Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje?

+36
Springflower
Limburg85
Isolt
mzcharlotte
Eppie
Punk'd
Joli86
Snoes
Purpleflower
M-G
Lady Starstruck
Mamsie
Pitufo
bolus26
MamaDaan
Caroow
Stokstaartje
Raven
M@niek
MiniMuis
Memoria
Flower_L
Filoria
Parisienne
Coco
Puggle
Alex
Darius
Aimee
Marin
Parel
kajaka88
Lady4
Aggi
Sam
Sanne
40 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje? - Pagina 5 Empty Re: Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje?

Bericht  Snoes zo 24 feb 2013 - 3:26

Oh, wat leuk M-G! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje? - Pagina 5 Empty Re: Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje?

Bericht  Memoria zo 24 feb 2013 - 3:47

Voor ons is het de eerste keer..! Spannend. Net bij de huishoudbeurs geweest en ook even gekeken bij de negenmaandenbeurs en dan kriebelt het toch wel hoor. Overal baby's, te schattige kleertjes en het ruikt er zelfs naar :p! Maar goed.
De tijd vliegt he Wink
Memoria
Memoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 32
Registratiedatum : 15-01-13

Bericht  Sam zo 3 maa 2013 - 7:20

Gisteren bij vrienden geweest, zij hebben er lang over gedaan zwanger te raken en 2 miskramen gehad. Nu gelukkig zwanger en alles gaat goed.
Heeft ons wel aan het denken gezet en voor het eerst echt concreet over een 'datum' gepraat. Het wordt waarschijnlijk echt vlak na ons trouwen I love you ook omdat (hopelijk) dan het einde van mijn studie in zicht is.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 5:43

Ik heb ineens hele erge baby kriebels omdat mijn man het er ook vaak over heeft nerd

Jullie weten vast hoe lastig dat is!!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 5:43

Sam schreef:Gisteren bij vrienden geweest, zij hebben er lang over gedaan zwanger te raken en 2 miskramen gehad. Nu gelukkig zwanger en alles gaat goed.
Heeft ons wel aan het denken gezet en voor het eerst echt concreet over een 'datum' gepraat. Het wordt waarschijnlijk echt vlak na ons trouwen I love you ook omdat (hopelijk) dan het einde van mijn studie in zicht is.

Very Happy Very Happy Very Happy

Hoe oud ben jij eigenlijk Sam? (gewoon nieuwsgierig want klinkt in dezelfde levensfase dan mij ongeveer)

Gast
Gast

Bericht  M-G vr 15 maa 2013 - 12:39

Snoes: ja ik kan er nu geen genoeg van krijgen Wink

Sam: voor je het weet is het zover smile!

Memoria: leuk hé zo'n negenmaandenbeurs, daar zie je volgens mij echt van alles wat de gevoelens alleen maar aanwakkert.

Rituals: ja ik snap het helemaal, mijn vriend heeft het sinds de geboorte al over de tweede. Aan de ene kant zou ik er al wel weer voor willen gaan maar het lijkt mij om persoonlijke redenene verstandiger om nog even te wachten tot halverwege 2014.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sam vr 15 maa 2013 - 19:11

Rituals, ik ben bijna 27. En jij?
En de rest van de meiden?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Joli86 vr 15 maa 2013 - 23:26

Ik hoop zo dat het ons al in 2013 lukt om zwanger te raken van ons eerste kindje.. zodat het in 2014 geboren kan worden... Wink

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 2:13

We laten de condooms nu al voor wat ze zijn en we zien wel wanneer er iets gebeurd. Ik vind dit echt dood dood dood eng (heb veel angsten) maar ook heel erg spannend.

Eigenlijk wil ik me er eerst helemaal mentaal op voorbereiden al dingen gedaan hebben voor we er aan beginnen maar aan de andere kant denk ik waarom eigenlijk dan zal er ook wel weer iets zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 2:16

Sam schreef:Rituals, ik ben bijna 27. En jij?
En de rest van de meiden?

Ik ben 29.

Ben ook benieuwd naar de leeftijden van de andere meiden.

Gast
Gast

Bericht  M-G ma 18 maa 2013 - 11:33

Ik ben 27, over 2 maandjes 28.

Rituals: Ik ken dat gevoel dat je helemaal voorbereid wilt zijn maar ik denk dat dat moment nooit komt. In de meeste gevallen is er altijd wel iets wat je tegen zou kunnen houden maar over het algemeen niets wat niet te overwinnen is of niet goed komt. Eind 2011 besloten wij (of eigenlijk ik, mijn vriend wilde allang kinderen) dat we er in het nieuwe jaar 2012 voor zouden gaan. In januari vond ik het doodeng en besloot nog een maandje de pil door te slikken. Dat is uiteindelijk nog 2 maanden geworden en eind februari was ik zo ineens die angsten zat, dat ik de pil aan de kant het gegooid. Tot mijn grote schrik had ik eind maart al een positieve test in handen. Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk ben ik er helemaal naar toe gegroeid en ik kan nu echt niet meer zonder onze kleine vent! (en ik was nou niet bepaald het type dat altijd al kinderen wilde, dat is pas later gekomen) Nu hebben we het dus zelfs al over de tweede (onze zoon is nu 3,5 maand) en als het allemaal meezit zat het 2014 worden dat we er weer voor gaan. Dus die angsten zijn volgens mij redelijk normaal!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Punk'd di 19 maa 2013 - 8:25

Ik wil ook wel in 2014. Dan moet mijn spiraaltje eruit omdat ik hem 5 jaar heb gehad. Mooi momentje om voor een kindje te gaan Wink

Maar ik gok dat er dan weer gewoon een nieuwe in gaat. Hmpf.. duurt lang.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Lady4 vr 29 maa 2013 - 23:34

Ik moet het toch ergens kwijt! Wij hebben besloten wanneer ik met de pil ga stoppen. :cheering: Ik noem geen datum, maar het zal voor 2014 zijn, dus mocht het ons gegund zijn dan is het mogelijk om in 2014 mama te worden. I love you

Niet quoten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 0:01

Ik (wij) hoop er ook in 2014 voor te kunnen gaan.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck za 30 maa 2013 - 0:22

Jip83: ik had ergens gelezen dat je geen kinderen wilde?? Maar leuk dat je ervoor gaat in 2014.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 0:23

Lady Starstruck schreef:Jip83: ik had ergens gelezen dat je geen kinderen wilde?? Maar leuk dat je ervoor gaat in 2014.

Ik geen kinderen?? Ik denk dat je in de war bent met iemand. Ik was 4 toen ik al wist datik ooit mama wilde worden...

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck za 30 maa 2013 - 0:23

Jip83 schreef:
Lady Starstruck schreef:Jip83: ik had ergens gelezen dat je geen kinderen wilde?? Maar leuk dat je ervoor gaat in 2014.

Ik geen kinderen?? Ik denk dat je in de war bent met iemand. Ik was 4 toen ik al wist datik ooit mama wilde worden...

Oh he? Dan ben ik denk ik in de war met iemand anders :O
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Snoes wo 3 apr 2013 - 22:01

Lady, wat leuk! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 wo 3 apr 2013 - 22:06

Snoes schreef:Lady, wat leuk! Very Happy

Jaah! :cheering:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Snoes wo 3 apr 2013 - 22:49

Volgens mij word jij ook echt een geweldige mama. Zoals jij over je neefje praat of over het kindje van je vriend.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sam ma 15 apr 2013 - 6:54

Hier nog nieuws?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Memoria ma 15 apr 2013 - 6:59

Het duurt me veel te lang eigenlijk... En mijn vriend "twijfelt" nu of hij volgend jaar "al" wel wil... Rolling Eyes dus ik laat het onderwerp maar even rusten. Zitten midd in de verbouwing dus even one thing at a time denk ik maar.

En jij nog nieuws Sam?
Memoria
Memoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sam ma 15 apr 2013 - 7:03

Als het einde van mijn studie in zicht is wanneer we gaan trouwen, dan gaan we ervoor vanaf dan. :dance:

Gaat de verbouwing wel goed?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Memoria ma 15 apr 2013 - 7:11

Lijkt me echt fijn, als je (redelijk) concreet weet wanneer je ervoor gaat samen! Super leuk! En hoe lang duurt dan nog ongeveer voor jou?

De verbouwing gaat wel goed hoor, maar alle tijd zit nu eigenlijk daarin. Ik denk ook dat het een beetje dichtbij komt voor mijn vriend. Een tijd geleden had ik het er best vaak over. Ik laat dit onderwerp nu maar even rusten, en dan kijken we over een tijdje wel weer hoe we erover denken allebei.
Memoria
Memoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sam do 9 mei 2013 - 9:10

Hier weer een keer een bericht van mij.

Ik hoor mijn vriend de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar kinderen krijgen in combinatie met 'misschien lukt het wel niet' zeggen. Volgens mij is hij bang dat het misschien bij ons niet zal lukken. Ikzelf sta er 'nuchterder' in. Ik hoop dat het lukt, maar we zien het als we het gaan proberen. In onze omgeving is zowat iedereen in een vloek en een zucht zwanger. Gaat zo makkelijk. Het zou dus idd kunnen dat het bij ons niet zo makkelijk/niet gaat.
Bij mijn schoonouders heeft het 10 jaar geduurd, zonder medische reden, en zijn uiteindelijk op gewone manier zwanger geraakt.
Ach, nog een jaar wachten en dan zien we het wel (zeg ik nu heel nuchter laughcry )

Denken anderen hier wel eens over?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: