Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

+38
Sanne
sterremaan
_Lacey_
Plien84
Slakje
Exogenesis
Kowalski
Cimic
Guus
Paper Crown
Poubelle
Bliss
Lady4
Fortissimo
Luce
TukTuk
luisa
Lejow
Guusje
Rush
Flippin' Bitch
Pommes
Antibes
Gympie
Bazinga
Burn
Pompoen
Blond
Charles
Marin
Elliot
Mari
SDL
Toet
Caro
VeryCherry
Susan
rapa nui
42 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  rapa nui do 10 jan 2013 - 1:11

De afgelopen dagen kwam ik in verschillende topics tegen dat mensen een beeld van zichzelf noemen dat ik eigenlijk helemaal niet herken. Ze denken een stempel te hebben of dat mensen iets over hun denken. Op het forum dan, niet in het dagelijks leven.

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Hoe denk je dat jij overkomt?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Susan do 10 jan 2013 - 1:18

Aan de ene kant als meelevend, aardig en ook wel slim, aan de andere kant als braaf, degelijk en een beetje saai. Oh ja, en misschien ook nog wel als betweterig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 1:21

Ik denk als braaf, 'saai' & lief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  VeryCherry do 10 jan 2013 - 1:23

Ik weet het eigenlijk niet, nog nooit over nagedacht.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 1:24

Ik heb ook geen idee..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Caro do 10 jan 2013 - 1:24

Timide, rustig..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 1:25

Datgene wat ik op het forum heb laten zien, is natuurlijk iets waarover niet naar huis te schrijven valt. Ik geloof dan ook oprecht dat ik negatieve gedachten bij anderen oproep en dat het nog lang zal duren voor ik dat van me afgeschud heb. Als dat überhaupt ooit al zou gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Toet do 10 jan 2013 - 1:25

Pff dat vind ik ook lastig te zeggen!

Wat ik wel opvallend en leuk vind, is dat ik (en volgens mij meer mensen) bijna iedereen die ik op een meeting heb ontmoet in het echt nog leuker vind dan op het forum.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  SDL do 10 jan 2013 - 1:30

Geen idee, ik denk dat mensen geen duidelijk beeld van mij hebben omdat ik niet dagelijks post, bijna geen foto's post of heel veel vertel over mijn leven dus ik ben eigenlijk best benieuwd dat "als ik bij iemand ben blijven hangen" wat voor beeld dit dan is en hoe dit dan is ontstaan?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Mari do 10 jan 2013 - 1:32

Geen idee, ik denk niet dat veel mensen echt een mening over me kunnen hebben omdat ik redelijk vervlakking reageer. Sommige zullen me wel herkennen, andere denken wie is dat.
Maakt me ook niet zo heel veel uit, zolang ik het hier nog naar me zin heb vind ik het prima vermaak.

@ Caro, jij lijkt me in het echt een heel lief gezellig mens, komt door de manier waarop je anderen altijd probeert te helpen. Ik vind jou manier van schrijven erg prettig.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Elliot do 10 jan 2013 - 1:37

Als betweterig en snel op mijn teentjes getrapt en misschien soms als grappig Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 1:37

Ik hoop: Als iemand die bewust bezig is met haar leven en daar veel plezier uit haalt, beetje onzeker soms, maar wel goed weet waar ze voor wil gaan, en veel aanwezig is op het forum dus actief hier en daarom weten mensen vrij veel over me :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Elliot do 10 jan 2013 - 1:38

Caro schreef:Timide, rustig..

Dat vind ik juist niet! Ik vind je gezellig aanwezig smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Charles do 10 jan 2013 - 1:39

Bijdehand, direct, irritant, grappig.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Blond do 10 jan 2013 - 1:42

Ik denk rustig, vriendelijk, meelevend. Maar pas maar op als ik je in het echt ontmoet Twisted Evil.

Wat Toet zegt herken ik ook! Iedereen die ik tot nu toe heb gemeet en waarmee ik langer heb gepraat vind ik in het echt leuk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Toet do 10 jan 2013 - 1:51

Blond schreef:Ik denk rustig, vriendelijk, meelevend. Maar pas maar op als ik je in het echt ontmoet Twisted Evil.

Wat Toet zegt herken ik ook! Iedereen die ik tot nu toe heb gemeet en waarmee ik langer heb gepraat vind ik in het echt leuk.

Ik had jou inderdaad veel rustiger en vriendelijker ingeschat dat je bent. Niet dat je niet vriendelijk bent, maar ook wel iemand die zich lekker aan dingen kan ergeren en daar (op een grappige manier) over kan klagen haha. Ja, jij bent precies zo'n voorbeeld van iemand die ik IRL nog leuker vind dan op het forum.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 1:55

Ik denk dat mensen mij gezellig vinden.. maar blijkbaar ook heel lief (dat is wat ik hoorde op de meeting).. haha.. Wel grappig want ik denk altijd dat mensen mij stoerder vinden door mij kledingstijl, maar dat valt dus vies tegen. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 1:56

Toet schreef:
Blond schreef:Ik denk rustig, vriendelijk, meelevend. Maar pas maar op als ik je in het echt ontmoet Twisted Evil.

Wat Toet zegt herken ik ook! Iedereen die ik tot nu toe heb gemeet en waarmee ik langer heb gepraat vind ik in het echt leuk.

Ik had jou inderdaad veel rustiger en vriendelijker ingeschat dat je bent. Niet dat je niet vriendelijk bent, maar ook wel iemand die zich lekker aan dingen kan ergeren en daar (op een grappige manier) over kan klagen haha. Ja, jij bent precies zo'n voorbeeld van iemand die ik IRL nog leuker vind dan op het forum.

haha dat had ik ook bij Blond. Maar ze is lekker 'gehaaid'. Ik vind dat een heerlijke eigenschap Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Pompoen do 10 jan 2013 - 2:21

Langdradig, beetje braaf maar wel recht door zee en ook een beetje raar, anders.

Dat denk ik! Ben wel benieuwd hoe dat echt is! Ik denk ook dat het verschilt of mensen me in het echt hebben ontmoet!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Toet do 10 jan 2013 - 2:32

Bij jou, Pompoen, vind ik het inderdaad ook een enorm verschil voor dat ik jou had ontmoet en daarna. Dat heb ik volgens mij toen ook tegen jou gezegd, ik las jouw posts eerst niet eens. Vond ze vreselijk langdradig en jou daardoor een beetje een muts/saai haha maar nu vind ik jou super leuk, spontaan, oprecht, cool en gezellig.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Burn do 10 jan 2013 - 3:04

Vrolijk, laatste tijd pessimistisch/klagerig, spontaan..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Bazinga do 10 jan 2013 - 3:05

Kinderachtig, irritant en rebels.

De mensen die er doorheen prikken of me beetje kennen, vinden me lief, grappig en zorgzaam.

Denk ik Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Gympie do 10 jan 2013 - 3:07

Ik denk als een rustig persoon.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Antibes do 10 jan 2013 - 3:12

Marin schreef:Ik hoop: Als iemand die bewust bezig is met haar leven en daar veel plezier uit haalt, beetje onzeker soms, maar wel goed weet waar ze voor wil gaan, en veel aanwezig is op het forum dus actief hier en daarom weten mensen vrij veel over me :P

Grappig, ik heb juist helemaal niet het idee dat jij erg bewust leeft. Het beetje onzeker klopt wel, maar ik zie je juist iets meer als zoekende eigenlijk.

Eigenlijk weet ik niet wat mensen hier van me vinden. Slim, verbaal sterk en een beetje betweterig gok ik, dat is wat ik ook wel eens uit forumlijstjes terugkrijg. Maar verder?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Pompoen do 10 jan 2013 - 3:13

@Toet, ja dat zei je idd en ik had het ook al eerder eens gehoord. Vond het wel grappig. Haha en ik probeer er juist op te letten, maar ik merk andersom ook dat iemand dan schrijft van 'sorry voor de lap tekst' en dan denk ik echt: 'welke lap tekst?' laughcry
En gelukkig ben ik in het echt 'leuker' Very Happy.

Ik heb trouwens andersom ook wel eens gehad, niet echt op het forum, maar dan mailde ik met iemand van een forum, klikte het echt via de mails, maar de ontmoeting viel dan vét tegen!
Bij de meetings via het forum merk ik dat sommige mensen idd zo zijn als ze overkomen, maar ook héél vaak vind ik mensen in het echt gewoon leuker!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum