Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

+38
Sanne
sterremaan
_Lacey_
Plien84
Slakje
Exogenesis
Kowalski
Cimic
Guus
Paper Crown
Poubelle
Bliss
Lady4
Fortissimo
Luce
TukTuk
luisa
Lejow
Guusje
Rush
Flippin' Bitch
Pommes
Antibes
Gympie
Bazinga
Burn
Pompoen
Blond
Charles
Marin
Elliot
Mari
SDL
Toet
Caro
VeryCherry
Susan
rapa nui
42 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 4 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Poubelle do 10 jan 2013 - 5:54

Ik heb echt geen flauw idee.
Ik denk altijd een beetje oppervlakkig, omdat ik meer in algemene topics reageer en de discussies een beetje mijd omdat ik daar m'n mening niet goed kan onderbouwen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 4 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Paper Crown do 10 jan 2013 - 6:17

Als positief, vrolijk, gelukkig en gewoon blij. Ik ben trouwens op 't forum
ook zoals ik in 't echt ben. Klagen doe ik weinig, probeer altijd the bright side te zien..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Rush do 10 jan 2013 - 6:34

Lady4 schreef:
Rush schreef:Ha, nou vast als een saaie hakende muts~! nerd

Totaal niet hoor. Juist meer als iemand die, na jaren lekker los geleefd en gefeest heeft, nu rust en liefde in haar leven gevonden heeft. En dat je daar heel ervan geniet. Ik vind dat we je hier echt volwassen hebben zien worden, mooi om te zien

Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee hoe mensen mij zien op dit forum. Volgens mij vinden de meesten mij wel aardig, ik ben niet een echte relschopper maar geef mij mening wel. Een beetje doorsnee denk ik.
Wat leuk om te horen, dat is natuurlijk ook wel zo. Daarom ben ik ook wel extra benieuwd hoe nieuwe forumsters mij zien. Degene die mijn feest periode niet meegemaakt hebben haha. Denk dat ze dan toch wel snel uitkomen op een huismusje haha.

Jij bent inderdaad een aardige forumster, die haar mening geeft, goed advies kan geven. En ik vind jou ook wel een voorbeeld van een vrouw met een veelzijdig leven. Een belangrijke en intensieve baan, samen met een leuke vent, parttime moeder, wijntjes drinken met vriendinnen, sport. Heel sociaal en actief!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Guus do 10 jan 2013 - 6:35

Zo zie ik je iig wel PC smile

Ik denk dat 'men' denkt dat ik een schattig, lief en romantisch typetje ben.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SDL do 10 jan 2013 - 6:37

Rush, ik heb je feestbeestperiode ook meegemaakt. Toen was je gewoon een stoer chickie die de grote mensenwereld aan het ontdekken was. Nu ben je een volwassen jonge boerenvrouw op het platteland Laughing. Volgens mij ben je gewoon rustiger geworden en heb je je plekje gevonden maar ik vind je nog steeds stoer.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Cimic do 10 jan 2013 - 6:42

Geen idee! Misschien soms moraalridderig maar over het algemeen wel uhhh lief, schat ik zo in! smile
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Kowalski do 10 jan 2013 - 6:46

Cimic schreef:Geen idee! Misschien soms moraalridderig maar over het algemeen wel uhhh lief, schat ik zo in! Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 4 561177

Ben jij dé Cimic?

Never mind, lees nu je onderschrift pas Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 4 394967

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 4 281626781

Laatst aangepast door Kowalski op do 10 jan 2013 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Guus do 10 jan 2013 - 6:46

Daar gaat die nieuwe avatar vast verandering in brengen Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Exogenesis do 10 jan 2013 - 6:47

Irritant en soms zeikerig. Maar ook wel meelevend en enthousiast.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  SDL do 10 jan 2013 - 6:49

Exo, jij zeikerig?? Nee, echt niet. Ik vind jou juist altijd vrolijk, energiek en spontaan en in voor een complimentje. Zeikerig was echt niet in mij opgekomen.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Cimic do 10 jan 2013 - 6:52

Kowalski schreef:
Cimic schreef:Geen idee! Misschien soms moraalridderig maar over het algemeen wel uhhh lief, schat ik zo in! Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 4 561177

Ben jij dé Cimic?

Never mind, lees nu je onderschrift pas Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 4 394967

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 4 281626781

De Cimic. :p Heb mijn oude naam weer. Dropdraakje ben ik beu. Wink
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  rapa nui do 10 jan 2013 - 7:38

Ik denk dat mensen niet een echt beeld van me hebben, omdat er niet al te veel over mij bekend is, ik niet al te veel persoonlijke dingen schrijf, dus een vrij onopvallend en neutraal persoon.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Burn do 10 jan 2013 - 7:41

SDL schreef:Exo, jij zeikerig?? Nee, echt niet. Ik vind jou juist altijd vrolijk, energiek en spontaan en in voor een complimentje. Zeikerig was echt niet in mij opgekomen.
+1!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 7:45

Als een bitch Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Slakje do 10 jan 2013 - 7:46

Als een klein, dom huppelkutje.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Plien84 do 10 jan 2013 - 7:49

Ik denk ik als onbekend, maar voor zover ik opval denk ik dat ik vrij recht door zee overkom.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  _Lacey_ do 10 jan 2013 - 7:54

Ik ben niet zo'n hele actieve forumster, maar ik denk dat ik als saai, rustig en timide word gezien.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  sterremaan do 10 jan 2013 - 7:54

Ik denk meelevend, meedenkend, wel een eigen mening. Ik hoop ook een beetje grappig. Positief, vechtend, eerlijk, En zou nooit iemand kwetsen eerder mezelf.
Niet echt schrijf technisch, al zou ik het wel graag willen bezitten.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Rush do 10 jan 2013 - 7:54

Slakje schreef:Als een klein, dom huppelkutje.
Als een lieve, jonge Belgische moeder (altijd leuk die Belgische woorden).

Waarom een huppelkutje? Jammer dat je dat van jezelf denkt!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Slakje do 10 jan 2013 - 7:58

Omdat veel mensen in mijn omgeving dat ook vinden (ik ga niet met hen om, hoor). Ik zou het me niet mogen aantrekken, maar dat is toch wel erg moeilijk, van tijd.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Lady4 do 10 jan 2013 - 8:03

Rush schreef:
Lady4 schreef:
Rush schreef:Ha, nou vast als een saaie hakende muts~! nerd

Totaal niet hoor. Juist meer als iemand die, na jaren lekker los geleefd en gefeest heeft, nu rust en liefde in haar leven gevonden heeft. En dat je daar heel ervan geniet. Ik vind dat we je hier echt volwassen hebben zien worden, mooi om te zien

Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee hoe mensen mij zien op dit forum. Volgens mij vinden de meesten mij wel aardig, ik ben niet een echte relschopper maar geef mij mening wel. Een beetje doorsnee denk ik.
Wat leuk om te horen, dat is natuurlijk ook wel zo. Daarom ben ik ook wel extra benieuwd hoe nieuwe forumsters mij zien. Degene die mijn feest periode niet meegemaakt hebben haha. Denk dat ze dan toch wel snel uitkomen op een huismusje haha.

Jij bent inderdaad een aardige forumster, die haar mening geeft, goed advies kan geven. En ik vind jou ook wel een voorbeeld van een vrouw met een veelzijdig leven. Een belangrijke en intensieve baan, samen met een leuke vent, parttime moeder, wijntjes drinken met vriendinnen, sport. Heel sociaal en actief!

Van jou ook lief! Al word ik wel wat huiselijker nu ik een relatie heb, ik geniet nog steeds van mijn vriendinnenmomenten. Stappen doe ik niet meer zoveel.

Wat een typefouten in mijn eerste reactie. Blame de nachtdienst, ik was toen echt net wakker en heb nu geen zin meer om het te veranderen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Rush do 10 jan 2013 - 8:05

Slakje schreef:Omdat veel mensen in mijn omgeving dat ook vinden (ik ga niet met hen om, hoor). Ik zou het me niet mogen aantrekken, maar dat is toch wel erg moeilijk, van tijd.
Jammer, want het is echt totaal niet zo!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sterremaan do 10 jan 2013 - 8:30

Slakje, ik zag je zin ook staan. En dacht huh ik denk helemaal niet zo over jou. Ik heb wat teksten terug gelezen. En, ik wil jou absoluut niet zo noemen. Dus please ik hoop echt dat je jezelf ook niet zo ziet.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 8:30

Ik denk als rechtvaardig, zelfbewust en vrolijk, maar ik kan me zo voorstellen dat veel (moeder-) forummers me misschien ook wel een egoïstische carrière-bitch vinden.

En degenen die me bij meetings gezien hebben zullen me vast zien als een zuipschuit Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 4 394967 drunken

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 10 jan 2013 - 8:36

Minneke schreef:Ik denk als rechtvaardig, zelfbewust en vrolijk, maar ik kan me zo voorstellen dat veel (moeder-) forummers me misschien ook wel een egoïstische carrière-bitch vinden.

En degenen die me bij meetings gezien hebben zullen me vast zien als een zuipschuit Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 4 394967 drunken

Je was echt ineens weg zaterdag! Zo zat je nog naast me en zo zag ik je ineens weglopen whaha, ik was lichtelijk confused Laughing En ik was verbaasd je met een sigaret te zien, dat leek me niks voor jou!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: