Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

+9
ekjir@M
Mamsie
Printje
moepie
Susan
Meeko
Rouge
ProudMom
Liadan
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 21:56

Very Happy

Ik heb zelf ook krullen, maar ben nog niet van plan om al die troep in hun haren te smeren. Nu alleen goedemorgen haarlotion. Gebruiken jullie nog iets anders of helemaal niets juist?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Liadan za 14 mei 2011 - 22:05

Hier ook een krullenbol en tot gisteren deden we er ook alleen goedemorgenlotion in, maar het pluist steeds zo als ze uit bed komt aan de achterkant. Gisteren heb ik bij de Hema iets gekocht voor krullen en vandaag een beetje erin gesmeerd en nu pluist het in ieder geval niet meer.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar andere ervaringen en tips.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 22:11

Ik wil ook een kind met krullen maar dan zal ik wel een andere vader voor hun moeten zoeken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 22:36

Haha, mijn moeder had vroeger krullen en wilde zó graag een meisje met krullen... Toen kwam ik, een meisje met onmogelijk dun en vlassig haar. Moeder is geregeld aan de slag geweest met papillotten, vreselijk vond ik dat...

En omdat ik niet toeliet dat ze m'n haar borstelde (ik was verschrikkelijk beweeglijk in bed en mijn haar zat iedere ochtend vól met klitten en dat borstelen deed me toch PIJN), is mijn opa uiteindelijk een keer met me naar de kapper geweest, en toen kwam ik terug met een kort jongenskoppie. En vreselijk dat ik het vond, ik was toen 6 ofzo. Later is het weer langer gegroeid en heb ik uit veiligheidsoverwegingen maar nooit meer zo'n probleem van het borstelen gemaakt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  ProudMom za 14 mei 2011 - 23:48

Mijn zoontje heeft ook krullen, en daar deed ik eerst ook alleen goedemorgen haarlotion in. Daarna over gegaan op de Zwitsal gel, dan kon ik het nog een beetje ''kneden'' en in model krijgen. Maar die gel is er ook zo weer uit hoor. Is haast geen gel te noemen. Wink Nu heb ik die andere gel van Zwitsal voor hem, for Boys (die waar Peter Pan op staat, haha). Deze is iets sterker, maar niet zo dat hij er van die harde haren van krijgt ofzo. Maar net genoeg om het mee in model te krijgen.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 0:11

Ons zoontje heeft als hij langer haar heeft ook krullen, nu ook. Wij maken het 's ochtends alleen nat en aan de voorkant doen we wat gel erin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Rouge zo 15 mei 2011 - 0:33

mijn zoontje heeft ook krullen maar pluist nu best erg. Ik doe /deed er bijna nooit iets in, maar ga ook eens kijken naar het spul van de HEMA.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Meeko zo 15 mei 2011 - 0:42

Senna had/heeft ook krullen. Gebruikte ook altijd goedemorgen lotion. Nu heb ik zo'n flesje antiklit spuitspul van Jip en Janneke. En soms mag ze wat van mij gebruiken, andrelon creme gebruik ik bijv. Nu zijn der krullen een heel stuk minder en alleen nog wat aan de onderkant. Maar vaak na t douchen en wat van dat spul der in zijn ze weer wat meer. Volgende week ga ik met haar naar de kapper en laat er een stuk af halen. misschien komen ze dan weer terug of ze zijn dan helemaal weg Sad we zullen t zien.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Susan zo 15 mei 2011 - 0:55

Wat is goedemorgenlotion, dat ken ik helemaal niet? Ik maak het meestal alleen een beetje nat en dan kneed ik het, heel soms spuit ik wat krullenspray van Andrelon in mijn handpalm en dan kneed ik het daarmee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  moepie zo 15 mei 2011 - 1:16

Hier ook alleen die goedemorgen lotion of ik maak het nat
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Susan zo 15 mei 2011 - 1:20

Heb het even opgezocht, maar die lotion lijkt me echt voor babyhaartjes. Toen Ezra baby was gebruikte ik wel eens haarlotion van Zarqa voor in zijn haartjes, maar toen had hij nog geen krullen. Toen hij ongeveer zo oud was als de tweeling van Coco begon hij een paar krulletjes bovenop zijn hoofd te krijgen, maar daar deed ik niks in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Susan zo 15 mei 2011 - 1:22

Maple schreef:Haha, mijn moeder had vroeger krullen en wilde zó graag een meisje met krullen... Toen kwam ik, een meisje met onmogelijk dun en vlassig haar. Moeder is geregeld aan de slag geweest met papillotten, vreselijk vond ik dat...

Haha, dat is wel erg van die papillotten, als je kind toch gewoon geen krullen heeft dan heeft je kind gewoon geen krullen. Kan me voorstellen dat je hevig protesteerde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:22

Hier ook een krullenkopje! Maar net een stuk eraf geknipt! Ik gebruik ook haarlotion van zwitsal en soms de haargel van zwitsal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Printje zo 15 mei 2011 - 1:48

Hier geen krullenkopje maar ik gebruik altijd gewone gel. Die goedemorgengel was hier binnen 5 min al niet meer zichtbaar en zag zijn haar er al niet meer uit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Mamsie zo 15 mei 2011 - 2:04

Ik gebruik een putty ervoor. Gel enzo zuigt zijn haar zo op dus daar heb ik niks aan.
Ik maak eerst zn haar een beetje nat en dan doe ik een heel klein beetje van dit spul erin.
Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Images?q=tbn:ANd9GcQDj-hdKpuSHMBME9ntDj85DyW29FFlhvSjkDmkD3c9PUrcLCAL5A&t=1
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  ekjir@M zo 15 mei 2011 - 2:07

Ik heb zelf behoorlijk wat krullen. Mijn moeder deed er dus ook nog niks aan en kammen vond ik echt hel, als ik ergens een kam zag liep ik er met een heeeeele grote boog om heen.

J. heeft echt helemaal stijl haar en ik heb niet het idee dat daar ooit krullen in komen maar ik denk dat het bij een jongen toch makkelijker is als bij een meisje. Bij een jongen kan je het nog kort knippen maar bij een meisje is dat ook weer niks. Ik denk dat ik er dan een beetje wax in zou doen ipv gel.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Susan zo 15 mei 2011 - 2:15

ekjir@M schreef:Ik heb zelf behoorlijk wat krullen. Mijn moeder deed er dus ook nog niks aan en kammen vond ik echt hel, als ik ergens een kam zag liep ik er met een heeeeele grote boog om heen.

J. heeft echt helemaal stijl haar en ik heb niet het idee dat daar ooit krullen in komen maar ik denk dat het bij een jongen toch makkelijker is als bij een meisje. Bij een jongen kan je het nog kort knippen maar bij een meisje is dat ook weer niks. Ik denk dat ik er dan een beetje wax in zou doen ipv gel.

Bij een meisje kun je er nog een speldje in doen of staartjes in maken. Ik denk dat het allebei voor- en nadelen heeft. Ik zou Ezra's haar sowieso niet heel kort knippen, dat vind ik zonde van zijn mooie haar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Liadan zo 15 mei 2011 - 3:13

Ik denk ook dat het allebei voor en nadelen heeft. Ik kan bij Yara makkelijk een staartje maken, een haarband in doen en speldjes, bij een jongen gaat dat weer niet. Maar als ze het los heeft (met alleen speldjes) dan vind ik het vaak moeilijk om achter weer mooi te krijgen als ze in de middag geslapen heeft. En als ik het kam of borstel dan ziet het er daarna ook niet meer uit.
Het zit het best als ze uit bad of uit de douche komt en ik het nat kan kammen en daarna de krullen erin kan kneden.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Liadan zo 15 mei 2011 - 3:14

Ekjir@M, Yara had tot ruim een jaar ook nog heel stijl haar, maar toen het wat langer en dikker werd kwamen er steeds meer krullen in, dus het kan nog smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Teddyaapje zo 15 mei 2011 - 4:59

dit is echt ideaal spul voor krullen/ pluis haar:

http://www.newpharma.be/apotheek/sobelhysan/1334/vitamef-hairfix-creme-tube-40g.html

een heeeeeel klein beetje in je handen wrijven in het haar knijpen. Het wordt niet hard of plakkerig en is lang niet zo vet als wax. Het ruikt wel best sterk naar citroen
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  ekjir@M zo 15 mei 2011 - 7:53

Liadan schreef:Ekjir@M, Yara had tot ruim een jaar ook nog heel stijl haar, maar toen het wat langer en dikker werd kwamen er steeds meer krullen in, dus het kan nog smile .

Ik heb het fotoboek van mezelf er nog even bij gepakt... Ik had zelf de eerste 1.5 jaar ook geen krullen dus het zou nog kunnen komen.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 8:09

Mijn zoon heeft ook wat krullen maar ik doe er niks in. Hij heeft niet erg veel krullen en het pluist ook niet, dus dat kan schelen. Wel heeft hij redelijk lang haar maar met om de dag nat maken en kammen, blijft het mooi zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Susan zo 15 mei 2011 - 8:13

Het pluist bij Ezra ook niet echt, maar de plek waarop hij heeft geslapen is bij hem altijd zo plat. Het mooiste zou zijn om 's morgens zijn haren te wassen, maar dat vind ik dan weer niet handig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 8:59

Ciske krijgt steeds meer krullen en ik gebruik serum van de action of gewoon cremevoeding.
Datzelfde gebruikt mijn moeder voor mijn nichtje (die behoorlijk krullen heeft) als ze bij haar is. Werkt perfect!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Parisienne zo 15 mei 2011 - 9:08

N. heeft dan nog geen krullen, maar die zitten er wel langzaam aan te komen. Mijn vriend heeft ook krullen en bij N. zie ik het in de nieuwe haartjes ook al een beetje. De rest is helaas nog wat piekerig en stijl, maar ze heeft al wel aardig wat haar.

Ik doe 's ochtends altijd wat Goedemorgen Haarlotion in haar haar en vervolgens wat Babygel (Zwitsal). Daarna kam ik het vaak een beetje schuin naar achteren en doe er een haarklipje in.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum