Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

+38
Sanne
sterremaan
_Lacey_
Plien84
Slakje
Exogenesis
Kowalski
Cimic
Guus
Paper Crown
Poubelle
Bliss
Lady4
Fortissimo
Luce
TukTuk
luisa
Lejow
Guusje
Rush
Flippin' Bitch
Pommes
Antibes
Gympie
Bazinga
Burn
Pompoen
Blond
Charles
Marin
Elliot
Mari
SDL
Toet
Caro
VeryCherry
Susan
rapa nui
42 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Rush do 10 jan 2013 - 4:04

Ha, nou vast als een saaie hakende muts~! nerd
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Antibes do 10 jan 2013 - 4:05

Marin schreef:
Toet schreef:Het valt me ook op dat jij, Marin, je áltijd moet verantwoorden hier op het forum.

Komt misschien doordat ik altijd heel erg open over alles ben geweest en ten eerste dat al de nodige vragen op riep, maar daarnaast nu gewoon sommige dingen liever níet meer op het forum zet en daardoor juist gaten achter laat.

Maar bedankt, echt heel erg lief wat je zegt!

Als ik nou toch in de psychoanalyse hang.... Het gebeurt hier nu ook weer, terwijl het absoluut niet mijn oorspronkelijke intentie was om Marin aan te spreken op hoe zij haar leven leeft en dat zij zich daarover zou moeten verantwoorden.

Ik denk dat Marin ook een beetje koppig en eigenwijs is (tadaaaaaaa: zo ziet deze forummer jou). Dat verantwoorden, volgens mij hoeft dat ontzettend vaak helemaal niet, maar heb je zélf ook wel vrij vaak die neiging... Je had nu ook gewoon kunnen zeggen van "Hmm, grappig dat je dat zo ziet, want ik ben er buiten het forum juist nog steeds wel mee bezig die dingen op te lossen en af te sluiten, maar thanks voor je advies hoor". En dan was het klaar geweest.. Maar dat is óók niet zoals jij reageert.

Je stopt niet zozeer dat iemand anders er gewoon naast zit, of dat het advies is (nu dan, maar eerder bijv. over baantjes en uitgaven) dat je zegt "goh thanks, maar niet voor mij", maar dat je zelf ook graag je gelijk haalt en er zelf ook een aandeel in hebt dat iets een discussie wordt, door bijv. argumenten te gaan weerleggen waar (nu ik dus) die ander dan ook weer op wil reageren. Om heel eerlijk te zijn, lok je het ergens ook een beetje uit met je reacties ofzo, ik weet het niet. Het wordt door jouw reacties, waar ik dan weer op wil reageren, veel zwaarder dan het oorspronkelijk was. Dat in combinatie met de punten die je zelf noemt (je bent idd altijd veel opener geweest dan de gemiddelde forummer) en je soms eigenzinnige houding (waar anderen het vaak anders aan zouden pakken) is denk ik samen een mooi recept voor het feit dat Marin zich vaak verdedigt. Ik geloof niet dat dat een anti-Marin stroming op dit forum is ofzo.

Ik ga er zelf op door hoor, maar dat doe je zelf evenzeer. Dus ik denk dat je ook in deze context, ook even moet kijken naar je eigen aandeel hierin. Jij gaat er net zo lang over door als ik.. Wink


Laatst aangepast door Antibes op do 10 jan 2013 - 4:11; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Pompoen do 10 jan 2013 - 4:10

@Marin: Je moet je niet zo opwinden joh! Ik ben al klaar en je moet écht écht écht niet vergeten dat mensen dit soort dingen schrijven omdat ze met je begaan zijn, niet om je een loer te draaien, voor 't blok te zetten of in de grond te stampen ofzo. Ik vind het oprecht jammer dat je het zo negatief opvat want ik probeer je gewoon oprecht advies te geven. Misschien niet direct gevraagd, maar indirect wel, doordat je de dingen op een forum post en deelt met mensen. En jij mag dat een oude koe vinden, maar zou het niet zo kunnen zijn dat mensen zulke dingen zeggen (vanuit hun eigen ervaringen) omdat ze zich oprecht zorgen maken?


Laatst aangepast door Pompoen op do 10 jan 2013 - 4:11; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Pompoen do 10 jan 2013 - 4:11

Rush schreef:Ha, nou vast als een saaie hakende muts~! nerd

Jaaa, net zo'n toffe hakende muts als ik en VC. Mij is het opgevallen dat veel leuke meiden juist ook haken! angel
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  VeryCherry do 10 jan 2013 - 4:11

Pompoen schreef:
VeryCherry schreef:Nou, ik vond het ook gezellig om jou te meeten Pompoen, ben nog steeds benieuwd naar jou huis. Ik ken het alleen van de buitenkant, whahaha.

Je bent welkom hoor! Je mag altijd een berichtje sturen als je een keer tijd hebt en in de buurt bent en anders maken we een keer een afspraak als het wat rustiger is hier!
En als dat te lang duurt kom je gewoon op kraamvisite Wink.

Gezellig, doen we Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Guusje do 10 jan 2013 - 4:13

Ik neem aan, met de hoeveelheid posts (en de inhoud hiervan :P) die ik op dit forum heb gezet dat niemand mij kent of herkent. Geeft niet hoef ook niet opvallend te zijn. laughcry
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  VeryCherry do 10 jan 2013 - 4:14

Pompoen schreef:
Rush schreef:Ha, nou vast als een saaie hakende muts~! Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 827601

Jaaa, net zo'n toffe hakende muts als ik en VC. Mij is het opgevallen dat veel leuke meiden juist ook haken! Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 2474380249

Haken is ook geweldig Very Happy
Wat mij in het 'echte' leven opvalt is dat heel veel mensen niet verwachten dat ik haak. Net zo min dat er verwacht wordt dat ik aardig ben of dat ik een roze huis heb.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Lejow do 10 jan 2013 - 4:14

Bazinga schreef:Kinderachtig, irritant en rebels.

De mensen die er doorheen prikken of me beetje kennen, vinden me lief, grappig en zorgzaam.

Denk ik Wink

Hahaha dit zou ik geschreven kunnen hebben smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Antibes do 10 jan 2013 - 4:15

Pompoen schreef:@Marin: Je moet je niet zo opwinden joh! Ik ben al klaar en je moet écht écht écht niet vergeten dat mensen dit soort dingen schrijven omdat ze met je begaan zijn, niet om je een loer te draaien, voor 't blok te zetten of in de grond te stampen ofzo. Ik vind het oprecht jammer dat je het zo negatief opvat want ik probeer je gewoon oprecht advies te geven. Misschien niet direct gevraagd, maar indirect wel, doordat je de dingen op een forum post en deelt met mensen. En jij mag dat een oude koe vinden, maar zou het niet zo kunnen zijn dat mensen zulke dingen zeggen (vanuit hun eigen ervaringen) omdat ze zich oprecht zorgen maken?

Eens, ik vind dit ook heel jammer.. Het was nooit een aanval en dat wordt er nu wel van gemaakt. Honestly, ik vind je een prima meid. Als ik je een loer wilde draaien of de grond in wilde trappen, of op je plek wilde zetten, dan had ik dat heus heel anders aangepakt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 4:17

Oh Pompoen, dat snap ik ook wel hoor, ik snap dat je het echt niet verkeerd bedoelt want ik vind je heel aardig en we hebben altijd goed contact gehad. Dus ik zie het zeker niet als voor het blok zetten. Zo zie ik het echt niet. Ik vind het gewoon alleen echt vervelend omdat ik er niet om heb gevraagd. Dát frustreert me. Als ik die psychologische analyse wilde, ging ik wel naar de psycholoog. Ik vind het vervelend om dan weer tig reacties er aan te moeten wijden, het gevoel te krijgen mij te moeten verantwoorden over iets waar ik anders helemaal niet aan zou denken op dit moment. Het is goedbedoeld advies, maar wel advies waar ik eigenlijk helemaal niet op zat te wachten, snap je.

Wat Antibes zegt, klopt deels wel, ik ben veel aanwezig op het forum en reageer eigenlijk veel en uitgebreid er op, dus dan wordt er langer op door gegaan en dat is een wisselwerking, maar ik snap niet zo goed waarom er in éérste instantie over gepraat moet worden. En het is toch wel opvallend dat ik me toch wel heel vaak schijn te 'moeten' verantwoorden, dat is al jaren zo. En ik haal inderdaad graag m'n gelijk, omdat het in dit soort gesprekken over m'n éigen leven gaat en dat toch wel zodanig belangrijk vind dat ik daarin het laatste woord wil hebben ja :P Daarin ben ik vrij eigenwijs.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Antibes do 10 jan 2013 - 4:25

Marin schreef:Oh Pompoen, dat snap ik ook wel hoor, ik snap dat je het echt niet verkeerd bedoelt want ik vind je heel aardig en we hebben altijd goed contact gehad. Dus ik zie het zeker niet als voor het blok zetten. Zo zie ik het echt niet. Ik vind het gewoon alleen echt vervelend omdat ik er niet om heb gevraagd. Dát frustreert me. Als ik die psychologische analyse wilde, ging ik wel naar de psycholoog. Ik vind het vervelend om dan weer tig reacties er aan te moeten wijden, het gevoel te krijgen mij te moeten verantwoorden over iets waar ik anders helemaal niet aan zou denken op dit moment. Het is goedbedoeld advies, maar wel advies waar ik eigenlijk helemaal niet op zat te wachten, snap je.

Wat Antibes zegt, klopt deels wel, ik ben veel aanwezig op het forum en reageer eigenlijk veel en uitgebreid er op, dus dan wordt er langer op door gegaan en dat is een wisselwerking, maar ik snap niet zo goed waarom er in éérste instantie over gepraat moet worden. En het is toch wel opvallend dat ik me toch wel heel vaak schijn te 'moeten' verantwoorden, dat is al jaren zo. En ik haal inderdaad graag m'n gelijk, omdat het in dit soort gesprekken over m'n éigen leven gaat en dat toch wel zodanig belangrijk vind dat ik daarin het laatste woord wil hebben ja :P Daarin ben ik vrij eigenwijs.

Hmm, maar dat is denk ik 1) deels doordat jij zo ongeveer de meest bekende forummer bent en meer mensen een mening over je hebben en 2) omdat je daarnaast ook erg open bent over moeilijkere momenten en dat bij veel mensen minder is en je dan ook minder kritiek krijgt op meer persoonlijke kwesties en 3) omdat je het je een beetje aantrekt: "zie je wel, moeten ze mij weer hebben".

Wat ik zojuist tegen jou probeerde te zeggen, is iets wat ik behoorlijk vaak ook tegen anderen zeg hoor. Ik heb zelf de neiging tot psychoanalyse, omdat ik zelf natuurlijk jaren op die manier met mezelf bezig ben geweest. Ik herken dat snel bij anderen en ik wil ze dan helpen als ik het idee heb dat ze het zichzelf moeilijker maken dan nodig. Ik reageer ontzéttend vaak op mensen met dit soort advies, dat is niet specifiek naar jou bedoeld en al helemaaaaaaaaal niet om je een hak te zetten. Ik vind het echt heel jammer dat het op jou zo overkomt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 4:29

Het komt niet op me over om me een hak te zetten, dat zei ik net al. Ik vind het lief en goed bedoeld dát je er over nadenkt en denk dat je op sommige punten ook gelijk hebt, betreft dat het soms heel snel lijkt enzo en dat er echt nog wel dingen zijn die verwerkt moeten worden wat nog wel even duurt. Ik vind het alleen ongepast omdat het ongevraagd is. Als ik nou een topic er over had geopend met die vraag, oké, dan had ik het wat anders gevonden. Maar dit vind ik zo random en daarom vervelend. Ik zit er gewoon niet op te wachten. Maar hou er maar over op, want het punt is wel gemaakt denk ik :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  luisa do 10 jan 2013 - 4:31

Geen idee eigenlijk, maar waarschijnlijk veel serieuzer dan ik in werkelijkheid ben.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  TukTuk do 10 jan 2013 - 4:32

Toet schreef:Ik zie Marin nu juist wel als iemand die van het leven geniet en bewust omgaat met de dingen die zij meemaakt en meegemaakt heeft. Een tikkeltje onzeker en naïef en ik denk dat daardoor (door het naïeve dus) mensen haar vaak niet serieus nemen of verkeerd begrijpen. Het valt me ook op dat jij, Marin, je áltijd moet verantwoorden hier op het forum. Ja, ik vind Marin sowieso positief veranderd de afgelopen tijd en ik kan duidelijk in haar posts aflezen dat ze nu gelukkig in het leven staat.

Mee eens!

Sorry Marin, als je deze reactie weer weg wilt hebben moet je het zeggen hoor smile

Het is misschien ook wel snel gegaan, maar sinds wanneer staat er een minimale tijd voor dat je in een burn-out moet zitten?
Het is toch juist alleen maar fijn dat het niet jaren aangesleept heeft? Ik denk dat bij Marin gewoon op een gegeven moment heel veel positieve dingen in haar leven gebeurd zijn vlak na elkaar / tegelijkertijd, gelukkig in de liefde zijn, samenwonen, leuk werk, haar eigen bedrijfje er nog naast, dan is het toch helemaal niet gek dat juist na zo'n diep dal iemand helemaal weer opklimt?
Ik denk daarom dat Marin JUIST heel bewust in het leven staat, en er daarom ook zo van geniet.

Ik herken bijvoorbeeld wel hetzelfde wat Antibes zegt over depressie, dat heeft bij mij ook jaren geduurd, maar dat kwam ook voor een heel groot gedeelte dat ik niet durfde te genieten toen het juist wel weer goed ging, ik durfde juist niet heel erg bewust te leven en het positieve te ervaren, uit angst het weer kwijt te raken.
Vind het daarom ook juist heel knap dat Marin dat wel (lijkt te kunnen) kan (Want het blijft natuurlijk altijd een forum, maar dat is wel het beeld wat ik krijg).
Het is zo veel gemakkelijker om vast te houden aan het bekende "negatieve" gevoel, dan het durven los te laten en te gaan genieten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 4:37

Haha ja het is echt niet alsof ik de hele dag alleen maar in bloemetjesvelden sta te springen hoor. Natuurlijk gaat het ook wel eens klote en heb ik nog zorgen. Maar als er één les is die ik geleerd heb, is dat wel dicht bij mezelf blijven en goed luisteren naar wat ik nou eigenlijk wil. Dat het in de praktijk ook nog eens lijkt te werken is alleen maar mooi, dáár ben ik me idd gewoon zo bewust van en word ik blij van.
Dan ben ik maar koppig en sta ik misschien een beetje raar en dromerig in het leven misschien, maar het werkt voor mij en daar word ik gelukkig van.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  TukTuk do 10 jan 2013 - 4:38

En die laatste zin, dat is het belangrijkste! smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Luce do 10 jan 2013 - 4:38

Pompoen schreef:@Toet, ja dat zei je idd en ik had het ook al eerder eens gehoord. Vond het wel grappig. Haha en ik probeer er juist op te letten, maar ik merk andersom ook dat iemand dan schrijft van 'sorry voor de lap tekst' en dan denk ik echt: 'welke lap tekst?' laughcry
En gelukkig ben ik in het echt 'leuker' Very Happy.

Ik heb trouwens andersom ook wel eens gehad, niet echt op het forum, maar dan mailde ik met iemand van een forum, klikte het echt via de mails, maar de ontmoeting viel dan vét tegen!
Bij de meetings via het forum merk ik dat sommige mensen idd zo zijn als ze overkomen, maar ook héél vaak vind ik mensen in het echt gewoon leuker!

Ik vond jou bij de meeting járen terug echt zo'n gezellige spring in het veld - van de hak op de tak. Heerlijk adhd'erig haha
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Toet do 10 jan 2013 - 4:41

Zullen we dan nu weer verder met waar dit topic voor bedoelt is? Want daar heb ik inmiddels over nagedacht! Ik denk (en zo voel ik me soms ook wel een beetje) dat mensen mij soms als de ukkie van het forum zien, omdat ik nog aan veel dingen moet beginnen die de meesten hier al lang meegemaakt hebben en daarnaast als een feestbeest, omdat ik heel veel uitga en feestjes en borrels zowat het belangrijkste in mijn leven zijn (god, dat klinkt echt kansloos laughcry) Verder denk ik dat ik soms lief en wat naïef overkom terwijl ik ook juist stoer of een bitch kan zijn. Hmm, nog niet echt een goed beeld dus, ik ben me er duidelijk niet van bewust hoe ik digitaal overkom nerd
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Toet do 10 jan 2013 - 4:42

AngelNyn schreef:En die laatste zin, dat is het belangrijkste! smile

Precies mijn gedachte. Mooi gezegd! smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 4:43

Toet ik zie jou idd beetje als feestbeest idd Wink Maar ook juist heel erg als stoer en helemaal niet lief (euh dat klinkt gemeen, ik bedoel wel lief, maar geen doetje).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Rush do 10 jan 2013 - 4:49

Guusje schreef:Ik neem aan, met de hoeveelheid posts (en de inhoud hiervan :P) die ik op dit forum heb gezet dat niemand mij kent of herkent. Geeft niet hoef ook niet opvallend te zijn. laughcry
Je avatar is wel opvallend hoor!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Fortissimo do 10 jan 2013 - 4:50

Ik vraag me af wat voor beeld mensen bij mij tot nu toe hebben gevormd en of dit ook overeenkomt met hoe ik in het échte leven sta. smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Lady4 do 10 jan 2013 - 5:06

Rush schreef:Ha, nou vast als een saaie hakende muts~! nerd

Totaal niet hoor. Juist meer als iemand die, na jaren lekker los geleefd en gefeest heeft, nu rust en liefde in haar leven gevonden heeft. En dat je daar heel ervan geniet. Ik vind dat we je hier echt volwassen hebben zien worden, mooi om te zien

Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee hoe mensen mij zien op dit forum. Volgens mij vinden de meesten mij wel aardig, ik ben niet een echte relschopper maar geef mij mening wel. Een beetje doorsnee denk ik.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Bliss do 10 jan 2013 - 5:48

Ik denk dat mensen mij op het forum zien als een vrij labiel en onzeker type. Dit omdat ik, met name als ik me ergens rot over voel of ergens mee zit, het forum graag mag gebruiken als interactief dagboek smile Verder denk ik dat ik ook best grappig uit de hoek kan komen.

Die onzekerheid is natuurlijk ook een deel van me, maar IRL zullen mensen dat niet zo snel merken. Ik denk dat ik in het echt stoerder en relaxter overkom dan online. Ik ben echt niet zwaar op de hand ofzo, maar heb juist best humor en zelfspot (I use it as a defense mechanism, net als Chandler Bing) vind ik zelf.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Pompoen do 10 jan 2013 - 5:51

Luce schreef:
Pompoen schreef:@Toet, ja dat zei je idd en ik had het ook al eerder eens gehoord. Vond het wel grappig. Haha en ik probeer er juist op te letten, maar ik merk andersom ook dat iemand dan schrijft van 'sorry voor de lap tekst' en dan denk ik echt: 'welke lap tekst?' laughcry
En gelukkig ben ik in het echt 'leuker' Very Happy.

Ik heb trouwens andersom ook wel eens gehad, niet echt op het forum, maar dan mailde ik met iemand van een forum, klikte het echt via de mails, maar de ontmoeting viel dan vét tegen!
Bij de meetings via het forum merk ik dat sommige mensen idd zo zijn als ze overkomen, maar ook héél vaak vind ik mensen in het echt gewoon leuker!

Ik vond jou bij de meeting járen terug echt zo'n gezellige spring in het veld - van de hak op de tak. Heerlijk adhd'erig haha

Very Happy wat lief! Jij bent bij mij ook positief blijven hangen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum? - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum