Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kletstopic

+54
Taeda
PeperMunt
Marin
sawasdee
Winegum
Zwerver
Erin
Arwyn
_Lacey_
kwebbeltje
sterremaan
Bubbelicious
SoGood
Burgemeester Nicky
Biechtje
June
loura
Parisienne
Printje
Steep
Tiana
Middleme
Pommes
Catwoman79
Rush
Guusje
Ibbeltje
Sea of Trees
Burn
ExpressoB
Lejow
Minx
VeryCherry
L!ND@
Elliot
Mees
Atelier Madame
Tamagotchi
rapa nui
Sam
Japie
sokpop
Manderijn
Kowalski
Exogenesis
Green_Pepper
May
JD
Gympie
girli
Fortissimo
Bazinga
SoCali
Ella
58 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Fortissimo wo 9 jan 2013 - 10:31

Oké komt het!

Mijn vriend werkt sinds kort bij een bedrijf. Nu heeft hij flink de griep te pakken en het enige wat die baas doet is hem dwars zitten! Nu verzint die vent opeens dat mijn vriend zich elke dag moet ziek melden en dat hij dus vanmorgen verwacht werd op kantoor. Ik heb zijn contract er op na gezocht, maar daar staat dus niks over in. Alleen op de 1e ziektedag moet gemeld worden dat je ziek bent. Enfin, vervolgens zegt mijn vriend morgen nog niet aan de slag te kunnen aangezien hij nu nog steeds alles er uit gooit. Krijgt hij te horen dat hij dat nu nog niet kan weten en het dus morgen maar moet laten weten en dat hij anders gewoon verwacht wordt! Nouuuuu, mij kan je niet kwaaier krijgen. Er kan geen "Beterschap" af bij die vent!

Mijn vriend is nu zo sneu, door dit gezeur (en meerdere dingen, krijgt commentaar op dingen die niet eens zijn voorgevallen, wat de manager ook bevestigt) en de sfeer die op het kantoor hangt wil hij eigenlijk niet meer heen maar er is simpelweg geen werk hier. Dus hij moet wel. Hij zet zich ook voor de volle 100% in, maar krijgt gewoon 0,0% terug. En nu krijgt hij ook nog het gevoel niet geloofd te worden wat betreft het ziek zijn. Mijn vriend huilt niet snel, maar hij was echt heel verdrietig. Dan kan ik die man wel wat aan doen he..

En ohja! Er staat gewoon een fout in zijn contract, een bepaling die wettelijk gezien helemaal niet kan. En nu weet ik dus niet wat ik daar mee moet.. Mijn vriend heeft immers getekend, maar juridisch gezien is het contract helemaal niet geldig.

Oké, adem in-adem uit.


Laatst aangepast door Fortissimo op wo 9 jan 2013 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  SoGood wo 9 jan 2013 - 10:31

Schreeuw maar!

Ik heb dit liedje in mijn hoofd https://www.youtube.com/watch?v=HnWZnrkh3FI kijken op eigen risico. Neutral
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Minx wo 9 jan 2013 - 10:33

He bah ik snap dat je boos bent, wat een zak hooi zeg die baas. hug
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Green_Pepper wo 9 jan 2013 - 10:38

Pfff, ja wat heb je nou aan zo'n baas. Flauw en gemeen zeg.
Over dat contract: geen idee, wat is het voor iets wat wettelijk niet mag?
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Fortissimo wo 9 jan 2013 - 10:40

Green_Pepper schreef:Pfff, ja wat heb je nou aan zo'n baas. Flauw en gemeen zeg.
Over dat contract: geen idee, wat is het voor iets wat wettelijk niet mag?

Proeftijd van 2 maanden hebben, terwijl het om een half jaar contract gaat. Alleen heeft mijn vriend dus gewoon getekend.. Stel die werkgever wil nu nog van hem af in zijn proefperiode zou dat toch niet kunnen? Omdat de proefperiode juridisch gezien niet geldig is en liep tot de 3e januari (1 maand max). Tsjongejonge, hier heb ik voor gestudeerd en toch is dit wel weer een lastige casus.. :P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  ExpressoB wo 9 jan 2013 - 10:43

Ik zou dat even laten uitzoeken wat er in het contract staat. Dan kan het ongeldig worden verklaard en moet er een nieuw contract opgesteld worden.

Tsja je hebt van die kl..tzakken als werkgever, zo was de baas van mijn .. ook. Elke dag bellen en opnieuw ziek melden en gewoon weer zeggen dat hij de volgende dag weer beter word gemeld(was ook een extern bedrijf die daarvoor werd ingeschakeld).

Als ze het niet vertrouwen moeten ze iemand langs sturen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Fortissimo wo 9 jan 2013 - 10:47

Dat zei ik ook al. Mijn vriend zei al; Ik wil hem wel een foto van de inhoud van het emmertje sturen? Kletstopic - Pagina 27 253468018
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  ExpressoB wo 9 jan 2013 - 10:48

Fortissimo schreef:Dat zei ik ook al. Mijn vriend zei al; Ik wil hem wel een foto van de inhoud van het emmertje sturen? Kletstopic - Pagina 27 253468018

laughcry en de inhoud van de wc pot... of opsturen:P hahahahhaah
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Green_Pepper wo 9 jan 2013 - 10:50

Lastig van dat contract. Ik zou het maar even goed uitzoeken. Mocht het dan toch verkeerd gaan, dan heb je het tenminste van te voren uitgezocht (en wellicht gemeld?).
Ik zou er echt niet tegen kunnen dat iemand mij niet gelooft over zoiets als ziek zijn. Stuur dan een arts oid langs en zeg op z'n minst beterschap. Of je het nou gelooft of niet, je fatsoen hoef je niet te verliezen.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 10:52

Dat kan toch gewoon niet? Ik weet niet wat de baas er mee denkt te bereiken, maar hij bevorderd het herstel van zijn werknemer op deze manier echt niet.

Als ik ziek was werd ik elke dag gebeld om te vragen of het al ging. Dat vond ik al vervelend. Maar om me elke dag ziek te moeten melden, dus de wekker zetten, mezelf hondsberoerd uit bed slepen, de baas bellen, lijkt me verschrikkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Fortissimo wo 9 jan 2013 - 10:56

Ik wil morgen die vent eigenlijk even bellen om hem dus voor die dag weer ziek te melden (en ja, ik blijf dan wel redelijk hoor Wink), en zeggen dat sinds ik met mijn vriend samen ben, hij nog nooit de griep heeft gehad. We zijn zo'n 4 jaar samen en mijn vriend is (op één migraine aanval per jaar na) nooit ziek. En als die man hem nou beterschap had gewenst, was het ook al heel anders geweest maar er is alleen maar commentaar. En dat stuit mij (en mijn vriend natuurlijk) zo tegen de borst.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 11:01

Ik zou je aanraden om niet te bellen. Dat heb ik ooit ook eens gedaan voor mijn toenmalige vriend en dat is erg akelig geworden. Niet omdat ik niet netjes was gebleven, maar omdat de baas vond dat als de werknemer een probleem heeft met de werkgever, deze dat zelf moet aangeven. Het is echt een pesterijtje geweest binnen het bedrijf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  VeryCherry do 10 jan 2013 - 1:06

Hey meiden Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Minx do 10 jan 2013 - 1:09

hoi hoi,

pff moet straks werken en heb echt helemaal geen zin. Haha zit gewoon niet in het ritme meer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  VeryCherry do 10 jan 2013 - 1:16

Hoe laat moet je werken?
Ik moet zo N uit school halen, over een uurtje pas hoor, maar ik moet eigenlijk ook nog boodschappen doen en daar heb ik geen zin in Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  VeryCherry do 10 jan 2013 - 1:19

Mijn huis is ook knalroze met paars en aqua. De enige muren die nog wit zijn, zijn de muren in de slaapkamer, maar dat komt omdat ik nog steeds niet weet wat ik daar nou mee wil Wink
Mijn toilet metallicroze ^^
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Minx do 10 jan 2013 - 1:25

Ik moet werken van half 5 tot half 9 maar ik weet dat ik op een psychisch vrij zware afdeling sta.

Ohw ja positief puntje Very Happy. Mijn broertjes zijn onderweg naar de ikea dus ik krijg er extra kleerhangers bij:)

Die kleuren passen volgens mij wel helemaal bij je huis smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  VeryCherry do 10 jan 2013 - 1:29

Oh, dan zijn die vier uur best zwaar lijkt me.
De Ikea is leuk, ik ben echt al in geen maanden geweest, maar ik krijg mijn vriend bijna nooit zo ver.

Jaaa, ik ben gek op kleurtjes, maar alleen voor in huis hoor. Qua kleding draag ik voornamelijk zwart Wink

VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Minx do 10 jan 2013 - 1:34

Klopt, ik weet nu al dat het eten waarschijnlijk niet goed is, en dat daardoor 1 tafel tegen elkaar te keer gaat. Het is er gewoon echt niet gezellig meer.

Ohw als ik tegen mijn ex zei ga je morgen mee naar ikea dan had hij nu zijn spullen al gepakt haha. Was altijd erg leuk. Gelukkig kunnen we dat blijven doen. Een beetje rondneuzen enzo. Waren altijd net een stel kleuters daar met zijn tweeen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  VeryCherry do 10 jan 2013 - 1:39

Wordt daar wel wat aan gedaan dan? Zo'n nare sfeer lijkt me voor niemand bevorderlijk. En naar je werk gaan terwijl je al weet hoe het gaat worden is ook niks natuurlijk smile

Wel fijn dat jij en je ex nog gewoon leuke dingen kunnen blijven doen zeg! Ik zou dat echt niet kunnen. Tenminste niet bij de exen die ik heb, dat zijn stuk voor stuk van die kansloze knakkers Wink Maar je hebt me op een idee gebracht; mijn missie is vanavond bij Ikea eten Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Minx do 10 jan 2013 - 1:48

Ja is ook heel fijn hoor. Het voelt heel goed zo. Dat was ook de reden dat hij de stap niet durfde te zetten bang om me kwijt te raken als vriendin. Haha mafkees.

Eten bij ikea is leuk smile

Geloof dat ze er wel mee bezig zijn alleen is het heel moeilijk om te realiseren. Ik werk namelijk met dementerende ouderen. En een aantal zit op de verkeerde afdeling, maar dat kun je weer niet veranderen. Is een heel gedoe. Daardoor word het gewoon heel zwaar. Ik weet ook dat ik vanavond minimaal 4/5 keer te horen krijg. En wie denk je wel niet dat je bent ik ga naar het hoofd ik zorg dat je morgen ontslagen bent.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  VeryCherry do 10 jan 2013 - 1:51

Awh wat zoet van je ex zeg! Doen jullie nog vaak leuke dingen?

Ga je niet met een ontzettend rotgevoel werken en daarna weer naar huis? Ik denk dat ik het me heel erg zou aantrekken, ook al weet je dat die mensen er niks aan kunnen doen. Maar de dingen veranderen is ook een enorme klus natuurlijk. Lastig hoor.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Minx do 10 jan 2013 - 1:57

We zijn zaterdag twee weken uit elkaar Wink net voor oud en nieuw zeg maar. Oudjaarsdag hebben we nog gezellig friends gekeken en patatjes gegeten haha. Afgelopen zaterdag heb ik mijn spullen bij hem opgehaald en daarna film gekeken. Ja het is echt een schat. Hoop ook dat hij een vriendin vind die hem wel kan geven wat ik niet kon smile. Hebben nog genoeg in de planning staan.

Ja ik ga er niet heel erg fijn heen. Als ik wist dat ik ergens anders zou staan zou het me niet veel uitmaken. We hebben 4 huiskamers 2 boven 2 beneden. Beneden hebben ze er niet zo veel last van maar de collega's van boven zitten er door. En daar moet echt wat aan gebeuren. Als het goed is duurt het nog een dikke week en dan moeten ze uiterlijk met de plannen komen wat er gaat gebeuren. Het kan gewoon niet veel langer. De ene is psychisch heel zwaar en de ander qua zorg. Dat is dan weer iets wat ik niet mag doen dus heb ik geen idee van.

Maar hoe gaat het met je haken e.d.? vind dat altijd zo leuk om te zien smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  VeryCherry do 10 jan 2013 - 2:03

I know, maar dan hebben jullie al wel veel leuke dingen kunnen doen Wink Zie je hem nu nog een keer per week ongeveer? Ik vind het echt leuk om te lezen dat het ook zo kan gaan in plaats van dat je elkaar het licht in de ogen niet meer gunt!

Met mijn haakwerk is alles goed, staat nu wel op een iets lager pitje omdat ik ontzettend druk ben, maar dat komt wel weer goed. Heb je mijn laatste projectje gezien? Die rendierenkop? Staat in het haaktopic smile

Zo te lezen komt alles wel weer goed op je werk, ze zijn er in ieder geval mee bezig en dat is al een begin smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Minx do 10 jan 2013 - 2:11

Wat een schatje smile had hem nog niet gezien dus even opgezocht.

Ja ben er ook heel blij mee dat het zo gaat. Als ik de verhalen hier af en toe lees dan ben ik er zo blij mee. Het probleem was dat we gewoon nog heel erg goed met elkaar overweg konden als vrienden maar de liefde er gewoon niet echt meer was. De irritaties zijn gewoon weg gevallen smile. Als je dan toch uit elkaar moet gaan dan maar op deze manier. En we hebben de katten natuurlijk ook nog. Zijn katten officieel maar toch ook een beetje van mij smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic - Pagina 27 Empty Re: Kletstopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum