Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic!

+31
Elin
Japie
Mermaid
Caramba
Sarah1985
Dennenappel
Frappuccino
Rush
Gympie
Kowalski
Jeanette
Mizz_S
L!ND@
VeryCherry
Slakje
Burn
Shisha
Lilypie
Manderijn
Arwyn
Atelier Madame
SoGood
Caroow
Green_Pepper
SnowWhite
Linnie1985
Minx
ExpressoB
Bliss
girli
Fortissimo
35 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Japie za 12 jan 2013 - 5:02

Bliss schreef:
Bliss schreef:Ik heb ook wat te klagen! Heb alleen maar financiële tegenvallers de laatste tijd (portemonnee gejat (nieuw rijbewijs kost me 80 euro), verwarmingsketel waar iets aan vervangen moest worden etc.) Ging ik vrijdagavond naar een vriendin met de trein en gisteren weer terug. Ik koop dan altijd een weekendretour en dat wilde ik nu ook doen, maar dat kon ineens niet en ik had haast en kocht dan maar een enkeltje. Gisteren had ik door een gemiste bus weer heel veel haast, dus keihard naar de trein gerend om hem nog te halen. Bijna bij de eindbestemming hoor ik: "uw vervoersbewijs alstublieft" en toen drong t pas tot me door dat ik geen weekendretour had en weer een enkeltje had moeten kopen... Bam, 35 euro boete! Echt, ik kon wel janken! Dat mens had ook geen medelijden, de bitch. Pff ik heb altijd al weinig geld en kan al bijna nooit op vakantie etc. en dan komen deze dingen er ook nog bij. BLUHH!

Als iemand nog een goed verhaal voor me heeft, hou ik me aanbevolen, want ik wil nog bezwaar maken!

YAY! Gisteren kwam de acceptgiro en ten eerste stond daar een hoger bedrag op dan in de trein vermeld vorige week en ten tweede zag ik nergens iets staan over bezwaar maken. Na de hele site afgespeurd te hebben en niks te hebben gevonden, besloot ik te bellen naar de NS. Bezwaar maken kon niet zei ze, maar ze vroeg of ik al eerder een boete had gehad. Toen ik zei dat dat niet het geval was, zei ze dat ze deze boete dan eenmalig kwijt kon schelden!!! Klaagtopic! - Pagina 4 281626781 Wist niet wat ik hoorde joh, ik was echt blij!! Dus nu moet ik alleen het geld van het kaartje betalen, opluchting!

Dat is nog eens goed nieuws! Heb je geluk gehad!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Elin za 12 jan 2013 - 5:05

Oh, dat is zeker een fijne meevaller Bliss!
ExpressoB: wat balen dat je niet mee kan zeg Klaagtopic! - Pagina 4 1371890812. Hopelijk knap je vandaag toch nog wat op! Beterschap.

Ik baal even van een vak wat ik volg. Het leek zo interessant en leuk, maar het is vreselijk! Ik leer niets nieuws (en dat terwijl het een mastervak is) en de opdracht die erbij hoort is om van te huilen. Groepje werkt ook niet echt mee, dus ik ben even moed aan het verzamelen om te beginnen...
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Elodie za 12 jan 2013 - 5:07

Ja ik wil klagen... Mijn ex zit hier met m'n zoon te spelen maar ik vind het verdomd moeilijk. Dit is de eerste keer in weken dat ze elkaar weer zie en durf ze niet alleen te laten:( maar ja, mijn zoon vindt t zo fijn..
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  ExpressoB za 12 jan 2013 - 6:07

Tnx Elin.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Kowalski za 12 jan 2013 - 6:11

Lorre Klaagtopic! - Pagina 4 699888dat lijkt me ook verdomde moeilijk! Knap van je dat je het kan zien als: "Mijn zoon vindt het zo fijn!", probeer dat maar in gedachten te houden!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Elodie za 12 jan 2013 - 6:17

Ja precies..maar waar dit naar toe gaat? Ik hoop voor mezelf alleen dat het elke keer iets minder confronterend zal zijn als ik hem zie.
Dankje.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 7:20

Ik moet naar een verjaardag van een tante die 50 wordt, maar heb geen zin....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Manderijn za 12 jan 2013 - 7:24

Mijn kinderen hebben teveel energie, laten dat op elkaar los, en ik heb al de hele dag hoofdpijn! Geen goeie combi.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  sawasdee za 12 jan 2013 - 7:43

Toch maar even weg gehaald

Daarbij heb ik een heel saai studeer weekend! Bah!


Laatst aangepast door sawasdee op za 12 jan 2013 - 12:31; in totaal 1 keer bewerkt
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Winegum za 12 jan 2013 - 7:46

Ik weet niet wat de reden van jullie breuk was, maar soms kan het wel helpen om even een break te hebben en in te zien wat jullie nou eigenlijk wel aan elkaar hadden. In plaats van het gevoel dat het niet klopt, dat er bijvoorbeeld iets mist in jullie relatie waardoor je de relatie erg negatief gaat bekijken.

Als jullie beide twijfelen: praat dan nog eens goed met elkaar. Willen jullie echt definitief uit elkaar? Of is er nog een mogelijkheid dat het uiteindelijk goed komt?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  sawasdee za 12 jan 2013 - 7:53

Winegum schreef:Ik weet niet wat de reden van jullie breuk was, maar soms kan het wel helpen om even een break te hebben en in te zien wat jullie nou eigenlijk wel aan elkaar hadden. In plaats van het gevoel dat het niet klopt, dat er bijvoorbeeld iets mist in jullie relatie waardoor je de relatie erg negatief gaat bekijken.

Als jullie beide twijfelen: praat dan nog eens goed met elkaar. Willen jullie echt definitief uit elkaar? Of is er nog een mogelijkheid dat het uiteindelijk goed komt?

Het is zijn keuze geweest! Hij weet hoe veel ik van hem hou en dat ik niets liever wil dan samen zijn met hem.
De break kwam dan voor mij ook uit het niets.
Het probleem is dat ik weet dat hij nu totaal niet goed in zijn vel zit en probeert zijn leven op de rit te krijgen. Ik wil hem dus niet benauwen door continu te willen praten.
Het voelt gewoon dubbel, wil er nu voor hem zijn, maar sta aan de zijlijn. Zij het niet compleet buiten schot..
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  ExpressoB za 12 jan 2013 - 7:56

Wat rot om te horen zeg... als je wilt luchten postinvak staat open. Zit in zelfde schuitje
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Winegum za 12 jan 2013 - 7:58

Dat is een lastige situatie, ook voor jou ExpressoB. Misschien moet je het gewoon laten gaan en kijken waar het schip strand. Maar kan me ook wel voorstellen dat je dan elke keer in onzekerheid zit hoe het uiteindelijk gaat lopen. Zeker als het niet jouw reden was om uit elkaar te gaan.

Lastig meid.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  sawasdee za 12 jan 2013 - 8:03

Geen idee of je het tegen mij had, maar dat vind ik lief smile
Rot he..

Ik weet dat ik het eigenlijk los zou moeten laten en verder moet. Maar het gevoel dat het niet klopt vreet aan me.
Ik voel me ergens ook schuldig dat ik niet gezien heb dat hij er niet lekker bij zat, daarentegen weet ik dat hij zijn best heeft gedaan mij niks te laten merken..


Het is het beste om hem zijn weg te laten gaan en maar af te wachten wat er gaat gebeuren, maar voor nu grijpt die gedachte me naar de keel.
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  JD za 12 jan 2013 - 13:38

Ik kom ook even klagen!
Ik wil klagen over dat ik me zó verdomd alleen voel, en er zoveel mensen zijn die me tegenvallen....
Ik heb een rottijd achter de rug, en er is sindsdien nog geen 1 vriendin langsgeweest uit zichzelf. Ik ben 1x bij een vriendin langsgeweest (uit mezelf omdat ik mijn verhaal kwijt wilde), en heb van een paar vriendinnen een smsje gehad...en that's it.

Verder zit ik elke avond alleen of bij mijn ouders, die zijn er gelukkig wel voor me smile
Maar ik heb me echt vergist in mensen, ik zou er andersom zó zijn voor mijn vriendinnen als dit hun zo overkomen, en nu het mij betreft hoor ik van niemand wat.
Ik heb ze vorige week een mail gestuurd erover, niet echt boos ofzo, maar gewoon dat het me een beetje tegenvalt, en ik heb van welgeteld 1 vriendin iets gehoord op de mail.

En nu belde vandaag 1 vriendin waar ik nog helemaaaal niks van gehoord heb, dus ik dacht dat ze belde om te vragen hoe het ging, maar ze belde om te zeggen dat ze zwanger is. Verder niet gevraagd hoe het mij is. Oke, ik snap natuurlijk dat ze heel blij is dat ze zwanger is en dan niet meteen aan mij denkt....

Sja ach....nou ja, daar wilde ik dus even over klagen Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic! - Pagina 4 Empty Re: Klaagtopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum