Kletstopic
+54
Taeda
PeperMunt
Marin
sawasdee
Winegum
Zwerver
Erin
Arwyn
_Lacey_
kwebbeltje
sterremaan
Bubbelicious
SoGood
Burgemeester Nicky
Biechtje
June
loura
Parisienne
Printje
Steep
Tiana
Middleme
Pommes
Catwoman79
Rush
Guusje
Ibbeltje
Sea of Trees
Burn
ExpressoB
Lejow
Minx
VeryCherry
L!ND@
Elliot
Mees
Atelier Madame
Tamagotchi
rapa nui
Sam
Japie
sokpop
Manderijn
Kowalski
Exogenesis
Green_Pepper
May
JD
Gympie
girli
Fortissimo
Bazinga
SoCali
Ella
58 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Kletstopic
Ik heb het vorige week gehad. Daarbij zat ook stress/druk maken, net zoals gisteren.
Ik sliep verdorrie om half3 vannacht nog niet, werd er gek van. Had mijn wekker netjes op half 10 staan maar ga nu maar is op staan.
Vanmiddag naar mijn vrijwilligerswerk, kan niet maken niet tegaan want ben vorige week niet geweest.
Ik sliep verdorrie om half3 vannacht nog niet, werd er gek van. Had mijn wekker netjes op half 10 staan maar ga nu maar is op staan.
Vanmiddag naar mijn vrijwilligerswerk, kan niet maken niet tegaan want ben vorige week niet geweest.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, de 'gewone' griep..Sea of Trees schreef:Buikgriep toevallig?Burn schreef:Mijn zusje!Sea of Trees schreef:Liggen er nog meer mensen ziek, zwak en misselijk op bed/de bank?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Nee, de 'gewone' griep..Sea of Trees schreef:Buikgriep toevallig?Burn schreef:Mijn zusje!Sea of Trees schreef:Liggen er nog meer mensen ziek, zwak en misselijk op bed/de bank?
Ben gelukkig weer beter. Had gister buikgriep. Gaat rond, niet dat je daar wat aan hebt maar ok
Beterschap Burn!
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Daar heb ik wel wat aan hoor, dan weet ik in ieder geval dat het heerst!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea> er schijnt een griepgolf te zijn/komen. Weet even niet precies meer wat ze zeiden op het nieuws.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Sea of Trees schreef:Daar heb ik wel wat aan hoor, dan weet ik in ieder geval dat het heerst!
Ok Ik vind het altijd maar een dooddoener haha.
In ieder geval beterschap.
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Hier nog een zieke.
Ik lig lekker op de bank onder een dekentje, half te forummen en half te slapen. Hoor ik ineens een enorme knal tegen het raam. Ik dacht dat iemand een steen tegen de ruit gooide ofzo. Maar toen zag ik een grote roodbruine vlek op het raam en liep toch maar even die kant op. Ligt daar een grote merel op zijn rug die nog een keer beweegt met zijn pootjes, zijn staart heen en weer wappert en dood gaat . Nu dus een grote bloedvlek op de ruit en een dode vogel op het tuinpad.
Wat zouden jullie met zo'n dode vogel doen? Ik ben zo'n watje...volgens mij durf ik hem niet eens op te pakken.
Ik lig lekker op de bank onder een dekentje, half te forummen en half te slapen. Hoor ik ineens een enorme knal tegen het raam. Ik dacht dat iemand een steen tegen de ruit gooide ofzo. Maar toen zag ik een grote roodbruine vlek op het raam en liep toch maar even die kant op. Ligt daar een grote merel op zijn rug die nog een keer beweegt met zijn pootjes, zijn staart heen en weer wappert en dood gaat . Nu dus een grote bloedvlek op de ruit en een dode vogel op het tuinpad.
Wat zouden jullie met zo'n dode vogel doen? Ik ben zo'n watje...volgens mij durf ik hem niet eens op te pakken.
Gast- Gast
Ah Minneke, wat zielig! Ik zou een vuilniszak binnenstebuiten vasthouden en hem dan pakken daarmee, en de zak goed doen & weggooien. Al denk ik dat ik het mijn vriend zou laten doen
Gast- Gast
Met een diepvrieszakje of vuilniszak oppakken, dichtdoen en in de container ermee.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Daar zat ik dus ook aan te denken maar ik durf niet
Slaat nergens op ik weet het. Maar de gedachte alleen al doet me kokhalzen (nou heb ik ook buikgriep, dus dat is op zich niet zo verwonderlijk). Ik denk dat ik het aan mijn man overlaat.
Slaat nergens op ik weet het. Maar de gedachte alleen al doet me kokhalzen (nou heb ik ook buikgriep, dus dat is op zich niet zo verwonderlijk). Ik denk dat ik het aan mijn man overlaat.
Gast- Gast
Gewoon laten liggen en wachten totdat er een kat mee van door gaat!Minneke schreef:Daar zat ik dus ook aan te denken maar ik durf niet
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemorgen/middag
Ik zit lekker aan de eettafel met R.uben.
Hij is lekker aan het kleien en ik lekker op de laptop.
Hier is de epidemie al in volle gang. Ik werk in een verpleeghuis en half het verpleeghuis is aan een kuur of ligt ziek op bed.
Met kerst en oud en nieuw hebben mijn beide mannen er last van gehad.
Ik zit lekker aan de eettafel met R.uben.
Hij is lekker aan het kleien en ik lekker op de laptop.
Hier is de epidemie al in volle gang. Ik werk in een verpleeghuis en half het verpleeghuis is aan een kuur of ligt ziek op bed.
Met kerst en oud en nieuw hebben mijn beide mannen er last van gehad.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Vanmorgen een nieuwe Labello gepakt maar was het ding al vrij snel kwijt. Vind ik het net in de hondenmand, leeggevroten
Het monstertje heeft gewoon een complete labello naar binnen geweest, er is nog een klein stompje en het hoesje over. Raar beest.
Het monstertje heeft gewoon een complete labello naar binnen geweest, er is nog een klein stompje en het hoesje over. Raar beest.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Vanmorgen een nieuwe Labello gepakt maar was het ding al vrij snel kwijt. Vind ik het net in de hondenmand, leeggevroten
Oeps.....
De witte herder boef heeft mijn laarzen van €120 behoorlijk aangevreten
Ze lagen achterin de kast in een zak.
Mijn oorbellen laatst van €85 plat gebeten, zijn hersteld door de juwelier maar echt mooi is 1ervan niet meer
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Minneke ik zou dat ook zelf niet op kunnen ruimen hoor, laten liggen tot je man thuis is of wat Rush zegt tot er een kat mee vandoor gaat
Beterschap voor alle zieken!
Beterschap voor alle zieken!
Gast- Gast
Onze katten kwamen altijd met halfdode beesten thuis en liepen weg.
Ik gooide er gewoon een doos overheen en wachtte tot mijn man of een aardige buurman mij kon helpen.
Wij hebben zelfs 2 keer een levende vleermuis gekregen van 1 van de 2 katten
Ik gooide er gewoon een doos overheen en wachtte tot mijn man of een aardige buurman mij kon helpen.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Catwoman79 schreef:Onze katten kwamen altijd met halfdode beesten thuis en liepen weg.
Ik heb eens gehoord dat katten dit doen als bedankje naar hun baasjes toe. Dus een teken dat jullie goed voor de beestjes zorgen
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Is het nu al te vroeg om avondeten te koken? Ik heb zo'n honger
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Genoeg mensen die al om half 5/5u eten
Pommes- Prater
Pommes schreef:Genoeg mensen die al om half 5/5u eten
Echt? Dan heb je toch of nog niet zo lang geleden geluncht of de hele avond alweer trek omdat je dan wel heel lang niks meer eet voor het slapen gaan?
Gast- Gast
ja ik zou ook niet graag zo vroeg eten maar ik weet dat mijn tante elke dag om 17u eet. Geloof dat ze in de verzorgingstehuizen ook redelijk vroeg eten.
Pommes- Prater
Als het aan N lag zou hij elk uur eten, hij heeft altijd ontzettende honger. Meestal eten we om een uur of 6 als mijn vriend er is.
Ik eet eigenlijk alleen maar avondeten, heel slecht.
Alleen maar avondeten, hoe kom je de rest van de dag dan door? Ik vind dat wij behoorlijk laat eten. Maar wij moeten beiden ook werken tot 18u.
Pommes- Prater
Ik leef op red bull en fruit en af en toe wat lekkers.
Maar ik werk niet en N moet op tijd eten, dus het is altijd vroeg klaar
Maar ik werk niet en N moet op tijd eten, dus het is altijd vroeg klaar
dat lijkt me ook niet gezond, of compenseren die red-bull en fruit elkaar weer
Pommes- Prater