Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

+20
M@niek
diddie
PiP
Dolphinne
Sanne
Slakje
nillis
SarahKey
Parisienne
PapillonRose
Susan
Highway
Coco
Flower_L
Tania
Liadan
Pien
Jezzie
Twellie
Manderijn
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Manderijn di 8 jan 2013 - 10:15

Of in dit geval, moeder-dochter uitje!

Ik heb namelijk zojuist een hotelovernachting geboekt! Het plan is dan om voor een halve dag +avond een luizenleventje te leiden in een luxe hotel, en na een nacht heerlijk slapen met ons tweeën een bezoek te brengen aan het dierenpark!
Het duurt nog een paar weekjes, maar het lijkt me zo leuk!

Doen jullie dat? Zulke uitspattingen met je kind(eren)?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Twellie di 8 jan 2013 - 10:16

Oh leuk zeg smile!

Ik ga dit jaar met mijn oudste dochter naar Londen en naar Winterbergen, beide voor een paar nachtjes. Ik heb er ook zo'n zin in. Tot nu toe hadden we uitjes als een dagje zwemmen of naar een indoor speeltuin, het worden de eerste vakanties met ons tweeen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Manderijn di 8 jan 2013 - 10:18

Ja, een mini-vakantie!
De bon liep af (van vakantie veilingen) en ik had hem verkocht. De man in kwestie bleef vol houden dat de code het niet deed, en wou zijn geld terug. Prima dacht ik, gebruik ik het uiteindelijk toch zelf!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Jezzie di 8 jan 2013 - 10:18

Wat leuk zeg!

Ik vond/vind het ook altijd leuk om zulke dingen samen met mijn moeder te doen!
Ben ook zeker van plan om het later met mijn dochter te doen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Pien di 8 jan 2013 - 10:19

Ow geweldig... dat wil ik later ook!! Zowel dat mijn man als ik 1 nachtje per jaar weg gaan met onze dochter!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Manderijn di 8 jan 2013 - 10:19

Jezzie89 schreef:Wat leuk zeg!

Ik vond/vind het ook altijd leuk om zulke dingen samen met mijn moeder te doen!
Ben ook zeker van plan om het later met mijn dochter te doen!

Ik deed dat dus nooit met mijn moeder, maar zij had dan ook 6 kinderen. Ik vind het echt de dingen die ik juist daarom wel met mijn dochter wil doen!


Laatst aangepast door Manderijn op di 8 jan 2013 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Liadan di 8 jan 2013 - 10:19

Wat leuk zeg!
Zulke grote uitjes maak ik nooit met 1 van de kinderen. Ik ben wel vorige maand en 2 maanden geleden samen met mijn dochter naar een musical geweest.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 10:20

Wat leuk! Ik kijk er ook naar uit om dat soort dingen te doen. Ik geniet nu wel al van dagjes weg met een van de twee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Manderijn di 8 jan 2013 - 10:20

Haha Pien, mijn vriend mag als onze zoon wat ouder is, lekker met hem weg!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Tania di 8 jan 2013 - 10:57

Als ze wat ouders zijn lijkt dat me wel heel leuk. Ik probeer nu ook wel af en toe wat leuks met ze te doen. Volgende week ga ik samen met mijn zoontje naar de Bumba musical bijvoorbeeld.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Flower_L di 8 jan 2013 - 10:59

Leuk toch! Ik wil in het voorjaar met l naar een kindervoorstelling, samen met de trein, zal hij echt heel leuk vinden. Mn vriend zou dat ook zo doen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Coco di 8 jan 2013 - 11:05

Nu nog niet echt, omdat ze dezelfde leeftijd hebben en alles voor beiden wel leuk is, dus gaan ze beiden mee. Maar als ze wat ouder zijn en specifiekere interesses zal dat vast wel gaan gebeuren.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Highway di 8 jan 2013 - 11:07

Wat leuk zeg, ik hoop dat ook met mijn dochter te kunnen gaan doen eens per jaar, lekker shoppen ofzom I love you
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Susan di 8 jan 2013 - 11:35

Niet met overnachting en zo, misschien als ze wat groter zijn, wel kleine uitstapjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  PapillonRose di 8 jan 2013 - 11:48

Nu nog niet van die grote uitjes, maar wel kleinere. Zoals naar een kindervoorstelling in het theater, dagje dierenpark en dat soort dingen. Met overnachting doe ik nu nog niet, maar als ze wat groter is dan denk ik wel dat ik zulke dingen ga doen, weekendje ergens naartoe bijvoorbeeld.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Parisienne di 8 jan 2013 - 12:00

Wat leuk Manderijn! Hoe oud zijn je kinderen?

Ik wil dit zeker ook met N. gaan doen. Nu zijn het ook meer de kleine uitstapjes die ik met N. doe. Binnenkort gaan we samen naar Woezel en Pip in het theater.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Manderijn di 8 jan 2013 - 20:16

Onze dochter is over een paar weken 4, en haar broertje 2,5. Ze weet het zelf nog niet, want ze vond haar verjaardag al zo spannend.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  SarahKey di 8 jan 2013 - 20:20

Wat leuk! Dat zou ik in de toekomst ook willen doen. Om samen met 1 kind weg te gaan.

Ik ga geregeld met S fietsen of naar de dierentuintje hier in de buurt. Maar nu heeft papa ook een jaarkaart dus wel zullen nu wel vaker als gezin gaan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Parisienne di 8 jan 2013 - 20:33

Dan is het ook echt een leuke leeftijd om te doen. Veel plezier alvast!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  nillis di 8 jan 2013 - 20:36

Hier nu nog de kleine dingetjes, zoals samen zwemmen en de kinderboerderij, maar als ze ouder is lijkt me dat erg leuk om te doen samen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Slakje di 8 jan 2013 - 21:50

Wij doen kleine dingetjes, maar vaak met mijn vriendin erbij (de vaste babysit van Louise). Meestal gaan we naar de kinderboerderij (nu wel al een hele tijd geleden), het park, maar meestal gaan we winkelen. Louise amuseert zich dan ook, dan gaan we langs zaakjes als The Body Shop/Rituals en dan mag ze altijd ruiken aan de staaltjes, echt heel grappig, zet ze haar neus tegen het staaltje en snuift ze eens goed en dan trekt ze een vies of blij gezicht.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Sanne di 8 jan 2013 - 21:54

Wat leuk! Dat lijkt me ook wel heel leuk om eens in de toekomst te doen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Dolphinne wo 9 jan 2013 - 3:17

Ik heb dat nog niet gedaan met mijn zoon, maar lijkt me wel erg leuk.
We gaan wel in februari naar de thomas de trein musical. En dan gaan we ervoor of erna logeren bij mijn broer en zijn zoon. Ze gaan dan ook mee naar de musical.
In december zouden we een weekendje bij mn zus logeren (en er per trein heen gaan). Alleen werd mijn zoontje toen ziek. Dat weekendje moeten weer dus eens opnieuw gaan inplannen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  PiP wo 9 jan 2013 - 3:25

De 23e ga ik samen met mijn dochter naar de musical van Woezel en Pip. Ik wil dan van te voren ook pannenkoeken met haar gaan eten.
Mijn man is wel eens met haar gaan zwemmen toen ik ook een dagje weg was.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 3:42

Dat lijkt me echt superleuk. Nu doe ik in de vakantie soms wel eens iets met één kind, maar dat is simpel ergens een pannenkoek eten en naar de speeltuin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder-kind uitjes,doen jullie dat? Empty Re: Moeder-kind uitjes,doen jullie dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum