Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft ervaring met de service van H&M?

+2
Annie24
Ringling
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Ringling ma 23 jul 2012 - 8:41

Heb een spijkerbroek van H&M nu een maand of 4/5 en hij is al heel erg versleten. Ik heb 't idee dat ie elk moment kan scheuren. Het is eigenlijk al de 3e van H&M die het minder dan een jaar volhoudt. Ok, ze zijn niet duur, maar dat is nog geen reden dat een artikel maar zo kort meegaat vind ik. Zijn jullie weleens terug geweest met zoiets en hoe is de service dan?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Annie24 ma 23 jul 2012 - 8:47

Nooit mee teruggeweest. Koop gewoon geen spijkerbroeken meer bij de H&M, want hier hebben we dat ook. Zowel mijn vriend als ik.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 9:15

Ik kon de broeken terug sturen als ik dat wilde, echter duurde het dan 6 weken tot ik een nieuwe had.... nerd Maar ze doen het dus wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Ringling ma 23 jul 2012 - 9:25

Fruity schreef:Ik kon de broeken terug sturen als ik dat wilde, echter duurde het danI 6 weken tot ik een nieuwe had.... nerd Maar ze doen het dus wel smile


Ok, nice to know! Ben je in de winkel geweest hiervoor of via online klantenservice?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 9:27

Ik via online omdat je ze niet terug naar de winkel kan brengen. Had ik nog naar gevraagd omdat het anders zo lang duurde eer ik een nieuwe broek zou hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Ringling ma 23 jul 2012 - 9:42

Fruity schreef:Ik via online omdat je ze niet terug naar de winkel kan brengen. Had ik nog naar gevraagd omdat het anders zo lang duurde eer ik een nieuwe broek zou hebben.

Wat raar dat dat niet kan!
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 10:14

Klopt. Heb uiteindelijk die broek maar gehouden (ging na drie maand al kapot bij de rits) want ik was bezig met afvallen en dat was de enige broek die ik nog paste. Als ik zo lang moest wachten kon ik alweer een maat kleiner aan.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Jeanette ma 23 jul 2012 - 11:37

Ik koop ook nooit broeken eigenlijk bij h&m, vind de kwaliteit daarvan altijd wat minder. Dan geef ik liever wat meer uit aan een goede broek.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Zwerver ma 23 jul 2012 - 12:06

Ik zou zelf voor zoiets nooit bellen eigenlijk. Als het een echte merk broek was geweest of heel veel centjes heeft gekost vind ik het een ander verhaal. Kwaliteit van de H&M is gewoon nooit super, dat weet je van te voren. Zeker als je het al een paar keer hebt gehad.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Ringling ma 23 jul 2012 - 18:36

Zwerver schreef:Ik zou zelf voor zoiets nooit bellen eigenlijk. Als het een echte merk broek was geweest of heel veel centjes heeft gekost vind ik het een ander verhaal. Kwaliteit van de H&M is gewoon nooit super, dat weet je van te voren. Zeker als je het al een paar keer hebt gehad.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je iets 'goedkoops' koopt ga je er toch niet vanuit dat t snel kapot gaat. Wie bepaalt dat 40 euro goedkoop is? Vroeger was 90 gulden voor een broek heel normaal Wink Bovendien noemen we t goedkoop omdat merkbroeken vanaf 100 euro te koop zijn. Misschien is 100 euro wel duur en 40 euro normaal. Is nogal subjectief natuurlijk. Ik vind daarom niet dat je ervan uit mag gaan dat iets goedkopers eerder kapot zal gaan.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Rush ma 23 jul 2012 - 18:40

Ik heb de 10 euro jeans en daar woon ik zowat in, daar mankeert helemaal niets aan..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 21:00

Ik ben het wel met je eens. 40 euro voor een broek vind ik een normale prijs, niet superduur maar ook niet supergoedkoop. Dan verwacht je toch dat die langer meegaat met een paar maanden. Is zelfde met andere producten, als je een tv koopt verwacht je ook dat die langer meegaat als een paar maanden ongeacht de prijs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Ringling ma 23 jul 2012 - 21:30

Ben net gebeld door de klantenservice. Ik mag gewoon terug gaan naar de winkel en krijg dan een andere broek of tegoedkaart. Garantie is een jaar zei die meid. Goede service!
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Zwerver ma 23 jul 2012 - 21:34

Ik zeg ook, ik zelf. Ik zou het niet doen.

Maar goede service dus!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Ringling ma 23 jul 2012 - 21:36

Zwerver schreef:Ik zeg ook, ik zelf. Ik zou het niet doen.

Maar goede service dus!

Ik reageerde ook meer op jouw zin 'Als het een echte merk broek was geweest of heel veel centjes heeft gekost vind ik het een ander verhaal'.

Idd, goede service!
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Jeanette ma 23 jul 2012 - 21:50

Ringling schreef:Ben net gebeld door de klantenservice. Ik mag gewoon terug gaan naar de winkel en krijg dan een andere broek of tegoedkaart. Garantie is een jaar zei die meid. Goede service!

Goede service zeg! Erg netjes!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  marjoleinnn wo 25 jul 2012 - 2:23

Ik heb twee broeken van de h&m en er eigenlijk nog helemaal geen problemen mee gehad, en ik heb ze al best lang. M'n moeder heeft er 1 en die is ook nog gewoon super goed. Dus ik heb eigenlijk niet echt ervaring met de service van h&m.
Maar ik zou het denk ik ook teveel moeite vinden om hem helemaal op te gaan sturen, dan een aantal weken te moeten wachten etc. tot ik een nieuwe broek krijg. Vooral omdat de broeken toch al niet echt duur zijn.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met de service van H&M?  Empty Re: Wie heeft ervaring met de service van H&M?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum