Hoe is jouw Engels?
+61
BJA
Bosjesvrouw
nien
Happinaz
M-G
SuperGrover
Jade
Pommes
Ilovethe90s
Siamsa
Annemoontje
Sayuri
Derpy
Mari
Penny Blossom
Lonely Goatherd
Sanne
Phileine
GreenGrass
Marsy28
Polly
Minx
Chocoholic
Jeanette
Sissi
Alex
Sneeuwvlok
Kowalski
Highway
Slakje
Susan
Green_Pepper
Mizz_S
Esperanza
loura
Blond
mzcharlotte
CCC
Marin
Sarah1985
Tabbert
Silver
Toet
Aziraphale
Rush
Mees
Mermaid
sawasdee
_Lacey_
Bacio
Lady Starstruck
Benthe
Flippin' Bitch
SoGood
VeryCherry
Sam
LDJ
Poubelle
Monte
Bliss
Bazinga
65 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe is jouw Engels?
Chocoholic schreef:Mermaid schreef:Rood schreef:Amerikaans is natuurlijk hartstikke niet echt Engels.Mermaid schreef:daarna nog 4 maanden voor een Amerikaans bedrijf gewerkt waar Engels dus de voertaal was.
Last van een wijsneus?
Ik werkte met 34 nationaliteiten ongeveer. Zelf voornamelijk met mexicanen/canadezen/amerikanen/nederlanders. Dus nee Brits engels was t niet. Weet wel dat ik me prima red in engels/amerikaanstalige landen.
Ik vind Amerikaans (en bv Australisch) net zo Engels als het 'echte' Engels hoor, alleen hoor je een accentje. En hier en daar worden sommige dingen anders genoemd. Ik vind het zelfs mooier dan hoe ze spreken in Engeland.
Ja vind ik ook hoor, in Amerika spreken ze ook gewoon Engels natuurlijk.
Gast- Gast
Goed genoeg! Ik kan mij redden, verstaanbaar maken en gesprekken voeren. Schrijven is een groter probleem.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie schreef:Chocoholic schreef:Mermaid schreef:Rood schreef:Amerikaans is natuurlijk hartstikke niet echt Engels.Mermaid schreef:daarna nog 4 maanden voor een Amerikaans bedrijf gewerkt waar Engels dus de voertaal was.
Last van een wijsneus?
Ik werkte met 34 nationaliteiten ongeveer. Zelf voornamelijk met mexicanen/canadezen/amerikanen/nederlanders. Dus nee Brits engels was t niet. Weet wel dat ik me prima red in engels/amerikaanstalige landen.
Ik vind Amerikaans (en bv Australisch) net zo Engels als het 'echte' Engels hoor, alleen hoor je een accentje. En hier en daar worden sommige dingen anders genoemd. Ik vind het zelfs mooier dan hoe ze spreken in Engeland.
Ja vind ik ook hoor, in Amerika spreken ze ook gewoon Engels natuurlijk.
Vind ik ook, daarom vond ik de opmerking van rood niet echt ergens op slaan. Tja de een noemt de wc toilet de ander restroom weer een ander noemt t bathroom.. iedereen snapt wat je bedoeld...
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Het zijn gewoon verschillende variaties van de Engelse taal, kan je lang over discussieren, maar da's geen mening en kwestie van vinden, gewoon een feit
Maar wat je voorkeur heeft, is wel voorkeur natuurlijk.
Maar wat je voorkeur heeft, is wel voorkeur natuurlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn engels is prima. Dat mag ook wel als je 5 jaar in Londen hebt gewoond .
nien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10
mijn engels is zeer slecht
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Ik vind Canadees en Iers het mooist. Ik spreek zelf Australisch/Amerikaans door elkaar heen. (werk = amerikaans / prive = australisch). Ik merk wel dat ik vaak gekke Australische afkortingen en gezegde zeg, die dan blijkbaar in Amerika niet bekend zijn. Bogan en fucking oath zijn wel favoriete woorden die ik te vaak zeg.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Mijn Engels is goed. Ik moet wel, want heb een internationale functie binnen mijn bedrijf.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Hahaha Bacio.. Dat hoor ik hier gelukkig nooit!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Goed, spreek het vloeiend. Heb ooit B2 en C1 niveau behaald, hoewel ik wel merk dat ik er weer in moet komen als ik echt veel engels moet spreken/schrijven, buiten alledaagse gesprekjes om bedoel ik dan. Ga nu voor een nieuwe uitdaging: legal english
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Slecht. Ik ben geslaagd met een vier, maar geen idee hoe dat kan;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn Engels is volgens mij niet eens zo heel slecht, tot ik het spontaan moet gaan spreken, haha.
Krijg wel eens klanten aan de lijn die Engels spreken en dan vind ik het toch wel lastig om alles zo te gaan vertellen.
Krijg wel eens klanten aan de lijn die Engels spreken en dan vind ik het toch wel lastig om alles zo te gaan vertellen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Mijn Engels is redelijk tot goed. Ik heb een aantal maanden in Zweden gewoond, en dat heeft mijn Engels flink verbeterd! Nu spreek ik het niet veel meer en ik moet er ook altijd even inkomen. Als iemand me ineens in het Engels aanspreekt begin ik altijd te stotteren haha, echt stom!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Shall & Will (in het Engels)
» Taalvraagje (Engels)
» engels filmpje
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Shall & Will (in het Engels)
» Taalvraagje (Engels)
» engels filmpje
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: