Kletstopic
+54
Taeda
PeperMunt
Marin
sawasdee
Winegum
Zwerver
Erin
Arwyn
_Lacey_
kwebbeltje
sterremaan
Bubbelicious
SoGood
Burgemeester Nicky
Biechtje
June
loura
Parisienne
Printje
Steep
Tiana
Middleme
Pommes
Catwoman79
Rush
Guusje
Ibbeltje
Sea of Trees
Burn
ExpressoB
Lejow
Minx
VeryCherry
L!ND@
Elliot
Mees
Atelier Madame
Tamagotchi
rapa nui
Sam
Japie
sokpop
Manderijn
Kowalski
Exogenesis
Green_Pepper
May
JD
Gympie
girli
Fortissimo
Bazinga
SoCali
Ella
58 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Kletstopic
goedemorgen, ik ben er ook weer
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Goedemorgen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen! Ik lig nog in bed en kom er denk ik voorlopig nog niet uit, want alles wat boven de dekens uitkomt voelt verschrikkelijk koud
Gast- Gast
ik weer werkzaam tot 18.00u en dan lekker weekend. Jou plannen?
Pommes- Prater
Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pommes schreef:ik weer werkzaam tot 18.00u en dan lekker weekend. Jou plannen?
Ik voel me nog een beetje brak, zit steeds tegen het ziek worden aan. Maar het gaat alweer beter dan gisteren, dus vanavond gaan we waarschijnlijk naar de kroeg waar een vriend van ons op moet treden! Verder heb ik geen plannen dus ga ik lekker een beetje in huis rommelen
Gast- Gast
Jackie, en als je dan even rustig aan doen zodat je echt even ziek kan worden zodat je je daarna weer beter voelt? Wel veel plezier vanavond bij het optreden.
Lennox, het is ook koud hoor. Was blij dat mijn man vanochtend de verwarming al aan had gehad. Ook had hij mijn auto al gekrabt
Lennox, het is ook koud hoor. Was blij dat mijn man vanochtend de verwarming al aan had gehad. Ook had hij mijn auto al gekrabt
Pommes- Prater
Klinkt goed .
Dat koud herken ik wel gister avond op de fiets ook zo ongeveer bevroren. Was dus ineens vrij snel weg gegaan en er niet aan gedacht dat het wel eens koud kon worden. Niet heel slim.
Ik ga vandaag voornamelijk wassen en strijken. Ik wil alles namelijk netjes hebben. ben er nog best trots op wat ik van dit hok heb weten te maken.
Net afgesproken om morgen met mijn ex naar de hobbit te gaan .
Dat koud herken ik wel gister avond op de fiets ook zo ongeveer bevroren. Was dus ineens vrij snel weg gegaan en er niet aan gedacht dat het wel eens koud kon worden. Niet heel slim.
Ik ga vandaag voornamelijk wassen en strijken. Ik wil alles namelijk netjes hebben. ben er nog best trots op wat ik van dit hok heb weten te maken.
Net afgesproken om morgen met mijn ex naar de hobbit te gaan .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pommes schreef:Jackie, en als je dan even rustig aan doen zodat je echt even ziek kan worden zodat je je daarna weer beter voelt? Wel veel plezier vanavond bij het optreden.
Ik doe eigenlijk al heel lang rustig aan, maar toch wil het maar niet doorzetten.
Ziek zijn is ook niet fijn natuurlijk, maar dan ben je er tenminste vanaf
Gast- Gast
Ik ga volgende week winkelen met mijn schoonzusje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemiddag wat leuk deze kletstopic, Heb hem even doorgespit. Maar om op iedereen te gaan reageren word denk ik lastig.
Ik wil iedereen een fijn weekend wensen.
VC wat leuk dat je gaat winkelen met je schoonzusje nog op zoek naar iets bijzonders?
Voor de dames die ziek zijn, Rust goed uit want je hebt er niets aan als je echt die epidimie griep krijgt. Maar er tegen aan hangen is ook niet fijn.
Vandaag komen ze eindelijk mijn koelkast omruilen de mijne had zelfmoord gepleegt, Hij was levens moe en dat al binnen 3 jaar maar gelukkig heeft hij wel een testament achter gelaten en krijg ik nu dus een geheel nieuwe van dit bouwjaar. En nog op tijd gelukkig alhoewel een week later. Dus een beetje jammer van wat producten die in de vriezer lagen. Maar gelukkig is het allemaal te verhalen. En ik heb een hele lieve buurvrouw die voor mij kookte. Dus zo zie je maar weer beter een goede buur toch.
Verder vandaag even een geboorte kaartje goed laten keuren, dan is dat klaar. Ik vind het altijd wel erg leuk als ik die mag maken voor iemand. Een hele eer.
En verder eigenlijk al mijn vrijwilligers werk goed overdragen. En, dat is nogal wat werk pfff. Maar goed dan kan ik hopelijk een redelijk weekend in. Al zie ik erg op tegen zondag dan komen mijn ouders Storm al halen. Dan ben ik even hondloos, en dan kan ik dinsdag aan het grote avontuur beginnen . Maar goed Bassie zegt altijd blijven lachen Al begin ik nu wel de bibbers te krijgen.
Ik wil iedereen een fijn weekend wensen.
VC wat leuk dat je gaat winkelen met je schoonzusje nog op zoek naar iets bijzonders?
Voor de dames die ziek zijn, Rust goed uit want je hebt er niets aan als je echt die epidimie griep krijgt. Maar er tegen aan hangen is ook niet fijn.
Vandaag komen ze eindelijk mijn koelkast omruilen de mijne had zelfmoord gepleegt, Hij was levens moe en dat al binnen 3 jaar maar gelukkig heeft hij wel een testament achter gelaten en krijg ik nu dus een geheel nieuwe van dit bouwjaar. En nog op tijd gelukkig alhoewel een week later. Dus een beetje jammer van wat producten die in de vriezer lagen. Maar gelukkig is het allemaal te verhalen. En ik heb een hele lieve buurvrouw die voor mij kookte. Dus zo zie je maar weer beter een goede buur toch.
Verder vandaag even een geboorte kaartje goed laten keuren, dan is dat klaar. Ik vind het altijd wel erg leuk als ik die mag maken voor iemand. Een hele eer.
En verder eigenlijk al mijn vrijwilligers werk goed overdragen. En, dat is nogal wat werk pfff. Maar goed dan kan ik hopelijk een redelijk weekend in. Al zie ik erg op tegen zondag dan komen mijn ouders Storm al halen. Dan ben ik even hondloos, en dan kan ik dinsdag aan het grote avontuur beginnen . Maar goed Bassie zegt altijd blijven lachen Al begin ik nu wel de bibbers te krijgen.
Oooh ik vergeet Jacky helemaal plezier te wensen bij het optreden. Ik hoop echt dat je er van kunt genieten ondanks je niet lekker bent.
Sterremaan, hoezo moet Storm even weg? En fijn dat je toch een nieuwe koelkast krijgt + vergoeding van de producten.
Hier had ik trouwens gisteren met veel tegenzin de kerstboom afgetuigd. Komt mijn man thuis en had eigenlijk geen zin om te boom te doen. Weet niet wanneer hij het gaat doen maar nu staat er een zielige boom in de woonkamer met alleen nog lampjes erin.
Hier had ik trouwens gisteren met veel tegenzin de kerstboom afgetuigd. Komt mijn man thuis en had eigenlijk geen zin om te boom te doen. Weet niet wanneer hij het gaat doen maar nu staat er een zielige boom in de woonkamer met alleen nog lampjes erin.
Pommes- Prater
Oef pommes ja aftuigen van een kerstboom is wel een drama soms he. Maar je bent hem nu wel kwijt.
Alleen ik vind het dan altijd meteen zo kaal.
IK word dinsdag opgenomen en geopereerd. En ben echt een poos uit de running. En kan dus niet Storm uitlaten. Hij gaat naar mijn ouders toe. Dus hij is in goede handen. Maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet ga missen natuurlijk. Het idee dat als ik een boodschap heb en het alleen moet doen, maakt het lastig. Dus zorg ik dat ik alles maar in huis heb.
Kan nu nog lekker genieten van hem. Dus daar kijk ik maar naar.
Alleen ik vind het dan altijd meteen zo kaal.
IK word dinsdag opgenomen en geopereerd. En ben echt een poos uit de running. En kan dus niet Storm uitlaten. Hij gaat naar mijn ouders toe. Dus hij is in goede handen. Maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet ga missen natuurlijk. Het idee dat als ik een boodschap heb en het alleen moet doen, maakt het lastig. Dus zorg ik dat ik alles maar in huis heb.
Kan nu nog lekker genieten van hem. Dus daar kijk ik maar naar.
Wat voor operatie moet je ondergaan? En mocht je iets missen/te kort komen is er vast wel iemand in je omgeving die het met liefde haalt/brengt.
Pommes- Prater
Pommes, lief dat je het zegt. Er staat een topic bij persoonlijk anders word het een topic vervuiling hier. En dubbele plaatsing. Maar ik lig in het radboud in Nijmegen.
Als je de topic hoe het nu gaat opend bij persoonlijk kun je het lezen.
Als je de topic hoe het nu gaat opend bij persoonlijk kun je het lezen.
sterremaan schreef:Oooh ik vergeet Jacky helemaal plezier te wensen bij het optreden. Ik hoop echt dat je er van kunt genieten ondanks je niet lekker bent.
Wat lief van je!
Ik wil je alvast heel veel sterkte voor de komende tijd wensen, de operatie zal al heftig zijn maar een tijd zonder je hond, je maatje, lijkt me ook helemaal niets.
Gast- Gast
Sterremaan, ik vind het zo knap van je dat je altijd zo positief bent en blijft hè. En ik vind het heel lief dat je voor iedereen altijd een paar woorden overhebt en dan een lief/leuk berichtje stuurt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind jou ook echt een topper sterremaan!
Ik ben net sinds lange tijd weer eens gaan hardlopen en heb nu al spierpijn. En mijn conditie was ik ook helemaal kwijt.
Ik ben net sinds lange tijd weer eens gaan hardlopen en heb nu al spierpijn. En mijn conditie was ik ook helemaal kwijt.
Gast- Gast
Lief van jullie dank jullie wel, voor de lieve woorden. Doen mij erg goed. Ik hoop de tijd daar ook goed door te komen. Want ja de dagen zuillen lang gaan duren.
©Jaya kan me voorstellen dat je spierpijn hebt. Maar heb je wel lekker gelopen? Loop je op de baan of gewoon buiten?
©Jaya kan me voorstellen dat je spierpijn hebt. Maar heb je wel lekker gelopen? Loop je op de baan of gewoon buiten?
Goedenavond!
Burn- Lady Post-a-lot
Goedeavond
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Hoe is het met jou?
Burn- Lady Post-a-lot
Goed hoor, ben doornhet topic van hapinazz aangestoken om mijn naaimachine eens voor de dag te toveren. Zit nu de hele tijd filmpjes, blogs en stoffen te bekijken. Haha
Hoe is het met jou?
Hoe is het met jou?
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: