar verder. Kortom we hebben wat dingen geschrapt haha.

Mijn vriend vind het nu niet meer erg om eerst voor kindjes te gaan en daarna pas te trouwen (eerst wilde hij dat graag andersom, nu deelt hij mijn mening dat het ook leuk is om te trouwen en je kindje de ringen te laten brengen bijv).

Schadeafhandeling kan nog heeel lang gaan duren dus daar gaan we ook niet meer op wachten. Ook heb ik hem er van kunnen 'overtuigen' datals je begint je nog minstens 9 maanden de tijd hebt om een ander huis te vinden en dan moet je ook nog direct zwanger worden dus het kan alleen maar langer duren haha. Dan vinden we vast nog wel een ander huis en als het echt echt moet kan het hier ook nog wel.

Over een maand is zijn revalidatie afgelopen en weet hij waar hij staat qua lichaam en baan en weet ik hoe de zwaarte van de opleiding ongeveer zal zijn en maken we een definitieve keuze. Kortom ik heb heel langzaamaan mijn vriend kunnen laten inzien dat je soms maar gewoon moet beginnen en er altijd wel weer een reden is of kan zijn om er toch nog maar niet aan te beginnen. Wink

Edit: vorig jaar wisten we nog niet dat we er dit jaar voor gingen maar in overleg hebben we toch maar besloten om de zorgverzekering er al op aan te passen. Toen op dat moment vanuit het oogpunt mocht ik per ongeluk zwanger raken aangezien we alleen condooms gebruiken.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Caroow do 21 feb 2013 - 0:52

Ik wil in 2014 voor een broertje of zusje voor deze baby gaan Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Stokstaartje do 21 feb 2013 - 0:54

whahaha caroow jij hebt de smaak goed te pakken Razz
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Flower_L do 21 feb 2013 - 1:25

Over een paar weken uppen we topic weer voor een update smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  MamaDaan do 21 feb 2013 - 2:09

rituals schreef:Wij willen eerst een groot geld bedrag gespaard hebben, wat dingen opknappen aan het huis en een andere betere auto kunnen kopen + ik wil mijn man niet opjagen en rustig aan het idee laten wennen.

En ook nog misschien iets onbenulligs. Ik heb nu een goedkope zorgverzekering waarin je zonder medicatie geen ruggenprik vergoed krijgt + weinig kraamzorg + niet in een ziekenhuis mag bevallen. Ik zou graag wel zomaar een ruggenprik willen als ik dat op dat moment zal willen dus het voelt ook niet veilig voor ik hem kan verhogen vanaf januari.
Wat betreft de zorgverzekering, ik weet niet waar je verzekerd bent maar ik heb hem in juli om kunnen zetten naar een gezinnenverzekering. Dat deden ze bij mijn verzekering namelijk wel omdat je nooit precies kan plannen wanneer je zwanger wordt, en het is voor hun natuurlijk weer extra inkomsten.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 4:55

Wat mij nu nog het meeste tegen houdt is dat ik echt niet weet hoe ik de kinderopvang moet gaan regelen!

Ik heb totaal geen sociaal vangnet van ouders en van mijn schoonouders weet ik gewoon dat ze niet iedere week een paar dagen op willen passen en daar wil ik ze ook niet mee opzadelen!

Ik zou graag 24 uur willen blijven werken en mijn man moet 40 uur blijven werken. Een kinderdagverblijf is zo ontzettend duur! Ik heb voor de gein eens een proefberekening gemaakt voor 2 dagen in de week kinderdagopvang zijn wij bijna tegen de 400 euro kwijt waarbij 50 euro belastingvoordeel en dan hebben we nog een dag over. Ik werk ook nog onregelmatig dus dat kan de ene week 4 dagen zijn en de andere week 2 dagen en daar betaal je ook nog eens meer voor. Ik ga er bijna aan denken mijn kind dan na België te brengen.

Dit is het enige wat mij echt ontzettend tegenstaat op de bevalling naar wat mij ook ontzettend eng lijkt.

Gast
Gast

Bericht  Parel do 21 feb 2013 - 6:27

Dat kan echt niet kloppen hoor zo weinig terug van de belastingdienst!
Wij betalen voor 2,5 dag flexibel (nog duurder) 275 euro zelf en 529 euro wordt vergoed.
En we verdienen modaal.

Hier hebben we ook geen vangnet, mijn vriend vangt dagen op die we anders teveel hebben, en anders betalen we gewoon incidenteel een keer een dag extra. Mijn moeder woont hier niet, mijn vriendinnen een dorp verderop en naar mijn schoonmoeder wil ik niet dat ze gaat.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Aggi do 21 feb 2013 - 9:45

Parel schreef:
Aggi schreef:Had het een heel mooi jaar gevonden om weer te beginnen... maar helaas gaat dat voor ons nu en dan ook niet op.

Had het wel leuk gevonden ook een mooi leeftijdsverschil tussen mijn zoon en het toekomstige kindje. Maar we zullen eerst maar even moeten wachten. Onze tijd komt later wel weer.

Hier is het idd ook niet mogelijk, baal er wel van, denk dat er tegen die tijd best een flinke babyboom aankomt onder onze vrienden.. Al mogen we ons natuurlijk gelukkig prijzen met 1 bengel.

Hier wordt het naar alle waarschijnlijkheid pas 2016. Eerder kan niet, helaas.
Hou mezelf maar voor dat we dan optimaal van nr 2 (hopelijk) kunnen genieten, als L op school zit.
Hier zal het ook zo rond 2016 zijn voordat we er mee beginnen. Dus nog maar even verder dromen Wink
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  bolus26 do 21 feb 2013 - 9:54

Caroow schreef:Ik wil in 2014 voor een broertje of zusje voor deze baby gaan Rolling Eyes

Ik waarschijnlijk ook wel!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 19:08

Parel schreef:Dat kan echt niet kloppen hoor zo weinig terug van de belastingdienst!
Wij betalen voor 2,5 dag flexibel (nog duurder) 275 euro zelf en 529 euro wordt vergoed.
En we verdienen modaal.

Hier hebben we ook geen vangnet, mijn vriend vangt dagen op die we anders teveel hebben, en anders betalen we gewoon incidenteel een keer een dag extra. Mijn moeder woont hier niet, mijn vriendinnen een dorp verderop en naar mijn schoonmoeder wil ik niet dat ze gaat.

Hoi parel,
Wij zouden dan 44 euro per maand terug krijgen. (Per jaar 528 euro) En de kosten zijn hoe ik ze bereken 6,49 per uur. Nou 2 dagen is 2x 10 uur want in een dag zit ook pauze en 9 urige werkdagen en op en neer rijden. Dt is dus al 520 euro per maand - dan nog die 44 euro eraf.

Dan houden we nog 1 dag over waarvoor we ook opvang moeten hebben dus eigenlijk nog erbi optellen en onregelmatig dus voor 3 dagen per week ben je dan gewoon ongeveer 850 euro kwijt dat is toch niet te doen!

Gast
Gast

Bericht  Puggle do 21 feb 2013 - 20:51

Dat is wel vreemd hoor. Dus of het klopt toch niet of jullie verdienen heel veel. Gek hoor!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: