Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft ervaring met Ryanair? (of Airarabia?)

+5
TukTuk
M_as
Mamasapje
Polly
Jente10
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met Ryanair? (of Airarabia?) - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft ervaring met Ryanair? (of Airarabia?)

Bericht  Juul vr 18 feb 2011 - 4:00

Polly schreef:
studiebol schreef:ik ga in Juni met ryanair vliegen... heb ik wel eens eerder mee gevlogen maar toen nooit zo goed op alles gelet maar toen hebben we geen problemen gehad.
Nu nemen we handbagage mee in zo'n klein koffertje en dan hebben we een koffer ingecheckt we zijn met zijn 3en dus daar kunnen dan nog wat spullen in! Maar als ik dat kleine koffertje in check als handbagage mag ik dan nog wel een handtas meenemen? Of mag dat echt niet?

Nee, dat mag dus niet. Je mag maar 1 stuk handbagage meenemen en dat is dan je kleine koffertje. Meestal zijn ze daar wel streng in tegenwoordig.

Ze controleren inderdaad nog steeds erg streng. Heb van het weekend nog met Ryanair gevlogen en ze traden nog erg streng op tegen mensen die hun handtas nog los bij hun hadden. En het gewicht werd ook gecontroleerd.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met Ryanair? (of Airarabia?) - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft ervaring met Ryanair? (of Airarabia?)

Bericht  Atelier Madame vr 18 feb 2011 - 8:04

Ryanair is gewoon prima, je moet niet teveel verwachten, en ze zijn heel goed in het verzinnen van extra kosten. Maar van de zomer vlieg ik wel voor 80 euro pp naar italie inc ingecheckte koffer, wat me anders veeel meer geld zou kosten. Dus ik ben tevreden!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 23:55

Juul schreef:
Polly schreef:
studiebol schreef:ik ga in Juni met ryanair vliegen... heb ik wel eens eerder mee gevlogen maar toen nooit zo goed op alles gelet maar toen hebben we geen problemen gehad.
Nu nemen we handbagage mee in zo'n klein koffertje en dan hebben we een koffer ingecheckt we zijn met zijn 3en dus daar kunnen dan nog wat spullen in! Maar als ik dat kleine koffertje in check als handbagage mag ik dan nog wel een handtas meenemen? Of mag dat echt niet?

Nee, dat mag dus niet. Je mag maar 1 stuk handbagage meenemen en dat is dan je kleine koffertje. Meestal zijn ze daar wel streng in tegenwoordig.

Ze controleren inderdaad nog steeds erg streng. Heb van het weekend nog met Ryanair gevlogen en ze traden nog erg streng op tegen mensen die hun handtas nog los bij hun hadden. En het gewicht werd ook gecontroleerd.

Zelfde ervaring hier. Zorg dat je handtas nog in je handbagagekoffertje past en doe hem daar in bij het boarden. Ik had een mini handtasje waar precies mijn portomonee, paspoort en iPod inpast en daar deden ze zelfs al moeilijk over...

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 19 feb 2011 - 3:33

Oke bedankt!
Dan moet mijn gewone tas maar ff in mijn koffer dan op dat moment, want ik kan niet zonder gewone tas het hele weekend!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 2:23

ik snap sowieso niet dat mensen altijd zoveel spullen meenemen op vakantie. Ik heb al meerdere keren met ryan air gevlogen en vond er niks mis mee. Ik vind alleen Eindhoven een vreselijk rot eind, dan ben je al bijna net zo lang onderweg als de hele vlucht. Nu neem ik meestal easyjet.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale di 22 feb 2011 - 11:51

Wij (vriend en ik) vliegen morgen met Ryanair naar Edinburgh, Schotland. Nemen alleen handbagage mee, hebben allebei een gave mini-trolley gekocht Wink Ik vind Ryanair prima, gewoon alles van tevoren goed doorlezen en je eraan houden.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 12:47

gaaf! Ik wil ook naar schotland!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 21:02

Ja Ryanair heb ik ook prima ervaringen mee. Met het inchecken van ruimbagage kunnen ze wel moeilijk doen over 1 kilo extra, maar als je alleen met handbagage reist (dat de vereiste afmetingen en zwaarte heeft) heb je geen enkel probleem.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 22:25

Ryanair is prima! ga er binnenkort mee naar madrid voor goedkoop en vorig jaar naar rome er mee geweest. Je moet alleen niet teveel luxe verwachten. Wat dat betreft vlieg ik liever met transavia, want vorig jaar naar Rome zaten we best in een kraak vliegtuig Wink tis net wat ouder, maar wel stukken goedkoper! Dus ik zou zeggen gaan!
Ze deden bij ons niet moeilijk trouwens qua tassen etc. als het maar aan de afmetingen is smile Zag nu dat er overal nog 20% korting is trouwens:) teminste, bij veel:)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: