Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl? Empty Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl?

Bericht  Ringling do 4 aug 2011 - 23:16

Deze zijn volgende week in de aanbieding en ik overweeg deze aan te schaffen (€ 20,-) maar nu ben ik benieuwd naar de kwaliteit en het comfort. Iemand ervaring?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl? Empty Re: Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 23:50

Ik heb er ooit eens van de a.ldi gehad nou nooit meer. Ik heb nu hele dure maar die zitten 100X beter dan van de goedkope. Mijn moeder neemt ze nu mee als ze een dagje naar zee gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl? Empty Re: Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl?

Bericht  Error do 4 aug 2011 - 23:52

Mijn moeder heeft ze ook, ze zijn niet echt bepaald waterproof en ze kon ook wel merken dat ze na een tijdje al snel minder werden. Weet niet of je veel op wilt gaan wandelen?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl? Empty Re: Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl?

Bericht  Flippin' Bitch vr 5 aug 2011 - 4:38

Daar moet je geluk mee hebben. Mijn moeder heeft ze meerdere keren gekocht en die waren prima. Ik heb ze een keer gehad, maar na 1 wandeling (in de bergen) kon ik ze weggooien. Het regende hard die dag en daardoor was de halve binnenzool weg. Liep ik met mijn hielen op een hard plastic raster wat aan de binnenkant van de hak zat... No
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl? Empty Re: Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 5:25

Ik ben er lovend over! Maar dan wel voor paar keer in de week door het bos.
Heb daarna wel de 'betere' wandellaarzen van de anwb gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl? Empty Re: Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 11:14

Ik heb die van de Aldi of Lidl voor € 35 en dat zijn zulke fijne schoenen! Mijn moeder komt uit een schoenmakersfamilie en mijn ooms, allebei maatschoenmaker, zeiden dat dit echt hele goede schoenen waren en spotgoedkoop, dus toen heb ik ze gekocht. Ik weet niet of die ze nu hebben ook goed zijn, maar ik zou er zeker naar gaan kijken. Voor € 20 kan het ook geen enorme miskoop zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl? Empty Re: Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl?

Bericht  Ringling zo 7 aug 2011 - 19:37

Het zijn deze.. Zien er best OK uit vind ik. Ik ga vandaag even kijken.

Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl? NL_64023_01_b
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl? Empty Re: Wie heeft ervaring met wandelschoenen van de Lidl?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum