Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

+22
Coco
Slakje
Charles
bolus26
Razz
Funk
-Ieniemienie-
SarahKey
koNijntje
Laurientje
_Lana_
Linda
Smaragdje
sabje
Shy
Miccie
studiebol
Lejow
Balloon
Tania
Sanne
Pussycat
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Pussycat za 11 mei 2013 - 19:41

En dan bedoel ik met op visite gaan bij je schoonmoeder en je eigenmoeder.

Gaat het nog steeds hetzelfde als voorheen. En hoe gaat dat dan?

Of doen jullie het nu helemaal anders?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 19:47

Voorheen gingen we bij beide langs op moederdag.
Nu gaan we meestal de dag ervoor. Maar dit jaar zijn we toevallig vrijdag bij mijn schoonmoeder geweest en gister bij mijn moeder omdat ze haar verjaardag vierde.

Mijn moeder en schoonmoeder hechten er ook niet zo'n waarde aan dat we op de dag zelf komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Sanne za 11 mei 2013 - 20:05

Ik ging meestal wel even langs mijn moeder, maar dit jaar niet. Mijn moeder is ziek en mijn broer gaat al langs met zijn gezin. Voor mijn moeder is het te zwaar als wij dan ook komen. Dus we doen het een andere keer.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Tania za 11 mei 2013 - 20:05

Wij gaan meestal niet meer naar onze moeders. Mijn moeder vindt dat geloof ik niet zo heel leuk maar ik vind het leuk om met z'n vieren iets te doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Balloon za 11 mei 2013 - 20:16

Wij gaan vandaag langs bij onze moeders. Voordat ik zelf moeder was, ging ik ook nog langs mijn oma's
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Lejow za 11 mei 2013 - 20:17

Ik ga eigenlijk nooit langs, ik bel altijd wel even.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  studiebol za 11 mei 2013 - 20:19

Meestal ga ik even naar mijn moeder. Mijn zus komt dan ook. En toevallig gaan we vanavond uiteten maar dat is een combi van dingen.

Misschien komt het omdat mijn meiden nog klein zijn en niet zoveel aan moederdag kunnen doen en mijn vriend er niet is maar ik zelf hecht niet heel veel waarde aan deze dag.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Miccie za 11 mei 2013 - 20:35

Mijn moeder hecht geen waarde aan deze dag. Wij doen dus al jaren niet aan moederdag. Mijn schoonmoeder weet ik eigenlijk niet maar mijn man doet er in ieder geval niet aan bij haar.
Dit jaar is mijn eerste moederdag en ik heb wel iets kleins gekregen maar ik heb er zelf ook niets mee.

Ik ben zelf ook jarig in de week voor moederdag dus ik word dan al verwend.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Shy za 11 mei 2013 - 20:40

Mijn schoonmoeder hebben we gister en eergister al gezien. Nu ik zelf moeder ben vind ik het wel erg leuk om thuis te zijn met mijn gezinnetje Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  sabje za 11 mei 2013 - 20:46

Wij zijn gisteren uiteten geweest met mijn schoonmoeder. Vanmiddag gaan we naar mijn moeder. Zo is het mooi verdeeld.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Smaragdje za 11 mei 2013 - 20:56

Ik ga altijd wel langs mijn moeder de dag zelf. Mijn man werkt dan toch altijd en mijn oudste gaat ook graag naar oma. Bij mijn schoonmoeders gaan wij op een andere dag langs.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Linda za 11 mei 2013 - 21:00

We gaan zo naar m'n schoonmoeder, dan naar de oma van m'n man en daarna naar mijn moeder.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  _Lana_ za 11 mei 2013 - 21:42

Wij gaan net als andere jaren naar de beide moeders toe.
Vanochtend heb ik een ontbijtje gehad en een cadeautje en verder kunnen we iedere zondag wel wat met z'n viertjes doen, dus dat hoeft niet speciaal vandaag.
De moeders vinden het erg leuk als we komen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Laurientje za 11 mei 2013 - 21:55

Net als anders, niets bijzonders dus.
Ik hecht zelf ook geen waarde aan Moederdag.. Mijn moeder ook niet.
Schoonmoeder wel dus daar gaan we altijd wel even langs met een klein cadeautje want als je zonder iets aan komt dan is ze echt niet blij.. laughcry
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 22:01

Niets bijzonders. Ik heb taart en een bos bloemen voor mijn moeder gehaald. Ga er zo met de kinderen koffie drinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  koNijntje za 11 mei 2013 - 22:39

ik heb voor moeder en schoonmoeder een plantje gehaald en t. heeft wat geverfd, aangezien er geen omadag is laughcry
mijn moeder was gisteren hier en die hebben we het meegegeven, mijn schoonouders komen vandaag nog hier om wat spullen te helpen sjouwen wat ik niet kan/mag, dus daar hoeven we ook niet langs.
verder doen we sowieso weinig aan moeder/vaderdag, ik heb een cadeautje van het kdv gehad en heb lekker lang in bed gelegen vanmorgen. misschien dat we vanavond ergens pannenkoeken gaan eten of zo, maar verder doen we lekker niets Wink
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  SarahKey za 11 mei 2013 - 23:08

Wij hebben voor beide moeders een plantje gekocht, een plantenbak en zelf het plantje er in gedaan, doos celebrations erbok, folie erom, strik en klaar.
Vanochtend hebben we bij mijn schoonouders een ontbijt gehad. Maar dat kwam omdat S daar was blijven slapen, dus daar zijn we al geweest. Mijn moeder was met hemelvaart hier en heeft toen haar kado al gehad, zij woont te ver weg om vandaag even heen te gaan. Maar sinds we S hebben is het wel anders, wij gaan dan iets met hem doen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Pussycat za 11 mei 2013 - 23:52

Wij zijn net weer thuis van mijn schoonmoeder.
Die er helaas ook veel waarde aan hecht en waar het alle jaren al hetzelfde gaat.
Namelijk zo:

Wij waren daar iets voor tien uur, want zij blijft op bed liggen en ze verwacht dan dat er een ontbijtje die kant op komt.
De rest van de familie gaat in de huiskamer aan tafel eten Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? 394967
Als ze klaar is komt ze uit bed en dan wordt er altijd uitgebreid aandacht aan cadeautjes besteed. Helemaal niet erg ofzo, maar het moet altijd zo overdreven Rolling Eyes een bloemetje is zeg maar te karig. Nu was het bijvoorbeeld 5 dvd's, een geurtje, een douchegel en een creme van 2 zoons. En haar zoons blijven dat door doen omdat ze weten dat het verwacht wordt, maar goed.
We hebben ons plicht weer gedaan.

Een ontbijtje krijg ik zelf dus nooit omdat schoonmoeder die al krijgt en wij daar ook eten.
Wel heb ik een zelfgemaakt werkje van dochter gehad.

Ow en mijn moeder komt er niet in voor want zij is helaas een paar jaar geleden overleden. Maar daar deden we het nooit uitgebreid we gingen wel langs met iets kleins.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  -Ieniemienie- za 11 mei 2013 - 23:58

Wij hebben altijd een veel te druk programma. Dat echt met het gezin mijn moederdag te vieren er wel wat bij inschiet.

Ik heb vanmorgen uitgeslapen tot half10 en toen werd ik met ontbijt gewekt.
Na het eten heb ik cadeautjes gehad en zijn we erna meteen gaan aankleden want tussen 10 en 11 werden we verwacht bij mn schoonmoeder. Om 12u naar huis omdat T naar bed moet. Maar mn schoonmoeder was wel verbaasd dat we niet mee gingen naar haar moeder (mn man zn oma dus) DUs ik ben nu met T thuis, en mn an is met M naar zijn oma.

Als T straks wakker is, gaan we naar de verjaardag van mn an zn andere oma. Die is altijd rond moederdag jarig en viert het altijd op moederdag. We zullen dara rond half4/4u zijn.

Rond half 6 en 6u komen mijn ouders bij ons thuis eten. Mn oma komt dan ook meteen mee.
Voordat hun allemaal weg zijn en alles opgeruimd is kunnen we naar bed en is moederdag afgelopen smile
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Funk zo 12 mei 2013 - 0:23

Pussycat schreef:Wij zijn net weer thuis van mijn schoonmoeder.
Die er helaas ook veel waarde aan hecht en waar het alle jaren al hetzelfde gaat.
Namelijk zo:

Wij waren daar iets voor tien uur, want zij blijft op bed liggen en ze verwacht dan dat er een ontbijtje die kant op komt.
De rest van de familie gaat in de huiskamer aan tafel eten Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? 394967
Als ze klaar is komt ze uit bed en dan wordt er altijd uitgebreid aandacht aan cadeautjes besteed. Helemaal niet erg ofzo, maar het moet altijd zo overdreven Rolling Eyes een bloemetje is zeg maar te karig. Nu was het bijvoorbeeld 5 dvd's, een geurtje, een douchegel en een creme van 2 zoons. En haar zoons blijven dat door doen omdat ze weten dat het verwacht wordt, maar goed.
We hebben ons plicht weer gedaan.

Een ontbijtje krijg ik zelf dus nooit omdat schoonmoeder die al krijgt en wij daar ook eten.
Wel heb ik een zelfgemaakt werkje van dochter gehad.

Ow en mijn moeder komt er niet in voor want zij is helaas een paar jaar geleden overleden. Maar daar deden we het nooit uitgebreid we gingen wel langs met iets kleins.
Sorry dat ik het zeg maar wat erg! ! Bah.. Zo is het wel erg gemaakt en een verplichting zeg! Jammer ook dat jouw ontbijtje er door zoiets inschiet..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Razz zo 12 mei 2013 - 0:23

Gewoon hetzelfde als voorheen. We zijn net al bij m'n schoonmoeder geweest met een bos bloemen en vanmiddag gaan we naar mijn moeder.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  bolus26 zo 12 mei 2013 - 0:25

we gaan straks even naar mijn moeder en vanavond bij schoonouders eten. Tenminste als mn dochter opgeknapt is want die spoog net alles onder en was echt niet fit ineens. Ze ligt nu te slapen, heb mn moeder al gebeld die komt nu misschien even langs ons of anders van de week een keer.

1e keer een ziek kind, en dat op moederdag smile
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Charles zo 12 mei 2013 - 0:26

M'n schoonmoeder is m'n moeder niet dus daar heb ik sowieso niks te zoeken. En verder zit ik toch niet de hele dag thuis nu ik zelf moeder ben, dus ga gewoon langs m'n moeder.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Slakje zo 12 mei 2013 - 0:31

Meestal een belletje en ik geef ook wel iets kleins cadeau meestal. Maar nu komen ze donderdagavond eten en geven we een groter cadeau.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Pussycat zo 12 mei 2013 - 0:32

Charles hoe doen jullie dat dan? Gaat jou man dan naar zijn moeder en jij naar jou moeder? En hoe doe je dat dan met je kindjes?

Pippi tja al die jaren heb ik het voor lief genomen, want tja het is toch zijn moeder. Maar ik erger me er steeds meer aan helemaal nu ik zelf moeder ben. Het lijkt me niks om dit alle jaren zo door te blijven doen. Nu is mijn dochter nog jong, maar als ze straks zelf een ontbijtje voor me kan maken dan kan dat niet want we moeten bij mijn schoonmoeder eten.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent? Empty Re: Hoe doen jullie het met moederdag nu je zelf moeder bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum