Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij jezelf / hoe zien anderen jou??

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zie jij jezelf / hoe zien anderen jou?? Empty Hoe zie jij jezelf / hoe zien anderen jou??

Bericht  SleepingBeauty vr 25 maa 2011 - 5:14

Las vandaag een stukje in een tijdschrift dat anderen veel milder over je denken als dat je zelf vaak denkt.
Dus dat je eigen beeld vaak wat onrealistisch is.

Hoe zie jij jezelf?
En anderen?

Ik zie mezelf als een rustige meid, die soms wat terughoudend is.
Van anderen hoor ik dat ze me wel rustig vinden maar heel goed weet wat ik wil. Soms kom ik naar mijn eigen idee heel twijfelactig over, terwijl anderen dan zeggen tjonge wat kom jij zelfverzekerd over. Was bij mijn laatste sollicitatie zo en ik heb het op school ook vaak gehoord.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij jezelf / hoe zien anderen jou?? Empty Re: Hoe zie jij jezelf / hoe zien anderen jou??

Bericht  Burn vr 25 maa 2011 - 5:16

Ik zie mezelf als een spontane, vrolijke maar soms onzekere meid..
En anderen zeggen juist over mij dat ik niet zo onzeker moet zijn, omdat ik het echt wel kan..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Hoe zie jij jezelf / hoe zien anderen jou?? Empty Re: Hoe zie jij jezelf / hoe zien anderen jou??

Bericht  Tullow vr 25 maa 2011 - 5:17

Ik weet van mezelf dat ik eerst de kat uit de boom kijk, voordat ik echt mezelf ben. Maar ik hoor achteraf vaak dat ik heel zelfverzekerd over kom.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Caroow vr 25 maa 2011 - 5:18

Wat een lastige vraag zeg, ik weet niet hoe ik over mezelf denk Rolling Eyes Wel over mijn uiterlijk, en ik heb ook wel een verkeerd idee hoe anderen over mijn uiterlijk denken. Wat anderen van mijn innerlijk denken.. Ik zou het niet weten.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 5:19

Bijna altijd krijg ik te horen een lief maar onzeker meisje. Ik straal het schijnbaar ook erg onbewust uit want alleen met betrekking tot werk ben ik erg onzeker. Krijg ook vaak te horen dat dit laatste nergens voor nodig is omdat ze zien dat ik het heel goed kan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: