Kletstopic
+54
Taeda
PeperMunt
Marin
sawasdee
Winegum
Zwerver
Erin
Arwyn
_Lacey_
kwebbeltje
sterremaan
Bubbelicious
SoGood
Burgemeester Nicky
Biechtje
June
loura
Parisienne
Printje
Steep
Tiana
Middleme
Pommes
Catwoman79
Rush
Guusje
Ibbeltje
Sea of Trees
Burn
ExpressoB
Lejow
Minx
VeryCherry
L!ND@
Elliot
Mees
Atelier Madame
Tamagotchi
rapa nui
Sam
Japie
sokpop
Manderijn
Kowalski
Exogenesis
Green_Pepper
May
JD
Gympie
girli
Fortissimo
Bazinga
SoCali
Ella
58 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Kletstopic
Caro schreef:Hallo!
Ik heb een schop onder mijn kont nodig.. ik moet nog:
kerstboom opruimen
Oud papier wegbrengen
Lege flessen wegbrengen
Stofzuigen
Poetsen
Keukenkastjes poetsen
Keuken zelf poetsen
En ondertussen zit ik nog steeds een assprint op de bank te maken!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
jama, jama... ik wi-hil niet!!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben druk aan het haken en N is op de X-Box Ga zo nog even naar buiten, het is hier superlekker weer
Eigenlijk moet ik nog de was doen en hier schoonmaken en opruimen, maar dat kan morgen ook nog wel hoor. Ik ben lui vandaag.
Eigenlijk moet ik nog de was doen en hier schoonmaken en opruimen, maar dat kan morgen ook nog wel hoor. Ik ben lui vandaag.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CRAP! Ja, de was moet ik ook nog ophangen...
Caro- Ratel
Nou, intussen zit er al een was in de machine. En stiekem moet ik bekennen dat N en ik nog in onze pyjama/huisbroek rondlopen
Ok.. tot half 2 mag ik blijven zitten. Dan moet ik actie in de taxi doen..
Caro- Ratel
Caro schreef:Ok.. tot half 2 mag ik blijven zitten. Dan moet ik actie in de taxi doen..
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik moet ook nog een hoop doen, maar ben al begonnen
Sea of Trees- Kletskop
Pik je nou mijn uitdrukking?Caro schreef:Ok.. tot half 2 mag ik blijven zitten. Dan moet ik actie in de taxi doen..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goed zo Sea of Trees Ik ben druk aan het bedenken wat ik moet gaan koken straks en wat voor boodschappen ik überhaupt moet halen
VeryCherry schreef:Goed zo Sea of Trees Ik ben druk aan het bedenken wat ik moet gaan koken straks en wat voor boodschappen ik überhaupt moet halen
Jeuj! we can do it!
Sea of Trees- Kletskop
Jaaaaa
Als je niks te doen hebt is zondag echt een saaie dag zeg. Ik ben al weken elk weekend megadruk, en nu verveel ik me gewoon. Heb mijn haakwerk ook al aan de kant gelegd omdat ik niet tevreden ben, en ik wil ook niet dat het zo door de kamer gesmeten wordt.
Als je niks te doen hebt is zondag echt een saaie dag zeg. Ik ben al weken elk weekend megadruk, en nu verveel ik me gewoon. Heb mijn haakwerk ook al aan de kant gelegd omdat ik niet tevreden ben, en ik wil ook niet dat het zo door de kamer gesmeten wordt.
Ik ben niet veeleisend hoor!VeryCherry schreef:Jaaaaa
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
I know, ik ben zelf een zeikerd. Weet namelijk niet of de kleuren die ik in gedachten heb leuk zijn. Zal ik je een foto sturen? Dan kan je keuren
Elliot schreef:Pik je nou mijn uitdrukking?Caro schreef:Ok.. tot half 2 mag ik blijven zitten. Dan moet ik actie in de taxi doen..
Zelfde naam, zelfde uitdrukkingen?
Ok.. Kerstboom is aan de kant, oud papier en lege flessen zijn ook weggebracht. Was is opgehangen en nieuwe lading zit erin...nu nog die ellendige keuken schoonmaken!!
Oh en stofzuigen. En dweilen..
Caro- Ratel
Ik ben een keer heel erg geweest met de kerstboom opruimen. Dat was de eerste en laatste keer dat ik een echte kerstboom had. Dat kreng was 2,5 meter hoog en viel heel erg uit. En toen ik hem op moest ruimen heb ik hem zo van het balkon gegooid Dat ding was te zwaar om weer door mijn hele huis en de trap af te slepen. Daarna heb ik hem wel netjes onder het balkon weggehaald en bij de containers gezet hoor, whahaha.
VeryCherry schreef:I know, ik ben zelf een zeikerd. Weet namelijk niet of de kleuren die ik in gedachten heb leuk zijn. Zal ik je een foto sturen? Dan kan je keuren
Kom maar door!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VeryCherry schreef:Ik ben een keer heel erg geweest met de kerstboom opruimen. Dat was de eerste en laatste keer dat ik een echte kerstboom had. Dat kreng was 2,5 meter hoog en viel heel erg uit. En toen ik hem op moest ruimen heb ik hem zo van het balkon gegooid Dat ding was te zwaar om weer door mijn hele huis en de trap af te slepen. Daarna heb ik hem wel netjes onder het balkon weggehaald en bij de containers gezet hoor, whahaha.
Haha die van ons is ook gewoon over het balkon gegaan. No way dat ik dat ding weer naar beneden ging slepen!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:VeryCherry schreef:Ik ben een keer heel erg geweest met de kerstboom opruimen. Dat was de eerste en laatste keer dat ik een echte kerstboom had. Dat kreng was 2,5 meter hoog en viel heel erg uit. En toen ik hem op moest ruimen heb ik hem zo van het balkon gegooid Dat ding was te zwaar om weer door mijn hele huis en de trap af te slepen. Daarna heb ik hem wel netjes onder het balkon weggehaald en bij de containers gezet hoor, whahaha.
Haha die van ons is ook gewoon over het balkon gegaan. No way dat ik dat ding weer naar beneden ging slepen!
Oh gelukkig, ik ben dus niet de enige Ik had dat ding toen ik hem kocht meegesleept op de fiets. Dat was die winter dat het ijs- en ijskoud was en superglad. Ik leek wel zo'n kermisattractie.
Avond! wat zijn jullie aan het doen?
ik kijk nu net naar ned3 tot nu toe grappig ... kan wel ff wat lachen gebruiken
ik kijk nu net naar ned3 tot nu toe grappig ... kan wel ff wat lachen gebruiken
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hey meiden, goedemorgen
Goedemorgen!
Ik mag fijn naar de dokter vandaag want ik kan amper nog lopen heb sinds een paar dagen zo'n pijn in mijn voet en nu kan ik alleen nog maar strompelen. Heel erg balen, want vorige week was ik ook al ziek!
Ik mag fijn naar de dokter vandaag want ik kan amper nog lopen heb sinds een paar dagen zo'n pijn in mijn voet en nu kan ik alleen nog maar strompelen. Heel erg balen, want vorige week was ik ook al ziek!
Sea of Trees- Kletskop
Oh bah, wat naar zeg. Ben je gevallen of zo? Hoe laat moet je naar de huisarts?
Pfff, mooi balen SoT!!! Hopelijk kan de dokter vertellen wat het is en er een oplossing voor bieden
Hier vandaag mijn vrije dag! Veel huishoud-klusjes op het programma staan.
Verder ook lijstjes en stapeltjes maken voor mijn wintersport, ga vrijdagmiddag weg
Nog de hele week werken, maar in de avonden lekker rustig.
Tijd doorbrengen met vriendlief, die gaat namelijk niet mee...
Fijne maandag allemaal!
Hier vandaag mijn vrije dag! Veel huishoud-klusjes op het programma staan.
Verder ook lijstjes en stapeltjes maken voor mijn wintersport, ga vrijdagmiddag weg
Nog de hele week werken, maar in de avonden lekker rustig.
Tijd doorbrengen met vriendlief, die gaat namelijk niet mee...
Fijne maandag allemaal!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Wat leuk dat je op wintersport gaat!! Waar ga je heen? En ga je skiën of snowboarden. Ik zou ook heel graag weer een keer willen, vroeger ging ik elk jaar met mijn hele familie.
Waarom gaat je vriend niet mee?
Waarom gaat je vriend niet mee?
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: