Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic!

+31
Elin
Japie
Mermaid
Caramba
Sarah1985
Dennenappel
Frappuccino
Rush
Gympie
Kowalski
Jeanette
Mizz_S
L!ND@
VeryCherry
Slakje
Burn
Shisha
Lilypie
Manderijn
Arwyn
Atelier Madame
SoGood
Caroow
Green_Pepper
SnowWhite
Linnie1985
Minx
ExpressoB
Bliss
girli
Fortissimo
35 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Kowalski di 8 jan 2013 - 23:27

Jeanette schreef:Ik ben al schandalig lang niet meer op het forum geweest. Ik kom even klagen want loop al een poosje met een fikse keelontsteking en heb nu ook een abces in mijn keel. Gelukkig nu eindelijk goede medicatie en kan sinds vandaag weer drinken.

Bah wat vervelend! Beterschap Klaagtopic! - Pagina 3 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Jeanette di 8 jan 2013 - 23:34

Kowalski schreef:
Jeanette schreef:Ik ben al schandalig lang niet meer op het forum geweest. Ik kom even klagen want loop al een poosje met een fikse keelontsteking en heb nu ook een abces in mijn keel. Gelukkig nu eindelijk goede medicatie en kan sinds vandaag weer drinken.

Bah wat vervelend! Beterschap Klaagtopic! - Pagina 3 699888

Dank je smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gympie wo 9 jan 2013 - 0:16

Even klagen over mezelf dat ik zo oerdom ben om mijn ov te verliezen!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Rush wo 9 jan 2013 - 0:17

Ze zijn in en om de straat van m`n werk met de riolering bezig. Dat hadden ze wel even mogen melden. pale
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Frappuccino wo 9 jan 2013 - 0:27

Even klagen over het weer, ik ben die regen helemaal zat! Vanochtend al op de fiets door de regen naar m'n werk, en nu zo meteen weer door de regen naar een andere locatie voor cursus. Bah.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Dennenappel wo 9 jan 2013 - 1:48

Ah klagen, heerlijk.

Ik heb barstende hoofdpijn, waardoor ik amper wat kan doen! Had juist veel plannen voor vandaag.


Justhanna; herkenbaar, ik wilde vandaag de tuin leeghalen, daar wacht ik nu ook maar nog een dag mee.
Rush; dat zal zeker stinken of niet?
Gympie; hopelijk vindt iemand hem snel en brengt hij/zij hem terug!
Voor de zieken onderons; ik hoop dat jullie snel opknappen!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Slakje wo 9 jan 2013 - 2:02

VeryCherry schreef:Zooo Slakje, daar zou ik écht niet van gediend zijn!
Ben je bang om in elkaar geslagen te worden? Ik zou met liefde daar in de buurt rondlopen en de eerste de beste die zo een opmerking maakt compleet verrot slaan. Maar ik heb eigenlijk geen angsten, dus misschien is dat anders.

Dat denk ik niet. Hier MOET je met schrik rondlopen. Het zijn geen 2 of 3 mensen die dan komen meppen, nee, het is de halve buurt dat op je komt meppen en daarna kan je hier niet meer buitenkomen, dan moet je gewoon verhuizen. 't Is dat we nergens anders een appartement vonden, dat we hier zijn komen wonen. Op zich is de stad echt heel leuk, alleen het volk, dat mag echt oprotten.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Sarah1985 wo 9 jan 2013 - 2:29

jemig slakje wat een buurt

rush a lekkere lucht zeker daar

Ik baal dat het zo lang duurt voor man een zelfstandige uitkering kan krijgen. We wachten al 2 maanden. Er staat maximaal 14 weken voor we wachten al 8 dus nog even te gaan. En dan maar hopen dat we iets krijgen. En baal dat het winter word want zo vind man ook geen werk. En baal van dat ik me beroerd voel. Heb al maanden last van voorholte ontsteking en oorpijn. De medicijnen helpen niks. En nu ben ik ook nog eens erg misselijk. Bah bah
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  VeryCherry wo 9 jan 2013 - 2:32

Slakje schreef:
VeryCherry schreef:Zooo Slakje, daar zou ik écht niet van gediend zijn!
Ben je bang om in elkaar geslagen te worden? Ik zou met liefde daar in de buurt rondlopen en de eerste de beste die zo een opmerking maakt compleet verrot slaan. Maar ik heb eigenlijk geen angsten, dus misschien is dat anders.

Dat denk ik niet. Hier MOET je met schrik rondlopen. Het zijn geen 2 of 3 mensen die dan komen meppen, nee, het is de halve buurt dat op je komt meppen en daarna kan je hier niet meer buitenkomen, dan moet je gewoon verhuizen. 't Is dat we nergens anders een appartement vonden, dat we hier zijn komen wonen. Op zich is de stad echt heel leuk, alleen het volk, dat mag echt oprotten.

Wat voor volk is het eigenlijk? Echt van dat trash?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Slakje wo 9 jan 2013 - 2:41

Wel euhm, gewoon mannelijke buitenlanders (in deze buurt voornamelijk Marokkanen).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  VeryCherry wo 9 jan 2013 - 2:44

Wat raar dat daar zo'n verschil in zit hè, wij wonen ook in een multiculturele wijk en iedereen zegt elkaar gewoon gedag en 's avonds laat kan je gewoon nog alleen de hond uitlaten.
Ik heb ook op plaatsen gewoond waar dat absoluut niet kon en waar je ook belaagd werd. Dan is het hier toch een stuk beter. Maar ook toen had ik geen angst gelukkig.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Rush wo 9 jan 2013 - 2:46

De lucht is alweer beter. Het bedrijf is nog wel bezig, maar de geur is gelukkig bijna weg! pale

Bij ons zijn 'buitenlanders' nog bijna een bezienswaardigheid. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Slakje wo 9 jan 2013 - 2:50

Ja, ik vind het verschrikkelijk dat ik het moet zeggen, want er zitten echt toffe mensen tussen, maar helaas verpesten die rotte appels het. En dan nog maar te zwijgen over die stoere Vlaamse jongetjes die dat volk dan nadoen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Caramba do 10 jan 2013 - 21:42

Wij wonen naast een installatiebedrijf. Nu kwam er net iemand bij hun aan de deur met een pakketje. Alleen de buurman had het kantoor nog niet van het slot gehaald. Komt die man met pakketje naar mij toe of ik het wil aannemen. Ik zei tegen die beste man, mijn buren zijn wel thuis, want de auto staat voor huis. Nou nee mw, het kantoor zit op slot. Mijn buren hebben ook nog een gewone voordeur, met klopper en bel.
Ik zei u kunt de voordeur ook wel gebruiken. Hij klopt aan en wie doet open? Juist, mijn buurman.
Na 1 keer proberen, meteen hun conclussie al klaar. Daar kan ik niet tegen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 21:47

Misschien wist de pakketbezorger niet dat beide deuren bij elkaar hoorden en of dacht hij dat de eigenaar van het huis de kantoorruimte misschien wel onder verhuurde en belde hij daarom niet bij de voordeur aan. Ook iets met werk en privé, kan ik me zomaar iets bij voorstellen. Niet gelijk je conclusies klaar hebben, daar kan ik óók niet zo goed tegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Caramba do 10 jan 2013 - 22:11

Lennox schreef:Misschien wist de pakketbezorger niet dat beide deuren bij elkaar hoorden en of dacht hij dat de eigenaar van het huis de kantoorruimte misschien wel onder verhuurde en belde hij daarom niet bij de voordeur aan. Ook iets met werk en privé, kan ik me zomaar iets bij voorstellen. Niet gelijk je conclusies klaar hebben, daar kan ik óók niet zo goed tegen.

Deze bezorgers komen vaker bij hun, ik zie heel enkelt iemand die ik niet ken, maar deze man had ik wel eerder gezien.
Ze weten heel goed dat beide deuren van hun zijn.
Wanneer er iemand onbekend is, komen ze al over ons pad, kloppen aan, vragen of dit huisnummer zoveel is en of de straat klopt.

Waar wij wonen is voorheen een boerderij geweest. De buren wonen in de kop hals en van de romp zijn 2 woningen gemaakt. Mijn buren wonen aan een andere straat dan dat wij wonen, ook lopen de huisnummers daardoor vreemd in elkaar over.
Dus ja, misschien had die bezorger zijn dag wel niet en wilde hij na 1x proberen meteen verder met zijn overige pakketjes?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Shisha vr 11 jan 2013 - 21:39

De auto moest voor de apk en de kosten om hem er door te krijgen zijn 1100,- euro! :shock:
Nu moeten we dus opzoek naar een andere auto terwijl we nog aan het sparen waren. We wilden nog 1 jaar doen met deze auto zodat we volgend jaar een mooi bedrag zouden hebben. Baal er echt van. Klaagtopic! - Pagina 3 1371890812
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Bliss vr 11 jan 2013 - 23:57

Bliss schreef:Ik heb ook wat te klagen! Heb alleen maar financiële tegenvallers de laatste tijd (portemonnee gejat (nieuw rijbewijs kost me 80 euro), verwarmingsketel waar iets aan vervangen moest worden etc.) Ging ik vrijdagavond naar een vriendin met de trein en gisteren weer terug. Ik koop dan altijd een weekendretour en dat wilde ik nu ook doen, maar dat kon ineens niet en ik had haast en kocht dan maar een enkeltje. Gisteren had ik door een gemiste bus weer heel veel haast, dus keihard naar de trein gerend om hem nog te halen. Bijna bij de eindbestemming hoor ik: "uw vervoersbewijs alstublieft" en toen drong t pas tot me door dat ik geen weekendretour had en weer een enkeltje had moeten kopen... Bam, 35 euro boete! Echt, ik kon wel janken! Dat mens had ook geen medelijden, de bitch. Pff ik heb altijd al weinig geld en kan al bijna nooit op vakantie etc. en dan komen deze dingen er ook nog bij. BLUHH!

Als iemand nog een goed verhaal voor me heeft, hou ik me aanbevolen, want ik wil nog bezwaar maken!

YAY! Gisteren kwam de acceptgiro en ten eerste stond daar een hoger bedrag op dan in de trein vermeld vorige week en ten tweede zag ik nergens iets staan over bezwaar maken. Na de hele site afgespeurd te hebben en niks te hebben gevonden, besloot ik te bellen naar de NS. Bezwaar maken kon niet zei ze, maar ze vroeg of ik al eerder een boete had gehad. Toen ik zei dat dat niet het geval was, zei ze dat ze deze boete dan eenmalig kwijt kon schelden!!! Klaagtopic! - Pagina 3 281626781 Wist niet wat ik hoorde joh, ik was echt blij!! Dus nu moet ik alleen het geld van het kaartje betalen, opluchting!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Shisha za 12 jan 2013 - 0:02

Dat is wel een fijne meevaller Bliss!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 1:36

Bah, na anderhalve week heb ik eindelijk geen brufen meer nodig om de pijn van het verstandskiezen trekken te bestrijden en nu ben ik vanochtend wakker geworden met enorme rugpijn. Dat heb ik zo heel af en toe en het enige wat dan helpt is ibuprofen slikken, maar dat wil ik nu eigenlijk niet omdat ik er net van af ben en mijn maag kon het ook steeds mindér goed hebben. Werd er kotsmisselijk van de hele tijd. Bluhhhhhhhh!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  ExpressoB za 12 jan 2013 - 3:02

Ik zou met de meeting mee gaan maar heb nu net toch af moeten zeggen.
Mijn buik / maag / laat het niet toe, baal ervan had mij zo leuk geleken en uiteten gaan zonder zelf wat te eten of niet wetende of je het binnen kan houden ook geen succes.

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 4:01

ExpressoB schreef:Ik zou met de meeting mee gaan maar heb nu net toch af moeten zeggen.
Mijn buik / maag / laat het niet toe, baal ervan had mij zo leuk geleken en uiteten gaan zonder zelf wat te eten of niet wetende of je het binnen kan houden ook geen succes.

Jammer! Maar idd zitten toekijken terwijl de rest lekker aan het eten is, is ook niet echt een optie lijkt mij...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Arwyn za 12 jan 2013 - 4:11

Ik zou vandaag eindelijk, na maanden gedoe, een nieuwe telefoon op kunnen halen.
Lukt het niet, omdat om mijn sim kaart niet het volledige nummer stond.. 40minuten geleden dat nummer doorgebeld, maar nog niks weer van gehoord, dus nog steeds geen nieuwe telefoon voor mij! Bummer..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Frappuccino za 12 jan 2013 - 4:12

Pff ik moet echt afwassen maar heb zo geen zin..
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Mermaid za 12 jan 2013 - 4:47

Ik wil Tzatziki maken maar we hebben niet meer genoeg olijfolie en geen munt in huis... Ik kan ook niet even snel naar de supermarkt want de oven staat aan, mn band is leuk en mijn vriend is weg...

First world problems Wink Ow en mag ik ook klagen over mezelf? Ik doe veel te chagrijnig tegen mijn vriend zonder reden. Oké ik moet weer ongesteld worden maar toch.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 3 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum