Kletstopic
+54
Taeda
PeperMunt
Marin
sawasdee
Winegum
Zwerver
Erin
Arwyn
_Lacey_
kwebbeltje
sterremaan
Bubbelicious
SoGood
Burgemeester Nicky
Biechtje
June
loura
Parisienne
Printje
Steep
Tiana
Middleme
Pommes
Catwoman79
Rush
Guusje
Ibbeltje
Sea of Trees
Burn
ExpressoB
Lejow
Minx
VeryCherry
L!ND@
Elliot
Mees
Atelier Madame
Tamagotchi
rapa nui
Sam
Japie
sokpop
Manderijn
Kowalski
Exogenesis
Green_Pepper
May
JD
Gympie
girli
Fortissimo
Bazinga
SoCali
Ella
58 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Kletstopic
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VeryCherry schreef:Ik had me helemaal verheugd op het feit dat mijn paps ging koken. Ging mijn moeder het ineens doen en werd het totáál wat anders. Was wel en afknapper zeg!
Haha dat zou bij mij thuis een drama zijn want mijn moeder kan dus echt NIET koken!
Was het uiteindelijk wel lekker?
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Dat is jammer. Vooral als je je zo verheugd op lekker eten.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, bij mijn moeder smaakt alles hetzelfde zeg maar. Het was ook wel lekker hoor.
Maar ik had meer zin in de gebakken aardappels en bal gehakt met gebakken uitjes van mijn paps
Ik heb geen idee of Eye Wish de helft zou betalen, maar je kan het altijd proberen toch En van zo'n halve dreigbrief zou ik ook niet gediend zijn. Zitten ze bij jou in de buurt? Zo ja, dan had ik daar maandag op de stoep gestaan.
Maar in dit soort dingen ben ik niet zo'n lieverdje geloof ik
Maar ik had meer zin in de gebakken aardappels en bal gehakt met gebakken uitjes van mijn paps
Ik heb geen idee of Eye Wish de helft zou betalen, maar je kan het altijd proberen toch En van zo'n halve dreigbrief zou ik ook niet gediend zijn. Zitten ze bij jou in de buurt? Zo ja, dan had ik daar maandag op de stoep gestaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Nou, bij mijn moeder smaakt alles hetzelfde zeg maar. Het was ook wel lekker hoor.
Ik heb geen idee of Eye Wish de helft zou betalen, maar je kan het altijd proberen toch En van zo'n halve dreigbrief zou ik ook niet gediend zijn. Zitten ze bij jou in de buurt? Zo ja, dan had ik daar maandag op de stoep gestaan.Maar in dit soort dingen ben ik niet zo'n lieverdje geloof ik
Ik ben daar wel te lief voor denk ik, maar misschien moet ik dan toch meer op mijn strepen gaan staan.
Ga deze rekening sowieso niet zomaar betalen!
PeperMunt- Fluisteraar
Nee, daarom En een brutaal mens heeft de halve wereld hè, dat moet je niet vergeten. Voor die mensen is het mooi makkelijk als iedereen maar betaald aan de hand van hoe zij hun brieven opstellen
En zij weten net zo goed dat de meeste mensen, sowieso op de helft van de maand, geen €175.- meer over hebben voor zoiets als een rekening.
En zij weten net zo goed dat de meeste mensen, sowieso op de helft van de maand, geen €175.- meer over hebben voor zoiets als een rekening.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Nee, daarom En een brutaal mens heeft de halve wereld hè, dat moet je niet vergeten. Voor die mensen is het mooi makkelijk als iedereen maar betaald aan de hand van hoe zij hun brieven opstellen
Dat is waar alleen zit ik jammer genoeg niet zo brutaal in elkaar Maar ik ga er maandag achteraan, want ik kan sowieso die 175 euro nu niet betalen.
PeperMunt- Fluisteraar
Aah! Ik vind mijn broer zo schattig! Hij is zo super druk met de bruiloft, wil alles perfect doen, vraagt advies aan zijn beide jongere zusjes!
Hier spreekt totaal geen trots zusje hoor!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Aah! Ik vind mijn broer zo schattig! Hij is zo super druk met de bruiloft, wil alles perfect doen, vraagt advies aan zijn beide jongere zusjes!Hier spreekt totaal geen trots zusje hoor!
Wat lief!
PeperMunt- Fluisteraar
Wat leuk Burn dat je broer gaat trouwen, mijn broertje trouwt ook binnenkort. Vind het wel een bijzonder idee. Ga jij ook nog iets doen bij de bruiloft?
sokpop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12
Ik vind het ook echt super!
Ik heb nog geen idee als/of ik iets ga doen, nog nergens voor gevraagd of iets..
Ik heb nog geen idee als/of ik iets ga doen, nog nergens voor gevraagd of iets..
Burn- Lady Post-a-lot
Wat leuk dat je broer gaat trouwen. Altijd bijzonder als het zo dichtbij is.
Japie- Kletskop
Ja, ben ook al aan het nadenken over mijn haar, kleding etc..
Burn- Lady Post-a-lot
Leuk is dat he. Ik was ook al helemaal aan het bedenken wat voor jurk ik dan zou kopen, hij zou namelijk in april gaan trouwen. Nu wordt het eind januari dus moet ik nog haast maken ook . Dus misschien doe ik wel gewoon mijn kerstjurk aan.
sokpop- Fluisteraar
Dat is zo leuk he. Een goed excuus om lekker te shoppen. Ik heb in mei een bruiloft war ik dag gast ben. Kijk er nu al naar uit om te gaan shoppen!
Japie- Kletskop
sokpop schreef:Leuk is dat he. Ik was ook al helemaal aan het bedenken wat voor jurk ik dan zou kopen, hij zou namelijk in april gaan trouwen. Nu wordt het eind januari dus moet ik nog haast maken ook . Dus misschien doe ik wel gewoon mijn kerstjurk aan.
Waarom is de bruiloft zo vervroegd?
Japie- Kletskop
Maar ik ben geen jurkjes mens, maar vind wel van mezelf dat ik er netjes uit moet zien. En een broek ofzo is in mijn ogen niet zo netjes.
Plus dat begin september echt kut is qua weer..
Plus dat begin september echt kut is qua weer..
Burn- Lady Post-a-lot
We hebben een paar weken geleden te horen gekregen dat mijn vader longkanker heeft met uitzaaiingen en hij kan niet meer beter worden. Er is natuurlijk niet precies te zeggen hoe lang hij nog te leven heeft maar de arts heeft het over maanden.
En mijn broertje wil hem er uiteraard graag bij hebben en nu is hij nog in een goede conditie, dus vandaar.
Wordt dus een bijzondere dag.
En mijn broertje wil hem er uiteraard graag bij hebben en nu is hij nog in een goede conditie, dus vandaar.
Wordt dus een bijzondere dag.
sokpop- Fluisteraar
Je hebt ook mooie pantalons toch? Als je die draagt met een leuke blazer en blouse/ shirt zie je er toch leuk uit?
Japie- Kletskop
Wordt dat inderdaad een hele bijzondere dag!
Japie, klopt! Gelukkig heb ik nog ff de tijd!
Japie, klopt! Gelukkig heb ik nog ff de tijd!
Burn- Lady Post-a-lot
Jeetje dat is heftig nieuws zeg! Ik zou mijn vader dan ook nog heel graag bij de bruiloft willen hebben. Fijn voor jullie dat dat nog kan.
Japie- Kletskop
Misschien is het wel een goede reden om juist wel een keer een jurkje of rokje te dragen
sokpop- Fluisteraar
Ja het is zeker heftig nieuws. En ik geef mijn broertje ook groot gelijk. Hij wilde het gelukkig al klein houden, alleen met familie en daarna lekker uit eten dus het was makkelijk te regelen.
sokpop- Fluisteraar
Dat scheelt wel ja. Is makkelijker te verzetten dan een groot feest, waarbij je alles maanden van te voren moet vast zetten.
Japie- Kletskop
Ik ben weer lekker verhuisd naar mijn bed met elektrisch deken. Had jij er nu ook 1 gekregen burn?
Japie- Kletskop
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: