Kletstopic
+54
Taeda
PeperMunt
Marin
sawasdee
Winegum
Zwerver
Erin
Arwyn
_Lacey_
kwebbeltje
sterremaan
Bubbelicious
SoGood
Burgemeester Nicky
Biechtje
June
loura
Parisienne
Printje
Steep
Tiana
Middleme
Pommes
Catwoman79
Rush
Guusje
Ibbeltje
Sea of Trees
Burn
ExpressoB
Lejow
Minx
VeryCherry
L!ND@
Elliot
Mees
Atelier Madame
Tamagotchi
rapa nui
Sam
Japie
sokpop
Manderijn
Kowalski
Exogenesis
Green_Pepper
May
JD
Gympie
girli
Fortissimo
Bazinga
SoCali
Ella
58 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Kletstopic
Burn schreef:Mjammmie! Mama heeft ze weg gezet, had er alweer genoeg op.Lennox schreef:R. Heeft ze naar aanleiding van jouw foto op Facebook voor me gekochtBurn schreef:Ik heb denk ik een stuk of tien oliebollen op.
En die rolletjes, te veel!
Helaas weet ik nu dat er nog een geopend pak in de la ligt. En vanaf morgen zou ik gezond gaan doen!
Dan zit er maar één ding op! Vanavond allemaal opeten
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Burn schreef:Mjammmie! Mama heeft ze weg gezet, had er alweer genoeg op.Lennox schreef:R. Heeft ze naar aanleiding van jouw foto op Facebook voor me gekochtBurn schreef:Ik heb denk ik een stuk of tien oliebollen op.
En die rolletjes, te veel!
Helaas weet ik nu dat er nog een geopend pak in de la ligt. En vanaf morgen zou ik gezond gaan doen!
Dan zit er maar één ding op! Vanavond allemaal opeten
Haha idd!
Ik lig op bed en heb ineens een dip ofzo. Zat net druk met m'n neus in m'n iPad, en nu op tijd naar bed omdat ik morgen moet werken (zal vast nog een halfuur liggen forummen), maar nu voel,ik me schuldig richting m'n vriend dat ik hem bijna geen aandacht heb gegeven ofzo. Hoewel hij net keihard moest lachen toen ik dat met een beteuterde kop tegen hem zei
Gast- Gast
Dat dacht ik ook al, Koko! Maar wat ik er vanavond nog weer bij eet, moet er ook allemaal af!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lennox, als hij moest lachen zit het vast wel goed! Stap anders nog even uit bed, en geef hem nog een dikke kus..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Dat dacht ik ook al, Koko! Maar wat ik er vanavond nog weer bij eet, moet er ook allemaal af!
Dilemma! Ik wil je wel ff komen helpen? Ik heb die dingen nog nooit gehad en dan hoef jij er niet zoveel te eten en ook niet zoveel eraf te krijgen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dat gaat hem dan weer wel irriteren Hij vind het wel lief dat ik af en toe onzeker kan zij, maar als hij aangeeft dat het goed is dan moet ik dat onzekere gevoel wel opzij proberen te zetten, vindt ieBurn schreef:Lennox, als hij moest lachen zit het vast wel goed! Stap anders nog even uit bed, en geef hem nog een dikke kus..
Gast- Gast
Je bent welkom!Kowalski schreef:Burn schreef:Dat dacht ik ook al, Koko! Maar wat ik er vanavond nog weer bij eet, moet er ook allemaal af!
Dilemma! Ik wil je wel ff komen helpen? Ik heb die dingen nog nooit gehad en dan hoef jij er niet zoveel te eten en ook niet zoveel eraf te krijgen
Burn- Lady Post-a-lot
Avond!
Hoe is t hier?
Vriend is naar nieuwjaarsborrel, dus ik trek zo mijn pyjama aan en ga op de bank hangen.
Hoe is t hier?
Vriend is naar nieuwjaarsborrel, dus ik trek zo mijn pyjama aan en ga op de bank hangen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik heb net m'n auto opgehaald bij de garage. 450 euro lichter helaas.. Auto was afgekeurd omdat de uitlaat niet meer gasdicht was en de hele katalysator moest vervangen worden.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goedeavond!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hallo!
Burn- Lady Post-a-lot
Vriend moest vandaag ook weer 300 euro aftikken voor 2 nieuwe draagarmen.
Sam- Kletskop
Sam schreef:Avond!
Hoe is t hier?
Avond!..
doe je goed, lekker bankhangen in je pyjama. Ik zit op mijn bankje met mijn voeten in een heerlijk voetenbadje.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Herrrooow!
Ik heb 't koud :/ En Frits is zowaar irritant aanhankelijk. Vraag me bijna af, of-ie iets gedaan heeft, stiekem bloempotje omgooien of zo..
Ik heb 't koud :/ En Frits is zowaar irritant aanhankelijk. Vraag me bijna af, of-ie iets gedaan heeft, stiekem bloempotje omgooien of zo..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik zit op de bank onder m`n dekentje de nieuwe episode van Revenge te kijken en ik ben vergeten de kachel aan te zetten. Nu zit ik lekker warm en heb ik daar geen zin meer in!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zit mogelijke trouwmuziek te luisteren en jank nu al
Sam- Kletskop
Sam schreef:Ik zit mogelijke trouwmuziek te luisteren en jank nu al
hahaha... vaak draaien.. wen je eraan:P hoef je op je trouwerij niet meer te huilen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
ExpressoB schreef:Sam schreef:Ik zit mogelijke trouwmuziek te luisteren en jank nu al
hahaha... vaak draaien.. wen je eraan:P hoef je op je trouwerij niet meer te huilen
Dat dacht ik net ook. Alleen 1,5 jaar is nog zo ver, zijn mijn tranen op
En een traan staat ook best mooi op de foto.
Sam- Kletskop
Avond!
Elliot en Sam, dat zijn geen leuke bedragen om zo even neer te tellen.. Ben ook altijd huiverig als mijn auto gekeurd moet worden.
Ik heb tandpijn. Vanmorgen gaatje laten vullen en ze was nogal hardhandig, nu de verdoving helemaal uitgewerkt is voel ik dat wel.
Elliot en Sam, dat zijn geen leuke bedragen om zo even neer te tellen.. Ben ook altijd huiverig als mijn auto gekeurd moet worden.
Ik heb tandpijn. Vanmorgen gaatje laten vullen en ze was nogal hardhandig, nu de verdoving helemaal uitgewerkt is voel ik dat wel.
Gast- Gast
Neem een paracetamol in dan Jaya. En voor je naar bed gaat nog een. Dan heb je vannacht geen last.
Sam- Kletskop
Yes I did, en straks inderdaad nog een. Het ergste is dat ik morgen terug mag naar de tandarts, madame was vergeten me vandaag ook in te plannen voor tandsteen, schijnbaar moet daar een hele nieuwe afspraak voor gemaakt worden.
Gast- Gast
Echt? wat een flauwekul.
Sam- Kletskop
Ja ik heb dat ook nooit eerder gehad. Meestal is het controle en tandsteen en klaar voor de komende tijd.
Gast- Gast
Tandartsen zijn stom.
Ik ben nog bezig met m'n presentatie voor Engels. Ik heb 'm bijna af! Daarna nog even een hoofdstuk overlezen voor m'n tentamen. Hoe meer ik nu doe, hoe beter voor de planning Ik vind het wel leuk dat ik bijna jarig ben!
Ik ben nog bezig met m'n presentatie voor Engels. Ik heb 'm bijna af! Daarna nog even een hoofdstuk overlezen voor m'n tentamen. Hoe meer ik nu doe, hoe beter voor de planning Ik vind het wel leuk dat ik bijna jarig ben!
Gast- Gast
Vesper goed van je! Wat je nu allemaal afmaakt hoef je later niet meer aan te denken inderdaad.
Tandartsen zijn inderdaad stom, maar ben ook wel blij dat ze er zijn.
Tandartsen zijn inderdaad stom, maar ben ook wel blij dat ze er zijn.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: