Kletstopic
+54
Taeda
PeperMunt
Marin
sawasdee
Winegum
Zwerver
Erin
Arwyn
_Lacey_
kwebbeltje
sterremaan
Bubbelicious
SoGood
Burgemeester Nicky
Biechtje
June
loura
Parisienne
Printje
Steep
Tiana
Middleme
Pommes
Catwoman79
Rush
Guusje
Ibbeltje
Sea of Trees
Burn
ExpressoB
Lejow
Minx
VeryCherry
L!ND@
Elliot
Mees
Atelier Madame
Tamagotchi
rapa nui
Sam
Japie
sokpop
Manderijn
Kowalski
Exogenesis
Green_Pepper
May
JD
Gympie
girli
Fortissimo
Bazinga
SoCali
Ella
58 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Kletstopic
Stofzuiger schreef:Ik ook niet, en de verpakking zit al in de vuilnisbak, die ga ik er niet uitgraaienJaya schreef:Stofzuiger; lekker, panne(n)koeken! Weet nog steeds niet of die n er tussen moet
Bazinga; wat een schatje!
pannekoeken rekent die bij mij niet goed pannenkoeken dus. In zo'n geval google ik altijd even
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Mag beiden las ik op internet trouwens! Wij hadden er laatst een discussie over met de oma van mijn vriend.
Hoi trouwens!
Hoi trouwens!
Gast- Gast
Pippa schreef:Mag beiden las ik op internet trouwens! Wij hadden er laatst een discussie over met de oma van mijn vriend.
Hoi trouwens!
Officiële spelling is pannenkoeken.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Oke pannenkoeken dus. Gelukkig weet iedereen wat er bedoeld wordt als er pannekoeken staat.
Gast- Gast
June schreef:Pippa schreef:Mag beiden las ik op internet trouwens! Wij hadden er laatst een discussie over met de oma van mijn vriend.
Hoi trouwens!
ach wat maakt het uit... die ene N we begrijpen elkaar toch;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Euh... je hebt het tegen June. Voor June maakt het uitExpressoB schreef:June schreef:Pippa schreef:Mag beiden las ik op internet trouwens! Wij hadden er laatst een discussie over met de oma van mijn vriend.
Hoi trouwens!
ach wat maakt het uit... die ene N we begrijpen elkaar toch;)
Gast- Gast
June schreef:Pippa schreef:Mag beiden las ik op internet trouwens! Wij hadden er laatst een discussie over met de oma van mijn vriend.
Hoi trouwens!
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/pannekoek-pannenkoek
Gast- Gast
Tis maar een N en we begrijpen wat er wordt bedoeld..Pippa schreef:Mag beiden las ik op internet trouwens! Wij hadden er laatst een discussie over met de oma van mijn vriend.
Hoi trouwens!
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Ook hallo Biechte..
Goede avond allemaal!
Goede avond allemaal!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Biechtje schreef:Tis maar een N en we begrijpen wat er wordt bedoeld..Pippa schreef:Mag beiden las ik op internet trouwens! Wij hadden er laatst een discussie over met de oma van mijn vriend.
Hoi trouwens!
En daarvoor heb je speciaal het Biecht account nodig?
Gast- Gast
Pippa schreef:Biechtje schreef:Tis maar een N en we begrijpen wat er wordt bedoeld..Pippa schreef:Mag beiden las ik op internet trouwens! Wij hadden er laatst een discussie over met de oma van mijn vriend.
Hoi trouwens!
En daarvoor heb je speciaal het Biecht account nodig?
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Biechtje, wil je alleen in het biechttopic dit account gebruiken? Het lijkt me niet nodig om hier met het biechtaccount te posten.Biechtje schreef:Tis maar een N en we begrijpen wat er wordt bedoeld..Pippa schreef:Mag beiden las ik op internet trouwens! Wij hadden er laatst een discussie over met de oma van mijn vriend.
Hoi trouwens!
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Ging niet expres.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik heb meningen nodig. Ik heb een bakje aioli in de koelkast en dacht oeh die eet ik lekker vrijdagavond met een stokbroodje. Maar...op het bakje staat 'te gebruiken tot 11 januari'. Niet 'tot en met 11 januari'. Zouden jullie het vrijdag nog eten?
Gast- Gast
Pippa schreef:June schreef:Pippa schreef:Mag beiden las ik op internet trouwens! Wij hadden er laatst een discussie over met de oma van mijn vriend.
Hoi trouwens!
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/pannekoek-pannenkoek
Officiële spelling is het Groene boekje, niet het witte boekje.
Eb, het maakt niet zoveel uit, maar het werd gevraagd.
June- Kletskop
Reva schreef:Ik heb meningen nodig. Ik heb een bakje aioli in de koelkast en dacht oeh die eet ik lekker vrijdagavond met een stokbroodje. Maar...op het bakje staat 'te gebruiken tot 11 januari'. Niet 'tot en met 11 januari'. Zouden jullie het vrijdag nog eten?
Ja.
June- Kletskop
Ja hoor ik zou het rustig nog gebruiken. Moet wel zeggen 1 dag over datum eet ik ook nog. Die data zijn zo gesteld dat ze garanderen tot dan is het in ieder geval nog goed. Ben meer van het kijken en misschien nog een mini hapje proeven en dan bepalen of ik het nog eet. Maar als er 11 op de datum staat eet ik het nog rustig.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Reva schreef:Ik heb meningen nodig. Ik heb een bakje aioli in de koelkast en dacht oeh die eet ik lekker vrijdagavond met een stokbroodje. Maar...op het bakje staat 'te gebruiken tot 11 januari'. Niet 'tot en met 11 januari'. Zouden jullie het vrijdag nog eten?
Ja.
Ik mis je in de groep voor al mijn eetvragen want jij geeft altijd antwoord haha, maar gelukkig ben je hier
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: