Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

+20
M@niek
diddie
PiP
Dolphinne
Sanne
Slakje
nillis
SarahKey
Parisienne
PapillonRose
Susan
Highway
Coco
Flower_L
Tania
Liadan
Pien
Jezzie
Twellie
Manderijn
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Manderijn wo 9 jan 2013 - 11:17

Ik ben laatst met haar naar de film van K3 geweest, vond ze ook erg leuk!
En dan eind van de maand met de jongste naar Nijntje de film, speciaal voor de allerkleintjes, met het geluid wat zachter, en de lampen een beetje aan.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Susan wo 9 jan 2013 - 11:18

Manderijn schreef:Ik ben laatst met haar naar de film van K3 geweest, vond ze ook erg leuk!
En dan eind van de maand met de jongste naar Nijntje de film, speciaal voor de allerkleintjes, met het geluid wat zachter, en de lampen een beetje aan.

Oh ja, daar ben ik ook met Y geweest, ik wil met haar ook naar die Nijntje-film. Zij zit er qua leeftijd net een beetje tussenin.


Laatst aangepast door Susan op do 17 jan 2013 - 22:19; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  diddie wo 9 jan 2013 - 11:28

J. en ik hebben een abonnement op de Efteling, dat is echt een ding van ons samen.
Verder ben in weleens zonder mijn vriend met J. op vakantie geweest, maar dan wel met een vriendin en haar zoontje die ook een aantal dagen zijn geweest.
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 22:30

Wat gezellig zeg!!

Hier doen we regelmatig wat apart met de kinderen.. volgende maand ga ik met L.ynn naar woezel en pip en daarna gaan we frietjes eten bij de mc. En in April gaat mijn man met D.ylan naar ernst en bobby en gaan ze daarna naar de pizzaria smile

Verder ga ik altijd 2 woensdagen met D.ylan lunchen in de stad (dan ben ik vrij en is L.ynn nog op het kinderdagverblijf). Dat is echt ons bijklets momentje I love you

Met D.ylan is mijn man 1 keer naar een hotel geweest toen ze naar een museum waren geweest en verbleven ze bij zandvoort. Daar heeft hij echt ontzettend van genoten (allebei) en dit jaar gaat hij met L.ynn een nachtje kamperen.

Vinden het allebei leuk om buiten de uitjes met het hele gezin ook afzonderlijk met de kinderen dingen te ondernemen. D.ylan heeft hiervoor een hele leuke leeftijd (5) en gaat dingen echt begrijpen. L.ynn is met haar 2 nog wat jong maar houd wel van alle aandacht Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  M@niek wo 9 jan 2013 - 23:08

Kleine dingentjes doe ik wel samen (zwemmen, kinderboerderij, fietsen). Maar veel dingen doen we met zn 3 en (het is erg zeldzaam dat man thuis is als ik ook thuis ben).

Eind januari gaan we met zn 3en naar nijntje de film, ben zo benieuwd wat ze ervan vind!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  mauwmauw do 10 jan 2013 - 1:56

Parisienne schreef:Wat leuk Manderijn! Hoe oud zijn je kinderen?

Ik wil dit zeker ook met N. gaan doen. Nu zijn het ook meer de kleine uitstapjes die ik met N. doe. Binnenkort gaan we samen naar Woezel en Pip in het theater.

is dat toevallig in H.ilversum?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Floor do 10 jan 2013 - 1:57

Nee en ik ben het ook echt niet van plan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Manderijn do 10 jan 2013 - 2:05

Floor schreef:Nee en ik ben het ook echt niet van plan.

Waarom zo stellig?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Floor do 10 jan 2013 - 2:07

Uitjes zijn met mijn man erbij of mijn man samen met hem (als hij groter is).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Tania do 10 jan 2013 - 2:08

Floor schreef:Uitjes zijn met mijn man erbij of mijn man samen met hem (als hij groter is).

Maar waarom dan wel alleen met je man en niet alleen met jou?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Manderijn do 10 jan 2013 - 2:10

Tania schreef:
Floor schreef:Uitjes zijn met mijn man erbij of mijn man samen met hem (als hij groter is).

Maar waarom dan wel alleen met je man en niet alleen met jou?


Ok, dat kan. Het lijkt mij heerlijk om gewoon eens echt alle tijd alleen voor haar te hebben, maar dat hoeft natuurlijk niet iedereen zo te ervaren. Ik zou er alleen niet zo stellig in zijn, en open staan voor dingen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Floor do 10 jan 2013 - 2:10

Ik ga niet alleen op stap, alleen iets doen vandaar.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 2:12

Floor schreef:Uitjes zijn met mijn man erbij of mijn man samen met hem (als hij groter is).

Dat is ook heel leuk alleen ik merk wel dat vooral D.ylan het ontzettend leuk vind om echt 1 op 1 aandacht met juist alleen papa of mama te hebben Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 561177 Dan draait de wereld nog even om de 2 mensen en is er geen aandacht te verdelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 2:14

Als ik ooit een kindje heb, wil ik dit ook zeker gaan doen.
Mijn ouders deden dit nooit, maar mijn vriend ging vroeger samen met zijn moeder alle dierenparken in Nederland af en heeft daar ontzettend leuke herinneringen aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Floor do 10 jan 2013 - 2:15

Petra* schreef:
Floor schreef:Uitjes zijn met mijn man erbij of mijn man samen met hem (als hij groter is).

Dat is ook heel leuk alleen ik merk wel dat vooral D.ylan het ontzettend leuk vind om echt 1 op 1 aandacht met juist alleen papa of mama te hebben Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 561177 Dan draait de wereld nog even om de 2 mensen en is er geen aandacht te verdelen!

als hij dat dus wil kan hij met papa op stap (al denk ik niet dat mijn man dit veel zal doen). En anders heeft hij aandacht van ons beide als we met hem weg gaan. Alleen met hem weg doe ik niet (dan zou ik op locatie weer afspreken met een andere moeder met kindje of een vriendin).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Darius do 10 jan 2013 - 2:18

Floor, maar waarom niet dan? Wat is de achterliggende gedachte? (oprechte interesse hoor!)

Hier is het juist heerlijk als 1 van beiden met 1 of 2 kids weggaat, zodat de ander de volle aandacht van de andere ouder heeft. L en papa gaan in mei naar buurman en buurman de musical, omdat ze dat allebei gewoon ontzettend leuk vinden, en ik vind het maar een beetje leuk. En ik wil straks met L, wellicht ook P naar Nijntje de film. En dat vindt mijn man dus ontzettend stom.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Manderijn do 10 jan 2013 - 2:19

_Jackie schreef:Als ik ooit een kindje heb, wil ik dit ook zeker gaan doen.
Mijn ouders deden dit nooit, maar mijn vriend ging vroeger samen met zijn moeder alle dierenparken in Nederland af en heeft daar ontzettend leuke herinneringen aan!

Dat lijkt me zo waardevol, dat je daar herinneringen aan hebt. Mijn ouders deden deze dingen helemaal niet met ons. En nu denk ik wel eens dat ik dat gemist heb.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Pien do 10 jan 2013 - 2:22

Manderijn schreef:
_Jackie schreef:Als ik ooit een kindje heb, wil ik dit ook zeker gaan doen.
Mijn ouders deden dit nooit, maar mijn vriend ging vroeger samen met zijn moeder alle dierenparken in Nederland af en heeft daar ontzettend leuke herinneringen aan!

Dat lijkt me zo waardevol, dat je daar herinneringen aan hebt. Mijn ouders deden deze dingen helemaal niet met ons. En nu denk ik wel eens dat ik dat gemist heb.

Ik spreek natuurlijk voor mezelf maar ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik dat gemist heb!!! Daarom staat voor mij als een paal boven water dat E zowel met mij als met haar papa dingen gaat ondernemen.... Ik vind het heel belangrijk dat je als kind met beide ouders een goede band hebt!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Tania do 10 jan 2013 - 2:23

Ik deed vroeger veel met mij ouders apart en dat vond ik altijd heel erg leuk. Mijn moeder werkte om het weekend en dan ging ik met mijn vader vaak naar de kinderboerderij of naar dingen die georganiseerd werden in de buurt.
Met mijn moeder ging ik vaak zwemmen, naar de bioscop, naar een pretpark enz.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Annemie do 10 jan 2013 - 2:23

Ik doe niet echt veel bijzondere dingen met mijn zoontje, ik ga met hem fietsen, naar de speeltuin, naar de kinderboederij, naar de winkel of stukje wandelen.
Mjjn vriend is vanmorgen met hem wezen zwemmen en gaat ook regelmatig met hem fietsen.
We zijn laatst met z'n drieen naar bumba in het theater geweest, dat was heel leuk.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Manderijn do 10 jan 2013 - 2:27

Pien schreef:
Manderijn schreef:
_Jackie schreef:Als ik ooit een kindje heb, wil ik dit ook zeker gaan doen.
Mijn ouders deden dit nooit, maar mijn vriend ging vroeger samen met zijn moeder alle dierenparken in Nederland af en heeft daar ontzettend leuke herinneringen aan!

Dat lijkt me zo waardevol, dat je daar herinneringen aan hebt. Mijn ouders deden deze dingen helemaal niet met ons. En nu denk ik wel eens dat ik dat gemist heb.

Ik spreek natuurlijk voor mezelf maar ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik dat gemist heb!!! Daarom staat voor mij als een paal boven water dat E zowel met mij als met haar papa dingen gaat ondernemen.... Ik vind het heel belangrijk dat je als kind met beide ouders een goede band hebt!!

Maar een goede band heb ik ook wel met beide ouders, gelukkig smile
Maar mijn ouders hebben 6 kinderen, ik begrijp best dat dan gewoon niet alles kan. Maar ik merk wel dat ik dingen nu ga compenseren.
Mijn moeder was ook zo enthousiast toen ik het haar vertelde, dat ik nog dacht dat het haar misschien ook wel wat steekt dat ze dit nooit heeft kunnen doen toen ik klein was. Beetje dubbel dan he?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 2:37

Manderijn schreef:
_Jackie schreef:Als ik ooit een kindje heb, wil ik dit ook zeker gaan doen.
Mijn ouders deden dit nooit, maar mijn vriend ging vroeger samen met zijn moeder alle dierenparken in Nederland af en heeft daar ontzettend leuke herinneringen aan!

Dat lijkt me zo waardevol, dat je daar herinneringen aan hebt. Mijn ouders deden deze dingen helemaal niet met ons. En nu denk ik wel eens dat ik dat gemist heb.
Ja inderdaad! Hij heeft nu nog erg weinig contact met zijn moeder omdat hij daar geen behoefte aan heeft, maar zodra hij het over hun uitstapjes van vroeger had, merk je echt hoe waardevol dat voor hem was.

Met zijn vader heeft hij ook veel uitstapjes gemaakt hoor, maar dat was voornamelijk toen hij ouder was. En na zijn ziekteperiode (Vriend heeft rond 9 jarige leeftijd ruim een jaar in het ziekenhuis gelegen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Floor do 10 jan 2013 - 2:43

Darius schreef:Floor, maar waarom niet dan? Wat is de achterliggende gedachte? (oprechte interesse hoor!)

Hier is het juist heerlijk als 1 van beiden met 1 of 2 kids weggaat, zodat de ander de volle aandacht van de andere ouder heeft. L en papa gaan in mei naar buurman en buurman de musical, omdat ze dat allebei gewoon ontzettend leuk vinden, en ik vind het maar een beetje leuk. En ik wil straks met L, wellicht ook P naar Nijntje de film. En dat vindt mijn man dus ontzettend stom.

zoals ik al schreef, ik ga niet alleen op stap met hem. Ja wel wandelen in het dorp en naar de kinderboerderij maar verder niet.
Ik kom nergens alleen (alleen met hem), ik zie dat dus gewoon niet zitten om speciaal alleen weg te gaan. Dan verzin ik wel wat waar mijn man ook mee naar toe kan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum