Wie heeft er ervaring met haarverlenging?
+2
claudiaveronique
Roza
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie heeft er ervaring met haarverlenging?
Mijn haren groeien ontzettend langzaam en ik vind het veel te kort momenteel.
Ik hoef geen hele lange haren, maar ik wil er wel een stuk 'aan'. Nu zat ik te denken aan haarverlenging..
Alleen heb ik van mezelf al hele dikke haren, dus ik ben bang dat ik een ontplofte poedel ga worden.
Ook vraag ik me af of je er gewoon alles mee kunt (stijlen, krullen, verven etc.)..
En je eigen haar groeit toch nog wel gewoon door neem ik aan?
En wat zijn je ervaringen met haarvelenging? En hoeveel betaalde je ervoor?
Ik ben benieuwd!
Ik hoef geen hele lange haren, maar ik wil er wel een stuk 'aan'. Nu zat ik te denken aan haarverlenging..
Alleen heb ik van mezelf al hele dikke haren, dus ik ben bang dat ik een ontplofte poedel ga worden.
Ook vraag ik me af of je er gewoon alles mee kunt (stijlen, krullen, verven etc.)..
En je eigen haar groeit toch nog wel gewoon door neem ik aan?
En wat zijn je ervaringen met haarvelenging? En hoeveel betaalde je ervoor?
Ik ben benieuwd!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Wie heeft er ervaring met haarverlenging?
Je eigen haar wordt zo lang als dat in je genen bepaald is. Bij sommige mensen wordt het gewoon niet langer dan schouderlengte bijvoorbeeld.
Een collega heeft een weave en kan er alles mee.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Je eigen haar wordt zo lang als dat in je genen bepaald is. Bij sommige mensen wordt het gewoon niet langer dan schouderlengte bijvoorbeeld.
Oh mijn haar wordt nog wel langer hoor, maar het gaat me gewoon veeeeel te langzaam (heb er 3 maanden geleden de schaar in laten zetten )
Een weave kan inderdaad ook nog ja.. Ga er eens even over google'en..
Roza- Kletskop
Ik heb matten gehad, omdat mijn eigen haar door ziekte en medicijnen was uitgevallen. Het zag er erg natuurlijk uit en heeft mijn haar niet beschadigd. Na een kleine twee jaar heb ik ze eruit gehaald en is mijn eigen haar weer helemaal terug gegroeid en heb ik een volle bos. Als overbrugging tot je eigen haar weer lang is, werkt het prima. Laat je gewoon eens adviseren/informeren bij een kapper.
Gast- Gast
Ik heb extensions, misschien is dat iets voor je? Bij de salon waar ik het laat zetten kan je een 'contract' voor een jaar of voor 4 maanden nemen. Dan ben je alweer een stuk verder!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Of je neemt clip-in extensions. Stuk goedkoper dan 'echte' extensions, en je haalt ze er 's avonds gewoon weer uit.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Of je neemt clip-in extensions. Stuk goedkoper dan 'echte' extensions, en je haalt ze er 's avonds gewoon weer uit.
Idd een stuk goedkoper, maar daar staat wel tegenover dat je ze elke avond uit moet halen en elke ochtend weer terug in je haar moet klikken. Leuk voor een keer, maar niet handig voor elke dag (vind ik).
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Strawberry Shortcake schreef:_Chance schreef:Of je neemt clip-in extensions. Stuk goedkoper dan 'echte' extensions, en je haalt ze er 's avonds gewoon weer uit.
Idd een stuk goedkoper, maar daar staat wel tegenover dat je ze elke avond uit moet halen en elke ochtend weer terug in je haar moet klikken. Leuk voor een keer, maar niet handig voor elke dag (vind ik).
Klopt. Ik droeg ze eerst ook niet dagelijks. Nu draag ik ze helemaal niet meer, heb een compleet andere haarkleur.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Strawberry Shortcake schreef:_Chance schreef:Of je neemt clip-in extensions. Stuk goedkoper dan 'echte' extensions, en je haalt ze er 's avonds gewoon weer uit.
Klopt. Ik droeg ze eerst ook niet dagelijks. Nu draag ik ze helemaal niet meer, heb een compleet andere haarkleur.
Nee, clip in extensions gaan niet werken, wil niet elke morgen het drama om die dingen er goed in te krijgen. Maar toch thanks voor de tip!
Roza- Kletskop
Ik heb ook haarextensions.
Ik kan er alles mee verven, stijlen en krullen. Ik vind het echt ideaal.
Als je van jezelf al een dikke bos haar hebt moet je er wel rekening mee houden dat je er best veel extensions moet laten inzetten wil het echt natuurlijk eruit zien.
Ik kan er alles mee verven, stijlen en krullen. Ik vind het echt ideaal.
Als je van jezelf al een dikke bos haar hebt moet je er wel rekening mee houden dat je er best veel extensions moet laten inzetten wil het echt natuurlijk eruit zien.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Ik heb ook extensions gehad en was er erg blij, ik heb veel haar van mezelf en had dus ook 150 extensions nodig. Ik vond het ideaal, je moet het alleen wel goed verzorgen anders is het niet mooi.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft ervaring met lilypadz
» Wie heeft ervaring met de service van H&M?
» Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl?
» Wie heeft ervaring met Ryanair? (of Airarabia?)
» Heeft iemand hier ervaring mee?
» Wie heeft ervaring met de service van H&M?
» Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl?
» Wie heeft ervaring met Ryanair? (of Airarabia?)
» Heeft iemand hier ervaring mee?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: