Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

+21
Minx
Lenster
mzcharlotte
Dawn
Zwerver
Lejow
TGR
Arwyn
loura
RYW
Pannetoet
aniet
Linnie1985
Kathi
Caroow
Goudlokje
Polly
Suus
smooch
VeryCherry
Mari
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  mzcharlotte za 12 feb 2011 - 23:30

Dolores schreef:O wat ik het állergoorst ever ever ever vind (niet met de metro in Londen dus, want dan word je gek)...
Mensen die zo hun snot oprochelen en het dan voor je voeten in een klodder uitspuwen....

Ik vind het ontzettend ranzig, maar dan mag ik van geluk spreken dat ik twee jaar lang in de goede metro's in Londen heb gestaan? Very Happy Ik heb heb het namelijk nooit meegemaakt. Wel mensen die moesten niezen en dan (zonder 'whipe off') gewoon weer de leuningen e.d. beetpakken. Als je smetvrees hebt, dan moet je daar absoluut niet heen.

Ik kom niet meer op de markt omdat ik niet tegen de vriendinnenclupjes met buggies kon, waarbij ze gezamelijk dwars stilstaan omdat 1 van de vriendinnen iets ziet waar ze even naar wilt kijken. (Maar een bijkomende reden is dat ik de drukte sowieso niks vind).

Verder erger ik me nergens aan. Ik vind het hoogstens jammer dat ik altijd voor anderen opzij moet in druktes, anderen gaan niet voor mij opzij.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Lenster za 12 feb 2011 - 23:37

Wat ik vreselijk irritant vind, is dat als ik naar de sporthal rij, ik 3/4 rotonde moet nemen, op een plek waar iedereen verder altijd rechtdoor gaat.
Hoe vaak ik wel niet boven op de rem moet omdat de auto (en fietsers) er van uit gaan dat ik toch niet 3/4 ga en er gewoon voor schieten. Hallo, kijk eens naar mijn knipperlicht!

Of mensen die rotondes met 2 banen niet snappen.... Er gewoon op rijden, als jij er af moet.. en dat jij dan stil moet gaan staan op de rotonde, omdat je niet door die andere auto heen kan...


en verder inderdaad stilstaande mensen op drukke plekken.... grrrrr
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Minx ma 14 feb 2011 - 2:22

Oehw die rollators zijn erg ja, alleen wat nog irritanter is zijn moeder die hun kind overal voorgooien. Die bejaarden hebben alleen zichzelf ermee als ze geschept worden ff bot gezegd.

Vandaag ook in de trein. Een man stapt als eerste in ik als tweede. Wil op de eerste stoel gaan zitten vanaf de deur. Moet eerst tassen weg zetten. Heeft een gigantisch grote rugzak op en blokkeert dus iedereen. Er stonden zelfs nog mensen buiten omdat hij zijn tas weg moet zetten. Is ie nog beledigd ook dat ik doorloop.... Ok ook niet helemaal sociaal natuurlijk maar hij liet gewoon een man of 20-30 op zich wachten omdat hij te beroerd was ff een stap naar voren te doen en te wachten tot iedereen was ingestapt om dan pas zijn tas weg te zetten.

Net ook een monteur aan de deur (jaja gaat goed vandaag). Die man belt aan en staan ondertussen rokend aan de deur dat hij er zo aankomt. Staat dus te roken in het portiek en in de deurpost. Best aso vind ik zo, als je dan wil roken onder werktijd doe het dan iig buiten en niet bij anderen in het portiek.

Die situatie van het fietsen ken ik ook. Ooit gehad met twee moeders Twisted Evil dat pad is vrij smal het makkelijkste is om daar dan achter elkaar te fietsen als je iemand moet passeren. Maar deze twee (ook nog met fietstassen) bleven lekker naast elkaar rijden. En ik weigerde de berm in te gaan. Waren toch wel een stukje beledigd toen er 1 van de twee de berm in ging. Toen was ik ineens aso. Kinderen snapten er niets van. Goed voorbeeld voor de kinderen was dat.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 2:47

Het eerste wat mij te binnen schiet is mensen die geen knipperlicht aanzetten of fietsers die hun arm niet uitsteken als ze op een rotonde o.i.d. afslaan. Daar erger ik me mateloos aan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 2:48

Tesita schreef:
_Donnaa schreef:Mensen met rollator. Ze pleuren die rollator op de weg en verwachten vervolgens dat de hele wereld stil gaat staan omdat zij over moeten steken. Een rollator hebben wil nog niet zeggen dat je die voor iedere auto/fiets kunt gooien.. laughcry

Tsja, officieel hebben ze áltijd voorrang. Zou ik ook lekker gebruik van maken, haha :p

Ohja? Dus als zij midden in het winkelcentrum besluiten om van de ene winkel naar de andere te lopen moet jij maar hemel en aarde bewegen om van je fiets af te komen?

Ik ken geen wet die zegt dat mensen met een rollator overal voorrang hebben hoor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 2:52

In een winkelcentrum mag je ook niet fietsen, Donna Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Effie_O ma 14 feb 2011 - 3:00

Hier in de stad is het voor veel mensen blijkbaar niet duidelijk waar (in het centrum) de scheiding ligt tussen stoep en weg. Dat je echt van de stoep af moet stappen om op de lager gelegen weg te lopen, vergeten ze voor het gemak. Als ik dan over de weg fiets, heb ik standaard mijn vinger op mijn bel. Kan me niet herinneren er ooit langs te zijn gefietst zonder te moeten bellen naar plotseling overstekende mensen. Gevaarlijk en irritant.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Suus ma 14 feb 2011 - 3:35

Dat ken ik, Effie, vind ik ook altijd heel irritant, al die mensen die maar midden op de weg lopen en dan nog boos opkiijken ook als ik vlak langs ze fiets.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 3:38

Suus schreef:Dat ken ik, Effie, vind ik ook altijd heel irritant, al die mensen die maar midden op de weg lopen en dan nog boos opkiijken ook als ik vlak langs ze fiets.
Dan ben ik heel link, die mensen snij ik ook gewoon doelbewust af. Tenzij ze een hond of kind bij zich hebben, want dan durf ik het niet aan. Een lompe voetganger wil ik best onder m'n fiets hebben, maar een kind of hond niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 3:41

Ik heb een hekel aan wielrenners. Die denken dat ze god zijn op de wegen. Iedereen moet maar wijken voor die lui. In september vorig jaar was er in het dorp waar mijn ouders wonen vlooienmarkt. Iedereen had zijn garage of zolder opgeruimd en had het uitgestald langs de weg. Zodoende liepen er heel veel mensen bij de 'kraampjes' langs, op de weg dus. Komt er een groep wielrenners langs. Asociaal schreeuwen en roepen dat we aan de kant moeten. Van mij krijgen ze dan een dikke middelvinger.. Evil or Very Mad


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Suus ma 14 feb 2011 - 3:47

Maple schreef:
Suus schreef:Dat ken ik, Effie, vind ik ook altijd heel irritant, al die mensen die maar midden op de weg lopen en dan nog boos opkiijken ook als ik vlak langs ze fiets.
Dan ben ik heel link, die mensen snij ik ook gewoon doelbewust af. Tenzij ze een hond of kind bij zich hebben, want dan durf ik het niet aan. Een lompe voetganger wil ik best onder m'n fiets hebben, maar een kind of hond niet.
Dat doe ik ook inderdaad Embarassed
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 3:52

Als mensen me op de fiets afsnijden dan heb ik vaak de neiging om nét even snel een trappie harder te fietsen en even snel met mijn voorwiel een tik tegen het achterwiel van die fietser te geven. Maar dan ben ik weer bang dat ik zelf op m'n muil ga omdat die persoon dan tegen mijn fiets aan valt ofzo.

Ik ben af en toe een sadist op de fiets hoor Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Roxi3 ma 14 feb 2011 - 5:03

-Mensen die bij een zebrapad gewoon lekker keihard doorrijden en mij bijna voor mijn sokken rijden.
-Mensen die in enorme groepen staan de roken voor de deur van een gebouw.
-Mensen die gewoon de roltrap naar beneden nemen terwijl ze zien dat er beneden mensen staan te wachten om omhoog te gaan die minder goed ter been zijn.
-Niet echt op straat maar wel in de bus, mensen die veel te vroeg uitchecken en daarna weer lekker gaan zitten.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Effie_O ma 14 feb 2011 - 5:18

Roxi3 schreef:
-Mensen die gewoon de roltrap naar beneden nemen terwijl ze zien dat er beneden mensen staan te wachten om omhoog te gaan die minder goed ter been zijn.

Huh, zulke roltrappen ken ik nog niet! Een roltrap die zowel naar beneden als naar boven gaat? Ik zie ze hier alleen maar los van elkaar Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 5:23

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  SuperGrover ma 14 feb 2011 - 5:30

Klopt, mensen met rollators hebben altijd voorrang, net als mensen met krukken of blinden ja.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 5:48

Tesita schreef:
_Donnaa schreef:
Tesita schreef:
_Donnaa schreef:Mensen met rollator. Ze pleuren die rollator op de weg en verwachten vervolgens dat de hele wereld stil gaat staan omdat zij over moeten steken. Een rollator hebben wil nog niet zeggen dat je die voor iedere auto/fiets kunt gooien.. laughcry

Tsja, officieel hebben ze áltijd voorrang. Zou ik ook lekker gebruik van maken, haha :p

Ohja? Dus als zij midden in het winkelcentrum besluiten om van de ene winkel naar de andere te lopen moet jij maar hemel en aarde bewegen om van je fiets af te komen?

Ik ken geen wet die zegt dat mensen met een rollator overal voorrang hebben hoor..

Toch is het zo dat mensen die slecht ter been zijn voorrang hebben (dat is althans wat ik vorig jaar bij mijn theorie-examen en rijles geleerd heb). Net als blinden bijvoorbeeld. Die hoeven dus niet op het zebrapad over te steken of wat dan ook en als je ziet dat ze willen oversteken hoor je te stoppen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze zomaar zonder te kijken overal hun rollator voor mogen knallen.
Exactly my point..
Ik heb die regels nooit geleerd, wat apart, heb notabene theorieles gehad..

Gelukkig maar dat ik nooit een blinde zie laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 6:07

Effie_O schreef:
Roxi3 schreef:
-Mensen die gewoon de roltrap naar beneden nemen terwijl ze zien dat er beneden mensen staan te wachten om omhoog te gaan die minder goed ter been zijn.

Huh, zulke roltrappen ken ik nog niet! Een roltrap die zowel naar beneden als naar boven gaat? Ik zie ze hier alleen maar los van elkaar Wink
Haha, die ken ik ook nog niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 8:44

.


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 5:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Flippin' Bitch ma 14 feb 2011 - 8:53

Ik erger me niet zo snel op straat. Ik erger me wel aan de lengte van mijn moeder, ik ben haar altijd kwijt in winkels omdat ze niet boven de schappen uit komt (en ik krijg haar ook niet aan een oranje vlaggetje :-)). En ja, wat me opvalt in mijn woonplaats nu ten opzichte van mijn vorige: fietsers gaan allemaal aan de verkeerde kant van de straat fietsen/over de middenstreep. Beetje verwarrend in de auto...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 11:05

Ik heb een hekel aan scooter jeugd. Als 16-jarige had ik ook een scooter, maar ik was er geen patser mee. Gewoon van locatie naar locatie gaan en dat was het. Soms als ik over straat loop, rijden er van die idioten op hun achterwiel voorbij. Dan denk ik ook, er zal maar net even een kind over steken...
Soms heb ik dan ook de neiging om zelf even een schijnbeweging te maken, zodat ze schrikken en van hun scooter pleuren, maar ik waag mezelf toch maar niet in die fratsen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat! - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. winkelpersoneel. Irritaties op straat!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum